'Advocaat richt pijlen opnieuw op PSV na mislukte Feyenoord-deal'

    'Advocaat richt pijlen opnieuw op PSV na mislukte Feyenoord-deal'

    maandag 8 januari 2018 om 20:13

    Nu Michiel Kramer niet naar Het Kasteel komt, klopt Sparta voor de tweede keer aan in Eindhoven. Dick Advocaat hoopt nu Sam Lammers te huren van PSV.

    Dat meldt RTV Rijnmond maandagavond. Eerder hoopte Advocaat al op een deal met PSV-reserve Adam Maher, maar die stapte op het vliegtuig richting Amerika. Daardoor schakelde Advocaat door. Sparta wilde Kramer voor de spitspositie huren van Feyenoord, maar heeft nul op het rekest gekregen omdat de 29-jarige aanvaller de club heeft afgezegd. Nu kiest Advocaat voor plan B en hoopt hij Lammers van PSV te huren.

    Door de komst van Maximiliano Romero naar Eindhoven zijn de kansen voor Lammers er niet beter op geworden. De jonge spits heeft in Eindhoven naast Romero ook nog te maken met Luuk de Jong en Jürgen Locadia. Door de afgenomen kansen van Lammers is de kans aanwezig dat PSV mee wil werken aan een tijdelijke transfer naar Sparta, waar Advocaat de Rotterdammers voor degradatie moet behoeden.

    Lammers kwam dit seizoen drie keer uit voor de hoofdmacht van PSV. De jonge spits maakt voornamelijk zijn minuten in het beloftenelftal van de Eindhovenaren.

    Plaats een reactie

    NederBelg +1526
    maandag 8 januari 2018 om 20:23
    Prima voor de ontwikkeling van lammers
    Vind ik leuk
    jobbes +53
    maandag 8 januari 2018 om 20:23
    Slimme keuze en win-win bij beide partijen. Lammers is te goed voor de Jupiler League maar tot nu toe te licht voor een basisplek. Lekker een halfjaartje in de kelder van de eredivisie rijpen, je krijgt er tenslotte een betere speler voor terug in de zomer!
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 20:29
    Idd, lekker laten spelen dan maar (tijdelijk) bij een andere club.
    Sam kan goed voetballen alleen heeft te weinig kans gekrgeb dit te laten zien.
    Lekker laten rijpen romero is vast geen blijvertje!
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 21:02
    Romero kan altijd nog floppen zal niet de eerste of laatste zuid Amerikaan zijn
    Vind ik leuk
    Old Star +6963
    maandag 8 januari 2018 om 20:25
    Met Lammert gaat Sparta de oorlog niet winnen, dan kunnen ze beter voor Boymans gaan die transfervrij is en veel meer ervaring heeft en overal heeft bewezen dat ie kan scoren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82369
    maandag 8 januari 2018 om 20:29
    Die is nog wel even bezig om fit te worden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22872
    maandag 8 januari 2018 om 20:52
    Is het niks voor jullie? Boymans bedoel ik
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82369
    maandag 8 januari 2018 om 20:53
    Oh ja zeker wel.
    Vind ik leuk
    Boyette +47
    maandag 8 januari 2018 om 20:46
    Overal heeft bewezen ja.. zolang die in de jupiler league bleef of in een ukubuku competitie speelt ja..
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 januari 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1707
    maandag 8 januari 2018 om 21:20
    Bij Utrecht en VVV deed-ie het anders prima.
    Vind ik leuk
    Boyette +47
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:31
    VVV speelde destijds jupiler league zoals ik al schreef.
    Bij utrecht speelde hij wel goed maar dat is dan ook de enige ploeg van niveau en vervolgens verkast hij naar een ukubuku competitie..
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 20:51
    Lammers is echt veel beter.
    Jij bent er zeker een die vond dat klaas jan huntelaar ook te licht was.
    Ga nu niet zo stom doen als toen.
    Laat lammers lekker ervaring op doen bij een top trainer en bij een ploeg waar de druk op de ketel staat dan leert hij gelijk daarmee omgaan.
    Dan kan hij het stokje overnemen van romero.
    Lammers is een ouderwetse nr 9,die moet je koesteren.
    Gaat helemaal goedkomen.
    Half jaar advocaat als trainer krijgt die karakter van. Zou een goeie stap zijn voor zijn carriere.
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 20:25
    Geen spelers uithuren aan clubs met kunstgras
    Vind ik leuk
    Tweey +1376
    maandag 8 januari 2018 om 20:49
    We all float here.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82369
    maandag 8 januari 2018 om 20:28
    Hahaha die ouwe strandjutter.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7862
    maandag 8 januari 2018 om 20:28
    Zou mooi zijn voor Sammie ! Skon clubke
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 januari 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    Polly11 +2884
    maandag 8 januari 2018 om 20:37
    Blijft rood met witte strepen, dan raakt hij niet in de war
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2748
    maandag 8 januari 2018 om 20:39
    Zolang niet duidelijk is wat met Luuk de Jong gebeurd lijkt het me stug dat ze hem verhuren. Locadia is ook nog geblesseerd. Dat wordt wachten Dickie, maar daar hebje geen tijd voor.
    Vind ik leuk
    SB +320
    maandag 8 januari 2018 om 20:45
    Romero is niet voor niets gehaald gehaald. Flankspelers hebben we in overvloed lijkt mij zo.
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 januari 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 20:44
    Oprotten Hagenees.Meld je aan bij sjaak swart in het bejaardentehuis.
    Vind ik leuk
    Tweey +1376
    maandag 8 januari 2018 om 20:50
    Ik?
    Vind ik leuk
    zwollie +6613
    maandag 8 januari 2018 om 21:13
    Die zit te klaverjassen met jut en Jul uit Eindhoven en van Hanegem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 00:38
    Sjaak werkt helemaal niet in het bejaardenhuis; wat lul jij nou?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3357
    maandag 8 januari 2018 om 20:58
    Ruud Boymans is ook nog vrij. Lijkt me zo'n jongen die er meteen staat..
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 21:00
    Leuk kereltje maar die schopt er ook geen 20 in.

    Dickie moet achterin wat versterkingen hebben, bij een huis begin je ook niet met een dak
    Vind ik leuk
    MeAgain +5173
    maandag 8 januari 2018 om 22:31
    Wie gaat er wel nog 20 in leggen dan?

    20 doelpunten in een half seizoen zijn er best heel veel hoor
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +165
    maandag 8 januari 2018 om 21:25
    dus Lammers gaat het niet worden bij PSV als hij vierde staat in de pikorde zou ik mooi mijn biezen pakken. Maar Sparta heeft ook niks te bieden, dus kijk nog even rond Lammers zou ik zeggen..Ajax? nu Dolberg geblesseerd is?
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1474
    maandag 8 januari 2018 om 21:34
    Klop klop* wie is daar? De kleine generaal
    Vind ik leuk
    Mari +5623
    maandag 8 januari 2018 om 21:46
    Cocu is een aardige vent, maar totaal niet geschikt om jonge spelers iets bij te brengen. Hij kan goed werken met oudere, ervaren spelers
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2496
    maandag 8 januari 2018 om 22:27
    Mooie oplossing voor Lammers!
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 22:31
    Sparta moet de oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle gewoon spelen. Hoe arrogant kun je als trainer zijn door de club te passeren om dit te bepalen.. Er is een contract getekend. Hier is sprake van contractschennis. Dat dit een geldboete gaat betekenen is niet erg maar een puntverlies in rekening brengen is niet onwaarschijnlijk en zeer onwenselijk. PEC zelf kreeg ooit een punt in mindering nadat een club, Sparta...., had gemeld dat een huurbedrag één dag te laat was bijgeschreven.
    Vind ik leuk
    Sucrates +154
    maandag 8 januari 2018 om 22:58
    Prima optie! Kan Lammers mooi stapje hogerop uit de Jupiler League en als basisspeler wekelijks zich meten met de verdedigers uit de eredivisie. Wekelijks spelen + een topcoach waar je heel veel van kan opsteken.

    En steekt hij er bij Sparta bovenuit (of zorgt hij dat Sparta erin blijft) dan kom je toch heel anders terug bij je club deze zomer, als je met al het andere spitsenmateriaal moet gaan strijden om die ene centrumplek.

    Meteen doen. Van beide partijen. Zelfs als De Jong gaat heb je met Bergwijn en Romero prima materiaal om blessures/schorsingen mee op te vangen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16995
    maandag 8 januari 2018 om 23:01
    Lammers moet verhuurd worden aan een subtopper. Van Sparta wordt hij niks wijzer van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 00:40
    Wellicht naar Feyenoord?
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 23:04
    Win-win situatie, gaat ook wel gebeuren lijkt me.
    Vind ik leuk
    maandag 8 januari 2018 om 23:24
    We hebben het over allemaal namen, maar weet iemand eigenlijk wie er nu in de spits speelt bij Sparta? Of op 10 ivm Maher? Ik zelf heb geen idee, moeilijk om te zeggen daarom of dit echt een versterking zou zijn.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1562
    dinsdag 9 januari 2018 om 12:34
    Lekker voor Lammers als je plan B bent achter Kramer....Ga je je niet beter door voelen denk ik
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Advocaat richt pijlen opnieuw op PSV na mislukte Feyenoord-deal'