Wisselende verklaringen voor vertraagde Romero-deal: PSV blijft voorzichtig

Wisselende verklaringen voor vertraagde Romero-deal: PSV blijft voorzichtig

zaterdag 16 december 2017 om 07:40

Maximiliano Romero arriveerde woensdag in Nederland om zijn transfer naar PSV af te ronden, maar vrijdag was hij nog altijd niet gepresenteerd in Eindhoven. De precieze reden daarvan is onduidelijk.

In Argentinië wordt gemeld dat de afhandeling van het papierwerk vertraging oplevert. PSV zelf stelt dat er nog geen sprake is van een definitief akkoord. De contracten tussen PSV en Vélez Sarsfield zijn nog niet ondertekend en daardoor durft de club nog niet uit te spreken dat de achttienjarige Argentijn daadwerkelijk naar Eindhoven komt.

Zaakwaarnemer Rolando Zarate van Romero laat aan het Eindhovens Dagblad echter weten dat de contracten waarschijnlijk snel ondertekend zullen worden, mogelijk zaterdag nog. Alles in het kamp van PSV en Romero is in gereedheid gebracht om de Argentijn te kunnen presenteren. Met de deal is zo'n tien miljoen euro gemoeid.

Plaats een reactie

2cents +38088
zaterdag 16 december 2017 om 07:52
Brands werd tussendoor even gebeld door Chelsea, dus hij was even druk. ;)
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 08:51
Hij zit nu kokhalzend aan een Engels ontbijt..

Hij mist zijn oer Hollandse bordje pap en met dun laagje suiker erop.
Vind ik leuk
Butsbal +5168
zaterdag 16 december 2017 om 09:05
Kokhalzend ? Niks lekkerder dan scrambled eggs, worstjes, hash browns en vooral dikke plakken bacon. Als ik naar Engeland ga is dat waar ik me het meest op verheug. Zaken komen op de tweede plaats haha.
Vind ik leuk
Morris +15374
zaterdag 16 december 2017 om 09:07
Brands houdt alleen van Hollandse pot. Ik kan er ook niks aan doen
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1994
zaterdag 16 december 2017 om 08:06
Richarlison 2?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:46
Zou nog goed kunnen ook. Een of andere PL middenmoter die het drievoudige salaris wil betalen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:54
Nee hoor, in dit geval staan wel alle neuzen dezelfde kant op. Richarlison wilde helemaal niet naar een clubje in Nederland.
Vind ik leuk
Adje80 +3659
zondag 17 december 2017 om 11:33
Zijn 32 zaakwaarnemers zul je bedoelen..wel heel erg jammer voor ajax dat is echt een goede speler
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:09
droom lekker verder lampjes
Vind ik leuk
Maxidi +2979
zaterdag 16 december 2017 om 08:17
Chelsea moet alleen de centjes nog overmaken..
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:28
Vélez heeft nog even een paar andere partijen benaderd.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:49
omdat brands even met chelsea moest praten kon hij de deal niet afronden
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 08:49]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 08:52
Eerst moet de nieuwe kachel betaald worden ..
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6114
zaterdag 16 december 2017 om 10:29
De laatste loodjes wegen het zwaarst, is het niet Mr. Brands?
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 10:39
We horen et vanzelf wel . Al die berichten dat het bijna niet of wel rond is hebben zo weinig zin.
Beperk het de komende dagen maar tot 1 bericht en dan pas als het klaar is.
Of definitief niet.

Geen idee of hij al die ophef en die berg knaken waard gaat zijn trouwens ook dat is maar afwachten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:57
Naar wat ik heb gezien kan ik het er niet aan uitgeven, maar ik laat me graag verrassen.. Neem aan dat ze binnen PSV verder gekeken hebben dan YouTube.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 11:59
daar mogen we wel van uit gaan ja. 10 plus miljoen ga je niet uitgeven aan de hand van wat internet beelden
Vind ik leuk
Adje80 +3659
zondag 17 december 2017 om 11:36
Vindt het nog steeds een raar verhaal dat als het zo'n groot talent is hij naar psv gaat..hij staat al een hele tijd bekend als groot talent en zal heel vaak gescout zijn door topclubs maar schijnbaar niet goed genoeg bevonden maar we zullen het zien het is voor psv en de eredivisie te hopen dat het echt een goeie is
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:48
Inderdaad, al dat geneuzel. Rustig afwachten tot er wel of niet getekend is.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 13:17
De handtekening van beide clubs en Romero waren woensdag al gezet toen werd het vrijdag en is het, we weten het niet. Het zou mij niet verbazen als er meerdere clubs met Vélez Sarsfield aan het onderhandelen zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Wisselende verklaringen voor vertraagde Romero-deal: PSV blijft voorzichtig