'Liverpool wil deel van Coutinho-miljoenen in Oranje-middenvelder steken'

    'Liverpool wil deel van Coutinho-miljoenen in Oranje-middenvelder steken'

    Gepubliceerd: maandag 8 januari 2018 om 17:36ma 08-01-2018 om 17:36

    Kevin Strootman kan de Serie A verruilen voor de Premier League. Volgens Italiaanse en Engelse geruchtenmedia heeft Liverpool interesse in de Oranje-international. De onderhandelingen met AS Roma zouden zelfs al zijn begonnen.

    Dat melden onder meer Metro en Premium Sport. Strootman heeft in het Stadio Olimpico nog een contract tot medio 2022, maar de Romeinen staan niet onwelwillend tegenover een transfer. De 27-jarige middenvelder wordt door Liverpool gezien als opvolger van Emre Can, die in de zomer transfervrij lijkt over te willen stappen naar Juventus.

    Strootman was tot voor kort zelf nog in beeld bij de Oude Dame, maar die lijkt de pijlen inmiddels dus op de Duitse controleur te hebben gericht. De oud-speler van Sparta, FC Utrecht en PSV heeft een gelimiteerde afkoopsom van naar verluidt 45 miljoen euro in zijn contract staan.

    Hoeveel Liverpool voor Strootman zou willen betalen, is niet bekend. The Reds zitten er in ieder geval warmpjes bij na de transfer van Philippe Coutinho naar FC Barcelona voor in totaal 160 miljoen.

    Plaats een reactie

    Ziggotje +1028
    maandag 8 januari 2018 om 17:52
    had hij geen transferclausule...
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    maandag 8 januari 2018 om 18:00
    45 miljoen voor zover ik het goed heb onthouden.
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 18:04
    Dat staat er gewoon in
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 18:19
    Zo zie je maar dat er vele een eerste reactie willen plaatsten en dat zonder te lezen. Willen ze uit zijn op likes dan moeten ze het toch over een andere boeg gooien. Heb niks tegen hem verder hoor, is meer algemeen.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2128
    maandag 8 januari 2018 om 18:32
    Dat is een like waard!! ;-)
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1028
    maandag 8 januari 2018 om 20:24
    de puntjes staan er niet voor niks achter :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 20:25
    Hahaha, maar meestal is een punt om een zin te stoppen. Waar staan die van jou dan voor? :p
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1028
    maandag 8 januari 2018 om 20:28
    om sarcasme aan te geven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 20:32
    Ok.
    Die zal ik onthouden, wel een aparte manier. :D
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1028
    maandag 8 januari 2018 om 20:45
    say yes to apartigheid;-)
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +307
    maandag 8 januari 2018 om 21:29
    Had Butner er ook in staan....
    Vind ik leuk
    Jozef +40212
    maandag 8 januari 2018 om 17:52
    Ze weten toch wel beter?
    Vind ik leuk
    Tilly +159
    maandag 8 januari 2018 om 17:53
    Want een middenveld met Wijnaldum en Strootman werkt zo goed...
    Vind ik leuk
    Nuance +9497
    maandag 8 januari 2018 om 17:58
    Onvoorstelbaar. Twee lieve jongens hoor, maar nooit meer samen op een middenveld zetten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 17:56
    Niet doen LFC, zonde!!
    Vind ik leuk
    Sandokan +771
    maandag 8 januari 2018 om 17:56
    Harde werker, blessuregevoelig en zijn voetbalkwaliteiten worden schromelijk overschat. Een voorbeeld van een voetballer die met beperkte kwaliteiten het maximale uit zijn carriére haalt.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6762
    maandag 8 januari 2018 om 17:58
    Hier wordt Liverpool toch niet veel beter van

    Keita komt er ook al aan

    Die is 5 jaar jonger en gewoonweg beter dan Strootman
    Vind ik leuk
    Pino61 +12633
    maandag 8 januari 2018 om 19:02
    Een bankzitter kost tegenwoordig ook al 45 miljoen
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6762
    maandag 8 januari 2018 om 19:04
    Ja serieus he

    Gewoon dik moeten betalen vooe gare spelers
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    maandag 8 januari 2018 om 18:00
    Kassa voor Sparta (4%). Maar dan moeten er wel spelers voor gehaald worden die ook willen ;-) uhuh.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4393
    maandag 8 januari 2018 om 18:01
    Geld verspilling zou dit zijn. Hij is niet beter dan Emre Can.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 januari 2018 om 18:09]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 18:21
    Zelfs minder.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4393
    maandag 8 januari 2018 om 18:24
    En ouder. Dus dit is een no go.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 8 januari 2018 om 18:28
    Precies.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2865
    maandag 8 januari 2018 om 18:36
    Klopt, maar die schijnt zelf erg in de belangstelling te staan
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4393
    maandag 8 januari 2018 om 18:42
    Dat maakt het juist erger.
    Vind ik leuk
    Scouse96 +124
    maandag 8 januari 2018 om 19:09
    Mooie concurrentie voor Henderson zou het zijn. Ik denk zelfs in de strijd om de aanvoerdersband. Echte leider die het niveau makkelijk aan kan.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4393
    maandag 8 januari 2018 om 19:12
    Ik zie het in Kevin niet zitten.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4356
    maandag 8 januari 2018 om 18:03
    Komt Keita nou wel of niet?
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4393
    maandag 8 januari 2018 om 18:04
    In de zomer. Geruchten gaan wel dat Liverpool Leipzig extra wil geven om hem deze winter te halen.
    Vind ik leuk
    derksen +8932
    maandag 8 januari 2018 om 18:08
    Ahahahahhaah Ja tuurlijk liverpool
    Kweetnietwijnaldum speelt nauwelijks meer
    Klootman kan er helemaal niks meer van na zijn laatste knie blessure
    Liverpool wil ondanks v dijk dus gewoon rond plaats 5 voetballen
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 18:16
    Land der fabelen verhaal, Strootman is totaal ongeschikt voor betaald voetbal.
    Heb zelden zo'n slechte speler gezien en die zichzelf de beste speler op het veld vindt. Liverpool zal hier niet instinken, Roma wil eigenlijk wel van hem af dus proberen ze een markt voor hem te creëren.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13316
    maandag 8 januari 2018 om 18:17
    Klopp heeft Oranje de laatste jaren zeker niet gevolgd..
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 januari 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 18:25
    strootman kan er niks van
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    maandag 8 januari 2018 om 18:25
    Zal een pijnlijke bedoeling worden voor Strootman, al die miljoenen in zich gestoken krijgen.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1661
    maandag 8 januari 2018 om 18:25
    Die kan het helemaal niet aan bij Liverpool. Wedden dat hij binnen 3 maanden weer geblesseerd is?
    Vind ik leuk
    Ale +5090
    maandag 8 januari 2018 om 18:34
    Totaal geen versterking.
    Vind ik leuk
    Demi +306
    maandag 8 januari 2018 om 18:35
    NEEEEEE.... aub NIET.. een creatieve middenvelder hebben we nodig en zeker GEEN Strootman!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 18:35
    Doe maar niet.... daar zakt ie genadeloos door het ijs (vrees ik).
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34510
    maandag 8 januari 2018 om 18:48
    Die worden echt nooit meer kampioen.
    Zinloze aankopen.
    Vind ik leuk
    Hyena +30871
    maandag 8 januari 2018 om 18:49
    Onzin. Strootman heeft op dit moment echt niks te zoeken daar.
    Vind ik leuk
    Scouse96 +124
    maandag 8 januari 2018 om 19:05
    Geweldige voetballer! Enige nadeel is dat hij zo blessuregevoelig is. Een zeer waardige opvolger voor Can zou het zijn.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3324
    maandag 8 januari 2018 om 19:17
    Moet Liverpool niet doen. Is veel te gevoelig voor blessures en de laatste maanden vind ik hem echt niet geweldig maar als dat hij voorheen was.
    Vind ik leuk
    Mohammet +144
    maandag 8 januari 2018 om 19:25
    Voor dat Geld zijn er toch wel betete middenvelders te krijgen denk ik.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27640
    maandag 8 januari 2018 om 19:33
    Klopp moet nog ff een videotje kijken vsn Strootman.. 45M is veel geld en het schijnt te branden in de zakken bij Liverpool.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    maandag 8 januari 2018 om 19:41
    Zou een mooie volgende club zijn voor Strootman. Moet maar eens weg uit dat voetballand in verval....
    Vind ik leuk
    City boy +383
    maandag 8 januari 2018 om 19:43
    zouden dan al 3 nederlanders in de basis worden daar
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2209
    maandag 8 januari 2018 om 19:48
    Jaja, en dat nemen we hier serieus? Als er één middenvelder is die niet past in de stijl van Kloppo is het Strootman wel zeg...
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 19:50
    Strootman en wijnaldem op het middenveld samen bij Liverpool. Leuk dat dit psv middenveld nu toekomstige liverpool middenveld wordt
    Vind ik leuk
    chicken +11983
    maandag 8 januari 2018 om 22:29
    Een feyenoorder en een spartaan..
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 22:34
    Daar hebben ze nooit samen gespeeld op 1 middenveld voor jaren
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    maandag 8 januari 2018 om 20:11
    Lekker hoor ! Brandsie gied gedaan. Dikke doorverkooppercentage
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    maandag 8 januari 2018 om 20:16
    Mooie club voor hem, van de week waren er gasten die hem helemaal niets vonden, nou dat blijkt wel als hij naar Liverpool gaat.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +388
    maandag 8 januari 2018 om 20:47
    serieus?!
    Vind ik leuk
    Hansi H +105
    maandag 8 januari 2018 om 23:53
    verandering van spijs doet eten.
    Vind ik leuk
    Smizo +42
    dinsdag 9 januari 2018 om 01:31
    Als ze strootman halen zijn ze gek die is volgende maand weer een jaar geblesseerd.
    Niks tegen hem maar Liverpool moet gewoon top speler halen om mee te doen voor top 4.
    Met verkoop van coutinho ga je er niet op vooruit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 01:32]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws