Messi: 'De een is een fenomeen, de ander is een klootzakje'

    Messi: 'De een is een fenomeen, de ander is een klootzakje'

    donderdag 7 december 2017 om 14:54

    Lionel Messi droomt er nog altijd van om zijn carrière te beëindigen bij jeugdliefde Newell's Old Boys. De ster van FC Barcelona vraagt zich af of het ooit zover komt.

    "Ik heb vaak gezegd dat het mijn droom is om voor Newell's te spelen, maar ik weet niet of het gaat gebeuren. Die twijfel komt mede door de toestand van het land", zegt Messi tegen TyC Sports. "Ik heb een familie en mijn kinderen komen eerst, dan ik. Ik wil dat ze opgroeien in een rustige omgeving, dat ze veilig van het leven kunnen genieten."

    De dertigjarige aanvaller twijfelt of dat mogelijk is in Argentinië. "Het is vreselijk om bepaalde dingen te zien die in Argentinië gebeuren. Dat je de straat oploopt en mensen je willen beroven en je zelfs kunnen vermoorden."

    Messi gaat in het interview ook in op zijn zoontjes. Thiago (5) en Mateo (2) zijn zeer verschillend, stelt hij. "Mateo is vreselijk, een karaktertje. Thiago is een fenomeen, zeer braaf en de andere is precies het tegenovergestelde. Een klootzakje. Het is mooi om het verschil tussen de ene en de andere te zien."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19206
    donderdag 7 december 2017 om 14:58
    VUILE KLOOTZAK

    https://www.youtube.com/watch?v=VoxPvzdMGD8
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:58]
    Vind ik leuk
    DubRtd +15207
    donderdag 7 december 2017 om 16:11
    Bedankt he.....
    Weer een uur van mijn leven kwijt op youtube....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19206
    donderdag 7 december 2017 om 16:13
    Geen dank....
    Vind ik leuk
    DubRtd +15207
    donderdag 7 december 2017 om 16:20
    Altijd hetzelfde geouwehoer...

    https://pbs.twimg.com/media/CubC1V_UMAAqbiR.jpg
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 19:25
    Inhoudelijk betekend de link net zoveel als de schreeuwlelijk die het roept, dacht dat je een Ajacied was maar je blijkt een verkapte PSV 'er te zijn.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19206
    vrijdag 8 december 2017 om 08:38
    Haha, ga toch weg mafkees
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 08:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 14:59
    Oke. Weten we dat ook weer.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 15:23
    Ene kant kan ik het wel begrijpen, vergis je niet in de criminaliteit in landen uit Centraal en Zuid -Amerika. Vaak worden kinderen en jongeren geronseld door bendes.
    Maar aan de andere kant, je zal er zat plekken hebben die er veilig genoeg zijn. Met veel geld kom je in de betere buurten, en geld is nou niet echt een probleem voor Messi
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2982
    donderdag 7 december 2017 om 16:29
    zou niet de eerste keer zijn dat er in dat land een miljonair wordt vermoord ook al is hij omringt door body gards.
    Als goede vader denkt hij in de eerste plaats aan zijn kinderen, en daar kan ik alleen maar respect voor hebben
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 16:34]
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    donderdag 7 december 2017 om 16:37
    Ik heb ook 2 van die kinderen.

    Maar aan de titel dacht ik dat het over hem en Ronaldo ging.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2982
    donderdag 7 december 2017 om 19:49
    gelukkig dacht je verkeerd , Thiago Messi is het fenomeen en niet Ronaldo
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 17:11
    In Spanje en heel West-Europa wordt de kans ook steeds groter dat je op straat beroofd of als vrouw aangerand wordt. Over 10 jaar kun je waarschijnlijk beter in Buenos Aires over straat dan een willekeurige Wes-Europese stad. Sowieso zou het leuk zijn als ie echt nog eens in argentinue gaat spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws