Update: 'Transfer Romero naar PSV vraagt geduld, zondag en maandag geen akkoord'

    Update: 'Transfer Romero naar PSV vraagt geduld, zondag en maandag geen akkoord'

    zondag 17 december 2017 om 11:57

    Maximiliano Romero is nog altijd geen PSV'er. Het was de bedoeling dat de Argentijn vrijdag zou tekenen in Eindhoven, maar PSV verwacht dit weekend geen definitief akkoord meer.

    Dat meldt Voetbal International vrijdagavond. Het is niet bekend waarom de deal langer in beslag neemt dan verwacht. Romero is al sinds woensdag in Nederland en was donderdag zelfs al in het Philips Stadion. Het Eindhovens Dagblad meldde donderdagavond dat er een akkoord is en dat Romero naar alle waarschijnlijkheid vrijdag zou tekenen bij PSV. Dat is niet gebeurd.

    Niets leek een transfer in de weg te staan, maar volgens VI is er op het laatste moment toch weer ruis op de lijn ontstaan. Naar verluidt ligt er voor Romero een contract klaar dat op 1 juli 2018 ingaat en een looptijd heeft van vijf jaar. Romero moet PSV ongeveer tien miljoen euro kosten. Hij komt over van Vélez Sarsfield.

    Update 17/12 11.55: Het duurt nog even voor de transfer van Romero rond is. De speler zelf is akkoord met de Eindhovenaren, maar onder de contracten ontbreekt nog de handtekeningen van Vélez Sarsfield en PSV, meldt het Eindhovens Dagblad. PSV verwacht dat de deal rond gaat komen, maar de club denkt dat het zondag en ook maandag nog niet lukt om het af te ronden.

    Plaats een reactie

    vrijdag 15 december 2017 om 22:45
    Zelfde zaakwaarnemer als Gaston???
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:49
    Hè, wat naar nou voor PSV.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12704
    vrijdag 15 december 2017 om 23:07
    Gaat naar de 20 miljoen en dus geen Euro's meer voor een verdediger.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4103
    zaterdag 16 december 2017 om 05:26
    tja , dat heb je als je nog een echte voetbalclub bent en geen bedrijf hé?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13662
    zondag 17 december 2017 om 14:17
    Ken je dat verhaal van die speler die naar Psv ging?

    Die kwam niet....
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 17:33
    Lol. Ik kende hem niet, maar nu wel :-)
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1606
    vrijdag 15 december 2017 om 22:50
    gerucht gaat dat overmars 10.1 miljoen geboden heeft. aangezien psv de volledige kas er tegen aan gooit moeten er snel allerlei dingen verkocht worden dit weekend om alsnog die 2 ton binnen te harken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 22:59
    Penningmeester nr 1 van psv
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1606
    vrijdag 15 december 2017 om 23:08
    aldus ajacied nummer 5.000.000
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:12
    we wisten al dat je iets hebt met cijfertjes
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1606
    vrijdag 15 december 2017 om 23:14
    ik studeer niet voor niets data-management...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:21
    hou nog maar ff vol dan want erg succesvol is het nog niet
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27190
    zondag 17 december 2017 om 12:42
    Ik denk niet data een groot succes ga worre
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:34
    En dan nog zo dom kunnen praten.
    Vind ik leuk
    JustH +14922
    zaterdag 16 december 2017 om 00:48
    Wethouder van Financiën gaat daar over.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:30
    Het gerucht gaat dat K. Blom en M. Overmars..........
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4277
    zondag 17 december 2017 om 12:54
    Een voordeel die jongen wil naar PSV en niet naar ajax
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 15:29
    Hahaha hij is goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 22:51
    Iedereen weet dat PSV geen geld heeft dus moet er ergens iets gebeuren al dan niet contractueel, de Jong moest verkocht worden om het gat in de begroting definitief te dichten na de uitschakeling in de EL. Vermoed dat de constructie die PSV voorstaat bij deze deal vraagtekens oproept bij de tegenpartij.

    PSV heeft geen cent te makken moet spelers verkopen maar koopt ondertussen wel Lozano en wellicht Romero, kosten samen rond de 25 miljoen. Bij Lozano zijn meerdere partijen betrokken iets wat verboden is deze third party ownerships. Waar PSV de vorige keer door de gemeente uit de brand is geholpen met hun technisch faillissement zal de gemeente dit niet nogmaals doen bij de volgende keer het werkt heel simpel, als je geen geld hebt kun je niets kopen en moet je ook niet willen.

    Het lijkt erop dat ze zich weer branden aan aankopen zonder dat er voldoende inkomsten tegenover staan want 25 miljoen uitgeven aan spelers als je nog een gat van 5 miljoen in je begroting hebt daardoor het gat laat groeien naar 30 miljoen wetende dat je minimaal twee voorrondes en een play-off moet spelen om überhaupt een CL of EL deelname af te dwingen is het risico wat PSV neemt veel te groot.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43384
    vrijdag 15 december 2017 om 22:58
    Wat lul jij nu man?
    Alsof jij Brands bent, de financieel manager van PSV en de zaakwaarnemer van Romero.
    Je weet helemaal niets, je speculeert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:09
    Oh ja? Je lult je nek maar zal je even helpen om door die gekleurde bril van je te gluren.

    Na aankoop Lozano en uitschakeling in de EL moesten er spelers verkocht worden dat lukte met uitzondering van de laatste de Jong om het gat helemaal te dichten in de begroting, Brands zijn eigen woorden die ik hier gebruik. Als jij kunt vertellen of verklaren waar PSV 25 miljoen vandaan haalt laat maar horen dan.

    Het failliet zijn en de gemeente die 55 miljoen betaald voor iets dat 10 waard is waarna de EU een onderzoek instelt en PSV ook nog eens 5 miljoen aan de kant moeten zetten lukt niet om je bovenkamer weer boven water te krijgen dunkt me.

    Alleen Depay heeft iets opgeleverd de rest niet, spelers moeten verkopen omdat je gaten in begroting moeten vullen geeft je een uitermate slechte positie. Als jij natte dromen hebt over de finaciele positie van PSV wil ik die maar wat graag onderuit halen met links waar je ook de uitspraken van zowel de gemeente als die van de EU en Brands over de finaciele positie van PSV.
    Vind ik leuk
    Itsese +4409
    vrijdag 15 december 2017 om 23:14
    Is het onderzoek nog lopend dan? Wat was de uitkomst?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 23:14]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6105
    vrijdag 15 december 2017 om 23:49
    er is altijd nog een verschil in begroting, en het geld wat je te besteden hebt aan transfers. ( dus het zou goed kunnen dat ze gewoon nog ergens een potje voor transfers hebben)

    maar wel raar dat ze in augustus geen 4 miljoen konden uitgeven omdat de Jong niet verkocht werd??

    nu weer lezend dat er een huur speler komt waarschijnlijk, daar schiet je op den duur ook niet echt veel mee op

    die gaan niets opbrengen, en je houd je eigen jeugd tegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 00:13
    Ook moest de Jong verkocht worden om het gat te dichten en nu hebben ze zonder extra inkomsten 10 miljoen over, dat potje was er dus niet daarom is ook zo vreemd. Bij Lozano krijgt PSV maar 40% van een transfersom en Pachuca ook 40% dus iemand anders heeft recht op de resterende 20%.

    De huidige club van Romero, Vélez Sarsfield heeft reeds aangegeven dat zij de eigendomsrechten behouden dus zal het mij benieuwen welke constructie PSV heeft bedacht omdat PSV op deze manier alleen maar geld wil verdienen voor later.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7411
    zaterdag 16 december 2017 om 07:38
    De Jong is er toch mog? Wat lul je nou man. Misschien moet jij je gekleurde bril afzetten. He verhaal staat bol van aannames die je maar meteen als feiten presenteert. Third party ownership, eurpese commissie, eigendomsrechten... Check je feiten eerst voordat je iedereen hier loopt lastig te vallen met zaken waarvan je hoopt dat ze waar zijn.

    De EC heeft inmiddeks al uitspraak gedaan inzake de grondverkoop. Maar dat was je wellicht even ontgaan in je drukte om wat negativiteit rind te strooien...
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1297
    zondag 17 december 2017 om 13:56
    Drs vijfje, heet eigenlijk kleuterklas niveau vijfje. Snapt niet wat begroting betekent. Speciaal voor hem de volgende uitleg:

    Ik heb een begroting gemaakt om boodschappen te doen. Ik heb 2 lege kratten bier en wil voor ca 7 a 8 euro iets kopen. Uiteindelijk kost het 7, 80 maar door wat missende flesjes heb ik aan statiegeld 7,60. Nu is de begroting niet rond, en moet ik 20 cent uit mijn portemonnee pakken, waar nog in totaal 5 euro in ligt. Begroting niet rond, maar geen probleem.

    Moet ik het nog infantieler uitleggen kleuter van vijfje?

    Vind ik leuk
    FACT +2318
    zaterdag 16 december 2017 om 00:08
    @ Drs. E Vijvje

    "de gemeente die 55 miljoen betaald voor iets dat 10 waard is"

    Bron?!

    p.s. betaald is met een "t"
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 00:18
    Heb de link reeds eerder de link hier neer gezet, zelf zoeken kan een optie zijn maar zal je even helpen google psv failliet.

    Ben van de oude stempel en Nederlands is niet mijn moerstaal, iedereen die daar problemen mee heeft boeit niet en als ze gaan schelden dan dan scheld/schelt ik terug in oude of nieuwe spelling al dan niet in min moerstaal( Papiaments)

    https://onzetaal.nl/taaladvies/betaald-betaalt/

    Nog even een aanvulling voor je, heb ruim 22 jaar op Saba gewoond geboren en getogen daarna, 9 jaar Canada en ruim 10 jaar in New York kortom ik verbeter mijzelf al constant omdat ik in zowel Engels als Papiaments denk dit direct vertaal naar het Nederlands en ja dat gaat weleens mis ben dan ook niet perfect.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 01:18]
    Vind ik leuk
    FACT +2318
    zaterdag 16 december 2017 om 00:10
    @ Drs. E Vijvje

    'de EU een onderzoek instelt en PSV ook nog eens 5 miljoen aan de kant moeten zetten'

    Bron?!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 00:21
    http://www.omroepbrabant.nl/?news/1557191133/PSV+krijgt+48+miljoen+van+gemeente+voor+stadion+en+Herdgang.aspx

    Hoop dat je de rest er zelf even bij zoekt, als je de juiste woorden gebruikt met Google is het een fluitje van een cent.

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/2514771083/Gronddeal+PSV-stadion+is+toch+geen+staatssteun,+ook+geen+boete+voor+Willem+II+en+Den+Bosch.aspx
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 00:24]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4277
    zondag 17 december 2017 om 13:01
    Sorry PSV-ers Dhr vijfje is helaas ziek en heeft erg veel last van waanideeën . Ik ben zijn begeleider en zal voortaan beter mijn best doen om op hem te letten. Neem zijn uitspraken aub met een korreltje zout. Mijn excuses
    Vind ik leuk
    cheeks +3492
    zaterdag 16 december 2017 om 06:50
    Haal dat drs maar voor je naam weg want van financiën, begrotingen en ( Europees) recht heb je geen kaas gegeten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 07:23
    Jij bent zeker een amsterdammer die denken dat ze alles weten.
    Jij weet helemaal niks.Je kraamt onzin uit.Ik heb nog nooit zulke onzin gehoort als wat jij uitkraamt.Pak je barby en maar in bad doen na die wilde nacht van jouw
    Vind ik leuk
    NederBelg +1533
    zaterdag 16 december 2017 om 07:52
    Het eigen vermogen kan groter zijn dan het gat van 5 miljoen in de begroting.
    Het eigen vermogen hoeft niet perse in het begin van het jaar te worden gebruikt om dat gat te dichten. Je kan het eigen vermigen ook gebruiken om een stap vooruit te zetten met een aankoop. Na dit seizoen zijn Zoet, L. De Jong, Arias zowieso weg. Evenals Locadia. Zowieso! Ritzmaier en Maher zorgen ook voor extra ruimte in salarishuis. Dat alles zorgt naast het echter onbekende eigen vermogen van PSV voor de mogelijkheid tot het opvullen van het gat waarover je spreekt. Maar pas aan het einde van het boekjaar.
    Vind ik leuk
    Jozef +36123
    vrijdag 15 december 2017 om 23:13
    Als het flauwekul is kun je het toch ook gewoon negeren?

    Of??

    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:16
    Ze zouden willen dat het flauwekul was.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7411
    zaterdag 16 december 2017 om 07:40
    Ik denk eerder dat het omgekeerd is en jij hoopt dat het geen flauwekul is.
    Vind ik leuk
    Iggy +3627
    zaterdag 16 december 2017 om 00:35
    Net zozeer als jij speculeert en helemaal niets weet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 01:06]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 22:59
    Penningmeester nr 2 van psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:10
    Uiteraard kan ik mijn bewering ook onderbouwen met uitspraken van de gemeente, de EU en Brands, iets wat jij niet kunt!
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:11
    das mooi voor je
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:15
    Geweldige reactie op je eigen dommigheid. Neem deze even mee wil je, jij als Spaanstalige.

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/1557191133/PSV+krijgt+48+miljoen+van+gemeente+voor+stadion+en+Herdgang.aspx
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:20
    ja en ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:24
    Dat je bevestigd dat je reactie op dommigheid geweldig is kun je ook niets aan doen. Als je van Spaans net zoveel snapt als van je eigen onvermogen om dingen te zien zoals ze zijn....kom je er wel, todavía puedes seguirlo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:26
    een zakelijke deal die gesloten is in 2011 achtervolgt je nog dusdanig dat je er hier op een topic over een mogelijke aankoop van een speler voor in de vlekken schiet???

    Drs ?? je doet me denken aan iemand anders.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:30
    Was dat een zakelijke deal die gesloten is of een verkapte frauduleuze handeling? Aan wie, spreekt die ook Spaans of Portugees?

    Kijk daar begint het al mee.

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/782947/gemeente-eindhoven-laat-psv-fans-in-de-kou-staan-heel-vervelend-.html
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 23:31]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    vrijdag 15 december 2017 om 23:44
    Aandoenlijk dat je je zo druk maakt als ajacied om ons psv.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 01:13
    Nee hoor maar wel om verkapte verleende staatssteun, zal er geen traan om laten als PSV vandaag of morgen failliet gaat aangezien de naam Philips Sport Vereniging eigenlijk al alles zegt.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7411
    zaterdag 16 december 2017 om 07:42
    Gelukkig is de naam AFC Ajax NV geen probleem. Als je zo graag iets over verkapte staatsteun wil zien moet je even in het verledn van je eigen club duiken. Als je handig bent met google kan he even zoeken op ‘zwart geld Harmsen’ of ‘belasting Arveladze’. Andere leuke zoekopdracht kan zijn ‘Arena verkoop De Meer gemeenteraad’. Succes.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    zaterdag 16 december 2017 om 10:11
    Joh wat een verrassing , als we daar maar van kunnen slapen ..... Een ajacied die hoopt dat psv failliet gaat is wel heel schokkend
    Vind ik leuk
    Senn +7156
    zaterdag 16 december 2017 om 12:36
    De gemeente verdient er toch 4 ton aan per jaar. Wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:39
    Google maar eens op "Ajax en FIOD" dan kom je ECHTE frauduleuze handelingen tegen. Het EU-onderzoek naar de slimme Gemeentedeal van PSV is allang afgerond en daar is niets uit gekomen. En net zo min als andere mensen hier, heb ook jij geen enkele weet / kennis van de actuele financiële situatie van PSV. Wellicht weet jij niet eens wat het verschil is tussen een begroting en balans. En gasten zoals jij roepen hier al maandenlang dat PSV failliet gaat en PSV 4e of 5e gaat eindigen dit seizoen. Kijk naar de werkelijkheid en houd je bij feiten in plaats van domme stemmingmakerij drs.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:18
    Psv staat bovenaan, omdat Ajax meer pnt heeft laten liggen niet dat ze ajax van de mat af hebben gespeeld met 3-0 :)
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:21
    PSV staat bovenaan omdat ze de meeste punten behaald hebben tot nu toe, en niet omdat PSV en Ajax zo goed voetbal spelen. Het niveau van de ED is bedroevend laag!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:27
    Ja helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 01:28
    Je Spaans is in ieder geval beter dan je Nederlands ,probeer ook eens in het Spaans te denken en dan aan de constructies van real Madrid en barca
    Dan doet PSV het zo slecht nog niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 13:15
    Zowel mijn Engels, Spaans en Nederlands is beter dan dat van jou, de komma hoort achter Nederlands te staan en niet voor ,probeer bovendien is het Real Madrid en Barcelona en niet real of barcelona daarnaast vergeet je een zin af te sluiten met een punt.(Zal de opleiding zijn in achter gestald gebied).
    Vind ik leuk
    14forever +8504
    zaterdag 16 december 2017 om 04:58
    Andale.andale.tranquilo.
    Vind ik leuk
    reggie +1574
    zaterdag 16 december 2017 om 10:46
    Je leest teveel televaag!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 07:18
    De pers en de media en de rest weet helemaal niks wat psv op zak heeft.Jullie praten wel maar weten helemaal van niks wat zich achter de deuren afspeelt.Brands ligt dubbel van het lachen van al die onzin die veel mensen uitkramen.Betweters die deze onzin uitkramen
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:53
    Gut een direct lijntje met Brands deze frikandel met pannenkoeken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:11
    Aldus de boekhouder,wat een kansloze figuren,ze weten dat ze ook in de verdediging spelers moeten aantrekken dus daar zal ook zeker geld voor zijn .Dom lullen kan iedereen je
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:56
    Waar haal je geld weg als je het niet hebt en eerst spelers als Luuk de Jong moet verkopen om het laatste gedeelte (5 mil) van je begrotingstekort te dichten? Waarom krijgt PSV de eigendomsrechten dan niet van Romero denk jij als ze het geld volgens jou wel hebben.

    Waarom krijgt PSV maar 40% van de eventuele winst als Lozano verkocht wordt als alle rechten bij PSV liggen, WAAROM DENK JE?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:29
    Heb je inzage in het financiële huis van PSV?
    Zo nee moet je geen dingen roepen waar je geen weet van hebt.Kweatie van media napraten en maar mee papagaaien .Misschien is er een potje met reserve.Sponsor geld.Waar jij je druk om maakt joh.Man man
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:35
    Volgens ben jij de lokale dorpsgek die alles gelooft wat ze hem voorkauwen, misschien moet je eens gaan zoeken op Brands zijn eigen woorden zodat je eindelijk weet waar over je de onzin uitkraamt. De contracten zijn in Nederland niet openbaar maar in Argentinië en Mexico wel sukkeltje!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 15:07
    Haha,ik geloof pas iets als ik t zelf zie.Dus niet wat gezegd en geschreven word.En al helemaal dat gezwam van jou.Get a life kneusje
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 02:14
    Waar haal jij deze onzin vandaan.Het lijkt wel of jij in het bestuur zit.Wat weet jij nou van de zaken van psv.Helemaal niks dus.
    Volgens mij denk je dat je duim je lul is want je zuigt er teveel aan.
    Vind ik leuk
    reggie +1574
    zaterdag 16 december 2017 om 10:44
    90% van de mensen hebben geen geld voor een huis, maar ze kopen het toch raar he.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:11
    Jij hebt daar bij gezeten bij brands aantafel en bij de deal de bed weters roepen weer van alles waar ze geen kaas van hebben gegeten net als de media paar slechte wedstrijden en je kunt er niks meer van dat hoord bij het Nederlandse voetbal ik zie geen enkele club overtuigend spelen van af het begin van de competitie tot nu
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:37
    Zal je even helpen, bij zuid Amerikaanse clubs zijn contracten gewoon openbaar en in te zien reden hiervoor is de corruptie en drugshandel in de betrokken landen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:38
    Als je wat verder had gekeken dan die dikke neus en je huiswerk had gedaan dan had je nu geen andere na gepraat.
    Dan had je geweten dat de zaken iets anders liggen als dat je hier loopt te brabbelen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8548
    vrijdag 15 december 2017 om 22:57
    Let op! Die tekend zaterdag ergens anders voor 15 miljoen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:00
    Ik verbaas mij nergens meer over, Romero zal Raiola wel tegen het lijf zijn gelopen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8548
    vrijdag 15 december 2017 om 23:12
    Dat is tegenwoordig de kutterij.de spelers beslissen niets alles word gedaan door mensen die niets met voetbal hebben en alleen met geld
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:20
    Dat is de gouden bal ook toch, niet dat ik hem Ronaldo niet gun maar je wint hem tegenwoordig door te lobbyen. De beste man van het WK 2010 was Sneijder won de triple en speelde de finale maar won geen geen gouden bal, in 2014 was Robben de beste man van het toernooi en werd de slechtste( Messi) verkozen tot de beste.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8548
    vrijdag 15 december 2017 om 23:29
    Ronaldo en messi hebben al wat prijzen gewonnen terwijl anderen beter waren.deze keer heeft hij hem wel verdiend aangezien afgelopen jaar real door de CL heeft gesleept die gewonnen werd en in la liga ook super gepresteerd.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43384
    vrijdag 15 december 2017 om 23:00
    Dan moet ie dat maar doen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25488
    vrijdag 15 december 2017 om 23:35
    Ik heb zo'n vermoeden dat Stuttgart met een hoger bod terugkomt..
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    vrijdag 15 december 2017 om 23:09
    Not done deal dus, soms een gevalletje Richalison.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 23:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 23:12
    Zoiets ja, zuid Amerikanen hebt je niet eerder binnen voordat alles rond is en op papier staat en dan nog als ze tegen Raiola aanlopen heb je nog niets aan een contract.
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    vrijdag 15 december 2017 om 23:19
    Als club zijnde moet je 1 gast buiten de deur houden en dat is deze kut italiaan.
    Vind ik leuk
    koosje +376
    vrijdag 15 december 2017 om 23:24
    laat gaan laat gaan !!
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +866
    vrijdag 15 december 2017 om 23:57
    Er zal wel weer een partij zijn ingesprongen die ook geld eist omtrent de transfer!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 00:29
    Raar.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13341
    zaterdag 16 december 2017 om 01:44
    Het zal wel met "Bankgarantie" te maken hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 05:13
    Ik ben al het gezeik rond het financiële gedeelte wel erg zat. Ik ben voor Ajax, maar wat kan mij het schelen als psv het geld via via zou krijgen... Hoe meer goede voetballers in de eredivisie hoe beter denk ik... En maar blijven zeiken op elkaar jongens!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7411
    zaterdag 16 december 2017 om 07:46
    Inderdaad. Het is toch prima dat spelers als Neres en Bande naar NL komen? Van wat concurrentie worden we allemaal beter. Goed voor de uitstraling van NL. Het is al zo donker. Met wat lichtpuntjes komen we de winter weer door.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22812
    zaterdag 16 december 2017 om 05:26
    Voor PSV zou het mooi zijn als de deal nog doorgaat. Ik denk dat het Nederlandse voetbal er ook baat bij zou hebben. Maar voor Romero zal wel gelden dat als hij meer verdienen kan, dat hij hooguit nog als tegenstander elders tegen ze zal spelen en zal zeggen dat de clubs er toch niet uitgekomen zijn.
    Vind ik leuk
    Dutchman +731
    zaterdag 16 december 2017 om 06:33
    Heeft Watford weer gebeld?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 10:32
    Ja Gomez heeft heimwee en wil terug naar PSV,zijn club.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:02
    Gemeente Eindhoven nog geen groen licht gegeven?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20475
    zondag 17 december 2017 om 12:08
    Zou PSV uitgespeeld worden??
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6556
    zondag 17 december 2017 om 12:39
    Waar haalt PSV het geld in ene vandaan?

    Stukkie grond verkocht weer?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 13:58
    Woendag werd vrijdag en zaterdag toen zondag en nu geen zondag of maandag, tsja.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    zondag 17 december 2017 om 14:42
    dat heb je met dagen in de week , de een komt na de ander
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:59
    En geen Romero, die in Sevilla zit en nu?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156609
    zondag 17 december 2017 om 15:27
    komt er morgen weer een nieuwe dag das meestal zo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Transfer Romero naar PSV vraagt geduld, zondag en maandag geen akkoord'