Twente sprokkelt punt tegen Vitesse: fraaie goals Jensen en Mount

    Twente sprokkelt punt tegen Vitesse: fraaie goals Jensen en Mount

    zaterdag 16 december 2017 om 22:36

    In een zeer matige wedstrijd hebben FC Twente en Vitesse de punten gedeeld. Fredrik Jansen en Mason Mount bepaalden de eindstand binnen het half uur op 1-1 in de Grolsch Veste.

    Zo'n beetje de eerste kans van de wedstrijd leverde direct een doelpunt op. Jensen kreeg de bal fraai aangespeeld van Oussama Assaidi, waarna de Fin zelf ook zeer knap wegdraaide en de bal beheerst achter doelman Remko Pasveer schoot. Na die tegenslag had Vitesse moeite om het spel te maken, maar na 27 minuten was het wel plots gelijk. Een voorzet viel via-via voor de voeten van Mount, die met een drop-kick doel trof.

    De goals waren ook de enige hoogtepunten voor rust en in de tweede helft werd het er niet beter op. Joël Drommel moest optreden bij een schot van Milot Rashica en Remko Pasveer bij een scherp genomen hoekschop, maar op een spektakel werden de fans in Enschede allerminst getrakteerd. Dat het duel geen winnaar opleverde, was dan ook niet verrassend.

    Vitesse dreigt de subtop zodoende uit het oog te verliezen. De Arnhemmers, die slechts twee van hun laatste tien competitieduels wonnen, blijven steken op de zevende plaats met 24 punten. FC Twente heeft nu veertien punten, één meer dan nummer zestien NAC Breda.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +17609
    zaterdag 16 december 2017 om 22:38
    Geen hoogstaande wedstrijd dat geen winnaar verdiende.
    Twente supporters gefeliciteerd met het puntje al is het niet veel, maar wel ontzettend belangrijk in de fase waarin jullie zitten is elk punt zeer welkom.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 22:41]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3073
    zaterdag 16 december 2017 om 22:45
    Danku! we begonnen goed maar het was weer eens een potje angsthazen voetbal vanavond. bijna geen een bal kwam ook echt bij de juiste kleur en je creëert ook gewoon helemaal niks meer. Kortom een klote pot maar beide verdiende niet meer dan één punt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17609
    zaterdag 16 december 2017 om 22:51
    Dit soort wedstrijden moet je koste wat kom kost over de streep trekken. Vrouw en kinderen eerst! Jammer dat het niet gelukt is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:38
    Fraser rot op
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17609
    zaterdag 16 december 2017 om 22:42
    Antivoetbal speelt ie! Blij dat ie weg is bij ons.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:44
    Precies. Maar hij werkt zichzelf al naar de uitgang.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zaterdag 16 december 2017 om 22:47
    Ja 5-3-2 tegen een lager staand team spelen en je topscoorder op de bank zetten, opzouten met Fraser !
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17609
    zaterdag 16 december 2017 om 22:53
    Kan me nog goed herinneren dat jullie erg gecharmeerd waren van de trainer Fraser?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zaterdag 16 december 2017 om 22:58
    Nooit echt omdat ik verwachte dat hij strijd en inzet in de ploeg zou brengen die hij als speler had. En ondanks de beker blijft Bert Jacobs in mij toch de beste trainer die we hebben gehad.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17609
    zaterdag 16 december 2017 om 22:59
    Gevoelsmatig volgens Fraser-:)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 23:09
    Ik niet. Vorig jaar niks van gebakken in de comp. en beker kwam vooral door HattRicky.
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    zaterdag 16 december 2017 om 23:19
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7213
    zondag 17 december 2017 om 00:42
    Als een Trainer wint is het een top gozer ( Bekerwinnaar ) en gaat het wat minder dan "kan hij er helemaal niks van".
    Intern is er onrust bij Vitesse, Fraser is denk ik al bezig met; "om zich heen te kijken" naar wat anders getuige zijn mindere recente prestaties, de onenigheid intern en zijn "sollicitatie" bij Feyenoord onlangs via de media.......
    Vind ik leuk
    redknap +934
    maandag 18 december 2017 om 15:38
    Henk past wel bij Feynoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:40
    Wat een slechte wedstrijd weer zeg. Iedereen uit Arnhem en Twente zou zich moeten schamen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:41
    Vitesse laat 2 punten liggen daar
    Vind ik leuk
    VA1 +1580
    zaterdag 16 december 2017 om 22:42
    Waarom werd Linssen gewisseld? Een speler die uit het niets een goal kan maken... Die Henkie is helemaal de weg kwijt. En maar roepen in de media dat ie niet zo snel van slag is haha!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:45
    En fc Twente nog even wisselen in de blessure tijd, man man, die waren dus blij met 1 puntje.
    Maja kan ze het niet kwalijk nemen, die strijden momenteel om degradatie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:46
    Logisch, zo goed staan we er niet voor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:49
    Dat zeg ik toch. Ach ja.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zaterdag 16 december 2017 om 22:45
    Slappe wedstrijd van Vitesse, rare formatie en de topscoorder op de bank. Ik weet niet wat Henkie wil met Vitesse en zat bij het eindsignaal dom te grijnzen, van mij mag hij vertrekken. De scheids floot ook nog tegen ons en gaf drie gele kaarten van niks. En die assaidi had er af gemoeten met rood voor natrappen naar Miazga ! Wat een kwal van een speler is dat dan, Rasshica een trap geven en als hij in de actie daarna Lelieveld raakt gelijk op de grond liggen, een kaart vragen aan de scheids en dan nog wat lelijks tegen Lelieveld roepen. Die had als ik tegenover hem stond nu niet meer kunnen lopen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 22:48]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3073
    zaterdag 16 december 2017 om 22:51
    Dat je gaat smoezen over de KNVB en onze FC is toch echt wel een hele slechte smoes om dit puntenverlies te verklaren. Zeg iets zinnigs of zeg helemaal niks! Je wint niet en je verliest niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 22:56]
    Vind ik leuk
    VA1 +1580
    zaterdag 16 december 2017 om 22:56
    Denkt dat ie de Cristiano van Twente is. Lelieveld had hem in zijn zak haha!! Mislukt in het buitenland en weet zelfs Twente niet op sleeptouw te nemen. Verbeek was 'm ook 90 minuten aan het coachen... net een klein kind dus.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2112
    zaterdag 16 december 2017 om 23:23
    Lelieveld had hm in zn zak zegt ie... wordt daarom gewisseld omdat ie tegen rood aanzit.
    Overigens nog best gênant om een gekleurde samenvatting te geven terwijl er niets valt samen te vatten want er is niets gebeurt.
    Dit had met een telefoontje ook op 1-1 gezet kunnen worden
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zondag 17 december 2017 om 06:18
    Lelieveld kreeg ten onrechte geel omdat assaidi zich liet vallen en om een kaartje smeekte bij de scheidsrechter ! Wat een kwal en een matennaaier is dat, had er met rood af gemoeten vanwege natrappen naar Miazga.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2112
    zondag 17 december 2017 om 08:14
    Lelieveld had voor zn gele kaart al een laatste waarschuwing gehad waar hij al geel had kunnen hebben , onterecht geel klopt dus niet.
    Wanneer is dat natrappen gebeurd ? , zie dat er meer vitesse supporters daar over klagen maar ik heb het niet gezien ( wat overigens niet wil zeggen dat het niet gebeurd is)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    zondag 17 december 2017 om 08:55
    Je zag het in een flits op fox sports vlak na de gele kaart voor Lelieveld. Miazga hield assaidi op een afstand van hem met een gewoon duwtje en hij maakte een trappende beweging naar achteren. Hij raakte Miazga niet maar de intentie was er wel. Hij liep ook te zeuren tegen de scheidsrechter om een kaart van Lelieveld, nadat die was gegeven moest meneertje nog even wat roepen tegen Lelieveld toen hij langs hem liep. Gewoon een akelig mannetje terwijl hij beter met het voetbal bezig kan zijn.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6084
    zaterdag 16 december 2017 om 22:54
    Slechte pot

    Hoop dat Twente zo door gaat
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    zaterdag 16 december 2017 om 23:22
    Dankzij de mongool Fräser 92 minuten met 10 man gespeeld. Ik denk dat we dus tevreden moeten zijn met een puntje.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1996
    zaterdag 16 december 2017 om 23:37
    Ik had meer verwacht van jouw team, zeker na 10 minuten. Ik dacht echt dat het een inmaak potje zou worden, maar na de 1-0 kregen jullie een dreun die jullie ook niet echt te boven kwamen.
    Eerlijk is eerlijk, jullie hebben een veel betere selectie en creatieve spelers, snap alleen jullie trainer niet om met de topscorer op de bank te beginnen en zo defensief aan te treden tegen Twente waar de achilleshiel toch echt achterin ligt.. jammer voor jullie, goed voor ons.
    Succes verder.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3073
    zaterdag 16 december 2017 om 23:44
    Wie verwacht jij dat er in de winter bij gaat komen? Verbeek zei in elke linie versterking nodig te hebben.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1996
    zondag 17 december 2017 om 00:08
    Ik ben bang niemand. Alleen als Ter Avest verkocht kan worden kunnenze misschien versterkingen huren voor de rest van het seizoen. Ik hoop dat Verbeek zijn zin krijgt, maar heb zo mijn twijfels.
    Het staat wel buiten kijf dat we versterkingen nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Dicky +17125
    zondag 17 december 2017 om 00:02
    Ik begrijp hem net als vele supporters met mij ook niet. Jij ook succes. Ik geloof nooit dat jullie zullen degraderen. Er loopt teveel individuele klasse rond bij jullie. Op het moment dat Verbeek op houdt met zeiken op tegenstanders, vragen om versterking en gewoon aan het werk gaat staat er binnen de kortste keren gewoon een middenmotor.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1996
    zondag 17 december 2017 om 00:11
    Ik zal het binnenkort met Verbeek even doornemen ;-)
    Heb het ook niet zo op dat geklaag, werd bij ons ook niet gewaardeerd toen hij bij Bochum werkzaam was. Maar een oude hond kun je geen nieuwe trucjes leren, maar ik doe mijn best.
    Succes Dicky!
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4170
    zondag 17 december 2017 om 00:52
    Twente kan elk puntje goed gebruiken. Zeker tegen de wit was machine Vitesse.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 01:57
    De ene wast wit en de ander snuift wit in het supportershome. Zolang je er maar mee weg komt.... sommige zijn daar te dom voor.
    Vind ik leuk
    harryheck +1250
    zondag 17 december 2017 om 06:06
    Pasveer moest optreden bij een schot van Milot Rashica en een scherp genomen hoekschop???????????
    Volgens mij speelt Pasveer dan een dubbelrol. Keeper bij Vitesse en toch optreden bij een schot van Rashica???
    GRAPPIG VP
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Twente sprokkelt punt tegen Vitesse: fraaie goals Jensen en Mount