Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'

Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'

zaterdag 16 december 2017 om 15:07

Klaas-Jan Huntelaar bedenkt in aanloop naar een wedstrijd nooit hoe hij een doelpunt viert, maar voor het uitduel met Feyenoord van zo'n twee maanden geleden maakte de 34-jarige spits een uitzondering. Huntelaar schrijft dat in zijn column in voetbalblad Santos. 

In De Kuip tekende Huntelaar (34) op 22 oktober voor de 0-1. 'Eigenlijk bedenk ik nooit van tevoren hoe ik juich. Oké, alleen die laatste keer tegen Feyenoord, toen ik het Ajax-embleem kuste na mijn doelpunt, had ik dat eerlijk gezegd wel gedaan', aldus KJH. 

'Voor mij is De Kuip gevoelsmatig de mooiste plek om te scoren. Om te juichen tussen de gegooide bierglazen, middelvingers en agressieve blikken. Het contract tussen vreugde en agressie is superscherp, dus mooi.'

Spitsen die juichen zonder fratsen vindt Huntelaar mooi. 'Van Basten maakte vaak alleen een hupje, Shearer stak twee armen in de lucht, de Braziliaan Ronaldo alleen een vingertje. Henry juichte door te knikken naar de fans met een blik van: ik heb het weer gedaan.'

Plaats een reactie

Jens1999 +7754
zaterdag 16 december 2017 om 15:09
Ik hoop dat Huntelaar morgen speelt....
Vind ik leuk
MojoRisin +2579
zaterdag 16 december 2017 om 15:56
Het lijkt me niet verstandig om Dolberg er nu weer ineens uit te halen..
Vind ik leuk
Timmio! +1900
zaterdag 16 december 2017 om 15:10
happy juichen is geweldig
koel juichen ziet er stoer-ig uit
vingertjes in de oren of dat soort dingetjes zijn storend.

Huntelaars embleem kussen is prima. lekker ook eveen stoken naar de rivaal
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:14
Anders ff van Gaal bellen hoe je moet juichen
Vind ik leuk
North +2328
zaterdag 16 december 2017 om 15:15
Haha lekker Klaas-Jan! Tegen Feyenoord mag alles.
Vind ik leuk
mcmodd +13306
zaterdag 16 december 2017 om 15:16
Ik zou Huntelaar zeker laten spelen als Frenkie de Jong in zijn nieuwe rol wordt opgesteld. Dolberg is toch meer en meer een momentenvoetballer aan het worden, niks mis mee hoor. Maar met Huntelaar heb je wat meer scherpte door de hele wedstrijd heen, het zal de ervaring zijn dat het verschil maakt.
Vind ik leuk
Guust +4108
zaterdag 16 december 2017 om 15:22
Ik vind met Dolberg juist heel veel mis, vorig seizoen had hij zijn momenten maar dit seizoen is hij denk ik 1 van de slechtste spitsen, scoort niet, niet balvast en totaal afwezig in het spel.
Vind ik leuk
Mo +9554
zaterdag 16 december 2017 om 17:19
De kwaliteit gaat het verschil maken
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:18
"Het contract tussen vreugde en agressie is superscherp"

VP op zn best... haha

[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 15:18]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:19
Of dit is gewoon letterlijk genomen uit de column van KJH
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:52
Stom inderdaad. Iedereen weet toch dat het freugde is.
Vind ik leuk
Foebele +38925
zaterdag 16 december 2017 om 15:26
Ik heb vrienden die geregeld in de kuip zitten en ondanks dat het zeer fatsoenlijke, goed opgeleide gasten zijn gaan ook zij geregeld als doorgesnoven idioten te keer op de tribune in de Kuip, het lijkt haast wel iets besmettelijk dat debiele gedrag.

Bij de Kuip komt het ook heel makkelijk in beeld, in de ArenA zitten die gasten wat verder van het veld vandaan, waardoor je het dus minder ziet van verder af.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:13
Maar bij Ajax heb je die mensen dus toch ook wel denk ik? Bij elke club waarschijnlijk wel. Bij Feyenoord zijn het er voor zover ik weet ook wel erg veel, maar dit zijn niet degenen die alles kapot maken als Feyenoord ergens moet voetballen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 16:14]
Vind ik leuk
Foebele +38925
zaterdag 16 december 2017 om 16:30
Vast wel, al denk ik ook dat er in de arena meer bobo's met champagne in de hand zitten. Bij de kuip zie je het gewoon meer, omdat ze dichter op het veld zitten achter het doel.
Vind ik leuk
Stranger +2269
zaterdag 16 december 2017 om 18:21
Ik weet het wel zeker dat ze er zitten!
Maar ze zitten overal , dus wat dat betreft hoeft er niemand met een vinger te wijzen;-).
Vind ik leuk
Nuance +3746
zaterdag 16 december 2017 om 20:03
Dat is wel een goeie observatie van je. Ik ben universitair opgeleid en sta op Z.
What happens in de Kuip stays in de Kuip!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:48
Goed zo.....BANKZITTERTJE!!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 15:55
afgebrande spits
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 16:00]
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 21:04
Jaloers? Heeft toch meer bereikt in zijn leven dan jij.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 16:52
oke ..... en dooorrrrrr
Vind ik leuk
Olfie +2930
zaterdag 16 december 2017 om 16:58
Het contract is geweldig, vooral het contrast erin.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 17:06
Mooie kerel die klaas!
Vind ik leuk
orion73 +738
zaterdag 16 december 2017 om 18:14
Het is en blijft een lulletje rozenwater.
Vind ik leuk
zaterdag 16 december 2017 om 18:43
Bierglazen???

Als er echte bierglazen waren in de Kuip dan had meneer onder de littekens gezeten.
Vind ik leuk
Pjotr26 +203
zaterdag 16 december 2017 om 20:52
morgen bijltjesdag huntelaar....ken je t gras kussen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'