'Courtois heeft door situatie waarschijnlijk slecht nieuws voor Chelsea'

'Courtois heeft door situatie waarschijnlijk slecht nieuws voor Chelsea'

donderdag 7 december 2017 om 15:08

De kans is groot dat Thibaut Courtois zijn contract bij Chelsea niet gaat verlengen. Zelfs als The Blues akkoord zouden gaan met een verdubbeling van zijn salaris, lijkt de Belg te vertrekken. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde Evening Standard.

Hoewel een forse salarisverhoging een van de eisen is van Courtois, spelen er ook heel andere zaken mee. Volgens Evening Standard is de doelman gelukkig in Londen, maar mist hij zijn kinderen. Die wonen namelijk bij hun moeder Marta Dominguez in Spanje. Door het drukke schema in Engeland ziet de doelman zijn kinderen heel weinig en dat begint te knagen.

Het contract van Courtois bij Chelsea loopt nog tot medio 2019. Als hij weigert bij te tekenen, ligt een transfer in januari of komende zomer voor de hand. Real Madrid zit op het vinkentouw. De Koninklijke aast al langer op een nieuwe doelman en de Belg past in het profiel, al is ook David De Gea een belangrijke kandidaat.

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 15:12
Zou niet verkeerd zijn maar acht dat niet nodig want Navas is meer dan een uitstekend doelman voor Real met wel eens een fout maar daarin tegen pakt hij punten terwijl tweede Real keeper je punten kost.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:20
Navas had vorig jaar een rampzalige eerste seizoenshelft, met als toppunt dat hij een bal gewoon in zijn doel gooide... Herpakte zich wel in de tweede seizoenshelft, maar Courtois en De Gea zijn toch een stuk constanter
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:26
Men zal zich op de kop slaan de ze fax 3 minuten te laat hebben verstuurd. Ongeveer gelijkwaardige keeper houd je scherp, maar die tweede keeper van Real mijn god wat is dat ene ramp als Navas een blessure heeft kan er echt niks van.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 16:43
Zolang Mourinho coach is bij ManU gaat DeGea nergens heen,staat beestachtig goed te keepen de laatste maanden,maar 9 goals tegen in de PL. Daarna komt Neuer( helaas geblesseerd) en dan Courtois.Zal hem door Atletico niet in dank worden genomen als ie naar Real gaat.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 17:27
Gek genoeg was hij bijna binnen, maar waar het niet dat fax 3 minuten te lat is verstuurd.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:50
Ja klopt,maar ik denk dat het nu anders ligt en het zou dus een gevoelskwestie worden. ManU hoort met Barça en Real tot de drie grootste clubs ter wereld,voor het geld hoeft hij het niet te doen,voor de prijzen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 18:37
Real een mooie club voor Thibaut
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:23
Zoiets kun je niet bedenken als je een contract voor gelegd krijgt?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:50
Zou jammer zijn als hij niet bij tekent. Maar ja bij mijn club komen ze en gaan ze. Voetballers hè....most of them.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Courtois heeft door situatie waarschijnlijk slecht nieuws voor Chelsea'