'De zaakwaarnemer van Maher praat deze week met een aantal Nederlandse clubs'

    'De zaakwaarnemer van Maher praat deze week met een aantal Nederlandse clubs'

    woensdag 10 januari 2018 om 18:49

    Het blijft mogelijk dat Adam Maher in de tweede seizoenshelft te zien is bij een andere Eredivisie-club dan PSV. Zijn zaakwaarnemer praat deze week met een aantal kandidaten.

    Dat claimt PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. "Adam Maher praat deze week met een aantal Nederlandse clubs. Tenminste, zijn zaakwaarnemer. Want Maher is zelf hier", aldus Elfrink vanuit het Amerikaanse Orlando. Maher lijkt Sparta te hebben afgezegd, maar schermt nog met belangstelling van in elk geval FC Twente en FC Utrecht.

    Het is onbekend wanneer Maher de knoop gaat doorhakken. De 24-jarige middenvelder speelde in de eerste seizoenshelft welgeteld één Eredivisie-minuut onder trainer Phillip Cocu en mag vertrekken. Het is geen geheim dat PSV bereid is zich soepel op te stellen. "Als hij iets moois vindt, zullen we meewerken aan een vertrek. De hoofdprijs zullen we voor hem niet krijgen en die zullen we ook niet vragen", zei technisch manager Marcel Brands dinsdag.

    Plaats een reactie

    woensdag 10 januari 2018 om 18:53
    Wat voor nac breda samen met García op het middenveld
    Vind ik leuk
    JohnFe +327
    woensdag 10 januari 2018 om 18:55
    Was het maar waar, maar haalbaar?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:55
    Ach Adam, ga aub lekker bij de FC voetballen. Lekker niveau, waarin je weer lekker kan opbloeien.

    Wat een groot talent was dit bij AZ, ik hoop dat hij zich toch nog ontwikkeld. Leuk jong denk ik, alleen iets te lang bij PSV blijven zitten
    Vind ik leuk
    Enden +2864
    woensdag 10 januari 2018 om 19:00
    Goede voetballer voor op het middenveld. Ayoub gaat transfervrij weg
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15482
    woensdag 10 januari 2018 om 19:09
    De FC... Dat is dus Twente:)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:31
    Nee... jullie zijn Twente 04:-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15482
    woensdag 10 januari 2018 om 19:32
    Hahaha beetje maar:)
    Vind ik leuk
    Cookee +8940
    woensdag 10 januari 2018 om 20:24
    Kan FC Groningen hem betalen of is de FC Utrecht?
    Als Ayoub weggaat is Utrecht ook mooi voor hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:11
    En ik maar denken dat de enige echte FC van FC Utrecht was haha
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6191
    donderdag 11 januari 2018 om 21:06
    Inderdaad, Utrecht is een mooie optie... Te weinig gespeeld, maar anders had Feyenoord misschien nog wel een gokje kunnen wagen?
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3077
    woensdag 10 januari 2018 om 19:00
    Lekker naar FC Twente!
    Vind ik leuk
    Tweey +1170
    woensdag 10 januari 2018 om 21:27
    Degraderen verdienen ze.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:00
    Ik zou hem graag nog bij psv zien. Wat mij betreft een ondergewaardeerde voetballer en nog steeds jong.
    Vind ik leuk
    Cookee +8940
    donderdag 11 januari 2018 om 12:25
    Als Cocu ballen had, dan speelde die jongen elke week, de aanvoer is vaak heel slecht en hij kan dat als geen ander, nou ja... na Ziyech dan. Maar ook Feyenoord heeft zo'n speler niet.
    Je moet hem het draaipunt maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:02
    Utrecht lijkt me wel een ploeg waar Maher goed bij past!
    Vind ik leuk
    hill +168
    donderdag 11 januari 2018 om 00:21
    Wie kan zijn salaris betalen? Of hij moet inleveren
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    woensdag 10 januari 2018 om 19:05
    Bij Twente de man worden!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15482
    woensdag 10 januari 2018 om 19:32
    Heel goed. Met jou kan ik praten:)
    Vind ik leuk
    berwi +423
    woensdag 10 januari 2018 om 20:58
    en degradatie voetbal spelen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    donderdag 11 januari 2018 om 09:02
    Nee, eindigen gewoon rond plek 12.
    Vind ik leuk
    Tweey +1170
    woensdag 10 januari 2018 om 21:27
    Degraderen met FC List en Bedrog?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78575
    donderdag 11 januari 2018 om 08:37
    Dat hoop ik niet en die tijd is geweest. Het mooiste is dat ADO de enige club was die steun uitsprak voor FC Twente.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:06
    Vitesse ook wel
    Vind ik leuk
    Breda83 +1528
    woensdag 10 januari 2018 om 19:09
    Hij zal iig ook met NAC gaan praten, die hebben hem ook een aanbieding gedaan. Of er ook een investeerder van NAC bij betrokken is is nog niet duidelijk, feit is wel dat iedereen begrijpt dat dit een ‘dure jongen’ is dus je zou verwachten dat NAC wel iets te bieden heeft. En waar dit dan vandaan komt....
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2826
    woensdag 10 januari 2018 om 19:22
    Ik denk dat nac hem alleen v oor een half jaar wil/kan huren. En dat wil PSV dan weer niet.
    Kan me niet voorstellen dat nac hem voor een hoog salaris en transfersom gaat aantrekken. Geld is er niet. Bovendien is de kans aanwezig dat nac komend jaar weer in de juup speelt en dat risico zal maher nooit aangaan. Daarom zal Sparta ook welk analoog zijn denk ik
    Vind ik leuk
    Tweey +1170
    woensdag 10 januari 2018 om 21:28
    lol .... geloof je het zelf?
    Vind ik leuk
    Dicky +16053
    woensdag 10 januari 2018 om 19:19
    Utrecht is toch wel minimaal het niveau waar Maher thuishoort.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2497
    woensdag 10 januari 2018 om 19:30
    Utrecht lijkt me goede optie voor jem
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 19:47
    Deze overgehypte middenvelder is het prototype mooi-weer-voetballer, die niet veel verder komt dan de middencirkel en vanuit daar wat loopt te strooien met lange ballen. Maher voelt zich te groot / goed om hard te werken in het veld en mee te verdedigen of eens een sliding te maken. Met dit soort type voetballer, waarvan er meer (ik noem geen namen) rondlopen bij de top 3 van NL, wint men de oorlog niet. Grootste miskoop van M. Brands sinds hij in zijn huidige functie bij PSV werkzaam is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Tweey +1170
    woensdag 10 januari 2018 om 21:29
    Wat een onzin.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    woensdag 10 januari 2018 om 21:57
    Maher heeft onder cocu niet veel kans gekregen.
    cocu heeft hem gewoon de nek omgedraaid.

    Dus Adam lekker de rit uitzitten bij psv, en transfervrij de deur uitlopen. Een dikke middelvinger naar cocu. Als je transfervrij bent staan de clubs voor je in de rij.

    Even op het knopje drukken en 8 miljoen euro door de pot gespoeld !
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:15
    PSV kocht Maher voor € 6,5 miljoen en dus niet voor € 8 miljoen. Overdrijven is ook een vak! Eerste seizoen bij PSV speelde Maher 37 wedstrijden en het 2e seizoen 46 wedstrijden. In het seizoen 15-16 ook nog 19 wedstrijden. En dat noem jij geen kans gehad hebben. Goede poging! Houd je bij de feiten in plaats van die stemmingmakerij o.b.v. wat inhoudsloze kreten, Pietje!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    woensdag 10 januari 2018 om 22:29
    Afkoop som was gewoon 8 miljoen hoor !
    2013/2014 26 wedstrijden - 1754 min (= 19,4 wedstrijden van de 34)
    2014/2015 31 wedstrijden - 2400 min (= 26,6 wedstrijden van de 34)
    2015/2016 14 wedstrijden - 702 min (= 7,8 wedstrijden van de 34)

    Dit zijn de feiten, dus gewoon de nek omgedraaid door te huren, huren en nog eens huren.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:39
    2013/2014: 26 wedstrijden in de ED, 1 Beker en 10 internationale wedstrijden = 37 wedstrijden;
    2014/2015: 31 in de ED, 3 Beker en 12 internationale wedstrijden = 46 wedstrijden;
    2015/2016: 14, 2 en 3 wedstrijden = 19 wedstrijden.
    Bron Wikipedia.
    PSV betaalde € 6,5 miljoen voor Maher. Bronnen: Wikipedia en Soccernews.
    Vooral blijven doorgaan met verdraaien van feiten / cijfers of halsstarrig blijven volhouden dat Maher geen echte kans gehad heeft bij Cocu. Je zet jezelf alleen maar verder voor aap.
    Slaap zacht Pietje. Morgen is er een nieuwe dag; nieuwe ronden, nieuwe prijzen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    woensdag 10 januari 2018 om 22:47
    "Wikipedia en Soccernews"

    Jouw neem ik dus ook niet meer serieus !

    Door te huren en nog eens huren van extra middenvelders 8 miljoen door de pot !
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:50
    Wikipedia zijn feiten. Pietjes reacties zijn niet onderbouwde onzinverhalen / verzinsels zonder bronvermelding maar wel uit de duim gezogen.
    Vind ik leuk
    Jafio +1077
    woensdag 10 januari 2018 om 20:14
    Twente kan hem niet betalen en Nac heeft al een bod geplaatst. Na Koch en Vloet goede contacten in Eindhoven en een half jaar Nac kan hem naar het buitenland helpen
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3077
    woensdag 10 januari 2018 om 22:05
    Kunnen we wel zodra we Buckley-Ricketts en Gjorgjev kunnen slijten.
    Vind ik leuk
    Jafio +1077
    woensdag 10 januari 2018 om 22:24
    Dat lukt jullie niet zelfs Fc Fraude kan geen geld toveren.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 20:47
    Nac heeft idd een bod geplaatst voor maher. Ze hebben recent ruimte gemaakt qua salaris door het contract van stans te ontbinden. Maher en García samen om een middenveld gaat een genot worden
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:17
    Toch blijf ik het doodzonde vinden dat Maher nooit echt is doorgebroken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:50
    Utrecht beste optie als vervanger van Labyad. Veel talent en zie hem over 2 à 3 jaar weer een stap hogerop maken
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21540
    donderdag 11 januari 2018 om 07:34
    Lekker naar twente gaan man.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De zaakwaarnemer van Maher praat deze week met een aantal Nederlandse clubs'