Keizer doet nog altijd geen beroep op Ajax-aankoop: Dat is bij hem een puntje

Keizer doet nog altijd geen beroep op Ajax-aankoop: "Dat is bij hem een puntje"

vrijdag 15 december 2017 om 14:28

Het is lastig communiceren met Luis Orejuela. Dat laat trainer Marcel Keizer vrijdag doorschemeren. De Colombiaanse aankoop van Ajax speelde nog geen Eredivisie-minuut sinds zijn komst.

Orejuela moet Joël Veltman en ook Deyovaisio Zeefuik voor zich dulden in de pikorde. Op de vraag hoe goed de rechtsback nu is, antwoordt: Keizer: "Deyo (Deyovasio Zeefuik, red.) heeft het verdedigen zoals we dat bij Ajax doen, hoog en aansluiten van achteruit, al onder de knie omdat hij al jaren bij Ajax speelt. Dat is bij Luis een puntje." Orejuela zit al maanden in de luwte bij Ajax. "Ja, dat klopt. Voor ons is Deyo nu verder."

Het helpt niet mee dat Orejuela nauwelijks Engels spreekt. "Geen woord Engels zal ik niet zeggen, maar hij heeft er wel moeite mee. In het veld is dat vervelend voor spelers onderling. Voor ons is dat lastig als je dingen duidelijk wil maken. Het gaat wat langzamer", aldus Keizer. "Maar hij zit net zo vaak als David (Neres) en Matteo (Cassierra) bij Engelse les. Dat is echt vaak en daar zit van ons uit dus zeker dwang achter."

Plaats een reactie

vrijdag 15 december 2017 om 14:32
Als je Veltman voor je moet dulden moet je jezelf afvragen wat je eigen niveau is.
Vind ik leuk
Olfie +2930
vrijdag 15 december 2017 om 14:33
Die zit toch niet bij de Engelse les?
Vind ik leuk
Jens1999 +7726
vrijdag 15 december 2017 om 14:34
Veltman speelt de laatste tijd gewoon goed.... ik vind het een arrogant iemand... maar op zijn spel de laatste tijd valt niet veel op aan te merken... de hype is gewoon Veltman afzeiken....
Vind ik leuk
Nashua +6151
vrijdag 15 december 2017 om 15:08
Sorry hoor maar gisteren was het weer niet best met hem.

De hype is tegenwoordig dat je geen kritiek op hem mag hebben.
Vind ik leuk
Olfie +2930
vrijdag 15 december 2017 om 15:36
Hield gister mijn hart vast. Werd er een paar keer uitgelopen door van Duinen met bal.

Nog steeds een klein mirakel dat hij (hoe dan ook) Lozano op 0 heeft gehouden.

Hij lijkt beter in zwaardere wedstrijden (utd, feyenoord, psv)
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:48
Geen mirakel hoor, Lozano is gewoon zwaar gehyped.
Daarnaast was het gisteren idd soms kiele kiele maar die Van Duinen is ook bloedjesnel. Dat is dan ook z'n enige kwaliteit.
Vind ik leuk
JD85 +373
vrijdag 15 december 2017 om 15:58
Hoezo een klein mirakel?
Lozano heeft in 2 wedstrijden de bal een keer goed geraakt (1x bij PSV en 1x bij Mexico) en nu is het gelijk een wereld voetballer?

Als hij daadwerkelijk ZO goed zou zijn, dan was hij niet eens bij PSV terecht gekomen. Het is een overschatte voetballer die nu een paar wedstrijden een aardig balletje heeft getrapt, maar de echte top heeft hem gewogen en te licht bevonden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 22:44
Lozano heeft het nu koud!!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:15
Gisteren was het weer zijn oude nivo. En wat luis betreft, dat komt door Marcel en staf. Hoe kunnen ze bij psv wel gelijk meedoe tereijk ze daar ook een taalbarrière hebben. Ook nog eens dezelfde taalbarrière. Bullshit dus weer van Marcel.
Vind ik leuk
Mo +9553
vrijdag 15 december 2017 om 18:36
Die laatste zin heb je helemaal gelijk in. Veltman is altijd de pispaal ondanks het feit dat hij ook vaak gewoon solide wedstrijden speelt
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 00:16
Veltman was een groot talent toen hij opkwam als talent maar hij is vergeten door te groeien op voetballend gebied.
Maar goed eigenlijk blijft hij gewoon een centrale verdediger en geen rechtsback...
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:04
Hoe zo goed?
Het is altijd tikkie breed of een schop terug op Onana.
Plus dat hij vaak een fout maakt waar altijd een doelpunt uit valt.
lekker latenbanken en dan hopen tot hij gauw een andere ploeg vind die hij gaat verzwakken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:35
Want Veltman speelt slecht de laatste maanden?

Veltman speelt uitstekend de laatste wedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:10
Met de laatste wedstrijden bedoel je dan niet de laatste 2 neem ik aan?

Tegen PSV was het verdedigend goed maar kan hij door dat theater en poppenspel ook zomaar 2x geel of rood pakken. Ook een penalty tegen had gekund. Waarom dat risico lopen?
Ook door gewoon zn taken uit te voeren was hij de baas over Lozano.

En tegen Excelsior was hij de slechtste op het veld. Veel verkeerde ballen, maakte domme overtredingen waardoor hij AZ mist terwijl we geen alternatieven hebben (tja je vraagt je dan af of dat erg is, maar hij is helaas wel beter dan Zeefuik lijkt het) en waardoor Excelsior op 1-1 kwam en het een lastige wedstrijd werd.
En hij maakte ook nog een overtreding waar hij geen kaart kreeg maar anders was het met een 1-1 stand gewoon 10 tegen 11 geweest.

Veltman is een redelijke verdediger maar maakt cruciale en domme fouten. Is zeker geen aanvoerder en brengt aanvallend niks.

Hoe moet hij nou andere aanspreken als ze niet goed spelen als hij zoals gisteren zelf de slechtste op het veld is?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:43
Ik snap dat het nu trending is om Veltman te bashen. Maar als je puur kijkt naar statistieken (Opta) dan is Veltman de verdediger met de meeste onderscheppingen. Hij heeft in zijn eentje wonderster Lozano totaal uit de wedstrijd gespeeld. Daarbuiten was hij in de Kuip ook heel sterk. Misschien iets nieuws verzinnen want Veltman doet het gewoon prima bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:48
Veltman heeft zich idd flink ontwikkeld. Vorig seizoen nog de zwakste schakel achterin, nu gewoon sterkhouder.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:03
Die wonderster speelt al weken niet best dus Veltman is niet de enige die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld...
Veltman blonk daarnaast uit in show, spel en theater en had weinig met voetbal te maken. Daarnaast kan een scheidsrechter hem zomaar 2x geel of rood geven (of een penalty tegen) en dan ben je nog verder van huis.
Ook tegen Excelsior was hij erg slecht en maakte hij een domme overtreding waardoor hij AZ mist terwijl we niks beters hebben en waardoor ze zelfs op 1-1 kwamen.
Veltman heeft veel onderscheppingen inderdaad maar voegt aanvallend niks toe en daar ligt Ajax zn kracht nou net
Vind ik leuk
Nashua +6151
vrijdag 15 december 2017 om 15:11
Snap niet dat ze in de Premier League staan te dringen voor hem !!!

Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:16
Is er interesse voor Veltman? Tegenwoordig kunnen Eredivisiespelers al een transfer maken als ze 3x de bal naarde giede kleur spelen
Vind ik leuk
Ajax020 +252
vrijdag 15 december 2017 om 15:09
Veltman speelt al jaren prima achterin bij Ajax. Iedereen speelt wel eens een mindere pot maar over het algemeen speelt hij heel sterk. Iemand die geen engels kan heb je geen reet aan natuurlijk. Je moet kunnen communiceren in de verdediging.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:15
Vraag het aan Lozano.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:34
Veltman is toch echt beter dan Troupee
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:35
Waarom haal je zo'n gast dan voor een paar miljoen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:43
Talenten kopen is altijd een gok. Soms koop je een speler met goede kwaliteiten die zich snel kan aanpassen, soms is het een flop.

We kunnen niks anders dan talenten kopen en het risico is groot, maar als je de juiste hebt te paken (Sanchez) ontvang je tientallen miljoenen.

Gevestigde namen, die gegarandeerd presteren, kunnen wij als NL clubs niet halen. Dus moeten we zoeken naar alternatieven...
Vind ik leuk
Enden +2023
vrijdag 15 december 2017 om 14:36
Heb bij deze woorden wel mijn twijfels..

Keizer zag Kluivert als rechtsbuiten. Twee maanden geleden was Neres nog niet goed genoeg. Younes speelde altijd.
Vertrouw niet zo in zijn inschatting van spelers.
Tot nu toe is het meer zo dat spelers uit nood er toch in komen en dan zo hard zijn ongelijk bewijzen dat hij er niet meer omheen kan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:45
Vergeet wober niet die nog aan het ajax spel moest wennen de week voordat hij een vaste basisplek kreeg :p
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
vrijdag 15 december 2017 om 14:37
Toch wel gek dat hij geen kans krijgt in Ajax 1, terwijl hij volgens mij wel redelijk wat gekost heeft. Net zoals Cassiera.
Vind ik leuk
Jens1999 +7726
vrijdag 15 december 2017 om 14:38
3.5 miljoen euro.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:44
Cassiera komt er nog wel bij, heeft laten zien in de Jupiler League klaar te zijn voor de volgende stap. Geloof dat Cassiera net paar maanden 20 is geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:45
Gek dat je iemand geen kans in Ajax 1 geeft als t bij Ajax 2 al niet wil lukken?
Vind ik leuk
dhrwobo +11416
vrijdag 15 december 2017 om 15:01
Ik volg Ajax 2 niet op de voet, behalve dat ze goed in de ranking staan. Heeft Cassiera geen basisplaats in jong Ajax?
Vind ik leuk
Polleke +787
vrijdag 15 december 2017 om 15:12
Het feit dat ze best wat geld gekost hebben wil toch niet zeggen dat ze daarmee automatisch een kans in Ajax1 verdienen?

Als ze niet brengen of wat er verwacht werd of zich niet ontwikkelen zoals verwacht werd dan spelen ze niet, simpel...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 15:13]
Vind ik leuk
Jens1999 +7726
vrijdag 15 december 2017 om 15:13
Jawel en is ook goed voor 9 goals en dus topscorer bij jong Ajax...
Vind ik leuk
RtdDub +657
vrijdag 15 december 2017 om 14:37
Als je ze toch naar taalles stuurt, stuur ze dan gewoon naar Nederlandse les.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:45
Uuuh nee, de spreektaal in het veld zal Engels zijn. Nederlands heb je dan ook nisk aan..
Vind ik leuk
RtdDub +657
vrijdag 15 december 2017 om 15:25
Kan me vergissen hoor maar volgens mij hebben we het over een Nederlandse club in de Nederlandse competitie met, nog net, een meerderheid aan Nederlands sprekende spelers in het team.

Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:36
Ja, dus? Voetbal is een internationale sport en je komt vaak de grens over. Je speelt tegen en met allerlei nationaliteiten plus wil je als voetballer van Ajax altijd een stap maken naar een betere club. Beter spreekt iedereen dan gewoon Engels. Anders kom je daar als kaaskop aan in Everton en kun je geen reet Engels. Nou dan ga je het lastig krijgen hoor als je niemand verstaat...
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:40
He is not so goed at de moment English, zo geef him the kans man! :):)
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 14:40
Zoals ik al eerder zei, deze aankoop is gewoon niet goed geweest, als een eigen jeugd speler al de voorkeur krijgt die nog niet toe is aan het eerste elftal dan zegt dat heel wat over je miljoenenaankoop.

Dat hij het 'ajax spelletje' nog niet beheerst zou nog steeds niet uitmaken als hij gewoon beter zou zijn dan Zeefuik, want het is ook niet zo dat Zeefuik nu zo geweldig opbouwt, mee voetbalt en verdedigt, dat is duidelijk een jeugd speler die nog enorm moet wennen aan het hogere niveau.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:46
Bij Jong Ajax speelt Zeefuik wel erg goed moet gezegd worden.
Als CV en als Rechtsback.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 14:55
Jong Ajax op JPL niveau ja. Ajax 1 met een volle ArenA, de hoge verwachtingen en de kleine marge van fouten is toch wel heel wat anders en aangezien de verdediging al veel te jong en instabiel is zijn er ook nog eens helemaal geen ideale omstandigheden voor dit soort jongens om succesvol aan te haken.

Ik schrijf Zeefuik nog niet af, hij heeft nog even de tijd, maar het zijn geen parels uit de opleiding en als zo'n jongen al de voorkeur krijgt dan is je aankoop gewoon echt niet goed.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:56
Oh we zijn t eens hor. Zeefuik in Ajax-1 schrijf ik nu ook niet af, maar hou mn hart vast tijdens iedere minuut dat hij dr in staat.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 15:02
Als je ziet wat vertrokken is (Sanchez, Tete en Riedewald) en je ziet wat ze er voor terug gehaald hebben (Wober en Orejuela) dan zie je gewoon dat ze de achterhoede afgelopen transferperiode volledig verwaarloosd hebben, daarom zitten jongens als Zeefuik en Dankerlui bij de selectie, jongens die, helaas voor hen, niet goed genoeg zijn.

Als je dan bedenkt dat ze Viergever aan het lijntje houden, omdat ze nog steeds niet verlengt hebben en Veltman en de Ligt mogelijk ook binnenkort toe zijn aan een transfer dan weet je dat die problemen nog niet zomaar verdwenen zijn, want als je komend jaar bijna de hele linie moet vervangen heb je gewoon echt een probleem.

Daarom zou Ajax nu al deze winter minimaal 2 spelers moeten halen, een linksback en een centrale verdediger, en nee, eindelijk nu eens geen tieners meer, opzouten met die pedofiele idioterie!
Vind ik leuk
myrthewit +1049
vrijdag 15 december 2017 om 18:41
Wober is een topaankoop!
Orejuela is niet zo slecht als iedereen roept.
Perr Schuurs is vastgelegd.
Daarbij zijn ze bezig met een Argentijnse verdediger.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 19:02
Als Orejuela niet slecht zou zijn dan zou hij toch op z'n minst de matige Zeefuik achter zich moeten houden.

Wober is geen top aankoop, hij is een prima aankoop maar ook weer voor de toekomst, terwijl we een directe versterking nodig hadden. Sowieso behoorlijk triest dat je Sanchez en Tete verkoopt, je twee beste verdedigers en tevens Riedewald laat vertrekken en dan 2 aankopen voor de toekomst doet als vervangers. Het is gewoon wanbeleid van Ajax, al jaren, je kunt niet aankopen voor de toekomst doen als je nu direct kwaliteit nodig hebt, dat gaat al jaren fout!

Perr Schuurs is ook voor de toekomst, ook niet iemand die ons direct vele malen beter maakt, hij komt uit de JPL, dus hij moet een flinke stap maken in zijn niveau, het is niet zo dat je iemand van een hoog niveau binnenhaalt waaraan het team zich op kan trekken, zoals bij Ziyech en Sanchez het geval was, de enige 2 aankopen in het tijdperk van het Technisch Hart die wel directe versterkingen waren.
Vind ik leuk
myrthewit +1049
vrijdag 15 december 2017 om 19:08
Niet mee eens. Sanchez was niet te houden want die wilde weg. Tete wilde ook weg. Dan kun je maar een ding doen. Riedewald was niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 19:14
Dan kun je maar 1 ding doen en dat is fatsoenlijke vervangers terug halen ipv weer spelers te halen die nog slechts een paar wedstrijden als prof in de benen hebben...
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 14:52
Wober moest ook wennen van Keizer en die kon ook moeiteloos meekomen. De kans is redelijk aanwezig dat Keizer het fout heeft.
Daarnaast moet hij het trouwens niet over het Ajax spelletje hebben, want zijn team speelt nog steeds belabberd en zonder duidelijk plan
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 14:55
Al die jochies die Ajax haalt moeten wennen, daarom moeten ze ook eens ophouden met alleen maar jochies te halen.

Wober had tijd nodig maar werd niet door Dijks uit de basis gehouden, zoals Orejuela nu wel uit de basis gehouden wordt door Zeefuik die nog niet heel veel beter dan Dijks genoemd kan worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:17
Ja dat verhaal is bekend.

Volgens mij wel. Dijks speelde en Wober niet. Dat noem ik uit de basis houden
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 15:36
Nee, dat heet wennen, toen Wober gewend was speelde hij heel snel Dijks uit de basis, Orejuela heeft zat lotgenoten om zich heen waar hij gewenning mee heeft en we zijn nu een half jaar verder, als je dan nog niet incidenteel speelt en door een matig jeugdspelertje uit de basis gehouden wordt dan is het wel erg sneu gesteld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:36
Zodra hij uit nood mee mocht doen bleek dat hij niet hoefde te wennen.

Ik weet niet. Keizer is waardeloos in het inschatten van zijn spelers dus dat hij hem niet opstelt vertelt me helemaal niks over Orejuela.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 16:40
De keuzes die hij kan maken zijn ook niet bepaald makkelijk, Ajax heeft gewoon kei en keihard gefaald in het samenstellen van de verdediging dit jaar.

Als je Sanchez, Tete en Riedewald kwijt raakt en je haalt alleen Wober en Orejuela (die dus niet eens beter is dan Zeefuik) dan heb je gewoon gruwelijk gefaald!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:44
Ja klopt. Als Orejuela echt heel slecht is wel. Sowieso had er nog wel 1 bij gemoeten ja
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 16:53
Ze moeten nu in de winter een goede linksback en een goede CV halen, al is het met het oog op volgend jaar.

Viergever hebben ze namelijk nog steeds niet verlengt, Dijks zal toch eindelijk verkassen en ook de Ligt en Veltman kunnen zomaar eens vertrekken, Veltman is wel toe aan een stap en aan de Ligt wordt al getrokken, dus als je nu 2 spelers haalt heb je ze al een half jaar kunnen laten wennen voor volgend seizoen!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:59
Ja, ik had ook verwacht dat Magellan in januari zou komen. Misschien gebeurt dat ook, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker :p

Viergever gaan ze vervangen denk ik en dan mag ie gratis weg van Marcie.

Ja als de Ligt en Veltman ook vertrekken blijft er weinig over. Wober en Schuurs? En frenkie de Jong natuurlijk ;)
Vind ik leuk
myrthewit +1049
vrijdag 15 december 2017 om 18:43
Wober moest conditioneel nog aanhaken en was een tijdje ziek. Toch wel redenen om hem even uit de basis te houden.

Kwalijker vind ik dat hij nog steeds elke wedstrijd gewisseld werd....
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:47
Conditioneel aanhaken? Hij speelde toch gewoon in oostenrijk? Of was ie geblesseerd toen ie kwam?
Vind ik leuk
myrthewit +1049
vrijdag 15 december 2017 om 19:06
Hij moest wel naar een hoger niveau en waarschijnlijk ook iets anders spelen. Maar vooral zijn ziekte speelde een rol.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:12
ik weet/wist niks van ziekte trouwens.
Vind ik leuk
cheeks +2214
vrijdag 15 december 2017 om 14:55
En dan te bedenken dat PSV hem ook wilde hebben. Speelde nb ook echt goed tegen jong PSV. Was een klik met Neres. Misschien een idee dat er spaanstaligen in de staf bij Ajax komen? Dat is bij PSV geen issue, daar spreken Cocu en Hesp spaans. Wellicht daarom fat spaanstaligen sneller acclimatiseren in Eindhoven ?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 14:56]
Vind ik leuk
19AZ82 +1130
vrijdag 15 december 2017 om 15:28
Ze mogen mij wel benaderen hoor, € 2500 netto p.m. maar.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:03
Veltman speelt redelijk de laatste maanden maar dat mag je ook verwachten, hij is de aanvoerder van Ajax, hij maakt alleen van die domme en onnodige overtredingen waardoor hij zondag tegen AZ geschorst is, dat is wel slecht vind ik.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4702
vrijdag 15 december 2017 om 15:03
Keizer heeft geen kijk op het spelletje dus Luis is naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe Roberto Carlos. Wat heb ik een ontzettende hekel aan die flappie.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 15:33
zeefuik gaat Ajax zondag punten kosten
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:17
Wat Orejuela betreft, dat komt door Marcel en staf. Hoe kunnen ze bij psv wel gelijk meedoe terwijl ze daar ook een taalbarrière hebben. Ook nog eens dezelfde taalbarrière. Bullshit dus weer van Marcel. Alex, Farfan, Guardado, moreno, Lozano, allemaal voorbeelden en bewijzen dat keizer weer lult uit zijn nek. Ik denk dat je zelfs kan denken dan BergRAMP hier ook wat mee te maken heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 16:18]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:18
Wat Orejuela betreft, dat komt door Marcel en staf. Hoe kunnen ze bij psv wel gelijk meedoe terwijl ze daar ook een taalbarrière hebben. Ook nog eens dezelfde taalbarrière. Bullshit dus weer van Marcel. Alex, Farfan, Guardado, moreno, Lozano, allemaal voorbeelden en bewijzen dat keizer weer lult uit zijn nek.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:45
Bij de PSV aanhang zal Veltman de gebeten hond zijn. Jammer dat ze het zo zien maar wel begrijpelijk. PSV is het spelen van TOPwedstrijden helemaal verleerd. Ajax daarintegen heeft een volledig Europa League seizoen achter de rug. Neem van mij aan dat je dan wel weet met welke instelling je aan een wedstrijd begint.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:51
Wat ik dan niet begrijp, is dat ze dat dan niet hebben gemerkt toen ze hem scoutten! Dat is toch iets dat je vrij snel in de gaten kunt hebben en als je dat belangrijk vindt (logisch) dan moet je zo'n knul gewoon niet nemen...
Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een miskoop is. We hebben hem bij Jong-Ajax gezien (waar dat Engels blijkbaar géén punt is) en daar stapelde hij de ene fout op de andere...
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:18
Laat hem gewoon een keer spelen, hij is een groot talent
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:20
Als dit de opmerkingen/oordelen zijn van de trainersstaf van Ajax over het functioneren van Orejuela waarom hebben zie jongen dan ooit aangetrokken? Had je toch allemaal in de scoutingsfase al kunnen inschatten..
Vind ik leuk
glenn +906
vrijdag 15 december 2017 om 18:43
als hij zelfs zeefuik voor zich moet dulden dan mag je spreken van een totale mislukking
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 23:16
Gewoon ff een jaartje laten rijpen en zorgen dat ie de taal spreekt rond de zomer en dan volgend jaar oogsten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer doet nog altijd geen beroep op Ajax-aankoop: "Dat is bij hem een puntje"