Gemeente Eindhoven laat PSV-fans in de kou staan: Heel vervelend

    Gemeente Eindhoven laat PSV-fans in de kou staan: "Heel vervelend"

    vrijdag 15 december 2017 om 21:30

    PSV mag van de gemeente Eindhoven de stadionverwarming niet aanzetten tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De aanpassing van deze week is niet goedgekeurd, omdat deze niet aan de gestelde eisen voldoet.

    "Er is echt met man en macht aan gewerkt. We hebben deskundigen geraadpleegd, maar het is niet voldoende gebleken om aan de veranderde eisen van het testprotocol te voldoen, zegt algemeen directeur Toon Gerbrands op de PSV-site. "We vinden het heel vervelend, want we snappen dat dit ten koste gaat van het comfort, maar veiligheid en zorgvuldigheid gaan boven alles. Nader onderzoek afgelopen week heeft de betrokken partijen geleerd dat we er qua aanpassingen nog niet zijn."

    De werkzaamheden gaan maandag direct verder, laat PSV weten. Het is echter uitgesloten dat de verwarming tijdens de thuiswedstrijden tegen VVV-Venlo en Vitesse wel zal branden. Enkele zakelijke gedeeltes van het Philips Stadion zijn voorzien van elektrische heaters, die door de gemeente Eindhoven wel zijn goedgekeurd.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 21:32
    Doet iedereen maar een dikke jas aan, niet belangrijk.

    3-4
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mo +11249
    vrijdag 15 december 2017 om 21:55
    Denk 3-1
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    vrijdag 15 december 2017 om 22:29
    Wordt geen heet avondje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 23:26
    Die van ons eten pepers.
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    vrijdag 15 december 2017 om 23:28
    De periode van onrust is aangebroken in eindhoven al 2 wedstrijden niet gewonnen en nu ook nog de verwarming uit. De bikkels uit den Haag die minder verwend zijn gaan ze dan ook helemaal de stuipen op het lijf jagen.
    Vind ik leuk
    danny117869 +2249
    vrijdag 15 december 2017 om 21:33
    Betaal je 80/90 euro voor een goedkoop kaartje op de hoofdtribune, moet je nog kou lijden ook.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 21:38
    En dan ook nog eens 3-4 op de broek krijgen zondag ;)

    *Zaterdag
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    410hhw +1604
    vrijdag 15 december 2017 om 22:18
    Zit er dik in!
    Vind ik leuk
    Gerro +5411
    vrijdag 15 december 2017 om 23:29
    De laatste wedstrijden krijgen ze er gemiddeld 3 tegen dus ik denk 2-3
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18479
    vrijdag 15 december 2017 om 21:42
    90 euro..... lijkt mij wel erg overdreven... of spelen jullie morgen een finale tegen Real Madrid dat de kaartjes zo duur zijn....?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 21:48
    *Zondag Jens...........en ja tegen het groengele Madrid.
    Madrid achter de duinen :p
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18479
    vrijdag 15 december 2017 om 21:50
    Dude... jullie spelen morgen al.....xD
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 22:13
    Hahaha goos je hebt nog verdomde gelijk ook. Moet maar wat minder roken denk :p
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    vrijdag 15 december 2017 om 22:30
    Wat denk je van drinken....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    vrijdag 15 december 2017 om 22:36
    Ja water :p
    Vind ik leuk
    danny117869 +2249
    vrijdag 15 december 2017 om 22:37
    Ik speel morgen niet, wij moeten zondag naar Alkmaar;)
    Ik gokte de prijs op ervaring in onder andere de Arena. Waar je tegen NAC in de hoek op de 2de ring 40 euro betaald.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18479
    vrijdag 15 december 2017 om 22:40
    Volgens mij zijn de duurste losse tickets bij Ajax voor de competitie iets in de 60 euro en niet duurder... xD
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5698
    vrijdag 15 december 2017 om 23:04
    Vandaar die lege plekken ;)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18479
    vrijdag 15 december 2017 om 23:08
    Die zijn juist altijd uitverkocht.... xD
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5698
    vrijdag 15 december 2017 om 23:10
    Onbegrijpelijk xD
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14823
    vrijdag 15 december 2017 om 21:41
    Het is alsof PSV gewoon wil dat je niet naar wedstrijden komt
    Vind ik leuk
    Sazzz +11193
    zaterdag 16 december 2017 om 08:38
    Logisch om, PSV speelt uiteindelijk ook niet om het publiek te vermaken
    Vind ik leuk
    blokker +16
    vrijdag 15 december 2017 om 21:45
    Ach joh, ze spelen hartverwarmend
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    vrijdag 15 december 2017 om 21:54
    Ik dacht dat de platte kar verbouwd moest worden,
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +3941
    vrijdag 15 december 2017 om 22:03
    Neen, eerst stickers op de bus.
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    vrijdag 15 december 2017 om 22:02
    Te makkelijk, maar toch:
    Niet zo'n warme club...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:07
    Idd, en maar praten dat Ajax een kille club is.

    Nu heeft Nederland er tijdelijk twee ;)
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2404
    vrijdag 15 december 2017 om 22:03
    Holy shit schrok me rot, dacht ff dat de subsidiekraan dicht zou gaan! Gelukkig is het slechts de verwarming...
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    vrijdag 15 december 2017 om 22:12
    Je weet: het gezeik begint altijd ergens...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:21
    @VP: bestaat er in heel Nederland geen andere foto van korfballer Toon Gerbrands? We zien op VP nu al jaren bovengeplaatste foto uit 1980 of zo.
    Vind ik leuk
    palko +1811
    vrijdag 15 december 2017 om 22:22
    Ik snap het al. Ze willen gewoon hebben dat er meer warme chocola op de tribunes wordt verkocht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135424
    vrijdag 15 december 2017 om 22:30
    Gratis bier voor iedereen vergoed alles
    Vind ik leuk
    masterpsv +13220
    vrijdag 15 december 2017 om 22:36
    Lijkt mij goed idee stratum ik zal het effe doorgeven. ;)
    Vind ik leuk
    HJR +6351
    vrijdag 15 december 2017 om 22:40
    Is in ieder geval goed koud bier dan, heerlijk :)
    Vind ik leuk
    jochempje +2118
    vrijdag 15 december 2017 om 23:07
    PSV die wat weg geeft. Dat is de beste grap die ik ooit gehoord heb.
    Vind ik leuk
    North +2460
    vrijdag 15 december 2017 om 23:31
    Bij het lezen van de titel dacht ik ff dat het om nieuwe subsidie ging voor PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:32
    Wat een quatsch. Gewoon aanzetten.. Wat gaan ze doen? Het stadion ontruimen? Er is nooit enig probleem geweest met de installatie, waarom zou er nu dan ineens een gevaarlijke situatie zijn?
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:57
    Weet je wat pas echt leuk is, Veendam was de eerste club in Nederland die verwarmde tribunes had nu lichtjaren verder lukt het PSV nog niet eens om op het gasnet te worden aangesloten wegens achterstallige betalingen...vandaar natuurlijk sneaky voor ED gekozen als nieuwe shirtsponsor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 02:14
    Is nog altijd beter dan met de regelmaat van de klok de belasting te ontduiken...of Van Praag naar de KNVB te trappen. Weet je wat echt zielig is? ZIPPO als hoofdsponsor om weer eens een resultaat te boeken...
    Vind ik leuk
    MokumXXX +703
    zaterdag 16 december 2017 om 04:17
    Philips geen hoofdsponsor meer dus ook geen warmtelampen meer :-p
    Vind ik leuk
    mcmodd +19767
    zaterdag 16 december 2017 om 05:49
    Wel vreemd dat ‘enkele zakelijke gedeeltes’ wel voorzien zijn van elektrische heaters. Maar ook in Utrecht worden we niet verwend, ik heb de heaters in de Galgenwaard niet echt vaak aan gezien, de laatste keer is meer dan zeven jaar geleden schat ik. Dat is dan wel weer de reden dat we staan te springen bij elk doelpunt en als het echt koud is willen we dat ook nog wel doen voor doelpunten van de tegenpartij.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11663
    zaterdag 16 december 2017 om 07:04
    Die schijtgemeente heb je ook helemaal niks aan. Kan me niet herinneren dat die ons ooit geholpen hebben of zo.
    Vind ik leuk
    THIJS FC +64
    zaterdag 16 december 2017 om 08:52
    dat is ook voor het eerst dat de gemeente eindhoven de psv supporters in de kou laat staan :)
    Vind ik leuk
    HanV +3393
    zaterdag 16 december 2017 om 10:04
    Er staat niet bij wie de aanpassingen heeft gedaan, als dat via de club is gedaan dan laat de club een deel van de publiek in de kou staan.
    Als iets niet goed gedaan wordt dan is het niet de schuld van degene die dat ziet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gemeente Eindhoven laat PSV-fans in de kou staan: "Heel vervelend"