'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'

    'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'

    donderdag 7 december 2017 om 19:30

    Wolverhampton Wanderers gaat in januari géén poging wagen om Jürgen Locadia los te weken bij PSV. Het lokale medium Express & Star meldt dat donderdag. In augustus werd Locadia nog nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar de Championship-club.

    Wolves zou in Eindhoven een bod van ongeveer elf miljoen euro hebben neergelegd. PSV ging niet akkoord. Engelse media schreven later dat Wolves in januari wellicht een nieuwe poging ging wagen om de spits naar Engeland te halen. De huidig koploper van het Championship heeft nu echter het vizier gericht op andere spelers, weet Express & Star

    Door zich tijdens de winterse transferwindow te versterken met drie à vier nieuwe namen, wil Wolves zich verzekeren van promotie naar de Premier League. Onder meer Derby County-aanvaller Chris Martin staat hoog op de verlanglijst.

    Locadia, dit seizoen goed voor negen treffers in de Eredivisie, zou afgelopen zomer ook in de belangstelling hebben gestaan van Brighton & Hove Albion. 

    Lees ook: Vertrekwens bij PSV: "Mooie leeftijd om ergens anders te gaan spelen"

    Plaats een reactie

    donderdag 7 december 2017 om 19:45
    Die hebben genoeg gezien en zijn blij dat ze die 11 miljoen niet hebben uitgegeven.....
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3898
    donderdag 7 december 2017 om 19:46
    zoals bij klaassen bedoel je?
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 19:50
    Nee, dat was 27 miljoen. Bij Ajax zijn we nog altijd kampioen verkopen voor topdollar!!
    On topic; Locadia mist zelfs de kwaliteiten voor PSV, dat weet je best....
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:12
    Dat weet je best? Mogen wij dat zelf niet uitmaken? Wie is er bij Ajax of Feyenoord nou zoveel beter dan?
    Vind ik leuk
    Gerro +5552
    donderdag 7 december 2017 om 23:55
    Nou Jorgensen schat ik eerlijk gezegd toch beter in en ook Dolberg heeft veel meer potentie maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 00:07
    Ja, ok. Lozano vind ik ook beter. Maar bij Ajax speelt Youness. En bij Feyenoord Boetius.

    En dan is Locadia weer beter.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +697
    donderdag 7 december 2017 om 21:48
    Welke ajacied staat in het topscorersklassement boven de heer Locadia?
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 19:59
    Wat heeft die hier nu weer mee te maken?
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:19
    Dat heeft ermee te maken waar je de lat legt. Wat is tegenwoordig goed genoeg? Locadia 15jaar geleden bij PSV? Nee dan niet. Tegenwoordig? Ja dan wel
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:36
    Het gaat toch om nu?
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 december 2017 om 17:29
    Ik vind het wel weer een devaluatie t.o.v. vorig seizoen als Locadia je sterkhouder in de spits moet zijn. Als je naar de selecties van Ajax en PSV kijkt nu, en naar het vorige seizoen dan vind ik dat je kan stellen dat deze 2 ploegen hebben gezorgd voor een volgende stap van devaluatie van onze competitie. We hebben echt weer een stapje terug gedaan, en dat PSV nu bovenaan staat doet daar niks aan af. Er is kwaliteit ingeleverd. Dit is overigens niet eens een verwijt hoor, maar een constatering van mijn kant.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 17:30]
    Vind ik leuk
    Gerro +5552
    donderdag 7 december 2017 om 23:51
    Ik zou me ook drie keer bedenken als de Wolves zijnde 11 miljoen ze hadden hun handen er af moeten slaan.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    donderdag 7 december 2017 om 19:57
    Die Engelsen zijn gek of ze hebben toch echt geld teveel als ze zo veel geld voor Locadia willen betalen.
    Vind ik leuk
    Quareck +6407
    donderdag 7 december 2017 om 19:59
    Dacht dat Chris Martin de zanger van Coldplay was?
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:08
    Bijbaantje.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:08
    Alleen om zo'n naam mag je eigenlijk al PL spelen. Wolverhampton Wanderers. Wat klinkt dat stoer.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:13
    moet blij zijn als hij bij psv mag blijven
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:21
    11 miljoen en niet akkoord gaan...wat verwachten ze? 20 miljoen? Het is gewoon een gemankeerde speler...
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:28
    Niet iedereen let op t geld. Een kampioenschap levert meer op.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 20:28]
    Vind ik leuk
    Mari +5726
    donderdag 7 december 2017 om 22:03
    Zou!
    Psv heeft hem genaaid. Nu komt hij nooit meer weg!
    Gelukkig trapt hij iedere keer weer in de mooie praatjes.
    Hij was ooit een concurrent van de Jong, nu worden ze samen oud bij PSv
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 22:06
    Top . Lekker blijven en kampioen worden
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:23
    Engelse succesploeg wolverhampton what ???? Please........ Hij gaat toch niet de kans om kampioen te worden laten vallen voor freaking wolverhampton ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'