Teruggekeerde Ödegaard stelt duidelijk doel: Het was wel een beetje saai

Teruggekeerde Ödegaard stelt duidelijk doel: "Het was wel een beetje saai"

dinsdag 9 januari 2018 om 18:45

SC Heerenveen heeft Martin Ödegaard weer terug. Het toptalent, dat gehuurd wordt van Real Madrid, is op de weg terug van een enkelblessure.

Eind november van het afgelopen jaar speelde Ödegaard voor het laatst een wedstrijd in de hoofdmacht van de Friezen. Het herstel van zijn enkelblessure duurde langer dan verwacht, maar in januari verscheen de Noorse middenvelder weer op het trainingsveld. "Ik ben blij dat ik weer terug ben", aldus Ödegaard tegen sc Heerenveen TV"Ik had een enkelblessure, maar het gaat nu beter. Ik kan weer mee gaan trainen."

"Het herstel ging goed. Het was wel een beetje saai, want je wil altijd spelen en trainen. Maar we hebben een goede medische staf, dus het was te doen. Ik hoop dat ik weer terug ben bij de eerste wedstrijd na de winterstop (Vitesse-uit, 20 januari, red.). Daar werk ik nu naar toe, dat is het doel."

Plaats een reactie

GetRekt +794
dinsdag 9 januari 2018 om 18:55
Ik hoop dat die naar huis mocht tussendoor, 2 maanden niks doen in Friesland lijkt me een straf.
Vind ik leuk
Cookee +5381
dinsdag 9 januari 2018 om 19:06
Rond het dorp H'veen zitten ook steden in de buurt, Sneek is leuk, Drachten, Bolsward en Leeuwarden daar zitten ze meestal. Maar Scandinavische jongens zijn de stilte wel gewend.
Vind ik leuk
Rodajc +2914
dinsdag 9 januari 2018 om 22:09
Ben je toch ook zo uitgekeken...
Vind ik leuk
Cookee +5381
woensdag 10 januari 2018 om 16:49
Alles is beter dan een nieuwbouwwijk in H'veen.
Meestal gaan die spelers van H'veen autootje racen, dat vinden ze ook leuk... valt idd niet mee om daar te zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:12
Ach beetje Fierljeppen enzo.. mooi man.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:06
Gelukkig, eindigen we toch nog in de top 3.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:10
Ik vind het knap hoe VP een tweet plaatst met Ødegaard zoals je het spelt en dan toch alsnog zijn naam steeds met Ö spellen. Het is geen Turk hoor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 19:58]
Vind ik leuk
Kayzer +1627
dinsdag 9 januari 2018 om 19:52
En ook geen Zweed!

Ironisch ook dat je het woord spellen verkeerd geschreven hebt.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 19:53]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 21:37
Speld in een øøiberg?
Vind ik leuk
Old Star +4612
dinsdag 9 januari 2018 om 19:55
Die tweet is gewoon kopiëren en plakken. T blijft moeilijk om t goed te doen ;-)
Vind ik leuk
Maxidi +2979
dinsdag 9 januari 2018 om 20:21
Goede voetballer, maar never nooit een wereldtopper ...
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:00
Ödegaard heeft zichzelf zwaar overschat door voor Real te kiezen destijds aangezien hij er niet beter op is geworden eerder minder. Begrijp nog steeds niet waarom je voor 5 miljoen per jaar kiest bij Real en niet voor een opleidingsclub zoals bijv. Ajax. Die 5 miljoen per jaar die je misloopt haal je dan later dubbel en dwars in.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 01:52
ik vind het jammer dat wij als voetballiefhebbers bepaalde talenten nooit hun potentie zien halen die ze hebben omdat clubs als real, city, barca, chelsea, ..
het ene na het andere talent opkopen. Er zijn op die manier zoveel talenten kapot gemaakt en dat is niet alleen de schuld van de spelers maar ook van de huidige mensenhandel in de voetbalwereld. Het voetbal gaat er op deze manier alleen maar op achteruit. Want hoeveel geweldige voetballers lopen er eigenlijk nog rond? Het lijkt wel of er steeds minder talenten doorbreken en wij als Nederland ondervinden niet alleen dat probleem. Tielemans stond in het flop elftal van de ligue 1, Sanches die zo geweldig was bij Benfica en op het EK indruk maakte speelt nu bij een laagvlieger in Engeland. Het is zonde dat dat soort voetballers in hun ontwikkeling zo worden tegengewerkt en ze gewoon geen tijd krijgen om zich aan te passen. Het gaat er bij de "topclubs" alleen maar om om prijzen op de korte termijn te winnen. Messi en Ronaldo zijn de laatste voetballers die in een generatie zijn doorgebroken waar geld al het verschil maakte maar nog niet zo absurd en idioot was zoals het nu is. Het voetbal zal ook alleen maar bergafwaarts gaan tot de bubbel uiteindelijk eens zal barsten. Maar voetballers zoals Messi, Ronaldo, Robben, Zlatan, ... worden zeldzamer en zeldzamer. Neymar blijft nog alijd de enigste die zich in dat rijtje mag vestigen. Het is nog maar de vraag of een Mbappe het ook alleen bij PSG kan. Want daar heb je toch wat meer kwaliteit voor nodig.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 06:58
Goed verhaal tot je bij Neymar kwam. Neymar speelde bij Barcelona met de beste spelers ter wereld. Bij PSG is ie niet zo heel sterk aanwezig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Teruggekeerde Ödegaard stelt duidelijk doel: "Het was wel een beetje saai"