LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies

    LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies

    donderdag 7 december 2017 om 20:14

    Vitesse gaat donderdagavond proberen om het Europa League-avontuur waardig af te sluiten. In eigen huis trapt de formatie van trainer Henk Fraser om 21.05 uur af tegen OGC Nice. Het uitduel met de Fransen werd met 3-0 verloren. In totaal pakte Vitesse twee punten in vijf groepsduels. 

    Fraser kiest tegen Nice voor een 3-5-2 formatie. Hij speelt dus met twee spitsen: Tim Matavz én Luc Castaignos. Thomas Oude Kotte maakt zijn debuut in de achterhoede. De jonge Britten Charlie Colkett en Mason Mount staan op het middenveld met Thomas Bruns. 

    In tegenstelling tot de Arnhemmers is Nice geplaatst voor de volgende ronde van de Europa League. De ploeg van trainer Lucien Favre kan het zich dan ook permitteren om diverse basiskrachten rust te geven. Mario Balotelli ontbreekt. Wesley Sneijder is niet inzetbaar vanwege een blessure. 

    De opstellingen

    Vitesse: Pasveer, Lelieveld, Miazga, Kashia, Oude Kotte, Faye, Colkett, Mount, Bruns, Matavz en Castaignos

    Nice: Cardinale, Coly, Dante, Sarr, Burner, Lusamba, Koziello, Makengo, Cyprien, Srarfi en Pléa

    Plaats een reactie

    donderdag 7 december 2017 om 20:20
    Matavz en Caistagnos, benieuwd hoe dat uitpakt! Zou zomaar wat goeds kunnen zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:23
    Ja,wie weet.
    Maar als Vitesse wint dan is het van een B team.
    Als ze verliezen,dan is het van hoe kun je nou van een B team verliezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:38
    B team? Dante cyprien, koziello, plea enz.. deels B indd maar dat heeft Vitesse ook.
    Vind ik leuk
    pico323 +5622
    donderdag 7 december 2017 om 20:24
    Fraser heeft lef. Dat kan voor die jonge gasten zomaar verkeerd uitpakken.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 20:28
    Er staat 3 ton op het spel,meer niet.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8812
    donderdag 7 december 2017 om 21:41
    Punten voor het Nederlandse voetbal niet belangrijk?
    Vind ik leuk
    Old Star +7341
    donderdag 7 december 2017 om 20:25
    Ik hoop iig dat Vitesse 3 punten pakt. Zowel voor de club, als ook maar voor de laatste puntjes van de coëfficiënt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2504
    donderdag 7 december 2017 om 20:28
    Wat houdt Arnhemse eer precies in?
    Vind ik leuk
    HansVites +4802
    donderdag 7 december 2017 om 20:32
    Nou dat ze na vanavond niet in hun Hemdi staan Kerim
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 22:06
    Dan kun jij je bontkraagje op je Hemdi dragen Kerim Hemd..
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    donderdag 7 december 2017 om 20:42
    Gas erop vites geef ze van jetje die franse kazen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18246
    donderdag 7 december 2017 om 20:49
    Succes Vitesse!!
    Vind ik leuk
    Ajax. +715
    donderdag 7 december 2017 om 21:52
    Castaignos, meest overschatte spits ooit...
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    donderdag 7 december 2017 om 22:23
    Nou. Wat dacht je van Ivan Gabrich?
    Vind ik leuk
    Ajax. +715
    donderdag 7 december 2017 om 22:25
    Daar was niks overschats aan, dat was meteen al duidelijk dat hij er niks van kon haha
    Vind ik leuk
    VA1 +1679
    donderdag 7 december 2017 om 21:56
    Het is toch belachelijk dat zo'n Dabo de ontwikkeling van Lelieveld in de weg staat... Lelieveld is stukken beter. En Castaignos gaat echt niks meer worden Henk...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    donderdag 7 december 2017 om 22:04
    Je kan overal veel geld mee verdienen ook als je niks kan maar hoe in hemelsnaam is het mogelijk dat castagnos miljonair geworden is met voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 22:34
    De coëfficiëntietabel is kennelijk slechts een zoutloze liksteen voor uitgerangeerde clubs en experimentele coaches.
    Vind ik leuk
    poklane +4869
    donderdag 7 december 2017 om 22:48
    Lekker hoor!
    Vind ik leuk
    pos +8771
    donderdag 7 december 2017 om 22:51
    Het kan zomaar een glorieuze week worden voor het Nederlands voetbal .
    Vind ik leuk
    stratumseind +166203
    donderdag 7 december 2017 om 22:55
    krijg nou wat castagnos scoort .....
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 23:00
    Blijft toch een verongelijkt naar mannetje. Ziet zichzelf nog steeds als de vedette van Inter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Fraser wil Arnhemse eer redden met nieuwe formatie en jonkies