Verbeek: 'Ik moet niet hebben dat hij elke keer boos op mij is, hij is fenomenaal'

    Verbeek: 'Ik moet niet hebben dat hij elke keer boos op mij is, hij is fenomenaal'

    maandag 18 december 2017 om 11:54

    Gertjan Verbeek is zuinig op Oussama Assaidi. De aanvaller van de Tukkers speelde zaterdag tegen Vitesse (1-1) mee, terwijl hij vrijdag nog plotseling flauwviel.

    "Ik werd misselijk wakker en ging onderuit in de douche. Er zijn onderzoeken gedaan en het was toch allemaal goed. Ik ben een liefhebber en wil gewoon voetballen", vertelt Assaidi in De Telegraaf.

    Verbeek is lovend over Assaidi. "Ik heb een kwartier voor het einde gevraagd of het ging, omdat ik wilde gaan wisselen. Maar hij wilde er graag in blijven staan. Als ik hem dan toch wissel, dan wordt hij boos op mij en ik moet niet elke keer een Assaidi hebben die boos op mij is. Ik blijf liever vriendjes met hem, want wat die jongen kan met een bal is fenomenaal. Ik moet hem een groot compliment geven dat hij het toch heeft aangedurfd om met pijnstillers te spelen. En dan houdt hij het ook nog eens zo lang vol."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18908
    maandag 18 december 2017 om 11:56
    Leuk ventje die Assaidi. Ook hoe hij zich gedraagt voor de camera's..
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6958
    maandag 18 december 2017 om 12:05
    Inderdaad, mooie blije kop heeft ie ook. Wel respect voor dat hij terug gegaan is naar Twente en hen op sleeptouw neemt
    Vind ik leuk
    Adje80 +8234
    maandag 18 december 2017 om 12:05
    Zeker weten, was destijds volgens mij bijna speler van ajax maar toch de te grote stap gemaakt naar liverpool.. Is echt een hele goede speler, te goed voor dit Twente maar wel mooi dat hij deze keuze heeft gemaakt. Ik hoop ook dat Twente het weer beter gaat doen.
    Vind ik leuk
    52N6E +1030
    maandag 18 december 2017 om 11:59
    Ik weet niet wat tie slikt zo vlak na de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    Bdog +5201
    maandag 18 december 2017 om 12:03
    Verbeek wel
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    maandag 18 december 2017 om 12:48
    Miss slikt hij het zelfs door! bah bah
    Vind ik leuk
    Mall00t +5583
    maandag 18 december 2017 om 13:14
    Hij slikt nogal eens een bittere pil.....
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 12:38
    bijzondere foto ook.... :p
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    maandag 18 december 2017 om 13:19
    Vreemd, ik vroeg hem hoe het ging. Ging goed, en dan toch een wissel?
    Vraag het dan niet en wissel hem.
    Vind ik leuk
    Deltacraft +180
    maandag 18 december 2017 om 14:48
    Kan Verbeek veel van leren.....
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    maandag 18 december 2017 om 15:05
    Ach, die Assaidi moet misschien iets minder snel boos zijn. Die Marokkaanse ego-tjes beginnen wel een hele prominente rol te spelen in de NL competitie. Eerlijk gezegd stoor ik me nogal aan die Mokhtar, Asaidi en Ziyech.
    Wel moet ik zeggen als je ziek bent het onverantwoord te vinden dat je het over laat aan een speler. Daarvoor heb je toch een medische staf. Of hebben ze die functie ook bij Twente bij de trainer neergelegd? Ze houden daar nogal van combi-functies.
    Belangen of geen belangen, de gezondheid van een speler gaat altijd voorop. Maar goed, ze zijn nogal in paniek bij FCT. Dan raakt zelfs GJvB een beetje in paniek! Achteraf kun je beoordelen dat het nog wel meeviel, maar toch!
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 15:10]
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    maandag 18 december 2017 om 18:04
    Alle Marokanen in de ED zijn een meerwaarde. Ziyech, El Khayati, allemaal leuke teksten en vaak zijn ze ook de beste spelers bij hun club. Die twee bij PEC, die 2 bij Utreg.
    Mag ook wel eens gezegd worden, al snap ik dat een munt 2 kanten heeft.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbeek: 'Ik moet niet hebben dat hij elke keer boos op mij is, hij is fenomenaal'