'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'

'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'

donderdag 7 december 2017 om 19:30

Wolverhampton Wanderers gaat in januari géén poging wagen om Jürgen Locadia los te weken bij PSV. Het lokale medium Express & Star meldt dat donderdag. In augustus werd Locadia nog nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar de Championship-club.

Wolves zou in Eindhoven een bod van ongeveer elf miljoen euro hebben neergelegd. PSV ging niet akkoord. Engelse media schreven later dat Wolves in januari wellicht een nieuwe poging ging wagen om de spits naar Engeland te halen. De huidig koploper van het Championship heeft nu echter het vizier gericht op andere spelers, weet Express & Star

Door zich tijdens de winterse transferwindow te versterken met drie à vier nieuwe namen, wil Wolves zich verzekeren van promotie naar de Premier League. Onder meer Derby County-aanvaller Chris Martin staat hoog op de verlanglijst.

Locadia, dit seizoen goed voor negen treffers in de Eredivisie, zou afgelopen zomer ook in de belangstelling hebben gestaan van Brighton & Hove Albion. 

Lees ook: Vertrekwens bij PSV: "Mooie leeftijd om ergens anders te gaan spelen"

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 19:45
Die hebben genoeg gezien en zijn blij dat ze die 11 miljoen niet hebben uitgegeven.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:46
zoals bij klaassen bedoel je?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:50
Nee, dat was 27 miljoen. Bij Ajax zijn we nog altijd kampioen verkopen voor topdollar!!
On topic; Locadia mist zelfs de kwaliteiten voor PSV, dat weet je best....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:12
Dat weet je best? Mogen wij dat zelf niet uitmaken? Wie is er bij Ajax of Feyenoord nou zoveel beter dan?
Vind ik leuk
Gerro +3699
donderdag 7 december 2017 om 23:55
Nou Jorgensen schat ik eerlijk gezegd toch beter in en ook Dolberg heeft veel meer potentie maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 00:07
Ja, ok. Lozano vind ik ook beter. Maar bij Ajax speelt Youness. En bij Feyenoord Boetius.

En dan is Locadia weer beter.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:48
Welke ajacied staat in het topscorersklassement boven de heer Locadia?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:59
Wat heeft die hier nu weer mee te maken?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:19
Dat heeft ermee te maken waar je de lat legt. Wat is tegenwoordig goed genoeg? Locadia 15jaar geleden bij PSV? Nee dan niet. Tegenwoordig? Ja dan wel
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:36
Het gaat toch om nu?
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 17:29
Ik vind het wel weer een devaluatie t.o.v. vorig seizoen als Locadia je sterkhouder in de spits moet zijn. Als je naar de selecties van Ajax en PSV kijkt nu, en naar het vorige seizoen dan vind ik dat je kan stellen dat deze 2 ploegen hebben gezorgd voor een volgende stap van devaluatie van onze competitie. We hebben echt weer een stapje terug gedaan, en dat PSV nu bovenaan staat doet daar niks aan af. Er is kwaliteit ingeleverd. Dit is overigens niet eens een verwijt hoor, maar een constatering van mijn kant.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 17:30]
Vind ik leuk
Gerro +3699
donderdag 7 december 2017 om 23:51
Ik zou me ook drie keer bedenken als de Wolves zijnde 11 miljoen ze hadden hun handen er af moeten slaan.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:55
Sinds wanneer die die Bolton Wanderes een succesploeg? Praten we nu over Feyenoord ja dan hebben we het over een succesploeg maar Bolton Wanderes? Waar hebben we het over?
Vind ik leuk
Enden +1888
donderdag 7 december 2017 om 20:00
???? Waar haal jij Bolton vandaan?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:09
Uit zijn binnenzak.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:32
Bolten wolfes FC haha
Vind ik leuk
chicken +6529
donderdag 7 december 2017 om 20:10
En feyenoord als succesploeg....met alle geluk 3 punten in de cl op de valreep...en dan ook echt de valreep..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:15
Op de valreep win je de prijzen. Maar dat weten ze ondertussen in Amsterdam wel.
Vind ik leuk
chicken +6529
donderdag 7 december 2017 om 20:16
Ze wonnen er alleen geen kut mee...allang blij dat de nl eer gered werd.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:25
City is te hoog gegrepen. Sjachtar wint gewoon van City. En uit 1-2 verloren. Dat zijn echt geen koekebakkers. Zelfs Napoli was er niet tegen opgewassen.
En uit tegen Napoli had Feyenoord veel geblesseerden. Om verder te komen moet er veel meezitten. Nou ... als er dit jaar iets niet mee zit, dan is t bij Feyenoord wel. Kan gebeuren.
Vind ik leuk
Old Star +4132
donderdag 7 december 2017 om 20:13
Hahaha te veel paddo's genuttigd vriend ;-p
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:17
Als je nou eens een keer die banden van je scootmobiel op pompt dan zit je wat hoger en recht voor je scherm en had je kunnen zien dat het hier niet om bolton gaat.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:45
What ever, tis in ieder geval een tobcklub.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:46
clobt
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 12:11
Van dalen zou huilen als hij dit las+ ticketverlies in europa
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 22:05
Je spreekt uit ervaring neem ik aan
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:07
ik heb voor de zekerheid maar een groot doek aan de muur laten hangen.....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:40
Je hebt helemaal gelijk. Bolton draait als een drol. VP loopt de boel te flessen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:55
Elft miljoen geweigerd voor Jürgen motherfucking Locadia... Ik had als ik PSV-fan was geweest een rubberboot bij Bart Smit gekocht en heb persoonlijk er heen gebracht.
Vind ik leuk
frank1971 +2040
donderdag 7 december 2017 om 19:57
Die Engelsen zijn gek of ze hebben toch echt geld teveel als ze zo veel geld voor Locadia willen betalen.
Vind ik leuk
Quareck +3358
donderdag 7 december 2017 om 19:59
Dacht dat Chris Martin de zanger van Coldplay was?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:08
Bijbaantje.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:02
Hij past wel in de Championship ;-)
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:08
Alleen om zo'n naam mag je eigenlijk al PL spelen. Wolverhampton Wanderers. Wat klinkt dat stoer.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:13
moet blij zijn als hij bij psv mag blijven
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:21
11 miljoen en niet akkoord gaan...wat verwachten ze? 20 miljoen? Het is gewoon een gemankeerde speler...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:28
Niet iedereen let op t geld. Een kampioenschap levert meer op.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 20:28]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:28
"Frontman Coldplay in belangstelling van Championship club na geweigerd bod op Locadia."
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 7 december 2017 om 22:03
Zou!
Psv heeft hem genaaid. Nu komt hij nooit meer weg!
Gelukkig trapt hij iedere keer weer in de mooie praatjes.
Hij was ooit een concurrent van de Jong, nu worden ze samen oud bij PSv
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:06
Top . Lekker blijven en kampioen worden
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:23
Engelse succesploeg wolverhampton what ???? Please........ Hij gaat toch niet de kans om kampioen te worden laten vallen voor freaking wolverhampton ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Engelse succesploeg zet miljoenentransfer van Locadia uit het hoofd'