Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'

    Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'

    zaterdag 16 december 2017 om 15:07

    Klaas-Jan Huntelaar bedenkt in aanloop naar een wedstrijd nooit hoe hij een doelpunt viert, maar voor het uitduel met Feyenoord van zo'n twee maanden geleden maakte de 34-jarige spits een uitzondering. Huntelaar schrijft dat in zijn column in voetbalblad Santos. 

    In De Kuip tekende Huntelaar (34) op 22 oktober voor de 0-1. 'Eigenlijk bedenk ik nooit van tevoren hoe ik juich. Oké, alleen die laatste keer tegen Feyenoord, toen ik het Ajax-embleem kuste na mijn doelpunt, had ik dat eerlijk gezegd wel gedaan', aldus KJH. 

    'Voor mij is De Kuip gevoelsmatig de mooiste plek om te scoren. Om te juichen tussen de gegooide bierglazen, middelvingers en agressieve blikken. Het contract tussen vreugde en agressie is superscherp, dus mooi.'

    Spitsen die juichen zonder fratsen vindt Huntelaar mooi. 'Van Basten maakte vaak alleen een hupje, Shearer stak twee armen in de lucht, de Braziliaan Ronaldo alleen een vingertje. Henry juichte door te knikken naar de fans met een blik van: ik heb het weer gedaan.'

    Plaats een reactie

    Jens1999 +18135
    zaterdag 16 december 2017 om 15:09
    Ik hoop dat Huntelaar morgen speelt....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9166
    zaterdag 16 december 2017 om 15:56
    Het lijkt me niet verstandig om Dolberg er nu weer ineens uit te halen..
    Vind ik leuk
    North +2460
    zaterdag 16 december 2017 om 15:15
    Haha lekker Klaas-Jan! Tegen Feyenoord mag alles.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19573
    zaterdag 16 december 2017 om 15:16
    Ik zou Huntelaar zeker laten spelen als Frenkie de Jong in zijn nieuwe rol wordt opgesteld. Dolberg is toch meer en meer een momentenvoetballer aan het worden, niks mis mee hoor. Maar met Huntelaar heb je wat meer scherpte door de hele wedstrijd heen, het zal de ervaring zijn dat het verschil maakt.
    Vind ik leuk
    Guust +4858
    zaterdag 16 december 2017 om 15:22
    Ik vind met Dolberg juist heel veel mis, vorig seizoen had hij zijn momenten maar dit seizoen is hij denk ik 1 van de slechtste spitsen, scoort niet, niet balvast en totaal afwezig in het spel.
    Vind ik leuk
    Mo +11229
    zaterdag 16 december 2017 om 17:19
    De kwaliteit gaat het verschil maken
    Vind ik leuk
    Den Daats +2931
    zaterdag 16 december 2017 om 15:18
    "Het contract tussen vreugde en agressie is superscherp"

    VP op zn best... haha

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    TheLobster +1412
    zaterdag 16 december 2017 om 15:19
    Of dit is gewoon letterlijk genomen uit de column van KJH
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 15:52
    Stom inderdaad. Iedereen weet toch dat het freugde is.
    Vind ik leuk
    Foebele +46046
    zaterdag 16 december 2017 om 15:26
    Ik heb vrienden die geregeld in de kuip zitten en ondanks dat het zeer fatsoenlijke, goed opgeleide gasten zijn gaan ook zij geregeld als doorgesnoven idioten te keer op de tribune in de Kuip, het lijkt haast wel iets besmettelijk dat debiele gedrag.

    Bij de Kuip komt het ook heel makkelijk in beeld, in de ArenA zitten die gasten wat verder van het veld vandaan, waardoor je het dus minder ziet van verder af.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 16:13
    Maar bij Ajax heb je die mensen dus toch ook wel denk ik? Bij elke club waarschijnlijk wel. Bij Feyenoord zijn het er voor zover ik weet ook wel erg veel, maar dit zijn niet degenen die alles kapot maken als Feyenoord ergens moet voetballen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Foebele +46046
    zaterdag 16 december 2017 om 16:30
    Vast wel, al denk ik ook dat er in de arena meer bobo's met champagne in de hand zitten. Bij de kuip zie je het gewoon meer, omdat ze dichter op het veld zitten achter het doel.
    Vind ik leuk
    Stranger +4021
    zaterdag 16 december 2017 om 18:21
    Ik weet het wel zeker dat ze er zitten!
    Maar ze zitten overal , dus wat dat betreft hoeft er niemand met een vinger te wijzen;-).
    Vind ik leuk
    Nuance +6756
    zaterdag 16 december 2017 om 20:03
    Dat is wel een goeie observatie van je. Ik ben universitair opgeleid en sta op Z.
    What happens in de Kuip stays in de Kuip!
    Vind ik leuk
    edje2307 +313
    zaterdag 16 december 2017 om 15:48
    Goed zo.....BANKZITTERTJE!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 15:55
    afgebrande spits
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    aphex twin +964
    zaterdag 16 december 2017 om 21:04
    Jaloers? Heeft toch meer bereikt in zijn leven dan jij.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134421
    zaterdag 16 december 2017 om 16:52
    oke ..... en dooorrrrrr
    Vind ik leuk
    Olfie +3502
    zaterdag 16 december 2017 om 16:58
    Het contract is geweldig, vooral het contrast erin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 17:06
    Mooie kerel die klaas!
    Vind ik leuk
    orion73 +1083
    zaterdag 16 december 2017 om 18:14
    Het is en blijft een lulletje rozenwater.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7630
    zaterdag 16 december 2017 om 18:43
    Bierglazen???

    Als er echte bierglazen waren in de Kuip dan had meneer onder de littekens gezeten.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1419
    zaterdag 16 december 2017 om 20:52
    morgen bijltjesdag huntelaar....ken je t gras kussen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Huntelaar maakt uitzondering voor Feyenoord: 'Gegooide bierglazen, middelvingers'