Verbeek hekelt 'angstig' elftal en waarschuwt Ajax: Al vier jaar moeite

    Verbeek hekelt 'angstig' elftal en waarschuwt Ajax: "Al vier jaar moeite"

    zaterdag 16 december 2017 om 23:45

    Gertjan Verbeek is niet tevreden over het optreden van FC Twente tegen Vitesse (1-1) van zaterdagavond. De oefenmeester vond zijn team met name in de eerste helft 'angstig en te lief'. 

    Fredrik Jensen schoot Twente na een kwartier op voorsprong. "In heb in de rust aangegeven dat we na een kwartier zijn opgehouden met voetballen. We schrokken waarschijnlijk van de voorsprong", tekende TC/Tubantia na de wedstrijd op uit de mond van Verbeek. 

    "Ik vond ons daarna angstig en te lief, terwijl we een over mijn lijk-mentaliteit moeten hebben. Dat vond ik de eerste helft niet." De 1-1 kwam knullig tot stond, vond hij. "Illustratief hoe wij goals weggeven. Stuit, stuit. En hij ligt erin. Lichtpuntjes zijn dat we nu twee wedstrijden maar twee goals tegen krijgen. Het moyenne is van drie is naar één gegaan. En we hebben ook nauwelijks kansen weggegeven. Maar meer zat er niet in dan een gelijkspel. Het is een gewonnen punt."

    Volgende week staat het bekerduel met Ajax op het programma. "Ajax heeft het al vier jaar moeilijk met Twente. De vorige wedstrijd eindigde in 3-3. Laten we dat volhouden. Dan wordt het verlengen. Excelsior-uit is voor ons wel belangrijker. Maar het is niet zo dat ik jongens ga sparen, of zo. Wel heeft de competitie prioriteit."

    Poll

    Wie gaat het bekerduel tussen Twente en Ajax winnen?

    (1391 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tukkerland +3058
    zaterdag 16 december 2017 om 23:49
    Gewoon de winst pakken tegen Ajax! in deze situatie zijn wij onvoorspelbaar.
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    zondag 17 december 2017 om 00:21
    In welke zin dan precies?
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3058
    zondag 17 december 2017 om 01:27
    Veel te wisselvallig, de ene keer echt top en de andere keet ruk.
    Vind ik leuk
    kerel +1476
    zaterdag 16 december 2017 om 23:51
    Verbeek waarschuwt ajax..?
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13285
    zondag 17 december 2017 om 00:00
    Ik denk dat Twente dat wel gaat winnen van ons. Beker boeit ook niet zoveel.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 08:43
    Totaal oneens! De beker is gewoon een prijs. En laten we eerlijk zijn, zoveel prijzen hebben wij niet gewonnen de laatste jaren. Natuurlijk telt alleen de eredivisie in Nederland, maar ik zie Ajax toch ook graag de beker winnen!
    Vind ik leuk
    52N6E +906
    zondag 17 december 2017 om 00:09
    Ajax gaat verder in de beker ten koste van Twente. Sorry maar Twente brengt niet genoeg.
    Vind ik leuk
    yuuup +8389
    zondag 17 december 2017 om 07:09
    Ik ga gewoon de wedstrijd bekijken, en achteraf weet ik zeker wie er won.
    Vind ik leuk
    Deltacraft +178
    zondag 17 december 2017 om 00:13
    waarschuwt ajax.....indrukwekkend, de mening van de slechtste trainer uit nederland die ooit in duitsland heeft gewerkt [Suddeutsche zeitung 14 december]
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    zondag 17 december 2017 om 09:11
    Naprater
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    zondag 17 december 2017 om 00:20
    Gewoon de beste elf opstellen Marcel. Ze hebben elke week de tijd om naar een wedstrijd toe te leven dus een wedstrijdje tussendoor kan geen kwaad. Ga je er talentjes inzetten krijg je een Cambuur scenario
    Vind ik leuk
    Gerro +5368
    zondag 17 december 2017 om 00:23
    Gert Jan probeert al angst in te boezemen maar Ajax behoort dat gewoon te winnen als je naar kwaliteit kijkt.
    Vind ik leuk
    John040 +1100
    zondag 17 december 2017 om 05:03
    mij intresseerd de wedstrijd straks om 14.30 meer hoop op 5-2 voor AZ.Blessure Onana en rode kaart Verbeek. Geel de Light.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 07:24
    Blessure Onana? Dan hoop ik dat jij vanmiddag je beide enkelbanden afscheurt en daardoor op je gezicht valt en al je tanden breekt. Ziek ventje
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 07:48
    Deze knul kwam om 5.03 thuis van een avondje peren, maak je niet druk.

    - interesseerd
    - Verbeek
    - de Light

    Zoveem fouten in 1 post is nuchter onmogelijk.

    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    zondag 17 december 2017 om 09:11
    Nog erger: intresseerd... Geen wonder dat die Vlamingen altijd dat Groot Dictee winnen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19626
    zondag 17 december 2017 om 08:09
    Het zal vast wel boeiend worden tussen FC Twente en Ajax, maar ik acht FC Twente nog niet voldoende ‘hersteld’ om van Ajax te winnen. Misschien na verlenging en strafschoppen?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    zondag 17 december 2017 om 08:55
    De vorige eindigde in 3-3 door persoonlijke fouten van Ajax, niet vanwege moeite.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:35
    Klopt. Bij de eindstand 3_3 wordt het verlengen maar bij 0_2 niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbeek hekelt 'angstig' elftal en waarschuwt Ajax: "Al vier jaar moeite"