Cocu moet 'groggy' PSV'er missen: Hij heeft een schop op het hoofd gehad

    Cocu moet 'groggy' PSV'er missen: "Hij heeft een schop op het hoofd gehad"

    Gepubliceerd: donderdag 11 januari 2018 om 10:12do 11-01-2018 om 10:12

    Phillip Cocu moet Bart Ramselaar missen op het trainingskamp van PSV in het Amerikaanse Orlando. De middenvelder ontbrak ook tegen Corinthians.

    Ramselaar is nog even niet inzetbaar. "Hij heeft een schop op het hoofd gehad tijdens de training en daar was hij groggy van. Dus we moeten daar even voorzichtig mee zijn", aldus Cocu woensdagnacht (Nederlandse tijd) tegen het Eindhovens Dagblad.

    Cocu maakt zijn jonge spelers een compliment na het 1-1 gelijkspel tegen Corinthians. In de blessuretijd knokte PSV zich naar een punt (goal Sam Lammers), terwijl talenten als Donyell Malen, Mauro Junior en Cody Gakpo binnen de lijnen stonden.

    "Vaak als jonge jongens erin komen, willen ze duizend en een dingen tegelijk doen en laten zien dat ze zich in het team willen spelen. Waar ik content over ben, is dat ze juist binnen onze organisatie actief bleven. Onze laatste linie heeft over de hele wedstrijd weinig weggegeven, tegen de middenlijn aangestaan en doorgedekt."

    Plaats een reactie

    Itsese +5109
    donderdag 11 januari 2018 om 10:18
    Toch netjes van de talentjes! Tegen de kampioen van Brazilië.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    donderdag 11 januari 2018 om 10:25
    Jo wordt tegenwoordig topscorer in Brazilie dus dat zegt ook wat over die competitie.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2108
    donderdag 11 januari 2018 om 12:38
    Jo is ook nooit een slechte speler geweest.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    donderdag 11 januari 2018 om 12:42
    Ja... dat zou ik ze effe bij man City en everton gaan vertellen.
    Maar goed. Fred, de "spits" van Brazilie in 2014 wordt daar ook topscorer
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2108
    donderdag 11 januari 2018 om 13:15
    Forlan scoorde niet veel bij United, scoorde wel veel in de Spaanse competitie. zegt wat over de Spaanse competitie?
    Falcao scoorde veel in de Spaanse competitie, faalde bij United & Chelsea en scoort veel in de Franse competitie. Zegt wat over de Spaanse en Franse competitie?

    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    donderdag 11 januari 2018 om 13:24
    Je wil Jo en Fred toch niet met Forlan en Falcao vergelijken?

    Falcao is nooit meer echt de oude geworden na zijn knieblessure. Denk dat dat ook een reden is voor zijn falen in Engeland.
    Je kan ook lastig stellen dat Veron er geen reet van kon en die deed het ook niet best in Engeland.
    Maar goed, zowel Forlan en Falcao hebbe nhet buiten Engeland we lgoed gedaan in Europa.
    Waar in Europa hebben fred en Jo het goed gedaan dat te vergelijken is met het niveau waar Forlan en falcao slaagden?

    Voor Jo en Fred was er nooit interesse uit Europa geweest als ze hetzelfde talent hadden gehad maar dan een Peruaans paspoort.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    vos199 +1221
    donderdag 11 januari 2018 om 16:18
    Jo met de banjo
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    donderdag 11 januari 2018 om 15:41
    Ja hoor en met die spelers zijn ze dus niet gestart. Die zijn gewoon ingevallen.
    Vind ik leuk
    Itsese +5109
    vrijdag 12 januari 2018 om 03:58
    Ok, Thanks voor je toelichting! Erg objectief. Er staat toch nergens dat ik zeg: Onze talentjes stonden in de basis?
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:21
    Je zegt dat wel door te stellen dat de jonkies een gelijkspel haalde...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 11 januari 2018 om 10:19
    Denkt hij dat zijn lok hem geluk geeft ofzo? ga eens naar de kapper man
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    donderdag 11 januari 2018 om 10:58
    Heb je een fotootje van jezelf? Nu ben ik wel benieuwd of Cocu's kapsel echt minder is dan dat van jou...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 11 januari 2018 om 12:19
    Neem een foto van je kont en kijk ernaar....maar dan met ogen en een mond haha
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:17
    Dat kuifje stond em inderdaad beter
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    donderdag 11 januari 2018 om 11:19
    Lekker belangrijk. Het haar van de coach. Goed punt.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    donderdag 11 januari 2018 om 12:22
    Ach er komen hier wel meer onbelangrijke zaken aan het licht, zo weten we ook wat de buurvrouw haar nicht die tegenover Younes woonde in de tijd dat ze getrouwd was met de neef van haar toenmalige overbuurvrouw vind van de Amsterdamse kroket die kramer tijdens de wedstrijd at in een Rotterdamsstadion
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    donderdag 11 januari 2018 om 13:06
    Leuk zeg.
    Vind ik leuk
    Henkings +618
    donderdag 11 januari 2018 om 10:20
    Prima duel. Maar zoals bij alle oefenduels, zegt niks....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:41
    Speelde de hele 2e helft met het B team, zo fantastisch was het niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws