Messi: 'De een is een fenomeen, de ander is een klootzakje'

Messi: 'De een is een fenomeen, de ander is een klootzakje'

donderdag 7 december 2017 om 14:54

Lionel Messi droomt er nog altijd van om zijn carrière te beëindigen bij jeugdliefde Newell's Old Boys. De ster van FC Barcelona vraagt zich af of het ooit zover komt.

"Ik heb vaak gezegd dat het mijn droom is om voor Newell's te spelen, maar ik weet niet of het gaat gebeuren. Die twijfel komt mede door de toestand van het land", zegt Messi tegen TyC Sports. "Ik heb een familie en mijn kinderen komen eerst, dan ik. Ik wil dat ze opgroeien in een rustige omgeving, dat ze veilig van het leven kunnen genieten."

De dertigjarige aanvaller twijfelt of dat mogelijk is in Argentinië. "Het is vreselijk om bepaalde dingen te zien die in Argentinië gebeuren. Dat je de straat oploopt en mensen je willen beroven en je zelfs kunnen vermoorden."

Messi gaat in het interview ook in op zijn zoontjes. Thiago (5) en Mateo (2) zijn zeer verschillend, stelt hij. "Mateo is vreselijk, een karaktertje. Thiago is een fenomeen, zeer braaf en de andere is precies het tegenovergestelde. Een klootzakje. Het is mooi om het verschil tussen de ene en de andere te zien."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +12274
donderdag 7 december 2017 om 14:58
VUILE KLOOTZAK

https://www.youtube.com/watch?v=VoxPvzdMGD8
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 14:58]
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 16:11
Bedankt he.....
Weer een uur van mijn leven kwijt op youtube....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12274
donderdag 7 december 2017 om 16:13
Geen dank....
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 7 december 2017 om 16:20
Altijd hetzelfde geouwehoer...

https://pbs.twimg.com/media/CubC1V_UMAAqbiR.jpg
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:25
Inhoudelijk betekend de link net zoveel als de schreeuwlelijk die het roept, dacht dat je een Ajacied was maar je blijkt een verkapte PSV 'er te zijn.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12274
vrijdag 8 december 2017 om 08:38
Haha, ga toch weg mafkees
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 08:40]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 14:59
Oke. Weten we dat ook weer.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:02
Messi moet lekker bij Ajax gaan afsluiten joh
Vind ik leuk
_Mark +655
donderdag 7 december 2017 om 15:04
Moeten jullie niet willen joh. Zou zonde zijn van alle wereldtalenten uit de eigen jeugd.
Vind ik leuk
BassieN +8143
donderdag 7 december 2017 om 15:05
De huidige buitenspelers van Ajax zijn allemaal veel beter dan Messi.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:08
Messi zou ook voor de breedte zijn natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
Leedz +3700
donderdag 7 december 2017 om 15:17
Die eerst nog moet wennen aan het Ajax spelletje bij Jong Ajax
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:20
hahahahaha
Vind ik leuk
Hammers96 +1227
donderdag 7 december 2017 om 15:06
Hij wil in een rustige omgeving zijn kinderen opvoeden , niet in een stad waar je zo geliquideerd kan worden.
Wat dat betreft is amsterdam heel gunstig ja....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:07
Amsterdam is een geweldig mooie stad en echt niet zo'n Ghetto als jij het beschrijft
Vind ik leuk
Youri99 +6065
donderdag 7 december 2017 om 15:10
Haha, ja want in Amsterdam word echt iedereen zo geliquideerd. Ik kom zelf uit de provincie en het is net alsof ik mijn buurman hoor praten, die is ook nog nooit het dorp uitgeweest.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:35
Eerst even wennen bij Jong Ajax, even aanpassen aan het systeem.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:10
Wat is dat toch met die baardjes bij Real ook al een aantal spelers.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 15:23
Ene kant kan ik het wel begrijpen, vergis je niet in de criminaliteit in landen uit Centraal en Zuid -Amerika. Vaak worden kinderen en jongeren geronseld door bendes.
Maar aan de andere kant, je zal er zat plekken hebben die er veilig genoeg zijn. Met veel geld kom je in de betere buurten, en geld is nou niet echt een probleem voor Messi
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:29
zou niet de eerste keer zijn dat er in dat land een miljonair wordt vermoord ook al is hij omringt door body gards.
Als goede vader denkt hij in de eerste plaats aan zijn kinderen, en daar kan ik alleen maar respect voor hebben
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 16:34]
Vind ik leuk
michelhx +2214
donderdag 7 december 2017 om 16:37
Ik heb ook 2 van die kinderen.

Maar aan de titel dacht ik dat het over hem en Ronaldo ging.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:49
gelukkig dacht je verkeerd , Thiago Messi is het fenomeen en niet Ronaldo
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:11
In Spanje en heel West-Europa wordt de kans ook steeds groter dat je op straat beroofd of als vrouw aangerand wordt. Over 10 jaar kun je waarschijnlijk beter in Buenos Aires over straat dan een willekeurige Wes-Europese stad. Sowieso zou het leuk zijn als ie echt nog eens in argentinue gaat spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Messi: 'De een is een fenomeen, de ander is een klootzakje'