'Fraai avontuur lonkt voor De Kogel: tweede versterking na United-linksback'

    'Fraai avontuur lonkt voor De Kogel: tweede versterking na United-linksback'

    donderdag 11 januari 2018 om 09:30

    Leon de Kogel verlaat Go Ahead Eagles mogelijk voor een Schots avontuur. De club uit Deventer onderhandelt met Hearts over een transfer van de spits.

    Dat meldt Edinburgh Evening News. Volgens het Schotse medium hoopt Hearts op een definitieve transfer van De Kogel en is Go Ahead bereid medewerking te verlenen als het juiste bedrag op tafel wordt gelegd. De clubs zijn daar met elkaar over in gesprek en verwacht wordt dat de onderhandelingen de komende dagen voortgezet worden.

    De Kogel kan de tweede winterversterking worden van Hearts, dat vijfde staat in de Schotse Premiership. Eerder wist de club linksback Demetri Mitchell op huurbasis over te nemen van Manchester United. Manager Craig Levein wil ook nog een aanvallende middenvelder aan zijn selectie toevoegen, naast De Kogel. De oud-spits van FC Utrecht ging eerder deze winter op proef in Vietnam, maar zijn verblijf bij Tanh Hoa leverde geen contract op.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +20653
    donderdag 11 januari 2018 om 09:35
    Als ze al in Vietnam al niks in je zien..
    Vind ik leuk
    wilheimus +1478
    donderdag 11 januari 2018 om 09:39
    Ze zien ook maar voor de helft daar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89190
    donderdag 11 januari 2018 om 10:15
    Nee hoor, breedbeeld.
    Vind ik leuk
    Aal +21714
    donderdag 11 januari 2018 om 09:52
    De kogel is door de kerk!
    Vind ik leuk
    Rodajc +13865
    donderdag 11 januari 2018 om 10:42
    Kan ook om andere redenen zijn afgeketst
    Vind ik leuk
    windforce11 +1828
    donderdag 11 januari 2018 om 09:36
    Niet geschoten is altijd mis
    Vind ik leuk
    forza nec +1102
    donderdag 11 januari 2018 om 09:40
    De kogel is door de kerk!!!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    donderdag 11 januari 2018 om 10:09
    Wat leuk is, want beiden speelden voor Utrecht, net als Van der Gun!
    Vind ik leuk
    Bdog +5200
    donderdag 11 januari 2018 om 10:09
    Ja, maar de belangrijkste vraag: de Protestantse of katholieke?
    Vind ik leuk
    forza nec +1102
    donderdag 11 januari 2018 om 10:32
    Katholieke ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 17:00
    Hey bulldog(forza nec).
    Heb je alweer een nieuw account?
    Hoeveel heb je er knul?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6953
    donderdag 11 januari 2018 om 09:39
    Mooie club voor the Bullet! Past daar ook wel met zijn speelstijl. Maar denk toch dat Hearts een beetje te hoog gegrepen is voor hem als ie inderdaad in Vietnam niet eens een contractje krijgt....
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2806
    donderdag 11 januari 2018 om 09:40
    Hij heeft een snoeihard schot waarmee hij zijn naam eer aan doet. Echter is het verder maar matig. Dit zou voor hem een prachtig avontuur zijn natuurlijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    donderdag 11 januari 2018 om 09:59
    Schiet hij ook met scherp of wordt het een losse flodder! volg het hier op vp
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    donderdag 11 januari 2018 om 10:07
    Ga je helemaal naar Vietnam mag je niet eens blijven haha
    Vind ik leuk
    Bdog +5200
    donderdag 11 januari 2018 om 10:48
    Sinds 1987 hebben ze het daar niet meer zo op kogels.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    donderdag 11 januari 2018 om 10:08
    Leuke stad! Niveau Schotland is buiten Celtic toch niks...dus die komt wel mee daar..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 10:09
    De Kogel is door de kerk...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89190
    donderdag 11 januari 2018 om 10:14
    Op een of andere manier mislukken Nederlanders altijd bij Hearts.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    donderdag 11 januari 2018 om 10:28
    Prachtig land en mooi avontuur! Ik zou wel aan de bak willen als aanvallende middenvelder daar...!

    Wel genieten dan hoor al die eredivisie middenmoot die massaal in de gekste voetballanden aan de slag gaan! Dan haal je wat uit je carrière
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    donderdag 11 januari 2018 om 12:43
    The Bullit moet hij daar heten.... Jammer dat hij niet aan die mooie naam kan voldoen, maar ik gun hem een mooie stap.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Fraai avontuur lonkt voor De Kogel: tweede versterking na United-linksback'