Ling onderhandelt in Nederland over ex-Feyenoorder: Niet lekker in zijn vel

Ling onderhandelt in Nederland over ex-Feyenoorder: "Niet lekker in zijn vel"

maandag 18 december 2017 om 13:40

NEC doet mogelijk zaken met het AS Trencin van Tscheu La Ling. De Slowaakse club heeft zich in Nijmegen gemeld voor Joey Sleegers en wil de transfer voor de kerst afronden.

Dat meldt de Gelderlander. Sleegers komt nauwelijks aan spelen toe onder NEC-trainer Adrie Bogers en lijkt twee jaar na zijn overstap van Feyenoord op weg naar de uitgang. NEC-directeur Remco Oversier is volgens het regionale medium in onderhandeling met Trencin. Bij de Slowaakse club, die in handen is van Ling, spelen met Rodney Klooster, Desley Ubbink, Achraf El Mahdioui en topscorer Rangelo Janga al vier Nederlanders.

NEC krijgt vermoedelijk geen transfersom voor Sleegers (23). Wel probeert Oversier een doorverkoopclausule en bonusconstructie te bedingen in de deal met Trencin. "Joey had een vertrekwens. Zijn periode bij NEC is niet heel succesvol en hij zit niet lekker in zijn vel", licht de technisch directeur toe. "Hij is met grote verwachtingen gehaald, maar heeft het niet waar kunnen maken. Hij is derde, vierde keus op zijn positie. Het is voor alle partijen beter als we meewerken aan een vertrek."

Plaats een reactie

ihvmmdk +4702
maandag 18 december 2017 om 13:49
Feyenoorders waren lyrisch over deze jongen, nooit begrepen waarom :D
Vind ik leuk
Stromba +180
maandag 18 december 2017 om 14:40
Nee deze jongen komt top 3 allerslechtste NEC spelers ooit: 1. Richard Goulooze 2. Benito Kemble 3 Joey Sleegers. Slap, bang en geen mentaliteit zit echt helemaal niks in.
Vind ik leuk
Cookee +5399
maandag 18 december 2017 om 15:51
Bij eindhoven was het een prima speler die Sleegers.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:40
Zonde dat zijn carriere niet van de grond is gekomen.

Moet haast wel mis zitten tussen zijn oren; zijn voetballende kwaliteiten leken goed genoeg om "het" te halen...
Vind ik leuk
Cookee +5399
maandag 18 december 2017 om 17:46
Hij is dacht ik midvelder en dan nog een voetballende creatieve ook. En veel trainers zetten daar liever 2 controleurs neer. Dus dan moet je erg goed zijn wil je daar een plekkie tussen vinden.
Maar op zich is het wel jammer, wie weet kan Ling hem een nieuwe kans geven.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:47
Ik help het Joey hopen... zou me verbazen als het nog wat gaat worden.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 17:47]
Vind ik leuk
Cookee +5399
maandag 18 december 2017 om 17:58
Ling zoekt zo'n type dat is een beter verhaal dan een trainer die hem 'erbij' haalt. Ling wil hem dus dan zal hij vast ook gebruikt worden, lijkt mij.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:16
Goede/betere uitgangspositie, maar het garandeert niet zoveel he... Buiten zijn periode in Brabant is het nooit echt uit de verf gekomen.

Helaas, maar waar. Het is nu aan Joey om te laten zien dat hij het wel kan.
Vind ik leuk
Koeroe +3438
maandag 18 december 2017 om 16:54
Heeft NEC ook een top 3 met beste spelers? Kan er namelijk geen 1 bedenken
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:38
(Be)denken is vast nooit je sterkste kant geweest...
Vind ik leuk
Koeroe +3438
maandag 18 december 2017 om 18:24
Nee, maar ik kan wel goed tekenen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:24
Nou... dat is ook een kwaliteit hoor!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 13:57
Aan de namen te zien,spelen er al toppers bij AS Trencin.
Kan een topper uit Nijmegen ook nog wel bij.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 13:58
VP EDIT: Gezien en aangepast!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:11
Ling zat in de voedingspreparaten en zou Trencin wel ff kampioen van Slowakije maken. Hij rommelt nog steeds maar wat aan blijkbaar. Hij houdt t wel lang vol. Nu al 10 jaar denk ik.
Vind ik leuk
Cookee +5399
maandag 18 december 2017 om 17:49
"Voedingpreparaten".

Hier even een flauwe grap Wim.
Ik vraag mij af hoe je die verpakking openmaakt?
Ling kennende zal je een schaar nodig hebben... een 5-dubbele schaar.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 17:59]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ling onderhandelt in Nederland over ex-Feyenoorder: "Niet lekker in zijn vel"