Nijland heeft contact met zaakwaarnemer van spits: Helemaal niks gehoord

Nijland heeft contact met zaakwaarnemer van spits: "Helemaal niks gehoord"

dinsdag 9 januari 2018 om 08:08

Mimoun Mahi is maandag 'gewoon' met FC Groningen op het vliegtuig gestapt naar Málaga. Op dit moment is er geen concrete belangstelling voor de spits, laat directeur Hans Nijland weten aan Voetbal International.

Omdat het contract van Mahi afloopt, is Groningen bereid om deze maand over een transfer te praten. Het blijft vooralsnog rustig rond de international van Marokko. "Tot dusver hebben wij helemaal niks gehoord van clubs die concrete belangstelling voor hem zouden hebben. Zijn zaakwaarnemer heeft ook aangegeven dat er op dit moment niks speelt."

Mocht de clubtopscorer alsnog verkassen, dan overwegen Nijland en Groningen de markt op te gaan. "Dan ontstaat een nieuwe situatie. Het is lastig om daar nu al hard ja of nee op te zeggen. Maar dat hoeft ook niet, er speelt immers niks."

Mahi maakte dit seizoen zes goals voor de ploeg van trainer Ernest Faber. Vorige maand gaf hij aan dat hij graag naar een nieuwe club wil verkassen. 

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 08:16
Geloof dat hij nog tot 2019 vastligt.
Dan na het WK pas verkopen voor een goede prijs
Vind ik leuk
Toppert +1166
dinsdag 9 januari 2018 om 08:37
Inderdaad, geen haast voor Nijland en in principe zou Mahi ook geen haast moeten hebben. Bij Groningen is hij zeker van een basisplaats en kan hij zo zijn WK selectie afdwingen. Na het WK komt de carrousel pas echt op gang.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:48
Denk niet dat Mahi naar het WK gaat, hij moet betere spelers voor laten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:50
Ik denk het wel. Bij de kwalificatie wedstrijden was hij er ook bij.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 10:00
Ja als 3e spits en nu is die toptalent Bencharki bijgekomen en die is veel beter. En ze krijgen die Munir Haddadi er misschien ook nog bij. Nee Mahi gaat em niet worden denk ik. En om eerlijk te zijn is Mahi leuk voor de Eredivisie leuk, maar niet voor het nationale elftal.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:48
Weer zo'n voetballer die zichzelf overschat. In 18 wedstrijden maar 6 doelpunten maken in de eredivisie notabene. Dan staan de clubs niet in de rij voor je. Mahi mag zijn handen dicht knijpen met een club als FC Groningen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 11:52
Deze meneer kan wel voetballen maar in mijn ogen verkeerde mentaliteit ..........
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 12:36
6 goals, waarvan 3/4 uit strafschoppen en zich zelf onmogelijk maken.. nee de clubs zullen in de rij staan voor hem.
Vind ik leuk
Metal +2014
dinsdag 9 januari 2018 om 14:30
Hoezo zichzelf onmogelijk maken? iedereen maakt toch wel eens een (domme) fout. Hij heeft geboet, zijn excuses aangeboden en werkt weer keihard voor de club en het team. Soms moet je zaken ook afsluiten en verder kijken.
Overal gebeurt wel eens wat, maar in deze tijd met internet is het vooral in de sport- en tv-wereld meteen raak en wordt alles tot in den treure uitgemeten. Een mug wordt al gauw een olifant gemaakt enkel en alleen om te kunnen scoren als media. En op diverse fora weten mensen die er mijlenver vanaf staan nog beter wat er gebeurt dan de betrokkenen zelf. En iedereen gelooft maar alles en lult elkaar maar na.
Live and let live!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nijland heeft contact met zaakwaarnemer van spits: "Helemaal niks gehoord"