'Woest United krijgt zijn zin: Palace wil ruimte maken en denkt aan Fosu-exit'

'Woest United krijgt zijn zin: Palace wil ruimte maken en denkt aan Fosu-exit'

donderdag 7 december 2017 om 09:52

Crystal Palace overweegt Timothy Fosu-Mensah eerder terug naar Manchester United te sturen. De negentienjarige verdediger komt onder manager Roy Hodgson nauwelijks aan spelen toe.

Frank de Boer haalde Fosu-Mensah op huurbasis naar Londen, maar na diens ontslag verdween het talent uit de basis. Sinds 5 november speelt de Amsterdammer geen rol meer bij Crystal Palace. De laatste vier wedstrijden schopte hij het alleen tot de bank.

Manchester United is daar woest over en wil Fosu-Mensah terughalen en The Guardian meldt nu dat Crystal Palace dit ook overweegt. Op deze manier kan de club een nieuwe huurspeler aan de selectie toevoegen: Liverpool-spits Danny Ings. Clubs in de Premier League mogen maar twee huurlingen uit Engeland in de selectie hebben. Met Fosu-Mensah en Ruben Loftus-Cheek (Chelsea) zit de club al aan zijn maximum.

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 09:58
Ajax zou moeten proberen om hem terug te halen, hij brengt veel kracht en fysiek en dat missen we nu, daar komt nog eens bij dat we veel blessures in de achterhoede hebben
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:02
Precies! Linksback of links centraal naast De Ligt kan ik me weinig betere tussentijdse versterkingen inbeelden.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:05
Hij is wel rechtsbenig... maar hij heeft bij United ook als linksback gespeeld inderdaad en hij kan centraal en op rechts, hij heeft zelfs als Cvm gespeeld dus lijkt me prima maar of het haalbaar is?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:16
Al is het puur om het seizoen af te maken. Wij zitten met blessures achterin en hebben op dit moment niet genoeg spelers "die er al staan".

Mooi moment dus voor TFM om minuten te maken dit seizoen en voor Ajax om toch wat dikker bezet te zijn achterin.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:52
Daar gaan we weer. Ajax, Ajax, Ajax. Is er nou werkelijk geen andere club? En als al die gasten komen die volgens jullie halve gekken moeten komen, kun je wel 10 Ajaxselecties vullen. Sjonge jonge kansloos.
Vind ik leuk
hantayo +809
donderdag 7 december 2017 om 11:54
hij verdient miljoenen daar, dus die komt niet
Vind ik leuk