Vermoedelijke Feyenoord-elf: twijfels over rechtsback, 'postbode' houdt vertrouwen

    Vermoedelijke Feyenoord-elf: twijfels over rechtsback, 'postbode' houdt vertrouwen

    zaterdag 16 december 2017 om 11:32

    Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst lijkt niet van plan om al te veel aan zijn opstelling te sleutelen voor de stadsderby tegen Sparta. Volgens het Algemeen Dagblad gaat de stadionclub spelen met dezelfde elf namen die woensdagavond een punt pakten tegen sc Heerenveen.

    Alleen over de rechtsbackpositie heeft de ochtendkrant nog twijfels. Tegen Heerenveen stond Jeremiah St. Juste nog rechts achterin, aangezien Bart Nieuwkoop kampte met een blessure. Nieuwkoop is inmiddels op de weg terug en ondergaat zaterdag zijn laatste test, waarin bekeken wordt of hij kan spelen op Het Kasteel.

    Op het middenveld lijkt Van Bronckhorst vast te houden aan het drietal Sofyan Amrabat-Karim El Ahmadi-Tonny Vilhena, waardoor Jens Toornstra wederom vanaf de bank moet beginnen. Met name 'postbode' Vilhena krijgt de laatste tijd veel kritiek vanwege zijn spel, maar behoudt het vertrouwen van Van Bronckhorst.

    De vermoedelijke opstelling: Jones; St. Juste, Tapia, Van Beek, Malacia; Amrabat, El Ahmadi, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Larsson.

    Poll

    Moet Toornstra altijd in de basis?

    (1987 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nuance +6756
    zaterdag 16 december 2017 om 11:40
    Ik zou Vilhena lekker even op de bank zetten. Jones wisselen voor Vermeer, dan komt er ook eens een bal over de middenlijn.
    Maar goed, het gaat om de angst en de voorzichtigheid. Die moeten ze van zich af gooien. Ga nou gewoon lekker voetballen, derop klappen.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3491
    zaterdag 16 december 2017 om 15:50
    Ik vind ook dat met deze verdediging die het woordje opbouw naar voren nog nooit hebben gehoord Vermeer 100% een betere keuze
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11603
    zaterdag 16 december 2017 om 11:43
    “Feyenoord pakte woesdag een punt”. Lol, volgens mij kan je beter zeggen dat ze er twee verloren...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    henk59 +140
    zaterdag 16 december 2017 om 11:58
    Snap niet dat Feyenoord niet ingrijpt en deze trainer met zijn staf naar huis stuurt. Dit is toch Feyenoord onwaardig en nu niet komen over het kampioenschap want dat komt niet op het conto van Gio, maar van Dirk.
    Vind ik leuk
    soccer02 +464
    zaterdag 16 december 2017 om 12:03
    Oke dus als het goed gaat met feyenoord. Dan is dat niet door gio, maar als het slecht gaat dan komt het wel door gio.
    Vind ik leuk
    Sytz +2664
    zaterdag 16 december 2017 om 12:36
    Hahaha, Kuyt werd op de bank gezet. De meeste Feyenoorders zeiden dat het klaar was met hem. Gio zag dat ook. Uit noodzaak moest hij spelen tegen Heracles en dat is natuurlijk op zijn buik geschreven. Ga nou niet zeggen dat Dirk de reden was van het kampioenschap. Ja, Dirk bracht uitstraling met hem mee maar was voetballend helaas geen extra meer voor ons. Kampioen worden doe je met zijn allen en de belangrijkste hierin is de hoofdcoach.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3491
    zaterdag 16 december 2017 om 15:52
    Kuyt had afspraken met de trainer en dat is het zwakste wat je als voetballer kan hebben. Blijkbaar viel de clubliefde reuze mee, op het bankje wou hij liever geld verdienen in Turkije dan bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7039
    zondag 17 december 2017 om 01:17
    Dat laatste wil je graag, maar je kan het niet bewijzen.
    Je gaat gemakshalve geheel voorbij aan de blessures en spelers die compleet uit vorm zijn ivm verleden jaar.
    Vind ik leuk
    Hammie +1055
    zaterdag 16 december 2017 om 12:13
    Echt die vilhena voegt 0 toe....

    Drama die kerel en blijft maar staan, scoren kan die niet net als El ahamadi puffff

    Gewoon met Toornstra starten
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3491
    zaterdag 16 december 2017 om 15:52
    Toornstra uitstekende voetballer, maar kan geen opengoals maken
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:19
    en let op vandaag of morgen komt nelom ook weer in de basis
    Vind ik leuk
    stratumseind +134311
    zaterdag 16 december 2017 om 12:20
    Het zullen 3 broodnodige punten worden voor de rotterdammers.....
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3491
    zaterdag 16 december 2017 om 15:53
    Idd, als Sparta wint gaan ze naar de 15de plek
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    zaterdag 16 december 2017 om 12:57
    Ik had in de winter Gustafsson teruggehaald. Die jongen steekt er bij Roda wekelijks bovenuit. Tevens scoort hij geregeld. Gustafsson voor Vilhena en het zal een stuk makkelijker gaan .
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 13:38
    Sorry voor gio een zeer aardige knul met een roemrijke voetbal verleden maar als zelfstandige coach bakt hij er niks van en de landstitel is te danken dat psv en Ajax te laat op gang kwam.en snap werkelijk niks van waarom v.geel niet ingrijpt je ziet toch duidelijk dat gio het spel niet kan lezen en ingrijpen en oplossingen vinden

    Bijvoorbeeld keeper : vermeer voor Jones, Jens voor Vilhena, tapia voor achmadi, el hankouri terug halen voor de vleugel aanval die kan tenminste wel z.n mannetje passeren en goede voortzetten geven.oh ja de belangrijkste gio,gasten.,wouters tot ziens en v.geel je laatste kans onmiddellijk proberen een coach als klopp binnenhalen.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3491
    zaterdag 16 december 2017 om 15:55
    Hoeveel heb jij gespoten? El Hankouri terug halen.... Tapia voor El Ahmadi is wel waanzinnig, Tapia kan geen bal naar voren spelen en dan moet je met Diks achterin gaan spelen, omdat je verdedigers te kort komt....
    Vind ik leuk
    Sytz +2664
    zaterdag 16 december 2017 om 16:00
    El Hankouri!? Tapia voor Karim!? Helemaal gek jij
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11428
    zaterdag 16 december 2017 om 14:11
    Een postbode kan goed tegen het winterweer, ideaal dus :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +19560
    zaterdag 16 december 2017 om 14:38
    Ik zou ook met Toornstra beginnen ipv met Vilhena. Het verschil? Jens weet zijn medespelers wel te vinden en geeft vaak goede steekpassjes. Tonny laat de hele ploeg mee naar voren rennen en dan schiet hij... zelf en... naast. Kunnen alle spelers die dan voor niks al die energie erin stopten weer terug hollen. Zo maak je je ploeg als geheel vermoeider, minder scherp. Jens beloont zijn ploeg altijd voor hun inspanning en is dus meer een teamplayer.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +20970
    zaterdag 16 december 2017 om 14:44
    Vilhena verdient het echt niet meer om te spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vermoedelijke Feyenoord-elf: twijfels over rechtsback, 'postbode' houdt vertrouwen