PSV: geopereerde Rip minimaal 24 uur kunstmatig in slaap gehouden

PSV: geopereerde Rip minimaal 24 uur kunstmatig in slaap gehouden

woensdag 13 december 2017 om 23:47

PSV's video-analist Wim Rip is geopereerd en wordt minimaal 24 uur kunstmatig in slaap gehouden. Dat laat de Eindhovense club woensdagavond weten via de officiële kanalen.

De situatie van Rip is op dit moment stabiel, maar zorgelijk. Als de gezondheidssituatie van de het 56-jarige staflid verandert, zal PSV in overleg met de familie hierover communiceren. 'PSV wil iedereen bij FC Groningen bedanken voor alles wat ze gedaan hebben voor Wim Rip en voor ons. Grote waardering', laat algemeen directeur Toon Gerbrands weten op Twitter.

Rip werd in de eerste helft van FC Groningen - PSV onwel op de tribune. Hij werd ter plekke gereanimeerd en overgebracht naar het ziekenhuis in Groningen. De selectie werd pas na het 3-3 gelijkspel tegen Groningen op de hoogte gebracht van het schokkende nieuws. De impact is dermate groot, dat trainer Phillip Cocu na afloop niet in staat was om de media te woord te staan.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Ajax. +757
woensdag 13 december 2017 om 23:49
Sterkte voor zijn fam!
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
woensdag 13 december 2017 om 23:51
Veel sterkte Wim!
Vind ik leuk
woensdag 13 december 2017 om 23:51
Zo zie je maar weer dat je een mens van de dag bent, leeftijd zegt geen klote!

Ik wens Wim en zijn familie heel veel sterkte en natuurlijk iedereen bij PSV!

Voetbal is maar een spelletje waar we ons veel te druk over maken, er zijn ergere zaken om je over op te winden, dit is er dus een van!
Vind ik leuk
utreg1971 +1357
donderdag 14 december 2017 om 02:27
Had graag meer likes gegeven RESPECT MAN
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
donderdag 14 december 2017 om 08:41
Complimenten en bedankt maat!
Vind ik leuk
Sil95 +5634
woensdag 13 december 2017 om 23:57
Wanneer voetbal maar een bijzaak is..

Ontzettend veel sterkte!
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 18:28
Voor mij is voetbal altijd bijzaak.
Vind ik leuk
Pietje2015 +10499
woensdag 13 december 2017 om 23:58
"Een woelige zee wordt eens kalm. Een bosbrand is eens uitgewoed. Op elke ramp volgt stilte en herstel."

Sterkte Wim !
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 00:12
Veel sterkte vanuit groningen! Dit gun je niemand! Gezondheid boven voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 00:14
Veel sterkte! Hopelijk snel goed nieuws!
Vind ik leuk
JustH +1789
donderdag 14 december 2017 om 00:15
Ik wens de familie en supporters veel sterkte.
Eigenlijk hetzelfde wat de PSV-ers Appie toe wensten
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 00:30
Sterkte voor iedereen die hierdoor getroffen is. Rivaliteit telt nu niet, stay strong meneer.
Vind ik leuk
14forever +7038
donderdag 14 december 2017 om 00:46
Sterkte Rip, dat soort dingen gun je aan niemand ....
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 00:50
Veel sterkte
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 01:19
Ik ken u dan wel niet Mijnheer Rip, maar ik wens u van Harte beterschap.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 01:45
Ook vanuit Almelo veel sterkte toegewenst....
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 03:24
Maar hoezo gelijk geopereerd?
Vind ik leuk
JCJWZ +10528
donderdag 14 december 2017 om 03:28
Waarschijnlijk een bloedprop ergens die acuut verwijderd moest worden.
Vind ik leuk
Teo Smith +14788
donderdag 14 december 2017 om 06:27
Wat boeit voebal dan nog...

Veel sterkte & beterschap
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 07:44
Hopelijk overleeft hij het wel. Veel sterkte Rippie.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 07:50
Sterkte mijnheer Rip.
Hopen dat Rip nog lang niet toe is aan RIP!
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
donderdag 14 december 2017 om 08:44
Tja, met zo'n achternaam ontkom je niet aan een woordspeling, al hoop ik dat hij er weer volledig bovenop komt.
Vind ik leuk
129 +505
donderdag 14 december 2017 om 08:01
Sterkte PSV-familie, hopelijk komt Rip er snel bovenop.
Vind ik leuk
Markiee +108
donderdag 14 december 2017 om 08:45
Heftig! sterkte
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
donderdag 14 december 2017 om 08:48
Vorig jaar Cocu een tumor, eerder dit seizoen Thijs een herseninfarct, nu Wim.. in Eindhoven heeft de organisatie ook wel wat klappen te verwerken zeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 09:24
Sterkte mijnheer Rip, en alle mensen die bij hem betrokken zijn.
Vind ik leuk
pico323 +3750
donderdag 14 december 2017 om 09:04
sterkte voor hem en zijn familie en vrienden
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 09:26
Zoals ik al eerder aangaf,ik bid voor je Wim” kom op houd vol en dat je weer gauw mag herstellen in Jezus naam.
Vind ik leuk
peinke +981
donderdag 14 december 2017 om 10:58
Hopen dat het allemaal goed komt. Sterkte voor de familie en PSV.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 18:30
Hoop dat het helemaal goed komt met de man. Sterkte.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:55
Afschuwelijk deze onzekere tijden voor de familie. Hopelijk komt hij er bovenop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV: geopereerde Rip minimaal 24 uur kunstmatig in slaap gehouden