Sparta plukt Breuer uit spelershome: Dat wordt gewoon verteld, so be it

    Sparta plukt Breuer uit spelershome: "Dat wordt gewoon verteld, so be it"

    maandag 18 december 2017 om 14:59

    De spelersgroep van Sparta moet door zonder Alex Pastoor. Michel Breuer, aanvoerder van de kwakkelende club, kreeg het zondag als eerste te horen.

    Breuer werd kort na de 0-7 nederlaag tegen Feyenoord weggeroepen uit het spelershome. "Ik was er nog, dus ze riepen mij. Dat wordt gewoon verteld, so be it", zegt de Sparta-routinier tegen FOX Sports. Zelf had hij niets te zeggen. "Nee, zo werkt dat niet. De mensen die dat beslissen zijn ervoor aangesteld. Spelers kunnen daar wel bedenkingen bij hebben of heel positief zijn over een trainer, maar de mensen die zo'n besluit nemen zijn gewoon de bazen en dat hebben wij te accepteren."

    Toch laat Breuer wel doorschemeren dat Pastoor wat de spelersgroep betreft niet ontslagen had hoeven worden. "Als zoiets meegedeeld wordt, gaat er van alles door je hoofd: Had dat nu moeten gebeuren, direct na de wedstrijd? Pastoor is een heel goede trainer, die er iedere dag heel hard aan werkte om iedereen beter te maken. De spelersgroep begreep dat wel. Daarom is het jammer dat 'ie weggaat. Of het dan echt nodig is, daar zet je dan je vraagtekens bij."

    Plaats een reactie

    3Bier +8614
    maandag 18 december 2017 om 15:17
    Slappe reactie. Lijkt inderdaad alsof hij het wel prima vindt, maar zeg dat dan ook.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    maandag 18 december 2017 om 15:20
    hij zegt toch dat hij niet weg had gehoeven, maar dat hij simpelweg daar niet over gaat....

    Niks mis mee, hij loopt al een tijdje mee en heeft dit zo vaak mee gemaakt. Heel hard gaan roepen of je het er mee eens bent of niet is dan hoe dan ook niet slim, je kunt het toch niet veranderen.
    Vind ik leuk
    afca34 +467
    maandag 18 december 2017 om 15:20
    of gewoon verwacht misschien?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 15:45
    Deze reactie past precies bij zijn belevenis op het veld. Ik he niets tegen Breuer, maar zo as die zondag ongeïnteresseerd over het veld liep kan echt niet1
    Vind ik leuk
    glenn +1027
    maandag 18 december 2017 om 15:25
    de slechtste van allemaal krijgt het eerst te horen...leuke club daar.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 18 december 2017 om 15:38
    ja die was drama he zeg. kan echt niet meer
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2028
    maandag 18 december 2017 om 15:33
    Als Pastoor iedereen beter wilde maken, had hij of een arts moeten worden, of nie5 aan Sparta moeten beginnen. De persoon die Breuer beter weet te maken, verdient een lintje.
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    maandag 18 december 2017 om 15:36
    Op zich raar dat Sparta in de stress schiet als ze van Multi-miljonair Feyenoord verliest. Dat kan gebeuren ook met grote cijfers.
    Mij lijkt dat de technisch directeur Pastoor terecht ontslagen wordt.
    Maar ik vind hem geen slechte trainer.
    Echter als TD gaf hij zich als trainer te weinig opties.
    Breuer gister achter een ventje aan zien sjokken die zijn kleinzoon kan zijn vond ik ook sneu.
    Altijd weer treurig zo'n ontslag hoewel ze een mooi centje meekrijgen misschien. En wie NU?
    Nu moet Sparta een greep doen in de armoedige Nederlandse trainers voorraad.
    Maaskant?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26163
    maandag 18 december 2017 om 16:44
    Pastoor had Breuer niet meer moeten opstellen. Te oud en te traag. Werd gisteren pijnlijk duidelijk. Als dank krijgt Pastoor deze reactie van Breuer.
    Vind ik leuk
    DannyH79 +384
    maandag 18 december 2017 om 16:46
    Gister een interview met v Gaal gezien over Sparta, kwam wel naar voren dat hij Sparta nog een warmt toedraagt. Ik zou eens informeren of je daar iets mee kan, wellicht alleen als adviseur maar toch......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32094
    maandag 18 december 2017 om 17:44
    Topper die Breuer.... volgend jaar in de Arena!
    Vind ik leuk
    isnake +2379
    maandag 18 december 2017 om 20:27
    Klinkt alsof een trainerswissel hier niets zal oplossen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sparta plukt Breuer uit spelershome: "Dat wordt gewoon verteld, so be it"