Teruggekeerde Ödegaard stelt duidelijk doel: Het was wel een beetje saai

    Teruggekeerde Ödegaard stelt duidelijk doel: "Het was wel een beetje saai"

    Gepubliceerd: dinsdag 9 januari 2018 om 18:45di 09-01-2018 om 18:45

    SC Heerenveen heeft Martin Ödegaard weer terug. Het toptalent, dat gehuurd wordt van Real Madrid, is op de weg terug van een enkelblessure.

    Eind november van het afgelopen jaar speelde Ödegaard voor het laatst een wedstrijd in de hoofdmacht van de Friezen. Het herstel van zijn enkelblessure duurde langer dan verwacht, maar in januari verscheen de Noorse middenvelder weer op het trainingsveld. "Ik ben blij dat ik weer terug ben", aldus Ödegaard tegen sc Heerenveen TV"Ik had een enkelblessure, maar het gaat nu beter. Ik kan weer mee gaan trainen."

    "Het herstel ging goed. Het was wel een beetje saai, want je wil altijd spelen en trainen. Maar we hebben een goede medische staf, dus het was te doen. Ik hoop dat ik weer terug ben bij de eerste wedstrijd na de winterstop (Vitesse-uit, 20 januari, red.). Daar werk ik nu naar toe, dat is het doel."

    Plaats een reactie

    GetRekt +1805
    dinsdag 9 januari 2018 om 18:55
    Ik hoop dat die naar huis mocht tussendoor, 2 maanden niks doen in Friesland lijkt me een straf.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    dinsdag 9 januari 2018 om 19:06
    Rond het dorp H'veen zitten ook steden in de buurt, Sneek is leuk, Drachten, Bolsward en Leeuwarden daar zitten ze meestal. Maar Scandinavische jongens zijn de stilte wel gewend.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15722
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:09
    Ben je toch ook zo uitgekeken...
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 10 januari 2018 om 16:49
    Alles is beter dan een nieuwbouwwijk in H'veen.
    Meestal gaan die spelers van H'veen autootje racen, dat vinden ze ook leuk... valt idd niet mee om daar te zitten.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:12
    Ach beetje Fierljeppen enzo.. mooi man.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 19:06
    Gelukkig, eindigen we toch nog in de top 3.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3735
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:21
    Goede voetballer, maar never nooit een wereldtopper ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:00
    Ödegaard heeft zichzelf zwaar overschat door voor Real te kiezen destijds aangezien hij er niet beter op is geworden eerder minder. Begrijp nog steeds niet waarom je voor 5 miljoen per jaar kiest bij Real en niet voor een opleidingsclub zoals bijv. Ajax. Die 5 miljoen per jaar die je misloopt haal je dan later dubbel en dwars in.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:58
    Goed verhaal tot je bij Neymar kwam. Neymar speelde bij Barcelona met de beste spelers ter wereld. Bij PSG is ie niet zo heel sterk aanwezig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws