Ajax-fans klappen voor Ziyech: 'Wat ik ervan vind? Een beetje hypocriet'

Ajax-fans klappen voor Ziyech: 'Wat ik ervan vind? Een beetje hypocriet'

donderdag 14 december 2017 om 23:40

Hakim Ziyech noemt het applaus van de Ajax-supporters 'een beetje hypocriet'. De middenvelder was de laatste wedstrijden het mikpunt van kritiek vanwege zijn mindere spel, maar speelde tegen Excelsior een puike pot. Dat viel de Ajax-fans op, want die begonnen te klappen. 

"Ik hoorde ze juichen. Niet eens terwijl ik scoorde. Dat is voetbal he", zegt Ziyech voor de camera van FOX Sports. "Wat ik ervan vind? Het is wel een beetje hypocriet, maar ik kan er ook wel om lachen. Zo zit het voetbal in elkaar. Daar doe je verder weinig aan."

Ziyech is van mening dat niet Feyenoord of PSV, maar Ajax de kampioen van de Eredivisie moet worden. "Ik vind dat wij het moeten worden. Maar we staan vijf punten achter en hebben niets in eigen hand. Dus we hebben nog zat werk te verrichten. Wij zijn voetballend de beste ploeg van de competitie. Als we alles gecontreerd doen en als team voetballen. Daarom vind ik dat wij het moeten worden."

Plaats een reactie

donderdag 14 december 2017 om 23:42
Het is ook niet goed met die Ziyech. Wat een zeurpiet! Man man man..
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:50
wat is gecontreerf?
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:51
wat is gecontreerd
Vind ik leuk
Leedz +3843
donderdag 14 december 2017 om 23:55
De Cont in de strijd gooien volgens mij..

VP probeert nog snel het woord van 2017 te maken voor het eind van het jaar
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 06:04
Je moeder zat mij gecontroleerd... laat ook maar
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:03
Hij begon er zelf niet over en de woorden werden hem door van Gangelen in de mond gelegd want die begon over hypocriet. Denk dat als van Gangelen er geen aandacht aan had besteed hij er zelf niets over zegt.
Vind ik leuk
Nashua +6151
vrijdag 15 december 2017 om 00:24
Als Ziyech geen inzet toont wordt ie uitgefloten, speelt ie zoals tegen PSV & Excelsior wordt hij toegezongen.

Daar is niks vreemds aan
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:30
Nou het uitfluiten van spelers heeft nog nooit geholpen geloof ik dus dat is ook wel het slechtste wat je als supporter kan doen. Kan me nog heugen dat Zlatan tegen Roda 5 man uitspeelde en scoorde en 2 minuten later werd ie uitgefloten omdat ie een kutbal gaf en dit door een gast die wel voor een maagwand operatie in aanmerking kwam dus zelf helemaal niets voorstelde. Dan ben je dus gewoon een lul van een supporter.
Vind ik leuk
Nashua +6151
vrijdag 15 december 2017 om 00:38
Nogmaals als je geen inzet toont verdien je niet beter

Zlatan werd toen met name uitgefloten omdat hij de week ervoor v/d Vaart met interland voetbal zijn enkel te grazen nam.


[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 00:39]
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:42
Nee dat is grote onzin want die lul van een supporter zit nog steeds achter me en heeft nu wel een nieuwe zondebok uitgezocht of hij vind er wel 1 iedere wedstrijd. Ik denk dat het een straf voor hem is dat ie elke week moet gaan kijken van zijn vrouw omdat ie anders die wel afzeikt.
Vind ik leuk
Nashua +6151
vrijdag 15 december 2017 om 00:51
Hahahaha ben je klaar mee, ik had er één achter me vanavond die sprong met gejuich op toen Excelsior scoorde :-(
Vind ik leuk
129 +499
vrijdag 15 december 2017 om 11:38
Lijkt me stug dat jij je dat weet te herinneren. Was namelijk tegen NAC.
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 16:21
De tegenstander daarin heb ik me kennelijk vergist maar was daar wel bij.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:29
Eens! Zo werkt de Media...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 00:29]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:59
Kut artikel van VP. stemmingmakerij. Hij heeft het heel anders gezegd. Er werd hem gevraagd of hij het fijn vond of een beetje hypocriet. Uit die twee heeft hij het antwoord gekozen. Hij is er niet zelf over begonnen. Laag van VP.
Vind ik leuk
goofy +193
vrijdag 15 december 2017 om 02:02
Ziyech zegt zelf,dat als hij interviews geeft,het vaak geen leuke zijn omdat hij zegt wat hij denkt en niet zegt wat ze willen horen.
Ajax supporters zijn precies hetzelfde ze liegen je niet voor.
Als het goed is,is het goed,en als slecht is,is het slecht.
De ene week fluiten ze je uit,en de andere week staan ze op de banken voor je.
Een beetje hypocriet om de ajax supporters nu hypocriet te noemen.

Niet zeuren maar foebele!
Vind ik leuk
14forever +7038
vrijdag 15 december 2017 om 02:54
Hij zegt toch helemaal niets raar toch.... Volg VP maar.een tijdje, de.ene week worden spelers hier als de.verlosser gezien. De week.erna.kunnen ze er weer.niet van.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 03:43
Moraal van het verhaal; je moet altijd klappen voor Ziyech, ook als hij slecht speelt. Anders vind hij je hypocriet. Right :)
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:23
Er word hem toch een vraag gesteld, hij antwoord gewoon terug. Dat noem jij zeuren? Man man man...
Vind ik leuk
1892 +8839
vrijdag 15 december 2017 om 08:31
Het zal zijn eer wel weer aantasten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:01
Echt he... Jammer dat hij aardig kan voetballen maar wat een...

Denk niet dat hij echt ver gaat komen, heeft die typisch Marokkaanse mentaliteit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 10:39
Maar hij heeft toch groot gelijk ? Nu wordt hij op een voetstuk geplaatst en twee weken geleden nog werd hij uitgefloten. Inderdaad is het hypocriet maar dit zit gewoon in de aard van ons. Wij zijn wereldkampioen in zeiken.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:42
ik was blij dat hij die vrije trap er in schoot en dat kwam niet eens zozeer door de situatie in de wedstrijd maar gewoon die nare statistiek die ziyech steeds weer te voorgelegd kreeg.

en klagen doen we niet alleen tegen ziyech hoor, gewoon tegen iedereen die het spel op dat moment loopt te vertragen
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:43
Dat is topsport! Zo ben je de schlemiel en de dag erna de held.
Vind ik leuk
Jens1999 +7736
donderdag 14 december 2017 om 23:44
Hij werkte wel hard vandaag en vond hem prima spelen.... 3-1 wel een magere uitslag....
Vind ik leuk
MojoRisin +2564
donderdag 14 december 2017 om 23:45
Hij moet het juist positief inzien dat hij zo kritisch bekeken wordt.. Bij hem betekent dat dat het publiek hem juist goed vindt en soms veel beter kan..
Maar goed, het is nogal een trots ventje heh..
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:45
Hypocriet.........zo daar kunnen ze het daar ook weer mee doen.
Echt een feestnummer om bij je club te hebben die hakim
Vind ik leuk
Jozef +24156
donderdag 14 december 2017 om 23:51
Zag het ook net... Het werd hem aardig in de mond gelegd. Hij leek verrast door de vraag en leek direct een beetje spijt te hebben van zijn antwoord. Vandaag kon je aan alles zien dat hij in zijn element was. Juist de lach was terug.

Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:04
Jullie hebben Maher
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:06
wie?
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:11
Dat bedoel ik
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:46
Zo hoort het ook, wanneer je het slecht doet krijg je het te horen maar als je het goed doet ook dat is het spelletje
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:48
Ziyech moet leren wanneer hij risico in zijn spel legt ,hij hoeft niet altijd de man te zijn met de beslissende eindpass .Als frenkie doorschuift moet hij de 10 worden die bij voorzetten op de penaltystip opduikt nu is vaak nieteens in de 16
Vind ik leuk
Mr-MZ +49
donderdag 14 december 2017 om 23:50
Dat woord werd hem zo erg in de mond gelegd tijdens het interview dat ik gewoon wist dat dit een titel zou worden van een artikel hahaha
Vind ik leuk
Simon1989 +2494
donderdag 14 december 2017 om 23:52
Het lag er idd wel heel dik bovenop. ;) Het was of hypocriet of je moest erom lachen.
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 00:11
Die Dijks kon er ook wel om lachen is ook maanden weggehoond en maakte zich al bij het warm lopen zorgen om de reactie van het publiek maar kijk hij krijgt een staande ovatie en die jongen speelt een zeer behoorlijke wedstrijd. Hij zal nu wel de plaat van Jhon de bever op zetten de hele week je krijg die lach niet van mijn gezicht.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:51
We moeten allemaal klappen en juichen voor onze Hakim. Een kritisch geluid na erbarmerlijke wedstrijden ( Bijv. Twente): hoe durf je!
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:52
Als ik morgen kut werk, krijg ik dat te horen van mn baas.
Als ik maandag dan weer goed werk ook.
Dat is heel normaal.
Begin Ziyech een beetje zat te worden met zn gezeik.
Vind ik leuk
donderdag 14 december 2017 om 23:59
Naar mannetje is het die Ziyech. Los van zijn kwaliteiten is het gewoon nooit goed bij hem, altijd maar dat geneuzel.
Vind ik leuk
Jozef +24156
vrijdag 15 december 2017 om 00:07
Dat kan natuurlijk, Jantje.

Dit werd hem in de mond gelegd hoor. Vanavond straalde hij plezier uit in zijn voetbal en het was gewoon een stuk beter. Daarvoor kreeg hij terecht applaus. En hij werkt eigenlijk altijd als een bezetene en eigenlijk is het gewoon niet fijn van het publiek om hem uit te fluiten. Daar is een speler nog nooit beter van geworden.

Als die baas vind dat je kut werkt, dan hoop ik dat hij je dat op een tactvolle manier zegt. Lekker schelden werkt meestal averechts.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 00:08]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:32
Ja Tuurlijk. Maar voetbalpubliek is anders.
We kunnen moeilijk allemaal "Hee Komop Ziyech" met zn alle roepen.
Daarbij hoort dit bij het voetballer zijn, en worden daar goed voor betaald.
Vind ik leuk
JustH +1787
vrijdag 15 december 2017 om 00:09
Je baas heeft daar ook recht op. Maar als de mensen op straat je gaan beoordelen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:29
Als ik weet dat ze het zelf niet beter kunnen? Dan lach ik ze uit.
Vind ik leuk
JustH +1787
vrijdag 15 december 2017 om 02:17
Hou die in gedachten! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:05
Ziyech, misschien besef je het niet in je donder maar zou het kunnen ( heel misschien hoor, stel je het eens voor ) dat de toeschouwers dit oprecht meende? Misschien is het handig om eens in de spiegel te kijken en dan tegen jezelf te zeggen: weet je, ligt het misschien aan mijzelf de afgelopen weken/maanden dat er op een gegeven moment zélfs gefluid neerdaalde vanop de tribune? Je zoekt altijd de moeilijke oplossing. Ik heb respect dat je vaak voorwaarts denkt en minder breedtewaarts ( dus over de breedte ) maar soms kan het ook handig zijn om de simpele oplossing te kiezen zodat het team er méér wel mee vaart.
Vind ik leuk
JustH +1787
vrijdag 15 december 2017 om 00:10
Hakim, weer de uitblinker vandaag!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:11
Ik ontken ook niet dat hij het goed deed vandaag, hij was idd de beste speler, maar het lijkt vaak wel of Ziyech in een totale andere wereld leeft.
Vind ik leuk
JustH +1787
vrijdag 15 december 2017 om 00:14
Ja misschien wel, ik zie hem graag voetballen.
Vaak verrassende ideeën, hou er wel van.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:16
Ja, ik zie hem ook graag voetballen. Alleen als hij antwoord wat hij er van vindt, over het klappen, dan vindt hij het hypocriet. Tsja, sorry hoor, maar het komt niet in hem op dat de supporters het ook wel eens écht kunnen menen. Vind ik een beetje jammer dat hij dit lijkt te 'negeren'. Voetballend is hij echt geweldig ja, niet alleen vandaag. Alleen soms moet hij het evenwicht zien te vinden bij het kiezen tussen de moeilijke voorwaartse pass en het simpel voetballen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 00:16]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 01:03
Er is één oplettende lezer op dit forum waar bijna iedereen overheen leest. “Hypocriet” was in dit interview inderdaad een woord wat hem door Van Gangelen in de mond is gelegd. Typisch hoe iedereen blijkbaar graag wil dat Hakim dit zelf heeft gezegd. Inhoudelijk: Het is hem gegund zeg, eindelijk een vrije trap voor AJAX die er in gaat! Ga zo door Hakim Ziyech! En nu maar hopen voor ons Ajacieden dat Ajax zondag van AZ wint, AZ is toch een ietwat serieuze tegenstander dan ADO, waar PSV het tegenop moet nemen.
Vind ik leuk
Drobtine +1955
vrijdag 15 december 2017 om 00:27
Het Ajax publiek is gewoon duidelijk als je slecht speelt krijg je dat te horen en als je goed speelt krijg je applaus had verwacht dat Ziyech man of the match zou zijn.
Vind ik leuk
Foebele +38903
vrijdag 15 december 2017 om 00:34
Je mening geven is dus hypocriet? Je mag niet laten blijken dat iemand slecht bezig is of goed bezig is? Het is of altijd juichen of altijd fluiten? Beetje raar verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 00:46
Als Ziyech nu eens beseft dat hij de zelfde spiret moet tonen als afgelopen zondag en vandaag en eens gaat beseffen dat hij de hele boel dan meeneemt. Pas dan gaat hij stappen maken.

Resultaat afgelopen zondag fantastisch zonder bal....aan de bal mwhaa!!! Vandaag zelfde spirit als afgelopen zondag alleen nu ging het aan de bal ook een heel stuk beter en zkr de 2de helft.

Nu doorpakken!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 01:30
Ziyech is een held
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 01:39
Die man heeft gelijk! Hij legt zoveel risico in zijn spel maar blijft toch een O zo belangrijke schakel. Waardeer dit mensen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 01:59
VP trekt het interview compleet uit zijn verband want zo zei hij het niet op de vraag wat hij er van vond dat mensen zijn naam riepen. Een beetje hypocriet maar zo is het nu eenmaal zei Ziyech.
Vind ik leuk
Jozef +24156
vrijdag 15 december 2017 om 08:00
Dit op de vraag of hij het publiek hypocriet vindt....

Echt zo'n vervelende zuigende journalistenvraag.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 05:35
Ziyech hoort niet bij Ajax.
Het is beter voor het elftal denk ik als hij vertrekt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 06:02
Als je geschoren wordt moet je stilzitten. Voetbal is emotie dus dit hoort er allemaal bij en dat geldt ook voor Ziyech. Van Gangelen is een smerige rat. NEXT
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 06:50]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 06:42
Van Gangelen is weer lekker aan het stoken. Wat een vieszak!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 06:55
Wij zijn voetballend de beste.
Mag ik een kotszakjes. Bah vieze neus.
Vind ik leuk
Utca030 +3171
vrijdag 15 december 2017 om 06:58
Hij moet zich niet op de supporters focussen. Maar meer op zijn spel. Dan zou hij vaker applaus krijgen. Naar ventje
Vind ik leuk
Dicky +7925
vrijdag 15 december 2017 om 06:59
Wat is het toch een titje. Als ik mijn werk niet naar behoren doe krijg ik ook kritiek. Aangezien niet elke supporter persoonlijk naar jou toe kan komen om te vertellen dat je niet goed gespeeld hebt fluiten ze. Als je vervolgens goed speeld krijg je weer applaus oftewel een compliment. Daar is niets hypocriet aan. Dat is hoe de wereld hoort te werken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:05
Hier zitten ook aan paar ajax fans die zeer hypocriet zijn. Herkenbaar!
Vind ik leuk
wijze man +1734
vrijdag 15 december 2017 om 07:25
Hij heeft gewoon gelijk....nare lui zijn het die supporters uit Amsterdam
Vind ik leuk
ajax1973 +1551
vrijdag 15 december 2017 om 08:04
het word ook overdreven hij was ook maar 25 min goed en dat er na 131 vrijetrappen er eens een in valt werd ook tijd maar laat hem maar een goed wk spelen weg is weg
Vind ik leuk
Kevindo +427
vrijdag 15 december 2017 om 08:17
Voetballend de beste ploeg van het land. In potentie misschien wel, ik vind Zwolle (niet omdat het mijn club is) en AZ leuker en constanter spelen. Heb genoeg wedstrijden van Ajax gezien waarbij het om te janken was. Bijvoorbeeld die eerste helft tegen Roda JC(!) thuis.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:20
ja contreren is belangrijk!
Vind ik leuk
Psmeets +619
vrijdag 15 december 2017 om 09:30
Niks hypocriet aan. Toen was het waardeloos zoals je over het veld sjokte, en gisteren speelde je heel behoorlijk, los van je goal. Eindelijk weer nivo in je spel gezien
Vind ik leuk
rpaulp50 +3975
vrijdag 15 december 2017 om 09:49
Men moet bij Ajax eens wat aan media training gaan doen.
Dus, spelers leren hoe je de consument benadert via de media.....
Hakim had ook kunnen zeggen: " dit hoor ik liever dan fluiten " punt.
Vind ik leuk
michelhx +2236
vrijdag 15 december 2017 om 11:18
Die man heeft een haat-liefde verhouding met Ajax fans.
Vind ik leuk
129 +499
vrijdag 15 december 2017 om 11:47
Welnee. De man heeft helemaal geen verhouding met Ajacieden. Is prima. Als hij zijn werk maar doet. En dat deed hij gisteravond.
Vind ik leuk
michelhx +2236
vrijdag 15 december 2017 om 12:19
Wellicht hebben de Ajax fans dan een haat-liefde verhouding met hem, dat zou ook nog kunnen.
Feit is en blijft dat hij zijn Twente niveau nog niet of nauwelijks heeft gehaald, toch zonde.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 15 december 2017 om 17:26
Vind het maar een jankerd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:20
Snap niet wat er hypocriet aan is dat goed spel wordt beloond en slecht spel bekritiseerd. Zo is het leven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-fans klappen voor Ziyech: 'Wat ik ervan vind? Een beetje hypocriet'