Tien punten voorsprong 'een lachertje': 'Gat van PSV voor groot deel geluk'

    Tien punten voorsprong 'een lachertje': 'Gat van PSV voor groot deel geluk'

    donderdag 7 december 2017 om 08:37

    Gerald Vanenburg denkt dat de titelrace nog niet gelopen is. De oud-speler van Ajax en PSV is niet onder de indruk van de Eindhovenaren.

    "We moeten ook niet net doen alsof PSV een wonderploeg is, hè. Die tien punten voorsprong is natuurlijk een lachertje. Het geeft totaal niet de verhoudingen weer zoals die zijn", zegt Vanenburg in het Algemeen Dagblad. "Dat gat van PSV is voor een groot deel gewoon geluk. Ik lees overal dat de competitie al min of meer beslist is, maar daar geloof ik helemaal niets van. Als Ajax wint, ligt het wat mij betreft weer open."

    "Kijk, zowel Ajax als PSV is niet meer de ploeg die het vroeger was", vervolgt Vanenburg. "Het is de keiharde realiteit van ons voetbal. Ik heb zelf in mijn loopbaan qua prijzen de beste tijd bij PSV gehad, maar ik kijk dit seizoen veel liever naar Ajax. Die ploeg is veel avontuurlijker en dat kan zondag het verschil maken."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Wie wordt kampioen?

    (1107 stemmen)

    Plaats een reactie

    DrDeef +1155
    donderdag 7 december 2017 om 08:46
    Ik wist niet dat Vaantje een drankprobleem had.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3291
    donderdag 7 december 2017 om 08:46
    Gelukkig blijft iedereen PSV onderschatten. Hopelijk is PSV zondagavond nog steeds geen wonderploeg maar wel dertien punten voor op Ajax.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    donderdag 7 december 2017 om 08:51
    Dat je het getypt krijgt die onzin, gewoon de bus parkeren en wachten op een counter meer is het niet! Als PSV kampioen wordt is het enkel omdat Feyenoord en Ajax het laten afweten! Beide clubs daar zit voetbal in PSV is niet om aan te gluren
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 08:53
    Hahaha heerlijk zo'n zure reactie :)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36230
    donderdag 7 december 2017 om 09:28
    Ze dekken zich nu allemaal al in, hahahaha
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2531
    donderdag 7 december 2017 om 11:20
    Het liefst heb ik dat PSV zich tegen alle verhoudingen in, met echt ontzettend slecht voetbal, en al het geluk van de wereld, met nog 10 man op het veld, in de 94ste minuut een overduidelijke buitenspel goal maakt tegen Ajax!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36230
    donderdag 7 december 2017 om 12:10
    Ik snap je punt, maar als ik mijn hoop mag uitspreken:
    Een veegpartij met.1-5 als uitslag.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2531
    donderdag 7 december 2017 om 12:18
    Dat vind ik ook een mooi scenario.....van de mat vegen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3291
    donderdag 7 december 2017 om 08:54
    Welk voetbal zit er in dan, Ajax is los zand. Achterin een gatenkaas, middenveld uit balans en voorin zonder rendement. Bij Ajax val ik in slaap, eeuwige heen en weer getik. Nee, alleen maar op balbezit spel is super saai. Ik kijk liever naar een ploeg die speelt om te scoren.
    Vind ik leuk
    MikeyMike +35
    donderdag 7 december 2017 om 09:12
    Achterin ben ik het met jee eens. Echter begrijp ik niet wat je bedoelt met "ik kijk liever naar een ploeg die speelt om te scoren". Heb je wel gezien dat Ajax het beste doelsaldo heeft uit de competitie?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36230
    donderdag 7 december 2017 om 09:30
    3 wedstrijden geleden niet.
    Heel Ajax kreeg een grote mond na grote winst op nummer laatst en voorlaatst ( NAC en Roda)) en ook jij gebruikt dit weer als argument. De wedstrijd erop tegen Twente was het weer vanouds.
    Ben eens een keer objectief.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:31]
    Vind ik leuk
    HJR +6394
    donderdag 7 december 2017 om 09:45
    Wel weer 3 goals :)
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 10:01
    tegen
    Vind ik leuk
    HJR +6394
    donderdag 7 december 2017 om 10:25
    ja klopt, dus dat zijn 2 teams die speelde om te scoren. Alleen maar positiviteit dus :)
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 10:25
    ja maar bij PSV was het 4-3 en daar klaagt iederen over anti voetbal... vertel jij maar
    Vind ik leuk
    HJR +6394
    donderdag 7 december 2017 om 10:40
    Nou ja het is persoonlijk denk ik.

    Ik vind dat je als ´topclub´ winnen als 1e doel moet hebben. Mooi voetbal komt daarna pas. PSV wint nu en Feyenoord en Ajax winnen niet alles, maar het goede voetbal is bij alle 3 niet constant.

    Begin met winnen, maakt mij niet uit hoe, als het even kan met 5-0, maar je weet dat de 4-3 of 2-1 overwinningen in de laatste minuten de mooiste zijn :).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:41]
    Vind ik leuk
    MikeyMike +35
    donderdag 7 december 2017 om 11:34
    Objectief? Ben ik dat niet dan? Ik geef aan dat ze nu het beste doelsaldo van de competitie hebben, Daar is niks aan gelogen. En een grote mond heb ik niet hoor, ik ben de eerste die zegt dat het niet altijd leuk is om naar te kijken (PSV overigens ook niet), maar volgens mij was mijn reactie op het feit dat ik niet begreep dat Ajax geen ploeg is die wilt scoren.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    vrijdag 8 december 2017 om 11:01
    Zeg toch ze laten het afweten
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 08:59
    Is dat niet ieder jaar zo, er is altijd wel een club die problemen heeft, waardoor ze onnodige punten laten liggen en daardoor een achterstand oplopen. PSV staat inderdaad 10 punten voor, maar als Ajax in goede doen was hadden ze nog gelijk of hoger kunnen staan, want ook zij hebben veel onnodige punten laten liggen. Je wordt kampioen van een competitie omdat je uiteindelijk meer punten hebt dan je tegenstanders. Niet omdat je meer of minder geluk hebt. Voetbal is altijd afhankelijk van zoveel factoren. Scheids, veld, vorm, publiek, druk, talent wat er soms wel en soms niet uitkomt.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    donderdag 7 december 2017 om 09:02
    Wist niet dat als de verdedigers elkaar 15x achter elkaar inspelen goed voetbal is
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36230
    donderdag 7 december 2017 om 09:43
    DeanJayden...wij zijn geen NAC en Roda JC die open huis gaan houden.
    Wij zijn PSV die compact.zullen spelen en tactisch Ajax knockout proberen te slaan met effectief voetbal ipv doelloos rondtikken wat je eigen club doet..

    Een bus parkeren...dat.is echt een jankopmerking.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:43
    Eens, psv is niet om aan te gluren, voor ons hollanders, maar het overgrote deel van mijn collegas of ze nou pod brits of duits zijn, zeggen allemaal, resultaat telt, wij hollanders willen mooi voetbal, echter mooi voetbal wint geen prijzen resultaatvoetbal wel.
    Vind ik leuk
    Entombed +707
    donderdag 7 december 2017 om 11:37
    Die Duitsers en Britten hebben gelijk. winnen op 1. Mooi voetbal volgt uiteindelijk wel.
    Weet je wat sterk is aan PSV, je ziet dat het team niet denkt dat ze goed zijn. Want dat zijn ze niet echt.
    Ze laten verlies niet toe, bij PSV staat winnen echt op 1.
    Sport wordt ook voornamelijk leuk als je wint! Van winnen wordt je goed en van fouten maken terwijl je wint wordt je nog beter.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4124
    donderdag 7 december 2017 om 09:12
    Blijf vooral hopen.
    Vind ik leuk
    maxx4 +329
    donderdag 7 december 2017 om 08:46
    Gerald heeft er niet zoveel verstand van.., heeft ie ook als trainer laten zien..
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:00
    Toen hij vior psv speelde en scoorde zei je deze dingen ook?
    Vind ik leuk
    maxx4 +329
    donderdag 7 december 2017 om 09:02
    zeg niet dat ie niet kon voetballen, heeft er alleen totaal geen kijk op, mooie pleintjesvoetballer hoor, nixx mis mee..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:34
    En waarom heeft hij er geen kijk op dan? Omdat hij niet positief was over PSV?
    Vind ik leuk
    maxx4 +329
    donderdag 7 december 2017 om 12:38
    Als trainer zag ie het ook al niet, werkelijk waar...
    Vind ik leuk
    stratumseind +138827
    donderdag 7 december 2017 om 08:52
    Als PSV zondag zou verliezen is er niets aan de hand . Als ze zouden winnen ook niet . Veel belangrijker zijn de resterende potjes nog dit jaar .
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:01
    Absoluut, maar het maakt het wel een heel stuk makkelijker als het er 13 zijn. Vergeet alleen AZ niet... Die staan bij winst PSV ook los van Ajax... En spelen ook niet verkeerd.
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 08:52
    Ajax heeft ook het materiaal om avontuurlijker te spelen. Cocu haalt het maximale uit deze elftal. Om nu te zeggen dat alles geluk is bij PSV vind ik te ver gaan, in sommige gevallen dwing je het ook gewoon af (zoals twente en sparta thuis) omdat je de enige club bent die wil voetballen.
    Vind ik leuk
    Koeien +2110
    donderdag 7 december 2017 om 11:01
    Mee eens, geluk en pech heb je altijd wel eens. Dat het afentoe gunstig uitpakt voor PSV is niet alleen maar "toeval".

    Cocu speelt gewoon erg pragmatisch en veiliger dan Ajax, die door hun grote veld ook meer gaten laten vallen voor soms zelfs de zwakste tegenstanders in de ED.

    Het is dan ook niet raar dat Ajax vaker dikkere zeges heeft, maar ook vaker potjes verliezen.

    Ik ben het wel eens met Vanenburg, op dit moment vind ik Ajax ook leuker om te kijken, maar dat wil niet zeggen dat ze beter zijn.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11697
    donderdag 7 december 2017 om 08:53
    Voor een groot deel weet ik niet, maar voor een deel wel. Een wonderploeg is het niet, maar welke wel? Ja city..
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 08:57
    zelfs city niet!
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    donderdag 7 december 2017 om 09:04
    Graafschap
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11697
    donderdag 7 december 2017 om 11:02
    Komt momenteel het dichtst in de buurt
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 13:32
    ik zag ze gisteren prutsen... ik weet het niet :)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11697
    donderdag 7 december 2017 om 14:44
    Messi heeft ook wel eens zijn dag niet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8206
    donderdag 7 december 2017 om 08:53
    Het geeft juist exact de verhoudingen weer.
    Zowel PSV als Ajax spelen voetballend gezien een matig seizoen, maar waar dit bij Ajax leidt tot puntenverlies, weet PSV gewoon punten te pakken in slechte wedstrijden.

    Want ook al is PSV niet goed volgens jou, meneer Vanenburg, Ajax is anders ook niet overtuigend.

    Er is in mijn ogen maar 1 ploeg in de eredivisie die boven hun kunnen speelt en dat is pec Zwolle.
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 08:58
    en AZ!
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 08:55
    Geluk, geen geluk, aan de andere teams dat eerst maar eens gewoon in zien te halen.
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1435
    donderdag 7 december 2017 om 08:57
    eerlijk gezegd denk ik dat Ajax zondag wint van ONS P.S.V.
    helaas...
    Vind P.S.V. namelijk niet echt super spelen...

    maar goed, met slecht spel kan je ook 3 punten binnen slepen is gebleken..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10117
    donderdag 7 december 2017 om 08:59
    Met hem eens.. Als PSV verliest komen wij op 7 punten en AZ eventueel op 5, dan ligt het gewoon weer open hoor.. De koplopers moeten ook nog meerdere keren tegen elkaar.. Wint PSV dan is het wel klaar lijkt me..
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:06
    Ik begin me onderhand mateloos te irriteren aan al deze expers. Het geeft niet de verhoudingen aan zegt lul nr 2000. Het geeft ze juist keihard aan. De anderen hebben simpelweg punten laten liggen. Daar had psv niks mee te maken. Wat dit seizoen voor mij steeds duidelijker maakt heeft niks met voetballen te maken. Wat voor mij steeds duidelijker wordt is hoe verschrikkelijk dom exvoetballers zijn. Bah bah bah
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23873
    donderdag 7 december 2017 om 09:07
    Het houd een keer. Winnen ajax wij winnen van utrecht en wie weet.
    Vind ik leuk
    Floris5 +105
    donderdag 7 december 2017 om 09:08
    Zullen we alle deskundigen en ook alle VP-items tot zondag maar eens negeren en afwachten wat er in die 90 minuten gaat gebeuren? Miss loopt Ajax wel over PSV heen of miss loopt Ajax in het mes dat PSV klaar heeft. Al die corifeeen uit lang vervlogen tijden hebben allemaal een mening, net als ik en alle VP volgers maar zondag gaat het gebeuren.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:09
    Vorige week werd gesproken over de Ajaxbubbel. En dit lijkt hier rechtstreeks aan gerelateerd. Veel avontuurlijk = beter, volgens Vaantje.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:10
    PSV scoort makkelijk en Ajax incasseert ze juist makkelijk.... Zie PSV nog wel een vrije val maken na de winterstop overigens. Iedereen lijkt ineens vergeten dat ze wel vaker een enorme voorsprong hebben weggegeven.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3380
    donderdag 7 december 2017 om 09:18
    Het eeuwige gezever dat de ploeg die bovenaan staat geluk heeft....
    PSV staat boven aan met een gapend gat op de volgende.
    Zoals al vaak gezegd, het wordt niet in 1 wedstrijd beslist, maar over 34 wedstrijden. PSV is tot nu toe gewoon de lijstaanvoerder, en de achtervolgers kunnen alleen maar wachten op misstappen.
    Wanneer PSV die niet maakt of minder dan de achtervolgers wordt het gewoon kampioen.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:21
    Het gaat om Ajax. Doet er niet toe wat de topic is. Doet er niet toe hoe goed of matig ze spelen. Als Ajax niet iedere dag de hele dag wordt gehypet, storten alle Nederlandse voetbalmedia in.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138827
    donderdag 7 december 2017 om 09:22
    Als je gelijkspeelt bij ADO en Twente en je verliest van Heracles uit en ook nog eens 2 thuiswedstrijden tegen Vitesse en Utrecht lijkt het mij niet een geval dat een ander " zoveel geluk heeft".
    Vind ik leuk
    Mallerd +1694
    donderdag 7 december 2017 om 09:26
    Staat toch los van elkaar, die 10 punten achterstand is de schuld van Ajax zelf, maar PSV heeft ook gewoon veel geluk gehad in veel wedstrijden
    Vind ik leuk
    stratumseind +138827
    donderdag 7 december 2017 om 09:27
    Alleen het potje bij pec was mazzel . Dus hooguit 2 punten minder.
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 10:04
    ben ik met je eens :)
    Vind ik leuk
    berwi +410
    donderdag 7 december 2017 om 09:24
    wat een gezeik hier ajax heeft jaren lang geluk gehad in wedstrijden
    ik ben geen ajax of psv aanhanger maar nu gaat het een keer slecht
    en dan heeft psv het aan geluk te danken
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:24
    De stand met 10 punten voorsprong liegt uiteraard nooit. Als je van Heracles, Fc Utrecht en Vitesse verliest en je wint niet van Ado en Fc Twente ...dan kan je natuurlijk heel avontuurlijk spelen maar dan kan je beter bij de scouting gaan voetballen, namelijk die zijn altijd heel avontuurlijk ingesteld !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:25]
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7288
    donderdag 7 december 2017 om 09:26
    Ajax heeft de pech dat Keizer de trainer is en dat Ziyech hopeloos faalt momenteel. Keizer voegt niks toe waar Bosz dat bijvoorbeeld wel deed. We hebben enkele dramatische wedstrijden gespeeld (utrecht, heracles, vitesse)

    Psv schat ik daarentegen absoluut niet hoger in dan Ajax. Het is net als bij ons af en toe gewoon erg matig en niet leuk om naar te kijken.

    Het zal zondag dan ook op een gelijkspelletje uitdraaien denk ik: 1-1
    Vind ik leuk
    The Genius +2828
    donderdag 7 december 2017 om 09:33
    aan het eind van de rit zal PEC "gewoon" kampioen zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:37
    Geluk is een teken van de echte kampioen die dwingt geluk af waar anderen dit ontberen, tegen Twente, Pec en afgelopen zondag was het geluk dat de overwinning naar PSV ging.

    Ik zeg wel vaker dat je in Nederland niet zozeer kampioen wordt omdat je beter bent dan de rest maar dat je kampioen wordt van de armoe. Je bent niet beter dan Ajax en Feyenoord die slecht presteren maar bent gelukkiger in de wedstrijden die geen winnaar zouden moeten hebben.
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    donderdag 7 december 2017 om 09:39
    Goed zo Gerald, maak PSV maar eens extra wakker voor a.s zondag.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    donderdag 7 december 2017 om 09:42
    Vanenburg heeft volledig gelijk.
    Maar 10 punten is 10 punten.

    Hopelijk een goede scheidsrechter, die het spel kort houdt en niet voor eigen succes gaat
    Vind ik leuk
    thierryer +1175
    donderdag 7 december 2017 om 09:48
    Heb toch altijd het idee gehad dat Vanenburg meer Psver dan Ajacied is, dus waardeer zijn mening in deze wel.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    donderdag 7 december 2017 om 09:50
    De realiteit is gewoon dat de stand zo is als die is, hoe de uitslagen van welke club dan ook tot stand is gekomen is na de afloop van de wedstrijd al onbelangrijk. De realiteit is dat het inlopen van een achterstand gewoon moeilijk is omdat de topclubs tegen de mindere ploegen bijna nooit punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    Korm +29708
    donderdag 7 december 2017 om 10:07
    Nieuwtje; perr schuurs tekent bij Ajax maar maakt seizoen af bij fortuna
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 10:14
    Peer Schuurs naar AJAX .blíjft tot de zomer nog bij fortuna.
    Vind ik leuk
    ronnieb +356
    donderdag 7 december 2017 om 10:22
    PSV is echt Dramatisch slecht. Heb ze gezien tegen PEC, Excelsior en Sparta. Deze mazzel houdt een keer op. Ze gaan zondag in Amsterdam zeker niet winnen en als Feyenoord dan nog wint tegen Utrecht uit gaan zij ook gewoon nog meedoen. 10 punten is niks op dit moment van de competitie. Ik voorspel dat Ajax, PSV en Feyenoord binnen 8 punten staan van elkaar in de winterstop. Kampioen wordt je in Mei, niet ervoor.
    Vind ik leuk
    0260165 +595
    donderdag 7 december 2017 om 10:45
    PSV heeft geluk gehad maar de andere helft van het gat is ontstaan door de onkunde bij Ajax.
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    donderdag 7 december 2017 om 10:54
    't zou pas géén geluk zijn als er tien punten voorsprong waren voor ajax ??
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:10
    Ajax heeft de grote pech dat ze slechte aankopen gedaan hebben. Ik hoop in de winterstop dat ze in ieder geval spelers kopen met internationale ervaring en dat ze die Overmars keihard de deur uittrappen een technisch directeur neerzet die wel durft te investeren. En kap eens met die schijt mocro's binnen te halen. Schop die Ziyech eruit Nouri ligt al knockout die had het ook niet gered. En doorgaan met echt goede spelers halen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 11:15]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:32
    Ajax heeft het toch altijd over hun talenten en dat ze het daar van moeten hebben dat willen ze toch zo graag.
    Dus wat ik nu opmaak uit jouw woorden dat ajax helemaal geen talenten heeft en toch moet gaan kopen.
    Goh dat jullie daar nu pas achter komen.
    Jullie zien dolberg als een talent.Ik zie dolberg als een voetballertje die zo nu en dan een goaltje mee pikt en verder niks voor stelt.
    Zoals 70% van de voetballers van ajax.
    Jullie moeten is minder gaan luisteren naar de media die iedereen als talent zien.Net zoals ziyech voor mij is het een redelijke speler niks apart.Maar de media prijst hem zo hoog de lucht in dat die zich bijna als ronalde gaat voelen.Terwijl die 2 klasse minder is dan kluivert.Dat vind ik nu een voetballer voor de toekomst.Snel handig en kan score.Maar om hem nu al top te noemen nee.Hij word denk ik wel goed over een 3 a 4 jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 11:45
    Blij dat ik elke wedstrijd, tot nu toe, het Philips Stadion uitloop en denk: weer uitgelopen op Ajax met hun mooie spel.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3834
    donderdag 7 december 2017 om 12:11
    Als er twee vechten om een been loopt AZ er mee heen.
    Heerlijk lekker in de media luwte
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 12:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:24
    Beter met geluk kampioen worden,Dan met omkopen van scheidsrechters zoals ajax doet.Psv doet het alleen.Ajx heeft hulp nodig van de media en de scheidsrechters.Dus zeur maar lekker verder jullie.Als psv de zondag wint is het daag met het handje voor ajax.En dat heeft het psv niks gekost.En ajax is tonnen kwijt geraakt aan omkoping.beh beh
    Vind ik leuk
    North +2412
    donderdag 7 december 2017 om 13:01
    Vanenburg heeft gelijk. Het is dat Ajax te vaak te slecht is geweest. Maar dat PSV, dat kan gewoon niet meer dan bus parkeren en counteren.
    Doodsaai. Jammer voor de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 13:02
    Zit hij soms ook aan de coke
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 13:34
    Ja idd PSV alleen maar geluk, Ajax speelt de sterren van de hemel. 8-0 5-1 En de andere wedstrijden met veel moeite gewonnen het verschil is niet voor niets nu al 10 punten. Hadden er al meer kunnen zijn, dan maken we er zondag maar 13 van zijn we meteen klaar met het gezeur van de Ajax supporters.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +300
    donderdag 7 december 2017 om 15:34
    psv breek nog eens haar nek van geluk!!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7000
    donderdag 7 december 2017 om 14:19
    Zouden mensen die bij Ajax werken of een Ajax verleden nooit moe van zichzelf worden, telkens alles recht lullen wat krom is, met drogredenen komen, anderen of andere factoren de schuld geven van het eigen falen keer op keer...Ik zou er moe van worden iig. Is het niet fijner om gewoon eerlijk te zijn in de spiegel te kijken en te denken van tja we zijn gewoon een beetje vergane glorie, laten we hopen dat we kampioen worden i.p.v te raaskallen en zeggen dat 10 punten niks is....weredlvreemd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:20]
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +300
    donderdag 7 december 2017 om 15:32
    PUUR GELUK DIT psv
    Vind ik leuk
    Jozef +32815
    donderdag 7 december 2017 om 15:40
    Oei Gerald.

    Met deze waarheid gaan ze je niet meer aardig vinden bij PSV.
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    donderdag 7 december 2017 om 17:53
    Helemaal gelijk Gerald..... 4-0 zondag...
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 22:32
    0-2 pieken wanneer het moet.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:51
    Zo is dat !
    Vind ik leuk
    mylife +459