Keizer ziet belangrijk nadeel Ajax: 'Dat is het zeker, maar het is zo ingedeeld'

Keizer ziet belangrijk nadeel Ajax: 'Dat is het zeker, maar het is zo ingedeeld'

vrijdag 15 december 2017 om 16:02

Marcel Keizer kan de situatie van Abdelhak Nouri maar moeilijk loslaten. Gevraagd naar zijn hoogtepunt van de eerste seizoenshelft, moet de Ajax-trainer het antwoord schuldig blijven.

"In verhouding met Appie zijn er niet heel veel hoogtepunten", zei Keizer vrijdag op de laatste persdag van 2017. "Natuurlijk zijn er mooie wedstrijden geweest, zoals Feyenoord-uit. En de laatste wedstrijden zoals we spelen, dan ben ik blij met het spel. Maar goed, dit halfjaar staat voor mij maar in het teken van één man", doelt hij op Nouri.

Zondag neemt Ajax het op tegen AZ. De Amsterdammers speelden donderdagavond tegen Excelsior en hebben dus twee dagen minder rust gehad dan de Alkmaarders, die dinsdag al in actie kwamen tegen PEC Zwolle (1-1). Keizer: "Dat is zeker een nadeel, maar het is zo ingedeeld. Wij spelen op donderdag, zij op dinsdag. We zien elkaar zondag en dan vind ik dat zij fysiek in het voordeel zijn. Maar wij moeten zorgen dat we er klaar voor zijn."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

vrijdag 15 december 2017 om 16:07
Ik krijg wel een beetje een punthoofd van deze man. AZ is nu wellicht in het voordeel - maar moest op dinsdag alweer voetballen. Nadat ze die zaterdag hadden gevoetbald. Toen was AZ (en Zwolle) even in het nadeel...misschien dat hij dat ook belicht?
Vind ik leuk
HJR +4909
vrijdag 15 december 2017 om 16:15
Precies!

Al krijg je uit de media natuurlijk de vraag: Is het een nadeel dat je op donderdag heb gespeeld en AZ op dinsdag? Daar kan je dan moeilijk iets anders op antwoorden ;).

Maar zo heeft elke club wel eens een voordeel of nadeel. En zoals een redelijke bekende voetballer eens zei:

elk nadeel heb zijn voordeel
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 16:18]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:03
"Ach zo'n dag rust meer of minder ben ik niet mee bezig. Die wedstrijd moet hoe dan ook gespeeld worden."
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:02
Hij was er misschien niet mee bezig, maar toen kwam die vraag...
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:46
Ja, maar dan kun je dat toch zeggen? Dat is een prima manier om zo'n domme vraag te ontwijken
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:49
Dat vind ik dus totaal onnodig. Gewoon antwoorden op de vraag, waarbij hij het gewoon heel feitelijk houdt. Geen excuses, het is gewoon zo ingedeeld. Klaar.

Niets mis mee. Dat gezeur om niets de hele tijd over Keizer.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:59
Ja, maar journalisten vragen het zo zodat Keizer zegt "wij zijn in het nadeel", want dat schrijft lekkerder. Ik zou niet weten waarom je journalisten wilt helpen, want zij hebben andere belangen dan een trainer
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:07
Als de vraag gesteld wordt denk je natuurlijk “daar gaan we weer, dat gaat weer lekker breed uitgemolken worden”.

Maar ik vind dat Keizer zich daar terecht niets van aantrekt en gewoon antwoord hoe het zit.

Waarom toch altijd zo moeilijk doen over iets wat al lang bekend is? De EL heeft dat al heel vaak aangetoond. Op dát gebied wil de KNVB de deelnemers al tegemoet komen, maar dan vraag ik me toch af waarom beide clubs niet op woensdag speelden. Lijkt me een vrij simpele oplossing.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:10
Ja, maar ontwijk de vraag en er valt niks uit te melken.

Ja, omdat de competitieplanner waarschijnlijk niet heel competent is. Of hij is voor AZ
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:16
Ontwijken is kinderachtig. We zijn toch volwassenen met z’n allen? (Al blijkt hier soms het tegendeel natuurlijk ;) )
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:20
Nou, ontwijken is misschien niet het juiste woord. Afweren misschien? Ik denk dat Keizer er verder ook niet mee bezig is dat ze in het nadeel zijn door die dagen rust. Dat maakt gewoon niet uit, want al hadden ze 100 dagen rust, je wilt gewoon winnen. Door mee te gaan in voordeel/nadeel komt er weer een gesprek op gang rond het team.
Ik snap wel dat een Van Gaal af en toe blaft naar journalisten. Hij is bezig met een proces, zij met verkoopcijfers. Hun verkoopcijfers draaien het beste als ze met zijn proces fucken. Dus dan moeten ze opdonderen :p

Het meest volwassen lijkt mij doen wat goed is voor je team, en niet meedenken met de verkoopcijfers van journalisten :p

(Het tegendeel? Niemand hier is kinderachtig, en als je vindt van wel hoor ik dat toch niet want ik heb m'n vingers in m'n oren LALALA)
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:27
Gewoon de vraag beantwoorden en over tot de orde van de dag.

De spelers gaan door het antwoord van Keizer echt niet anders denken richting AZ.

En als het al zo is dan is het vast iets van “wat nou weinig rust? Appie kan helemaal niet meer voetballen dus we moeten juist blij zijn dat we weet dat mogen doen wat we het liefste doen”.

Sowieso zit het vooral tussen de oren. Maar tegelijkertijd ben ik vorig jaar met PSV-uit niet vergeten. Al zat daar midweeks veel meer spanning en ook een verlenging bij.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:42
Ja, wij zijn er in ieder geval onnodig lang mee bezig :p

Nee, dat is zo.

Dat vind ik nogal een wilde aanname :p

Ik denk dat het wel iets fysieks is, je bent gewoon beter uitgerust als je langer vrij hebt. De oplossing zit misschien wel tussen de oren, beseffen dat je gewoon harder moet werken dan normaal. Misschien is benoemen zo gek nog niet en moet je het juist heel erg benadrukken. 'Man man man, nadeel? Mission Impossible zul je bedoelen. Hallo hey, alsof we 2x 90 minuten achter elkaar voetballen. Als dit nog een keer gebeurt kap ik ermee.'
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:52
Stel dat je dat gaat geloven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:59
Haha, ja oke, gewoon antwoorden it is :p
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 20:03
:P
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:23
Ja maar Ajax heeft toch niks met die wedstrijd te maken?
Het gaat nu over de wedstrijd van zondag.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:54
Maar dat wordt niet gevraagd... Ik vind hem reëel overkomen steeds. Rustige vent en het lijkt er op dat hij inmiddels de vastigheid in het team heeft gevonden. Ondanks de blessures en schorsingen.
Vind ik leuk
3Bier +2526
vrijdag 15 december 2017 om 17:06
De tegenstander moest ook op zaterdag voetballen dus was AZ helemaal niet in het nadeel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:07
Hey een keizer topic .... je verwacht het niet
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:09
Hè jij die weer eens reageert in een Ajax topic
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:10
je verwacht het niet .......
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:09
Hey de Brabander die in Spanje woont op een Ajax topic, je verwacht het niet :D
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:11
hahaha heerlijk , lang wachten is er nooit bij hier op vp
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 16:13]
Vind ik leuk
goofy +193
vrijdag 15 december 2017 om 16:57
Ik vindt dat ze speciaal voor jou en PSV een site moeten maken.
www.antivoetbalprimeur.nl hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:59
ik vond 50 jaar geleden goofy veel grappiger
Vind ik leuk
goofy +193
vrijdag 15 december 2017 om 17:08
Dat snap Ik,want als nu 50 jaar later,je beter goofy in de spits kan zetten dan jullie huidige spits,dan staat je het huilen nader dan het lachen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:08
Waar is de tijd dat alles gewoon lekker om dezelfde tijd begon? Lang leve de commercie
Vind ik leuk
Mo +9553
vrijdag 15 december 2017 om 17:21
Wat maakt dat nou weer uit
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:10
Er is vaak kritiek op Keizer dat hij te vaak weer de situatie van nouri aanhaalt en misschien is dat ook wel zo, maar je ziet inmiddels toch echt wel dat hij echt moeite heeft met dit tragedie en het ook gewoon maar een mens is. Ook toen hij zei dat hij elke dag tranen in zn ogen heeft als ie langsrijdt laat maar weer zien dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft, wat gewoon volkomen terecht is als je een jaar lang nouri hebt getraind en een goede band hebt opgebouwd. Is gewoon een mens, behandel hem ook zo hij juicht ook altijd zo leuk na een goal wat een bosz alleen bij schalke en lyon deed.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 16:33
Wie heeft het er niet moeilijk mee? Iedereen heeft er last van, maar hij gebruikt het gewoon als excuus door er 3x per week over te praten en zielig te doen met opmerkingen dat hij nog geregeld met tranen in zijn ogen naar de club rijdt.

We weten het nu wel, we zijn er allemaal diep door geraakt, we zijn niet alleen ons grootste talent verloren, maar ook nog eens een parel van een mens, een pracht joch wat Nederland meer had kunnen verenigen met zijn lieve, sympathieke uitstraling!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:06
Ik vind het dit keer niet storend. Ik denk dat het goed is om dingen in perspectief te zien en als het allemaal in het niet valt is dat zo. Dan moet je niet de grote jongen uithangen en de 3-0 of 1-4 noemen.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 17:07
Hij had het over Appie voor de wedstrijd tegen PSV, na de wedstrijd tegen PSV en nu weer, 3x in een week tijd.

Kom op man, kap er gewoon mee, iedereen weet van de situatie dus als je er 3x per week over praat dan praat je jezelf, de groep en de club iets aan en gebruik je het dus wel degelijk als excuus, dat is het gevolg als je ergens zoveel over praat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:12
Ik vind dat hij het inderdaad vaak ter sprake brengt, maar in dit geval snap ik het en respecteer ik het.
Het is wel zo dat doordat hij het ongeveer wekelijks doet het een beetje hinderlijk wordt. Maar deze staat daar voor mij wel los van.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 17:22
Man ik denk geregeld aan die jongen en ik heb hem nooit ontmoet. Ik snap echt wel de impact, maar daar hoef je niet steeds over te praten met de buitenwereld.

Als het binnen de groep een onderwerp is dan is dat logisch, als je er met elkaar over praat en spelers en staf elkaar proberen te steunen en te helpen in moeilijk tijden dan is dat volkomen logisch, maar het steeds benoemen in de pers? nee, dat moet nu klaar zijn!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:36
Ja, nou ja. Als ie er verder niet steeds over praatte had ie nu alleen dit gezegd. En dat zou moeten kunnen. Want dit begrijp ik wel
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:05
In de persconferentie linkt de vraagsteller de tragedie met Nouri aan een te benoemen hoogtepunt.

Het is dus niet Keizer zelf die daarmee komt.

Hem dat dan verwijten is dom.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:09
Voor PSV en na PSV begon hij er zelf over, hij heeft nog steeds een hoop te leren als het aankomt op zijn uitingen in de media.

Ook in het begin toen we wedstrijden verloren ging hij het steeds een klap noemen, een dreun, enz. Dan praat je de groep wat aan net zoals je dat doet als je maar continue over Appie praat en de impact ervan op de groep.

Dat weten we nu wel, je hoeft niet te antwoorden, je kunt ook zeggen dat het wel duidelijk is en het geen zin heeft om 100x het zelfde te zeggen, maar omdat Keizertje het er keer op keer over heeft blijven ze er ook naar vragen.

gewoon ophouden over Appie en de impact van de gebeurtenissen op de groep, als er over Appie gesproken wordt moet dat louter zijn over het mooie mens wat hij is.

Dat ze er onderling over praten als iemand daar behoefte aan heeft is heel wat anders dan dat de trainer het continue in de media zegt. Intern bespreken is prima, zeker als een speler behoefte heeft daaraan, maar hou op met het zelfde te zeggen in de media, dat weten we nu wel.

We voelen allemaal de pijn, ook de mensen die Appie nog nooit ontmoet hebben!
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:13
We voelen allemaal de pijn?

Wat wij voelen staat in geen enkele verhouding. Dat blijkt nog maar eens uit de manier waarop je hierover tegen Keizer tekeer gaat. Totaal ongepast.

Hij gebruikt het ook niet als excuus, maar als feit. Zijn uitspraken bepalen ook niet het gevoel in de groep, maar zijn een gevolg van het gevoel in de groep.

Je moet het niet omdraaien.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:18
Ja, we voelen allemaal de pijn, we weten allemaal dat zoiets als dit een flinke impact heeft, zelfs op de mensen die er ver weg van staan heeft het impact.

Menselijk leed ervaren we allemaal, dus tuurlijk kunnen we ons verplaatsen in hun, daar hoef je toch niet gestudeerd voor te hebben? Het is toch niet zo dat we ons niet in de groep en de staf kunnen verplaatsen? Ieder mens heeft met leed te maken, dus ja, wij voelen allemaal de pijn!

Echt totale onzin om te beweren dat hij het als feit gebruikt, want het is al maanden een verdongen feit, dat hoef je dus niet wekelijks te herhalen en al helemaal niet 3x in een week tijd!

Het is wel degelijk een excuus aan het worden, anders hou je het lekker intern, niets wat hij zegt is nieuwe info en we weten het nu inmiddels wel, dus echt louter gelul wat je zegt, het wordt nu gewoon als excuus gebruikt nu Keizer wat minder onder druk staat en het gat nog maar 5 punten is!

Maar goed, jij zegt louter dingen om mij tegen te spreken, daarom klets je zo vaak onzin, je bent duidelijk nog geen steek veranderd waardoor ik ook geen enkele zin heb om te discussieren, wat jij wilt jongen, ik vind het best!
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:23
Je leest totaal niet terug dat je hier enig gevoel bij hebt waaruit blijkt dat je begrijpt hoe het is wat Appie en de omgeving is overkomen.

Helemaal niets.

Dan heeft roepen dat je dat gevoel wel hebt alleen maar het tegenovergestelde effect.

En dan net doen alsof ik het alleen maar niet eens ben omdat JIJ het zegt.

Nogmaals, die schreeuwende woorden hieronder gelden vele malen meer voor jouw eeuwige gezeur hier dan voor Keizer en z’n woorden over Nouri.

Zeker als je zo tegen herhaling bent zou ik als ik jou was eens de hand in eigen boezem steken.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:58
Ja, jij hebt een obsessie met mij tegenspreken, ongeacht hoe erg je uit je nek moet lullen om mij tegen te spreken, het is een pure obsessie van je.

Verder heb ik geen idee wat je nu in je eerste alinea's wilt zeggen? Probeer je nu echt te beweren dat ik niet zou kunnen weten hoe het voelt? ik mag toch hopen van niet dat je dergelijke onzin uitkraamt.

Die laatste alinea is al helemaal zinloos om op in te gaan, ik herhaal niet, Keizer doet dat en daar zeg ik wat van.

We weten allang dat er iets verschrikkelijks is gebeurt met Appie en dat dit enorm veel impact heeft, dus het keer op keer zeggen voegt niets toe, dan ben je excuses aan het aandragen waarom het dit seizoen nog niet lekker loopt!
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:01
Jij herhaalt hier op VP juist aan 1 stuk door, Foebele. Dat heb je zelf toch wel in de gaten?

En ik zeg niet dat je niet kunt weten hoe het voelt. Ik zeg dat je dat nergens laat blijken in hoe je hier tekeer gaat tegen Keizer.

En dit heeft niets met een obsessie van mij te maken, want dit zijn gewoon idiote teksten van je waar ik hier op reageer.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 19:08
Ik herhaal het omdat ze het nog steeds fout doen, iets wat ze verdomme toch zelf eindelijk eens in zouden moeten zien, maar helaas, ook dit jaar moesten ze weer eigenwijs doen en keihard op hun bek gaan, voordat ze eindelijk iets gingen veranderen.

Ze zijn het ook eindelijk met mij eens, daarom is er een verandering gekomen in de opzet van het TH, omdat ze eindelijk inzien dat ze leip bezig zijn met die selectie vol jochies die nog niets hebben gepresteerd, nu kan Overmars eindelijk niet meer zich verschuilen achter het TH.

Dit is een forum waar je je mening geeft over je club, dit is geen rouwpagina waar je de hele dag met elkaar je zielig gaat voelen om het geen er gebeurt is. Ajax is de top van Nederland, topsport waarin altijd gewoon gepresteerd moet worden, dus ook Keizer onder de huidige omstandigheden.

En je lult weer enorm uit je nek, want ik ben ook geregeld gematigd in mijn mening over Keizer, omdat het niet allemaal zijn fout is en hij ook maar in het diepe geflikkerd wordt door die kut directie, ze doen het nu niet alleen met de selectie, maar inmiddels gooien ze ook de staf voor de leeuwen.

Je hebt wel degelijk een obsessie, want je bent ontiegelijk selectief in je opmerkingen, zoals je nu ook weer laat zien in je geleuter dat ik Keizer alleen maar aanpak, dat is zogezegd totale onzin, je hebt zelfs nog zo'n comment geliked van de week, maar door je obsessie ben je dat alweer vergeten.
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:15
Waarom betrek je dit verhaal over Appie op AL je reacties? Ik heb het in bovenstaande reacties namelijk over hoe idioot je reageert op dat Keizer iets over die tragedie zegt.

Je veegt alles precies op de hoop die je uitkomst, maar het zou je sieren te lezen hoe het er staat.

Het herhaling verhaal gaat over AL je reacties.

En met je eens zijn? Overmars meer armslag geven terwijl jij al jaren roept dat hij de verkeerde spelers haalt? Acht je daar nu in ene anderen verantwoordelijk voor?

En met je eens zijn als z’n aankopen tot nu nog altijd talenten zijn?

Het tegendeel dus van met je eens zijn. Maar blijkbaar ben je heel ruim in je gelijk vinden.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 19:31
Het is volkomen zinloos met je te discussieren, zoals altijd. Je verdraait dingen, je leest niet goed, je beticht me van van alles en je lult gewoon lukraak in het rond!

Ajax maakt al jaren dezelfde fouten, fouten waar ik al jaren voor waarschuw, dus daar blijf ik dan ook op hameren!

Daarbij lees je zogezegd de positieve dingen niet en praat je er ook niet over, omdat het je onzin volledig ontkracht.

Succes verder, ik ga weer over tot de orde van de dag en dat houdt in dat ik verder geen behoefte heb om met jou de discussie aan te gaan, volkomen zinloos en zonde van de tijd van ons beide.
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:37
Typisch. Er staat duidelijk wat er aan schort hoor. Dat je daar geen antwoord op heb is al tijden duidelijk en dan gooi je het weer op het bekende verhaal.

Ik heb helemaal niets verdraaid.

Je praat hier als een idioot, schreeuwend, over Keizer en wat hij zegt over de tragedie.

En je loopt in algemene zin over van de herhaling hier op VP.

Die zaken zijn klip en klaar.

En nu probeer je bij Ajax de bevestiging van je gelijk te zoeken, terwijl het juist neigt naar het tegendeel.

Bizar.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 16:31
KAP EENS OVER NOURI PRATEN ENORME ZAK HOOI!

Godsamme zeg, kan die kerel niet eens ophouden, hij gebruikt het inmiddels wel gewoon als excuus, daarom heeft hij het er wekelijks over!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 16:37
Misschien moet je het zelf maar eens meemaken en dan over een half jaar maar eens zeggen hoe je het beleeft. Ik kan het namelijk zeker begrijpen als het nog steeds impact heeft.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 16:41
Tuurlijk heeft het impact, maar hij heeft het er letterlijk iedere week over, voor PSV, na de wedstrijd tegen PSV, nu weer, dat is 3x in 1 week tijd.

Het is nu dus gewoon een excuus aan het worden, terwijl hij beweerd dat hij het niet als excuus wil gebruiken.

We weten het nu wel, we weten allemaal dat het moeilijk is, het doet ons allemaal pijn, maar kap godverdomme met het er steeds over hebben, alsof we het allemaal vergeten zijn!
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:02
Toen ik een week geleden zei dat Nouri als excuus wordt gebruikt kreeg alle shit over me heen, als spelers niet presteren doen ze hun werk niet goed dat geldt voor Keizer. Als een speler zegt, ik kan niet spelen en mijn werk doen omdat ik aan Nouri denk is hij ongeschikt als prof zo simpel werkt het. Dat je aan Nouri denkt is prima maar als je na maanden het nog geen plek kan geven en gewoon je werk doen moet je iets anders zoeken.

En eerlijk is eerlijk, ook ik denk wel aan Nouri als gevoelsmens maar mijn functioneren en werk lijden er niet onder. Keizer grijpt elke gelegenheid aan om Nouri aan te halen terwijl de echte Ajacied hem diep in zijn hart heeft zitten waar Keizer alleen maar over hem lult.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:06
Je kunt best eens niet in staat zijn om te spelen, dan ben je niet ineens geen prof meer, maar we zijn nu vele maanden verder en ondanks dat de pijn echt nog niet weg is, want dat kan wel jaren duren, moet je wel door met je leven en moet je het dus niet continue benoemen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:14
Ik doel ook op bijna het half jaar dat we verder zijn, sommige spelers komen er nooit overheen en dat is ook niet erg als je het plek geeft maar het mag niet zo zijn dat na een 5/6 maand spelers niet in vorm zijn zoals bijv. Dolberg of Ziyech dat heeft niets met Appie te maken en mocht dit wel het geval zijn heeft Ajax verzaakt in hulpverlening.

Zoals ik al zei, Nouri zit bij iedere Ajacied in het hart en denk ook bij vele andere supporters elders in het land juist omdat Appie gewoon Appie was. Elke verwijzing nu naar Appie is gewoon slap aangezien deze niets meer met het eerste elftal te maken heeft, hoe jammer dit ook is.
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:21
De vorm van bepaalde spelers heeft ook weinig met Appie te maken. Dolberg is te snel gebracht en zit nu in het zelfde schuitje als al die talenten voor hem die leuk begonnen en daarna alle moeite hadden om die vorm ooit nog terug te vinden.

Ziyech is een gevoelsmens, daar zijn ze verkeerd mee omgegaan. Ze hadden hem belangrijk moeten maken, ze hadden hem aanvoerder maken en hem die verantwoording moeten toedelen, zodat hij die ook zou pakken. Daarnaast merk je gewoon dat hij baalt dat het team niet adequaat versterkt is en er enkele beloftes gedaan zijn die totaal niet waargemaakt zijn.

Er zou niemand vertrekken en spelers bij komen volgens Bosz, vervolgens wordt hij vervangen door een trainer die minder persoonlijke aandacht aan Ziyech geeft en hem ook die band niet geeft en zogezegd is de selectie juist verzwakt als versterkt.

Zo'n type is Ziyech, dat bleek al uit zijn keuze voor Marokko, hij is een gevoelsmens die je goed moet bespelen en belangrijk moet maken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 18:28
Er zouden zelfs vier echte versterkingen komen die zijn tegen gehouden door het technisch hart en dat is waar we nu staan. Ajax liet het oog vallen op Arana maar weer te laat groen licht, op Pavon die 12 miljoen koste maar contract verlengde en nu 25 kost en maar niet te spreken over Richarlison.

Er zijn overigens meer spelers die gevoelsmens zijn bij Ajax niet alleen Hakim.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 18:29]
Vind ik leuk
Foebele +38891
vrijdag 15 december 2017 om 18:59
Klopt, er zijn er meer, maar Hakim is de belangrijkste en volgens mij wel de gene bij wie het het meest mee speelt, zie maar hoe hij de fans hypocriet noemt nu ze gingen juichen terwijl ze hem eerst (terecht) uitfloten omdat hij in 1 helft tig keer onnodig balverlies leed, omdat hij continue rare en slappe passjes gaf.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:07
Als mensen goed kijken dan hoeft Ziyech niet eens goed te spelen dan zie ook hoeveel werk hij verricht met name bal afpakken en als dan hem afrekent op de passes die hij geeft waar Neres net niet bij kan is dat erg kort door de bocht. Natuurlijk speelt Hakim minder dan vorig seizoen maar het hoort ook bij volwassen worden als speler en dan moet je ook uit jezelf de kracht putten om goed te spelen zonder die hand op je schouder.

Iedereen kraakte hem af terwijl hij werkte als een paard voor het elftal wat ik niet terecht vond gelet op zijn werklust, heb nog maar een echte slechte wedstrijd zien spelen dit seizoen. Keizer vindt ik ongeschikt als coach en als trainer, als ik de beste man aankijk dan denk ik zelfs voor ongeschoolde arbeid ben jij nog te dom zo'n uitstraling heeft hij.
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:07
Over zakhooi gesproken. Hij wordt er letterlijk naar gevraagd.

Je zondagen zijn duidelijk beter dam je vrijdagen. Ongelooflijk hoe je vandaag alweer aan het zeuren bent op bijna alles wat Ajax is.
Vind ik leuk
cheeks +2214
vrijdag 15 december 2017 om 16:59
Piep piep hallo , CALIMERO !!
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 18:09
Hij wordt hier naar gevraagd. Letterlijk vroeg de journalist of het een voordeel was om twee dagen extra rust te hebben.

Als Keizer dat ontkennend zou beantwoorden is hij rijp voor opname.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:08
Appeltje eitje voor Ajax
Vind ik leuk
flipper +954
vrijdag 15 december 2017 om 17:50
ik vind dat Foebele volkomen gelijk heeft.
je praat je zelf wat aan. come ons boys van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:56
Koning, Keizer, Admiraal, Keizer lult het meest van allemaal!
Vind ik leuk
mchollie +2711
vrijdag 15 december 2017 om 18:32
AZ heeft ook een nadeel, Stengs is zwaar geblesseerd Als hij dat niet was dan had AZ alle wedstrijden gewonnen.

Maar niemand die er naar vraagt of het er over heeft, ook niet over Veijnovic.

Maar AZ heeft zich herpakt en staat gedeeld 2e.

Come on AZ, zondag 3-1.

Dus....
Vind ik leuk
2cents +38088
vrijdag 15 december 2017 om 19:03
Alles gewonnen? Koffiedik natuurlijk.

Bovendien ging AZ zichtbaar beter spelen zónder Vejinovic.

Sowieso gaat het hier niet over blessures of schorsingen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 22:55
FritsjeFlinkevleugel ik krijg een kater van jou!!!
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Dus AZ eerder aan de bak kan ook een nadeel zijn!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 00:34
in 1995 won ajax alles en hoorde je niemand dat ze 2 wedstrijden in 1 week moesten spelen.
ik word moe tegenwoordig van de voetballers.
laat ze de tour de France een paar dagen meerijden.
dan piepen ze misschien anders.
qua verdiensten zijn ze verplicht om iets meer te brengen denk ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer ziet belangrijk nadeel Ajax: 'Dat is het zeker, maar het is zo ingedeeld'