PEC lacht zich rot om AZ-doelwit: 'Ik heb het een beetje van mijn vader'

    PEC lacht zich rot om AZ-doelwit: 'Ik heb het een beetje van mijn vader'

    dinsdag 9 januari 2018 om 08:30

    AZ-doelwit Philippe Sandler is niet alleen maar met serieuze dingen bezig. De verdediger van PEC Zwolle houdt zo nu en dan ook van een dolletje met zijn ploeggenoten.

    "Ik vind humor tijdens het voetbal belangrijk", zegt Sandler tegen het Algemeen Dagblad. "Het kan niet altijd te serieus zijn. Voetbal is leuk. Dat vinden wij allemaal. Maar je moet het ook leuk hebben met elkaar. Daarom is het goed grapjes te maken als er even ruimte voor is. Als we serieus moeten zijn, ben ik dat ook. Misschien wel meer dan voorheen."

    Bij PEC is Sandler de grappenmaker van de selectie. Met zijn opmerkingen krijgt hij zijn ploeggenoten en trainers regelmatig aan het lachen. "Het is ook niet zo dat ik veel naar cabaret kijk of zo. Misschien heb ik het een beetje van mijn vader. Als we vrienden over de vloer hebben, blijft hij grappen. Heel af en toe zit er wel een goede tussen."

    Lees ook: 'AZ bood twee spelers aan plus transfersom in ruil voor PEC-uitblinker'

    Poll

    Moet Sandler naar AZ gaan?

    (620 stemmen)

    Plaats een reactie

    Setovitch +1463
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:32
    Op die foto zou je niet zeggen dat het de leukste thuis is jeetje
    Vind ik leuk
    zwollie +7521
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:34
    Zie jij er beter uit?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:35
    Zeg ik dat ergens? Het ging over dat het een grappemaker is alleen dat zou ik noet zeggen op de foto ging nergens over mij in het artikel toch???
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:51
    Adam Sandler is ook best grappig als je zijn films kijkt
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3481
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:05
    Dit is een grap, hoop ik?
    Vind ik leuk
    The Genius +3232
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:10
    Mee eens hij is totaal niet grappig, irritant stemmetje als die gaat "schreeuwen" helemaal niks!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:12
    Informatie waar je wat aan hebt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21704
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:19
    Dit soort onzin nieuws moet lekker op lokale PEC-site blijven.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13456
    dinsdag 9 januari 2018 om 15:05
    Ook daar zitten we niet op dit soort onzin te wachten.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21704
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:15
    Kan je nagaan als het daar al niet gewild is-:)
    Vind ik leuk
    Voet Bal +45
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:20
    Wat een zouteloos bericht is dit zeg. Tering
    Vind ik leuk
    Rodajc +14351
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:53
    Wat een kutbericht dit
    Vind ik leuk
    mchollie +3461
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:05
    Heerlijke titel weer.
    Vind ik leuk
    Laufen +40
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:34
    Aangenomen zoon van Freek
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws