Lof voor Van Dijk: 'Bij Chelsea, Arsenal, United en City staat hij in de basis'

Lof voor Van Dijk: 'Bij Chelsea, Arsenal, United en City staat hij in de basis'

maandag 18 december 2017 om 22:38

John Terry denkt dat Virgil van Dijk bij zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Manchester in de basis zou staan. De Oranje-international van Southampton wordt al maanden aan de Premier League-top gelinkt. Terry zou een transfer toejuichen.

"Bij Liverpool staat hij zeker in de basis", zegt Terry tegen Sky Sports. "Bij Arsenal precies hetzelfde. Het elftal van Chelsea maakt hij ook beter. Bij Manchester City en Manchester United staat hij ook in de basis. Ik denk dat hij bij alle ploegen in de basis staat en ze ook beter maakt."

Van Dijk wordt de laatste tijd bekritiseerd bij Southampton vanwege zijn prestaties, maar Terry neemt het voor hem op. "Ik denk dat hij slachtoffer is geworden van de problemen bij Southampton. Het was een duidelijk signaal dat hij tegen Chelsea op de bank moest beginnen", aldus Terry, die zijn oude club Chelsea adviseert. "Als ik Chelsea was zou ik rond de zestig miljoen euro bieden, mochten ze hem niet in de basis willen zetten. Ik ken Virgil. Hij is een topprofessional. Hij krijgt ongetwijfeld de transfer die hij verdient."

Plaats een reactie

VeeDeeVee +6143
maandag 18 december 2017 om 22:41
Terry hoopt gauw even op Virgil zijn wijfie te kruipen..
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:43
Gelukkig speelt Terry bij Aston Villa.
Vind ik leuk
1892 +8855
maandag 18 december 2017 om 22:41
Zeg gewoon,dat hij overal in de basis staat.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:41
Hopelijk zoekt Van Dijk zijn aankomende club zorgvuldig uit. Chelsea is ook niet echt iets voor je carrière. Doe je het niet goed, dan willen ze weer een vervanger.
Dan kan je beter bij Arsenal of Liverpool spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 03:03
Zal een lastige tweestrijd zijn

Bij Arsenal en Liverpool speel je over het algemeen niet om de prijzen

Wel op een hoger niveau natuurlijk

Bij Arsenal zal dan eerst Wenger is een keer weg moeten

Zolang die daar zit wordt het niks met Arsenal

Al jaren het zelfde zouteloze en voorspelbare voetbal

Hopen dat het een beetje lukt en anders Giroud er bij gooien en een maar hopen dat die er nog eentje in prikt
Vind ik leuk
Koeien +1647
dinsdag 19 december 2017 om 09:33
Ik hoop op Liverpool of City, beide lijken ook broodnodig een CV te moeten hebben.

Liverpool omdat ie met Wijnaldum en Promes een mooie as kan vormen op het veld en da's goed voor oranje.

City puur omdat je dan onder een coach als Guardiola mag werken.

Beide zullen goed voor de carriere zijn iig.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 11:35
Promes???
Vind ik leuk
Koeien +1647
dinsdag 19 december 2017 om 15:47
Joa, die gaat ook wel naar Liverpool aankomende zomer als ie zo doorgaat met scoren. Klopp is er behoorlijk lyrisch over.
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 20:42
Denk dat hij in de PL niet veel gaat klaar spelen
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:55
Een zéér groot talent die elke week bij de absolute top hoort te spelen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14547
maandag 18 december 2017 om 23:01
Ik weet wel zeker van niet bij City als iedereen fit is.
Vind ik leuk
Sanders +1890
dinsdag 19 december 2017 om 08:22
Ik vind dat de verdediging wel de zwakste kant van city is. En op spelers als kompany kun je niet rekenen, dus dan zou die een prima aanwinst zijn naar mijn mening.
Word wel een grotere strijd voor speelminuten dan bij de andere clubs denk ik ja.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14547
dinsdag 19 december 2017 om 08:52
Kompany reken ik ook al als back up.

Stones en Otamendi zijn de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 09:03
van dijk is beter dan die 2
Vind ik leuk
Sanders +1890
dinsdag 19 december 2017 om 10:10
Vorig seizoen zeker denk ik. Dit seizoen vind ik dat vooral stones flinke stappen heeft gemaakt. Met otamendi kan die wel een leuke concurrentiestrijd hebben. Hij heeft de lengte en fysiek zeker al in zijn voordeel tegenover otamendi.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14547
woensdag 20 december 2017 om 21:10
Absoluut niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 20:42
Er is centraal bij city niet 1 die beter is, statistieken spreken boekdelen
Vind ik leuk
Gu3rilla +14547
woensdag 20 december 2017 om 21:10
Komt die weer.....

Vind ik leuk
Foebele +38925
maandag 18 december 2017 om 23:08
We horen al een tijd dat hij naar een grote club zou gaan, maar voorlopig heeft nog niemand hem opgehaald.
Vind ik leuk
Sanders +1890
dinsdag 19 december 2017 om 08:22
Gaat ook wel lastig nu he?
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 01:22
Dit horen we al een tijdje.. Topclubs zijn toch terughoudend met van Dijk. Toeval of hype
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 06:28
Enorme transfersom?
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 07:55
Die rijzen de pan uit sinds afgelopen zomer. Maar voor een verdediger is de vraagprijs enorm. Voor Groningen te hopen dst er fors betaald gaat worden
Vind ik leuk
Koeien +1647
dinsdag 19 december 2017 om 09:36
Groningen zal er alleen aan verdienen als hij van Engeland naar een ander land gaat. Binnenlandse transfers levert geen doorverkooppercentage op.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 17:09
Zonde! Die centjes kunnen ze wel gebruiken
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 01:53
Samen met De Vrij zouden ze een super goed duo kunnen vormen mits beiden fit voor lange tijd. Als Liverpool gewoon 60-80 miljoen aftikt voor deze 2 spelers dan zullen zowel Liverpool als NL elftal mooie tijden aan hen beleven.
Vind ik leuk
Kevinm +1121
dinsdag 19 december 2017 om 08:25
Van Dijk zou een mooie versterking voor Barcelona zijn. Kan Vermaelen weer op de bank plaatsnemen en Mascherano kan zijn wens om te vertrekken realiseren.
Vind ik leuk
hantayo +828
dinsdag 19 december 2017 om 09:14
leuk idee, geef het effe door
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lof voor Van Dijk: 'Bij Chelsea, Arsenal, United en City staat hij in de basis'