Trainersontslag lonkt in Eredivisie: 'Enige wat ik kan zeggen: hij is fantastisch'

Trainersontslag lonkt in Eredivisie: 'Enige wat ik kan zeggen: hij is fantastisch'

zondag 17 december 2017 om 15:13

Het is niet ondenkbaar dat Alex Pastoor zondag voor het laatst op de bank zat bij Sparta. De Rotterdammers werden afgedroogd door stadgenoot Feyenoord, al ligt dat volgens doelman Roy Kortsmit niet aan de trainer.

Kortsmit moest zeven keer vissen. "Iedereen die Sparta een warm hart toe draagt, is erg chagrijnig", reageert de doelman bij RTV Rijnmond. De nummer zeventien van de Eredivisie kreeg al snel door dat er niets te halen viel tegen Feyenoord. "Zij gaven een goede voorzet en kregen meteen het publiek erachter. Dan valt die 1-0 en daarna laten we elkaar gewoon in de steek."

Door de nederlaag zwelt de druk op Pastoor weer aan. Als het aan Kortsmit ligt, is het nog niet gedaan voor de Sparta-trainer. Hij blijft achter Pastoor staan. "Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik Alex een fantastische trainer vind. Hij legt heel zijn ziel en zaligheid in ons en de club. Ik zou het heel zonde vinden als hij moet vertrekken."

Plaats een reactie

zondag 17 december 2017 om 15:16
Ja zeker jammer als Alex Pastoor ontslagen zou worden.....Sarcasme modus aan.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:19
Joh... De meeste begrijpen dit wel, ze hebben behalve ikzelf niet allemaal jouw niveau.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12940
zondag 17 december 2017 om 15:17
Het ligt ook niet aan de trainer. Dit materiaal is gewoon heel slecht. Wonder dat hij vorig jaar boven NEC en Roda eindigde, maar verwacht dat hun dit jaar gewoon gaan degraderen.
Vind ik leuk
Sideburnn +1526
zondag 17 december 2017 om 16:02
Goed....maar Pastoor is wel debet aan de aankopen die niet voldoen.
Als zelf mijn vriendin kan zien aan de hand van youtube beelden dat bijv. die Volas niet goed genoeg is voor de eredivisie dan moet een prof dit toch ook kunnen zien.
Vind ik leuk
zomer +578
zondag 17 december 2017 om 15:21
Heeft ook geen zin om Pastoor te ontslaan.
Het was een collectief falen, t was los zand. Zolang de spelers nog een goed gevoel hebben bij de trainer, dan zou ik pastoor laten staan.
Vind ik leuk
Ruud2 +70
zondag 17 december 2017 om 15:23
Natuurlijk vind Roy hem fantastisch. Als je na zoveel blunders nog steeds mag blijven staan zou ik hem ook niet afvallen.
Vind ik leuk
Wally g +262
zondag 17 december 2017 om 15:24
Tja als trainer ben je als eerste aan de beurt ook al ben je de beste trainer die bestaat ...... maar heb je kwa spelers een klasse minder kan er zelfs door de beste trainer niet wat van gemaakt worden !
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:28
Klopt, alleen een klein detail: Daar is Pastoor dus ook verantwoordelijk voor.
Vind ik leuk
Sideburnn +1526
zondag 17 december 2017 om 16:03
precies
Vind ik leuk