Irritaties bij Babel door Veronica-samenvatting: 'Vraag me af wie de bronnen zijn'

Irritaties bij Babel door Veronica-samenvatting: 'Vraag me af wie de bronnen zijn'

donderdag 7 december 2017 om 00:02

Ryan Babel ontbrak woensdagavond in de Champions League-wedstrijd van Besiktas tegen RB Leipzig. Dat had niets te maken met een blessure, benadrukt hij.

Babel keek woensdag naar de Veronica-samenvatting van RB Leipzig - Besiktas (1-2). 'Ryan Babel er niet bij omdat hij geblesseerd is', citeert de Oranje-international de commentator. 'Ik vraag me soms echt af wie de bronnen zijn maar ik heb gewoon rust gekregen net zoals zeven andere spelers.'

Babel is not amused door de misvatting. 'Dit is dus waar ik me enorm aan kan irriteren.. de media brengt maar wat de wereld in en de kijker/lezer neemt t over...', sluit hij af.

Ondanks de afwezigheid van Babel won Besiktas woensdagavond wel in de Champions League. RB Leipzig werd met 1-2 verslagen. Besiktas-aanvaller Anderson Talisca maakte in de blessuretijd de winnende treffer, waardoor de Turkse kampioen als groepswinnaar naar de achtste finales gaat.

Lees meer over:BesiktasRyan Babel

Plaats een reactie

tikkietoe +3009
donderdag 7 december 2017 om 00:08
Schrijft je club je rust voor, zit je jezelf op te stressen vanwege iets wat je hoort op de buis.
Nou dat helpt.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 00:09
Nou... vanaf morgen zal de wereld dan wel andersom gaan draaien want ik ben het eens een keer eens met Ryan Babel.

Feiten checken is uit de mode, pleur maar wat de ether in.

Edit:
Gelukkig irriteert die 3de tweet me wel. Of ik erger me er aan.
Maar ik irriteer me er niet aan in elk geval
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:53]
Vind ik leuk
BassieN +8143
donderdag 7 december 2017 om 00:15
Babel is wel snel op zn pik getrapt
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:26
Nouja snel.. het is echt al heel vaak bij hem voor gekomen dat er verkeerde dingen door de media de wereld in geholpen zijn. Eens ben je er wel klaar mee
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:45
Wat MitchWillems zegt, en als profvoetballer wordt je naast je talent en prestaties ook beoordeeld op je fitheid. Zulke foutieve berichten kunnen hem dus letterlijk kansen op het gebied van werkgelegenheid kosten en geld in zijn portemonnee. Een Ryan Babel "die altijd maar geblesseerd is" maakt niet echt een goede indruk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:50
Exact.
Dat is de enige reden waarom hij er iets van zegt.
Het is commercieel gezien niet in zijn belang dat dit soort onzin de wereld in wordt gebracht.

Het schaadt. Iets van marktwaarde en zo.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:30
Er nu pas achter komen dat de media het regelmatig verkeerd heeft? Komt tie laat achter
Vind ik leuk
JapAZ +143
donderdag 7 december 2017 om 00:37
Stel je niet aan man.
Vind ik leuk
poklane +3146
donderdag 7 december 2017 om 01:24
Och wat erg....
Vind ik leuk
MOTM +493
donderdag 7 december 2017 om 02:02
In de Turkse media zong al dagen rond dat alle belangrijke spelers (Quaresma, Babel, Tosun, enz.) zoveel mogelijk gespaard zouden worden voor de slotwedstrijd tegen de Duitsers aangezien de groepskwalificatie al lang binnen was. Logisch ook. Spelers als Tolga, Talisca, Lens, e.d., konden zich vandaag extra laten gelden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 02:19
Valt Veronica onder Turkse media?

Ik geef Babel gelijk en ik heb geen verstand van Twitter, maar moet hij hier echt 3 berichten over schrijven?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 02:21]
Vind ik leuk
MOTM +493
donderdag 7 december 2017 om 04:55
De Duitse sportmedia wist ook dat BJK met een B-elftal zou komen opdraven. Dus. Zo een Veronica-redacteur moet gewoon zijn werk doen, en bij een fout gewoon netjes de info corrigeren.

En ik geef Babel gewoon gelijk. Elke sportman wil erkenning voor zijn fysieke prestaties, fitheid, conditie, gesteldheid, enz. Daar draait sport om. Hij mag daar iets van vinden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:14
Nee dat moet niet....

Het lezen moet eveneens niet....
Vind ik leuk
Mo +8852
donderdag 7 december 2017 om 09:49
Volgens mij is Talisca ook een van de belangerijkste spelers
Vind ik leuk
MOTM +493
donderdag 7 december 2017 om 11:57
Eigenlijk heb je gelijk. Maar er is iets raars aan de hand tussen Talisca en BJK, iets dat BJK-fans je eigenlijk beter kunnen uitleggen. Al sinds het begin van het seizoen zijn er irritaties, of iets van een smeulende conflict, tussen Talisca en het bestuur van BJK. Talisca wilde weg en BJK wilde niet meewerken (zo heb ik dat begrepen uit Turkse media), heb de indruk dat dat de reden is waarom Günes hem maar al te vaak als tweede keus ziet (kan goed zijn dat Günes instructies volgt van het bestuur, zo werkt dat daar). Iets anders om rekening mee te houden: er zijn veel goede spelers, en er is serieuze concurrentie in het elfal, eigenlijk zijn alle posities 'bezet' door een eerste keus. Er is ook echt een hierarchie in het elftal. Wat ik ook vaak hoor van commentatoren en ik geef ze daarin gelijk: Talisca is geen meevoetballende speler, je ziet 'm soms tientallen minuten lang nauwelijks voorkomen in het spelletje, en dan plots staat ie daar voor het doel en prikt ie 'm er (vaak prachtig) in. Een echte Braziliaan. BJK heeft een dynamische voetballende ploeg en Talisca wijkt een beetje af met zijn afwachtende voebalstijl. Dat is wat ik zo een beetje zie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:57]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 03:35
tja babel, welkom in de echte wereld. zelfde verhaaltje met rusland en de brexit, ze laten je geloven wat ze willen, en de kudde loopt er achteraan.
Vind ik leuk
Leffe +970
donderdag 7 december 2017 om 05:03
Die J.J van Gangelen leest alles op de autocue,nadenken is er niet meer bij denk ik.En daarbij weten ze een aankomende samenvatting( waarvan idd de uitslag al bekend is, maar toch heel veel mensen het wil willen zien, zonder de uitslag al willen te weten) zo te plaatsen en te vertellen dat je ergens de uitslag al bijna weet.,,TIP-zet het geluid uit zodra ze beginnen te praten over de volgende samenvatting.,,( helpt bij mij wel ..,).
Vind ik leuk
frankn27 +4397
donderdag 7 december 2017 om 08:20
leuke zin: nadenken is er niet meer bij, denk ik

goed gedacht!
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 08:21]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:06
Lekker belangrijk, ga eerst maar eens 2 seizoenen achter elkaar fatsoenlijk voetballen
Vind ik leuk
Garinsha +2831
donderdag 7 december 2017 om 09:04
Jij hebt zeker geen zak te vermelden dat je met deze onzin komt... deze man voetbalt al fatsoenlijk sinds deportivo L. hij heeft gewoon gelijk. Jij doet nu het zelfde als de media dingen roepen waar je geen weet van hebt.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
donderdag 7 december 2017 om 08:19
Kan voorkomen Ryan, wij irriteren ons ook regelmatig (als we het Nederlands elftal kijken bijvoorbeeld)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:37
Geblesseerd of thuis op de bank... al staat ie ze kerstboom op te bouwen. Boeit het iemand waarom die Babel er niet bij is?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:51
Waar je je druk over maakt zeg, niemand die het interesseert en niemand die Veronica serieus neemt.
Vind ik leuk
Garinsha +2831
donderdag 7 december 2017 om 09:07
Dat mag als spelers... als er een keer iets verkeerds word gezegd door een speler dan is de wereld te klein.... toch..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:14
Babel heeft ons toch ook willen doen geloven dat hij rapper is? Waar was de factchecking toen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:41
Babel zijn reactie is er eentje van iemand die ziek is, dit hopeloos figuur noemt geld een ziekte.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:48
Veronica=SBS=pulp.

Dus was te verwachten :)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:43
En jullie doen het nog eens dunnetjes over met dit zinnetje:

Ondanks de afwezigheid van Babel won Besiktas woensdagavond wel in de Champions League.

Net als hij WAREN ZEVEN ANDEREN OOK AFWEZIG BIJ DE WEDSTRIJD. Waarom pin je de clubwinst ONDANKS ZIJN AFWEZIGHEID zo nodig PER SE aan hem vast. Hij was niet de enige afwezige maar het moet en zal zo gebracht worden alsof de club heeft gewonnen ONDANKS dat HIJ afwezig was. Getver...

Is er een noodzaak om "de verbanden" zo te willen leggen??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 december 2017 om 16:08]
Vind ik leuk