PEC lacht zich rot om AZ-doelwit: 'Ik heb het een beetje van mijn vader'

PEC lacht zich rot om AZ-doelwit: 'Ik heb het een beetje van mijn vader'

dinsdag 9 januari 2018 om 08:30

AZ-doelwit Philippe Sandler is niet alleen maar met serieuze dingen bezig. De verdediger van PEC Zwolle houdt zo nu en dan ook van een dolletje met zijn ploeggenoten.

"Ik vind humor tijdens het voetbal belangrijk", zegt Sandler tegen het Algemeen Dagblad. "Het kan niet altijd te serieus zijn. Voetbal is leuk. Dat vinden wij allemaal. Maar je moet het ook leuk hebben met elkaar. Daarom is het goed grapjes te maken als er even ruimte voor is. Als we serieus moeten zijn, ben ik dat ook. Misschien wel meer dan voorheen."

Bij PEC is Sandler de grappenmaker van de selectie. Met zijn opmerkingen krijgt hij zijn ploeggenoten en trainers regelmatig aan het lachen. "Het is ook niet zo dat ik veel naar cabaret kijk of zo. Misschien heb ik het een beetje van mijn vader. Als we vrienden over de vloer hebben, blijft hij grappen. Heel af en toe zit er wel een goede tussen."

Lees ook: 'AZ bood twee spelers aan plus transfersom in ruil voor PEC-uitblinker'

Poll

Moet Sandler naar AZ gaan?

(616 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 08:32
Op die foto zou je niet zeggen dat het de leukste thuis is jeetje
Vind ik leuk
zwollie +4344
dinsdag 9 januari 2018 om 08:34
Zie jij er beter uit?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 08:35
Zeg ik dat ergens? Het ging over dat het een grappemaker is alleen dat zou ik noet zeggen op de foto ging nergens over mij in het artikel toch???
Vind ik leuk
Guusman +2837
dinsdag 9 januari 2018 om 08:56
Lach jij om je eigen grappen dan?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:10
als je niet om je eigen grap lacht zal hij wel niet goed zijn
Vind ik leuk
Guusman +2837
dinsdag 9 januari 2018 om 09:20
Tjah, dat is dus jouw logica, daarom matchten wij gisteren al niet.
Snap je het nu, genius?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:34
HAHA guusje! wat een figuur ben je toch.

Vind ik leuk
Guusman +2837
dinsdag 9 januari 2018 om 09:37
Ja weet ik, ik hoor het vaker.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 08:33
Ik lig in een deuk van het lachen toen ik dit artikel las op de vroege morgen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 08:35
hier nog 1! ik had dit verhaal voor geen goud willen missen
Vind ik leuk
HanV +2422
dinsdag 9 januari 2018 om 11:15
Het zou leuker zijn geweest als er een of meer voorbeelden genoemd zouden worden waaruit het dan zou blijken.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 11:28
Verwacht er niet teveel van. Denk aan aanelkaar geknoopte veters, tijgerbalsam in de onderbroek en leeggelopen autobanden
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 14:17
In een interview zei van Polen iets als "hij is echt een lolbroek,hij zit constant alles te filmen"
Humor is niet meer wat het geweest is vrees ik.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 08:51
Adam Sandler is ook best grappig als je zijn films kijkt
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:05
Dit is een grap, hoop ik?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:10
Mee eens hij is totaal niet grappig, irritant stemmetje als die gaat "schreeuwen" helemaal niks!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:12
Informatie waar je wat aan hebt
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:19
Dit soort onzin nieuws moet lekker op lokale PEC-site blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 15:05
Ook daar zitten we niet op dit soort onzin te wachten.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:15
Kan je nagaan als het daar al niet gewild is-:)
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 09:20
Wat een zouteloos bericht is dit zeg. Tering
Vind ik leuk
Rodajc +2956
dinsdag 9 januari 2018 om 09:53
Wat een kutbericht dit
Vind ik leuk
mchollie +2711
dinsdag 9 januari 2018 om 10:05
Heerlijke titel weer.
Vind ik leuk
Laufen +44
dinsdag 9 januari 2018 om 10:34
Aangenomen zoon van Freek
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PEC lacht zich rot om AZ-doelwit: 'Ik heb het een beetje van mijn vader'