LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies

LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies

donderdag 7 december 2017 om 20:14

Vitesse gaat donderdagavond proberen om het Europa League-avontuur waardig af te sluiten. In eigen huis trapt de formatie van trainer Henk Fraser om 21.05 uur af tegen OGC Nice. Het uitduel met de Fransen werd met 3-0 verloren. In totaal pakte Vitesse twee punten in vijf groepsduels. 

Fraser kiest tegen Nice voor een 3-5-2 formatie. Hij speelt dus met twee spitsen: Tim Matavz én Luc Castaignos. Thomas Oude Kotte maakt zijn debuut in de achterhoede. De jonge Britten Charlie Colkett en Mason Mount staan op het middenveld met Thomas Bruns. 

In tegenstelling tot de Arnhemmers is Nice geplaatst voor de volgende ronde van de Europa League. De ploeg van trainer Lucien Favre kan het zich dan ook permitteren om diverse basiskrachten rust te geven. Mario Balotelli ontbreekt. Wesley Sneijder is niet inzetbaar vanwege een blessure. 

De opstellingen

Vitesse: Pasveer, Lelieveld, Miazga, Kashia, Oude Kotte, Faye, Colkett, Mount, Bruns, Matavz en Castaignos

Nice: Cardinale, Coly, Dante, Sarr, Burner, Lusamba, Koziello, Makengo, Cyprien, Srarfi en Pléa

Plaats een reactie

donderdag 7 december 2017 om 20:20
Matavz en Caistagnos, benieuwd hoe dat uitpakt! Zou zomaar wat goeds kunnen zijn
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:23
Ja,wie weet.
Maar als Vitesse wint dan is het van een B team.
Als ze verliezen,dan is het van hoe kun je nou van een B team verliezen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:38
B team? Dante cyprien, koziello, plea enz.. deels B indd maar dat heeft Vitesse ook.
Vind ik leuk
1892 +7064
donderdag 7 december 2017 om 20:21
B team van Nice? of B team van Vitesse?
Vind ik leuk
Old Star +4132
donderdag 7 december 2017 om 20:23
Hebben we in Nederland nog A teams dan??
Vind ik leuk
pico323 +3465
donderdag 7 december 2017 om 20:24
Fraser heeft lef. Dat kan voor die jonge gasten zomaar verkeerd uitpakken.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:28
Er staat 3 ton op het spel,meer niet.
Vind ik leuk
Jur74 +2115
donderdag 7 december 2017 om 21:41
Punten voor het Nederlandse voetbal niet belangrijk?
Vind ik leuk
Old Star +4132
donderdag 7 december 2017 om 20:25
Ik hoop iig dat Vitesse 3 punten pakt. Zowel voor de club, als ook maar voor de laatste puntjes van de coëfficiënt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:28
Wat houdt Arnhemse eer precies in?
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 7 december 2017 om 20:32
Nou dat ze na vanavond niet in hun Hemdi staan Kerim
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:06
Dan kun jij je bontkraagje op je Hemdi dragen Kerim Hemd..
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:29
Arnhem heeft geen eer grapje ;-) sucses vanavond
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:47
Hopelijk gaat Nek promoveren.
Dan krijgen jullie ook een beetje aandacht van VP.
Maar meer van mij.....hehe
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 21:26
Kampioen prijs beker iets wat Julie dit seizoen niet zullen......
Vind ik leuk
1892 +7064
donderdag 7 december 2017 om 21:56
Wil jij aub vertellen wat er staat Bulldog ?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:02
Kampioen prijs beker iets wat Julie dit seizoen niet zullen...
Vertel keffertje,Ben je bezopen of stoned?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:42
Gas erop vites geef ze van jetje die franse kazen
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 20:49
Succes Vitesse!!
Vind ik leuk
Dicky +6492
donderdag 7 december 2017 om 20:49
Wat is de doelstelling van Vitesse? De play-offs halen. Waarom? Omdat Vitesse Europees actief wil zijn? Maar waarom stelt de trainer van Vitesse dan niet in de Europese wedstrijden tegen Zulte, Lazio en Nice zijn sterkste elftal op? Omdat de trainer rouleert zodat in het weekend Vitesse zijn sterkste elftal weer op kan stellen? Maar waarom dan? Zodat Vitesse zich weer plaatst voor de play-offs, want Vitesse wil graag Europa in. Het kan aan mij liggen. Maar ik begrijp helemaal niks van onze Fräserlijke trainer. Het hele jaar speel je om Europees voetbal om er vervolgens niets mee te doen. Waar spelen we in godsnaam om? Na ja, weer lekker naar een geïmproviseerd elftal kijken vanavond. Gelukkig was de prijs van de passe-partout ook nauwelijks serieus te nemen.
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 21:52
Castaignos, meest overschatte spits ooit...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:23
Nou. Wat dacht je van Ivan Gabrich?
Vind ik leuk
Ajax. +820
donderdag 7 december 2017 om 22:25
Daar was niks overschats aan, dat was meteen al duidelijk dat hij er niks van kon haha
Vind ik leuk
VA1 +262
donderdag 7 december 2017 om 21:56
Het is toch belachelijk dat zo'n Dabo de ontwikkeling van Lelieveld in de weg staat... Lelieveld is stukken beter. En Castaignos gaat echt niks meer worden Henk...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:04
Je kan overal veel geld mee verdienen ook als je niks kan maar hoe in hemelsnaam is het mogelijk dat castagnos miljonair geworden is met voetbal
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:34
De coëfficiëntietabel is kennelijk slechts een zoutloze liksteen voor uitgerangeerde clubs en experimentele coaches.
Vind ik leuk
poklane +3146
donderdag 7 december 2017 om 22:48
Lekker hoor!
Vind ik leuk
pos +5034
donderdag 7 december 2017 om 22:51
Het kan zomaar een glorieuze week worden voor het Nederlands voetbal .
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 22:55
krijg nou wat castagnos scoort .....
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:00
Blijft toch een verongelijkt naar mannetje. Ziet zichzelf nog steeds als de vedette van Inter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies