Brands maakt winterwens kenbaar: 'Wie mij al langer kent, weet dat'

    Brands maakt winterwens kenbaar: 'Wie mij al langer kent, weet dat'

    woensdag 10 januari 2018 om 06:44

    Als het aan Marcel Brands ligt, blijft de selectie van PSV deze winter zo goed als intact. De technisch manager van PSV signaleert een goede sfeer in de groep en wil die graag onaangetast houden in aanloop naar de tweede seizoenshelft. 

    Heel veel moeite hoeft Brands nu ook niet te doen om de PSV-spelers binnenboord te houden. "Er gebeurt niet zoveel op de markt", zegt Brands tegen het Eindhovens Dagblad tijdens het trainingskamp in de Verenigde Staten. "We hebben nu een goede sfeer in het team en dat willen we niet doorbreken door allerlei wisselingen. Wie mij al langer kent, weet dat er bij ons in de winter sowieso weinig gebeurt."

    Dat laatste heeft een reden, legt Brands uit. "Het is dan vaak moeilijk om de spelers op te pikken die we graag willen en ook van onze eigen ploeg willen we geen spelers kwijt. Naar Adam Maher informeert wel een aantal Nederlandse clubs en ze kennen de voorwaarden waaronder hij weg mag, maar hij kan ook blijven. De bal ligt bij hem", besluit de PSV-bestuurder. 

    Lees ook: Brands werkt mee aan transfer: 'De hoofdprijs zullen we niet vragen'

    Poll

    Wordt PSV kampioen met de huidige selectie?

    (1064 stemmen)

    Plaats een reactie

    MeAgain +5159
    woensdag 10 januari 2018 om 06:48
    Ben bang dat er geen verdediger meer bij komt.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9767
    woensdag 10 januari 2018 om 07:14
    Ik vrees er ook voor
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 09:46
    geen geld meer MeAgain ,Brands zelf de schoenen maar weer aan doen mag wel voor 850,000 euro salaris
    Vind ik leuk
    MeAgain +5159
    woensdag 10 januari 2018 om 23:01
    Jawel, brands heeft nog een potje over, maar hij vindt verdediging niet zo belangrijk heb ik het idee.
    Vind ik leuk
    Bdog +4928
    woensdag 10 januari 2018 om 06:49
    Ma her en der kan dus nog wat gebeuren begrijp ik.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +1870
    woensdag 10 januari 2018 om 06:55
    Nee er komt er geen mir in
    Vind ik leuk
    Bdog +4928
    woensdag 10 januari 2018 om 06:57
    Is ie mat vergeten te kloppen?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10710
    woensdag 10 januari 2018 om 07:11
    Dan hoop ik dat Brands de rest van de selectie Zoet weet te houden en zichzelf niet voor Paal zet..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 07:12]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:12
    Linksback halen anders wordt je geen kampioen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:16
    Hey pennywise, het zou mooi zijn als er nog een (goeie) back bij zou komen. Maar zonder een goeie back kan PSV ook gewoon kampioen worden hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:24
    Met spelers als Brenet, swaab en Isimat ben je erg kwetsbaar achterin. Over het algemeen moet dat tegen het rechterrijtje geen problemen opleveren. Je ziet tegen bovenkant van het linkerrijtje, als er druk wordt gezet, dat de verdediging erg kwetsbaar Is.

    Kwetsbaar kan puntverlies betekenen. Zeker met een zoet op goal wat ook geen punten pakker is als de bal in de hoek gaat. Je moet met deze verdediging altijd minimaal 2 keer scoren, want door de kwetsbaarheid krijg je altijd wel minimaal een doelpunt tegen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:50
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens! Ondanks dat ik echt geen fan ben van Zoet moet ik als Ajaxman toch toegeven dat hij het dit jaar akelig goed doet!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:13
    Toch zou een goeie back niet verkeerd zijn Marcel.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:36
    Matige ploeg . Als je ziet hoe we hun wegspeelde in december . Dan zijn mijn verwachtingen niet al tw hoog .
    Vind ik leuk
    myrthewit +1473
    woensdag 10 januari 2018 om 07:54
    Dat gevoel heb ik ook. Iedereen zei dat PSV niet wilde voetballen, maar ik had eerder het gevoel dat PSV niet kon voetballen....
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 07:56
    Precies dat. Je ziet het ok terug in de andere wedstrijden . Ze hebben angst en kunnen totaal niet het spel maken .
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7460
    woensdag 10 januari 2018 om 08:38
    Joh laat ze lekker, als we de schaal wel pakken lachen we ze wel uit!
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    woensdag 10 januari 2018 om 14:51
    Een fruitschaal bij de action ,die zijn niet zo duur hoor.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    woensdag 10 januari 2018 om 15:01
    Maar jongens troost je een tweede plaats telt ook(Ajax) ,tja dan is het wel geen lachen maar toch.
    Ps als ik nog een tip mag geven houd wel je zakdoek bij de hand .Uitkijken voor AZ,en natuurlijk FEYENOORD want anders word het plaats vier en dan is het wel huilen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7460
    woensdag 10 januari 2018 om 16:37
    Ik huil niet zo snel hoor! Het is maar voetbal een spelletje en dat de beste mogen winnen! Als we nu al op zeker kampioen hadden geworden dan waren we begonnen met een betere selectie en vooral met een andere trainer..........
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1138
    woensdag 10 januari 2018 om 13:14
    Als je ziet hoe Utrecht jullie wegspelen, zijn jullie ook erg matig. Zelfs zwak. Maar goed, je moet naar meerdere wedstrijden kijken en PSV speelde zeer slecht tegen Ajax. Maar wel weer zeer sterk tegen Utrecht
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3649
    woensdag 10 januari 2018 om 14:35
    PSV ze staan niet voor niets bovenaan en dat zullen ze ook wel blijven,daar zijn wij in Eindhoven niet zo bang voor.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    woensdag 10 januari 2018 om 17:08
    Gaat als de brandtweer
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863