Bertrams zoekt contact en wil advies geven aan Slagveer: Ik kan hem helpen

    Bertrams zoekt contact en wil advies geven aan Slagveer: "Ik kan hem helpen"

    vrijdag 15 december 2017 om 14:39

    Nigel Bertrams heeft na de competitiewedstrijd tussen NAC Breda en FC Twente contact gezocht met Luciano Slagveer. Door de charge van de NAC-doelman ligt de Twente-aanvaller er twee tot vier maanden uit.

    Bertrams is voor zes wedstrijden geschorst door de tuchtcommissie van de KNVB. "Ik ben geschrokken van de zes wedstrijden schorsing. Na overleg met de trainers en de technisch directeur hebben we besloten om niet in beroep te gaan, omdat de kans groot was dat de straf hoger zou uitvallen. We hebben samen besloten om rust rondom mij te creëren en te focussen op de periode na de zes wedstrijden", zegt hij tegen BN DeStem.

    Door de bizarre charge is Slagveer twee tot vier maanden uit de roulatie door een schouderblessure. Bertrams leeft mee met de Twente-aanvaller. "Ik heb woensdag contact gehad met Luciano Slagveer en hem sterkte gewenst. Ik heb hem gezegd dat als hij advies nodig heeft, ik hem kan helpen aangezien ik ook een schouderblessure heb gehad. Daarmee is de kous af tussen Luciano en mij."

    Plaats een reactie

    vrijdag 15 december 2017 om 14:42
    Dat is wel netjes van Nigel! Hij blesseert hem ook niet expres natuurlijk..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:42
    Wel nee... hij tikte hem maar zacht aan waardoor Slagveer rustig kon vallen dan wel niet ontwijken..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:44
    Dat hoor je mij toch niet zeggen.... Ik zeg alleen dat hij niet de charge uitvoerde met in zijn gedachte laat ik hem is zwaar blesseren.. Dat hij hem zacht aantikte zijn iig niet mijn woorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:46
    Met zo’n harde charge kan je ervanuit gaan dat hij hem wil blesseren. Anders doe je zoiets gewoon niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:47
    Dus is het netjes wat hij nu doet dan toch?
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4668
    vrijdag 15 december 2017 om 15:12
    Het woord hypocriet komt eerder in mij op.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7411
    vrijdag 15 december 2017 om 18:31
    Ik neem aan dat slagveer op zijn beurt bertrams ook heeft gezegd dat hij hem wel kan adviseren op het gebied van acceptabel gedrag?
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2418
    vrijdag 15 december 2017 om 15:21
    Genoeg mensen die een harde overtreding maken zonder ooit de intentie te hebben iemand te blesseren. Niet alle beslissingen die je als sporter maakt zijn wel overwogen, de meeste gaan gewoon op de automatische piloot.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 14:42
    Die profielfoto van dat Twitter acoount.. haha!
    Vind ik leuk
    Mo +11249
    vrijdag 15 december 2017 om 14:45
    Viel mij ook op ja :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +135345
    vrijdag 15 december 2017 om 14:42
    haha advies ?

    Loop voortaan een blokje om als je een doldwaze keeper uit zijn goal ziet stormen?
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 14:48
    Terecht geschorst, maar 6 wedstrijden is belachelijk! Zie wel ernstigere overtredingen in de Eredivisie, waar 3 a 4 wedstrijden voor gegeven worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:09
    Denk dat je rekening moet houden met een aantal punten. Het us het ontnemen van een doelkans. Een enorme charge waarbij de speler ook nog eens ernstig geblesseerd is geraakt. Dat bij elkaar opgeteld kan ik de 6 wedstrijden prima verklaren.
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    zaterdag 16 december 2017 om 13:02
    Ontnemen doelkans; eens. Enorme charge; niet eens. Hij valt ongelukkig. Zes wedstrijden kan, maar het gaat mij meer om het feit dat er met twee maten gemeten wordt. Er zijn gelijkwaardige overtredingen die met 3 a 4 wedstrijden afgedaan worden.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18848
    vrijdag 15 december 2017 om 15:04
    Ik vind het een onbesuisde actie van hem, maar zijn intentie was niet om zijn tegenstander te blesseren. 6 wedstrijden vind ik erg veel moet ik zeggen. Er zijn bewuste overtredingen gemaakt om iemand te blesseren die met minder bestraft werden of zelfs helemaal niet bestraft zijn.
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +666
    vrijdag 15 december 2017 om 15:45
    Mee eens! Het is gewoon een vervelende samenloop van omstandigheden voor Slagveer want ondanks dat Bertrams als een bezetene uit z'n doel komt, komt Slagveer gewoon zwaar ongelukkig terecht. 9 van de 10 keer hou je niets over aan zo een val.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1065
    vrijdag 15 december 2017 om 15:09
    6 wedstrijden is een goede straf voor deze koekwaus!! Het hadden er meer moeten zijn ! En het salaris betalen van de speler die je blesseerde plus bijkomende kosten !!! Hij kan in de 94ste minuut alles doen aan hem hangen trekken sleuren of gewoon laten lopen maar nee meneer beftrams maakt een zeer ernstige overtreding..
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 18:26
    Klopt! Was inderdaad 94ste minuut, dus er was geen opzet in het spel. Gewoon nare samenloop van omstandigheden. Net zoals de schouderduw van Lozano bij de speler van PEC Zwolle. Die viel ook ongelukkig.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1065
    vrijdag 15 december 2017 om 18:45
    Gewoon ontzettend dom is het om op zo manier in te komen in de 94 stee minuut en als je zo inkomt weet je dat je dat doet om hem te scheppen
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 19:17
    Hij was gewoon te laat. Slagveer valt ongelukkig. Rode kaart terecht. 6 Wedstrijden niet.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21527
    vrijdag 15 december 2017 om 15:17
    Je hebt hem al genoeg geholpen denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +447
    vrijdag 15 december 2017 om 16:29
    Wel netjes, maar had er eerder bij nagedacht.. je dupeert het elftal enorm. Nu 6 potjes op de tribune ipv er komend weekend weer staan en met 3-1 ipv 2-1 verliezen.. Snap er niks van.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1410
    vrijdag 15 december 2017 om 17:16
    Hij ging voor de bal, alleen hij was een beetje aan de late kant
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 17:38
    Vraag mij eerlijk gezegd af wat deze asociale keeper voor advies zou kunnen geven aan Slagveer zal iets in de trant zijn van, volgende keer niet over de middenlijn komen want anders doe ik het nog een keer?

    Ik vraag mij serieus af of Bertrams geen strafbaar feit heeft gepleegd, in het amateurvoetbal komt de politie erbij en volgt aangifte wegens toebrengen van zwaar lichamelijke letsel zie niet in waarom dit in het betaalde voetbal ook niet mogelijk is aangezien deze overtreding en voortvloeiende letsel daaruit bewust is gemaakt.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +3959
    vrijdag 15 december 2017 om 18:01
    Van deze aanslag kun je gewoon aangifte doen. Zeker als was uitgekomen waar ze bang voor waren. Beenbreuk plus schouderbreuk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 18:05
    Lijkt mij ook, en ik zou het doen als waarschuwing voor andere malloten en uiteraard letselschade claimen.
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 18:28
    Jemig heren! Is het weekend al begonnen? Hebben we al zitten snuiven, dat er dit soort domme reacties komen? Doe eens normaal!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 18:30
    Die van jou is domste van allemaal, denk eerder dat je in een lsd trip zit met dat dom geneuzel van je.
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 18:32
    Natuurlijk jongen! Grow up!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 18:54
    Je stinkt, oh wacht die vinger van je vader zei net plop....en nu maar hopen dat er niet dezelfde stront aan zit als die jij uit mond laat komen
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 19:18
    Hoe oud ben je? Al uit de luiers?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2826
    vrijdag 15 december 2017 om 20:53
    Als jij de enige bent die dit allemaal overdreven vind zou ik maar eens jezelf afvragen of je zelf heeeeel misschien niet fout zit!

    Dit had niks met te laat zijn maken maar was een overtreding die puur op de man gericht was. Met zon schandalige rackle neem je bewust het risico om iemand te kunnen blesseren! 6 wedstrijden is gewoon prima.

    En nee, ik heb nog niet gesnoven
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 21:21
    Als je goed leest zie je dat er meerdere vinden dat die 6 wedstrijden overdreven zijn. Je hoort mij echt niet zeggen dat er niets aan de hand was, of puur en alleen pech. Ik geef alleen aan dat 3 a 4 wedstrijden toereikend geweest zou zijn. Dan lag de strafmaat gelijk aan zelfde overtredingen.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2826
    vrijdag 15 december 2017 om 22:43
    Ik hoor jou wel degelijk zeggen dat het pech was omdat bertrams te laat zou zijn.....

    Niks pech! Bertrams ging puur voor de man en niks anders. Als je echt puur voor de man gaat neem je vol het risico dat die ernstig geblesseerd raakt en dus is 6 wedstrijden gewoon op zijn plaats.

    Door die idiote aanslag heeft slagveer waarschijnlijk meer dan6 wedstrijden aan zijn broek hangen
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 23:14
    Klopt! Dit was geen aanslag op de man, maar laat maar. We hebben beiden een andere zienswijze. Dat kan.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1065
    vrijdag 15 december 2017 om 18:46
    Dat mag wel moet slagveer aangifte doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 17:44
    Je kan ook overdrijven het was verkeerde tackle en hij probeert het netjes op te lossen dan is het toch klaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 17:53
    Netjes zou het zijn geweest als hij de overtreding niet had begaan, hij ging immers puur voor de benen en niet de bal. Slagveer loopt nu inkomsten mis.

    Als ik jou bewust je tanden uit je snuit sla, dan doe jij geen aangifte en wil de schade niet vergoed krijgen omdat ik zeg sorry als je advies nodig bent moet je het maar zeggen?

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 18:30
    Dus Drs. E. Vijfje; Jij bent dus ook een voorstander van Joël Veltman alsnog schorsen voor zijn achterlijke elleboogstoot van afgelopen zondag! Wel zo netjes toch?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 18:32
    Inderdaad mits het de elleboog was en niet de buitenkant van zijn hand, bril opzetten doet wonderen. Lozano een pluim geven voor vechten neem ik aan?
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 18:33
    Man o man, deze reactie had ik wel verwacht! Kom niet aan ons Ajax. Lieverdje Veltman deed niets! Wel andere beoordelen op hun fouten, maar o wee als er over een Ajacied geoordeeld wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 18:41
    Had minimaal een link verwacht van je waarop je kon bewijzen dat het inderdaad de elleboog was maar helaas, dit betekend dus ook dat je dingen ziet die er niet zijn al dan niet met stemmen in je hoofd waarvoor prozac is uitgevonden. Je gaat ook niet in op het vechten van Lozano zoals eerder al niet op de gaten in de begroting van dat provincieclubje van je.....maak je niet ongerust dat Psv van je gaat wel weer failliet en dit keer is er geen hulp van de gemeente dat uitkomst bied.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Smash +2506
    vrijdag 15 december 2017 om 19:20
    Laat maar! Als je een keer tot je volle verstand komt, kom je maar terug. Voor nu laat ik je wel met rust. Komt toch niets zinnigs uit. Maar het stukje uit de Telegraaf (is toch een Amsterdams Dagblad) wil ik je niet onthouden; De elleboog die hij in het gezicht van Hirving Lozano plaatste, had minimaal met geel moeten worden bestraft. En bij de situatie waarin Veltman de diepgaande PSV’er Derrick Luckassen, met twee handen eventjes vasthield, had scheidsrechter Kevin Blom PSV een strafschop kunnen geven. (https://www.telegraaf.nl/sport/1415620/veltman-speelt-met-vuur-in-aren-a)

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 19:06
    wat een onzin zeg, 6 wedstrijden schorsing, als locadia een tegenstander onder tuft is het allemaal oke
    Vind ik leuk
    lange076 +159