Laatste maanden bij FC Utrecht: 'Bewezen dat ik toe ben aan volgende stap'

    Laatste maanden bij FC Utrecht: 'Bewezen dat ik toe ben aan volgende stap'

    zaterdag 16 december 2017 om 16:52

    In gesprek met RTV Utrecht heeft Yassine Ayoub nogmaals benadrukt dat hij zo goed als zeker aan zijn laatste maanden in dienst van FC Utrecht bezig is. De middenvelder wil hogerop. 

    "Ik hoop mijn horizon te verbreden. Dat heb ik al eerder aangegeven en daar blijf ik nog steeds bij, maar ik vind het niet erg om bij Utrecht het seizoen af te maken", aldus de 23-jarige international van Marokko. "Zoals iedereen weet, ik heb ambities. Ik wil graag een stap verder maken en ik denk dat ik daar ook klaar voor ben. Ik heb denk ik afgelopen twee jaar wel bewezen dat ik er aan toe ben."

    Ook dit seizoen heeft Ayoub zich doorontwikkeld in stadion Galgenwaard. "Het gaat heel goed, ik mag niet klagen. Het rendement gaat steeds meer omhoog en als we de statistieken bekijken, dan zie je dat ik vaak betrokken ben bij belangrijke momenten in een wedstrijd."

    Utrecht staat op de vijfde plaats in de Eredivisie. Zondagmiddag komt Heracles Almelo op bezoek. 

    Poll

    Kan Ayoub de Nederlandse top aan?

    (779 stemmen)

    Plaats een reactie

    elmagico070 +21704
    zaterdag 16 december 2017 om 16:59
    Waar zou die heen willen dan, Feyenoord...buitenland zeg het maar?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    zaterdag 16 december 2017 om 18:07
    hij wil toch naar de top???
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21704
    zaterdag 16 december 2017 om 18:42
    Maar de top lijkt niet geïnteresseerd te zijn?
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1934
    zaterdag 16 december 2017 om 17:00
    ajax had in de zomer ayoup moeten halen in plaats van siem. vervanger van shone op de 6. heeft zo veel gif en bringt veel strijdlust in wedstrijden! feyenoord heeft te veel van het type ayoub. psv zou kunnen. hoop toch op ajax.. evrvaren en staat er gelijk.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3598
    zaterdag 16 december 2017 om 17:03
    Nu weten we het wel!
    Vind ik leuk
    Kuip +7496
    zaterdag 16 december 2017 om 17:23
    Het is ongelofelijk dat iedere speler denkt dat ie hogerop kan. En de rest van het land (en dat zijn geen voetbalkenners meestal) ook. Ayoub is een aardige voetballer voor FC Utrecht. Dat is ook zijn plafond. Wat is er op tegen om zijn hele carrière bij Utrecht te blijven. Leuke club, mooi salaris, veel waardering. Kortom, wat wil een mens nog meer?
    Voor de top 3 komt hij te kort. In het buitenland komt hij op de bank, maar verdient hij meer en is een ervaring rijker. Is ook een keuze. Mag ook van mij. Veel plezier.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 17:41
    Ayoub kan sportief gewoon beter. Maakt bij een betere club meer kans op een selectie voor de nationale ploeg, kan een veelvoud verdienen en is een mooi avontuur.

    Ik zie eigenlijk geen reden om je hele carriere bij Utrecht te blijven spelen, al zal ik het uiteraard heel graag willen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26332
    zaterdag 16 december 2017 om 18:27
    Eens! Niets aan toe te voegen!
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1934
    zaterdag 16 december 2017 om 17:41
    kan het met je eens zijn dat utrecht een mooie club is? maar waarom zou ayoup te kort komen voor een stap hoger? vakt al jaren op bij utrecht. en haller amrabat komen ook van utrecht en doen het uitstekend. terwijl ayoup al jaren het verschil maakt bij utrecht. en 1 van de laatste type soort davids die ik op de nederlandse velden heb gezien! gebaseerd op wat dan dat hij geen stap kan maken. en die twee die ik opnoemde spelen bij hun club! kuiyt stroopman mertens komen ook van utrecht af. denk meer dat de tijd zal leren!
    Vind ik leuk
    BS +1112
    zaterdag 16 december 2017 om 17:25
    Hoop dat je in de winterstop vertrekt, zijn we van dat gezeik af bij de FC.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1934
    zaterdag 16 december 2017 om 17:43
    wat voor geziek bij utrecht? ayoup maakt het verschil in wedstrijden bij FC!
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3598
    zaterdag 16 december 2017 om 17:58
    Maakt ook niet elke wedstrijd het verschil maar is inderdaad belangrijk voor de club. Maar op een gegeven moment ben je er wel klaar mee om 100 x een stukje te lezen over Ayoup die hoger op wil en zijn contract niet gaat verlengen, wat zijn goed recht is.
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1934
    zaterdag 16 december 2017 om 18:04
    hij krijgt vragen en geeft eerlijk antwoord. elke speler heeft ambeties. jij als mens toch ook ambeties? lijkt me eerlijk genoeg of moet hij schijnheilig lopen doen?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23701
    zaterdag 16 december 2017 om 18:02
    Wat is dit ineens, zo net vóór de winterstop on Utrecht?
    De vraag of Ayoub een stap hogerop kan is bevestigend te beantwoorden. Maar zo langzamerhand zijn de stapjes hogerop bij de traditionele drie al gevuld.
    Ik denk dat een club als Anderlecht een leuke optie kan zijn, maar ook een club in het Championship zou kunnen. Alles goed en wel, het liefst pas in de zomer en anders voor minimaal 9 miljoen in de winterstop.
    Vind ik leuk
    poklane +4900
    zaterdag 16 december 2017 om 18:17
    Je weet dat zijn contract afloopt? Vanaf 1 januari mag hij met andere clubs om de tafel om voor de zomer een contract te tekenen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23701
    zondag 17 december 2017 om 08:17
    Ja, ik weet het Poklane en ik vind het doodzonde. Overigens vind ik Yassin de laatste tijd wat onzichtbaar in de wedstrijden.
    Vind ik leuk
    poklane +4900
    zaterdag 16 december 2017 om 18:15
    Hopelijk halen we hem in de zomer. Omdat hij transfervrij is kan en moet je die gok wel wagen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws