'Amrabat in de nesten: oud-PSV'er krijgt rood en valt staflid tegenstander aan'

'Amrabat in de nesten: oud-PSV'er krijgt rood en valt staflid tegenstander aan'

Gepubliceerd: woensdag 20 december 2017 om 08:48wo 20-12-2017 om 08:48

Nordin Amrabat heeft zich in de nesten gewerkt in Spanje. De aanvaller van Leganés viel na het uitduel bij Levante een lid van de medische staf van de thuisploeg aan, meldt Cadena Cope.

Het was toch al niet de avond van Amrabat. De oud-speler van PSV liep in de 63e minuut tegen een gele kaart aan, waarna hij vijf minuten later ook zijn tweede kreeg en dus van het veld werd gestuurd. Na afloop kwam het in het kleedkamergebied tot een confrontatie met de medische assistent van Levante.

Omdat de scheidsrechter het incident niet waarnam en er geen getuigen zijn, hoeft Amrabat niet te vrezen voor sportieve sancties. Daarmee is de kous voor de dertigjarige Nederlandse Marokkaan echter niet af. Volgens Cadena Cope wil Levante juridische stappen ondernemen tegen Amrabat.

Plaats een reactie

woensdag 20 december 2017 om 09:11
Volgens onze pvv'ers en fvd helden is dit gebeuren omdat hij een Marokkaan is.
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 09:15
Sinds wanneer is de FvD even rechts als de PVV? Volgens de SP en PVDA leden is dit omdat de spanjaarden ..........
Bullshit allemaal joh. Mensen moeten zich gewoon aan de regels houden. Dienen ik en jij ook te doen als we in NL of een ander land zijn. En een beetje de normen en waarden hanteren wat in het land geldt zou ook soms wel nuttig zijn.
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 09:40
De PVV is niet rechts! De PVV is net zo links als de SP het enigste verschil is vreemdelingen haat. Voor de rest zijn het gewoon rooie rakkers, stemmen ook vaak op elkaars voorstellen om niets nutte gratis geld te geven. De FvD is zeer rechts volledige vrijheid(tot aan vrij geven harddrugs) en totale uitkleding van sociale hulp met de daarbij komende belasting verlaging.

Geert kan zich zo rechts noemen als hij wil maar de PVDA heeft zelfs een rechtser beleid. Geert is gewoon een linkserakker die zijn arme tokkie stemmers veel gratis geld beloofd!

En was jij dr bij? Eenzijdig verhaal zonder enige getuigen of wat dan ook en jij vertrouwt een assistent bij de tegenpartij om niet partijdig te verklaren ook? Weet je zegt ook aan de normen en waarde van het land? Als je een beetje wereld reiziger was had je geweten dat Spanjaarden geen Nederlanders zijn en net zo passievolle mensen als hun andere mediterraanse broeders.

En de mensen die het vaakst dat normen en waarden gelul roepen houden zich daar zelf niet aan. Kijk eens naar de hardste schreeuwers bij PVV van vrouwen slaan, buurt terroristen en diefstal. En nog beweren ze dat het aan de Marokkanen ligt.. wist niet dat de hele PVV een Marokkaanse achtergrond had.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 december 2017 om 09:41]
Vind ik leuk
#Keizerout +45360
woensdag 20 december 2017 om 16:25
FvD is even rechts als PVV omdat ze iedereen met "een andere cultuur" niet willen. "Toevallig" hebben mensen met een aanwijsbaar andere cultuur vaak ook een andere huidskleur en een andere religie.
FvD is net zo racistisch, ze verbergen het alleen iets beter
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 09:26
Dat zou goed kunnen.lijkt me sterk dat hij 1 van ' de goeie' zou zijn
Vind ik leuk
De Hout +2012
woensdag 20 december 2017 om 09:15
Ramrabat
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
woensdag 20 december 2017 om 09:18
Raar, was toch altijd een redelijk normale menneke.
Vind ik leuk
Fabio AC +701
woensdag 20 december 2017 om 09:24
Euhm....ongelukkige jeugd. Zoekend naar identiteit. Buitengesloten. Achtergesteld. Onbegrepen. Incident. Stigmatisering. Discriminatie. Eigenlijk is hij het slachtoffer. PROEST.....!
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 09:43
Wat was er dan met Pieters? Of andere blanke spelers die gelijk of erger gedrag vertoonde.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 december 2017 om 09:43]
Vind ik leuk
Fabio AC +701
woensdag 20 december 2017 om 19:14
O kijk, links pakt weer een uitzondering en praat recht wat krom is.
Vind ik leuk
#Keizerout +45360
woensdag 20 december 2017 om 16:26
Jij ook een ongelukkige jeugd gehad zo te horen?
Vind ik leuk
Bizzy +23375
woensdag 20 december 2017 om 09:35
Die lijpe mocro flavour
Vind ik leuk
Kay Pxix +471