Iniesta droomt van twee Barça-transfers: Zouden geweldige versterkingen zijn

    Iniesta droomt van twee Barça-transfers: "Zouden geweldige versterkingen zijn"

    donderdag 14 december 2017 om 10:13

    Andrés Iniesta hoopt Yerry Mina en Philippe Coutinho zo snel mogelijk te verwelkomen bij FC Barcelona. De middenvelder beschouwt de twee als topversterkingen.

    "Ik denk dat ze belangrijke versterkingen zouden zijn voor ons team", zegt Iniesta tegen El Mundo Deportivo. "De club werkt aan transfers en analyseert posities waar de selectie versterkt moet worden. Zij hebben het niveau om de druk van een club als deze aan te kunnen."

    "Ze zouden twee geweldige versterkingen zijn, maar op dit moment spelen ze nog bij een andere club", aldus Iniesta. Mina is door Barcelona al vastgelegd voor het volgende seizoen, maar wordt mogelijk in januari al bij Palmeiras weggehaald vanwege de problemen in de defensie. Voor Liverpool-ster Coutinho deed Barcelona afgelopen zomer al een poging en naar verwachting keert de Catalaanse club in de winter of zomer terug.

    Plaats een reactie

    HJR +6365
    donderdag 14 december 2017 om 10:18
    En De Ligt dan :)?
    Vind ik leuk
    Markiee +208
    donderdag 14 december 2017 om 10:20
    die blijft in Amsterdam
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:20
    Daar zal Iniesta waarschijnlijk nog nooit van hebben gehoord.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    donderdag 14 december 2017 om 12:04
    Volgend jaar kent ie m wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 12:07
    Glazenbol.nl
    Vind ik leuk
    Markiee +208
    donderdag 14 december 2017 om 10:20
    Net als of Iniesta die Mina kent
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:22
    Hij noemt hem toch op,ff goed lezen.
    Vind ik leuk
    Markiee +208
    donderdag 14 december 2017 om 10:29
    Ja hij noemt hem op, dat zegt toch niet dat Iniesta hem kent
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:30
    Waarschijnlijk wel dus
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 10:32]
    Vind ik leuk
    Markiee +208
    donderdag 14 december 2017 om 10:33
    Tja, daar ga je nooit achter komen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:34
    Nee dat klopt.
    Vind ik leuk
    King Kong +254
    donderdag 14 december 2017 om 12:05
    Qua persoon misschien niet. Maar als Iniesta zegt: Coutinho en Mina hebben het niveau om de druk bij een club als Barcelona aan te kunnen. Dan mag je toch wel concluderen dat Iniesta de kwaliteiten van Mina kent. Indd ff goed lezen Markiee
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 december 2017 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Markiee +208
    donderdag 14 december 2017 om 12:31
    Maak je geen zorgen King Kong ik kan wel lezen hoor
    Vind ik leuk
    King Kong +254
    donderdag 14 december 2017 om 21:36
    Tja, jij zegt: " Net alsof Iniesta die Mina kent". Ik betwijfel dan wel of je kunt lezen Markiee
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3183
    donderdag 14 december 2017 om 10:54
    Misschien omdat Mina al vastgelegd is? Zou een beetje slecht zijn als je niet weet welke spelers je club binnen haalt...
    Vind ik leuk
    RtdDub +9453
    donderdag 14 december 2017 om 10:35
    Mina is al vastgelegd dus ga ik niet over zeuren dat daar over wordt gesproken.

    Maar dat gelul over spelers die in de verste verte nog niet zijn aangetrokken is toch wel zo volledig respectloos naar de huidige club van die spelers.


    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:38
    Ja stel je voor dat Eriksen genoemd wordt. die Barcelona in mijn ogen harder nodig heeft dan bovengenoemde spelers, dan neemt hij wel de plek over van Iniesta en dat wilt die natuurlijk niet!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 10:54
    Denk dat ie juist graag een waardig opvolger voor Barca wil hebben .
    Vind ik leuk
    power +4856
    donderdag 14 december 2017 om 10:50
    Barca heeft allebei hard nodig, hoop snel mogelijk
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10033