Veelbesproken aanvaller van Schalke 04 traint mee met Roda JC

Veelbesproken aanvaller van Schalke 04 traint mee met Roda JC

donderdag 11 januari 2018 om 14:02

Een opvallende verschijning op het trainingsveld van Roda JC donderdag: Schalke 04-speler Donis Avdijaj trainde mee met de Limburgse eredivisionist.

Dat meldt 1Limburg. De 21-jarige Avdijaj komt bij Schalke niet aan spelen toe in het eerste elftal en mag volgens technisch directeur Christian Heidel de rest van het seizoen op huurbasis vertrekken naar een club die op het hoogste niveau uitkomt. Roda JC lijkt nu een serieuze optie voor de aanvaller.

Avdijaj, geboren in Duitsland en voetballend voor Kosovo, is een aanvaller en het type waar Roda JC naar op zoek is. Eind 2016 kwam hij nog negatief in het nieuws doordat hij zijn rijbewijs kwijtraakte na een dollemansrit door Osnabrück. Hij reed met zijn Mercedes door rood, raakte vervolgens bijna een voetganger en botste uiteindelijk tegen twee autos aan. Eerder had hij ook al een ongeval met een Lamborghini, toen hij achttien jaar was.

Plaats een reactie

GetRekt +804
donderdag 11 januari 2018 om 14:09
Ik vermijd de snelweg rondom Kerkrade dan. Al probeer ik Kerkrade überhaupt te vermijden.
Vind ik leuk
Sytz +1396
donderdag 11 januari 2018 om 14:10
Ik vermijd Limburg sowieso wel.
Vind ik leuk
Koeroe +3442
donderdag 11 januari 2018 om 14:20
Sowieso afscheiden en aan Duitsland geven. Willen ze zelf ook het liefst, ieder zn zin
Vind ik leuk
PWRJC +95
donderdag 11 januari 2018 om 14:42
Belgie vinden we ook prima. Die hebben 't ook niet zo hoog in de bol daar!
Vind ik leuk
Dicky +7945
donderdag 11 januari 2018 om 15:41
De enige juiste reactie ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 01:55
Hahaha ofniet
Vind ik leuk
Cookee +5400
donderdag 11 januari 2018 om 14:51
Als we elk deel wat zich wil afscheiden afstaan, dan zijn er alleen nog Rotterdamse derbies en een potje tegen Ajax en AZ.
Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 15:00
Nee hoor
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:06
tuurlijk. Blijf dan ook met je caravan weg uit de mooiste provincie van Nederland. Galblaas
Vind ik leuk
Koeroe +3442
donderdag 11 januari 2018 om 15:17
Daar hoef jij je geen zorgen om te maken
Vind ik leuk
frank1971 +2054
donderdag 11 januari 2018 om 15:43
En in het westen de dijken slopen en het westen van Nederland teruggeven aan de zee, zijn ze in het oosten van het land ook blij.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:04
Limburg is prachtig. Sommige mensen komen hier zelfs op vakantie. Ik zou zeggen,probeer het eens.
Vind ik leuk
Rodapaus +2719
donderdag 11 januari 2018 om 15:21
Zuid Limburg vind ik qua natuur ook het mooist. Noord-Limburg vind ik niet zoveel aan.
Vind ik leuk
GetRekt +804
donderdag 11 januari 2018 om 15:39
Is maar een grapje hoor ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:06
want??
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:34
Doe dar vooral of meen je we staan op jou te wachten
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:30
Na Eindhoven is niets meer dus blijven we lekker in Limburg, daar hebben we tenminste autowegen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:55
En niet te vergeten het lekkerste bier, de beste carnavalshits, de mooiste natuur en de bourgondische wijn.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:30
Gelukkig doe dat maar
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:05
Discussie van zeer hoog niveau. Pff zouden ze een van op moeten geven voegt niets toe aan het artikel en zaait alleen maar haat. Discussie van leeghoofden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:06
van is ban....woordenboek
Vind ik leuk
Pruus +10
donderdag 11 januari 2018 om 16:45
Helemaal gelijk,
Is vaak lachen hier met sommige simpelen hier ;-)
Vind ik leuk
RtdDub +713
donderdag 11 januari 2018 om 14:10
Nou, die zou ik dus maar een busabonnement kado doen en niet met de auto laten komen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:12
Dat is zeer verrassend, viel nog in tegen ajax in de kwartfinale van de EL.
Vind ik leuk
Rodapaus +2719
donderdag 11 januari 2018 om 14:21
En hoe deed ie het? Staat je er nog wat van bij?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:14
Geweldige info daar kunnen we wat mee.
Vind ik leuk
Rodapaus +2719
donderdag 11 januari 2018 om 14:15
Nou dat wordt oppassen als hij met zijn Lamborghini/Mercedes de heuvels afkomt dus.

Maar dit gerucht was er al een tijdje, leek mij nergens op gebaseerd aangezien ik dacht dat zo'n speler vast niet naar Roda zou willen. Maar lijkt mij toch een versterking, ik hoop dat hij gemotiveerd is(al zou het definitief worden).
Vind ik leuk
Enden +2024
donderdag 11 januari 2018 om 14:20
Deze jongen zou echt een hele goede speler zijn voor Roda..
Vind ik leuk
Spartan +3373
donderdag 11 januari 2018 om 14:34
Maar als die zo goed is, waarom is die dan op proef??
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:39
Van Veldhoven die is nie zo kapot van aanvallers, Malki wees hij eerder ook al af en heeft liever wat verdedigers, wat ik overigens niet helemaal begrijp als je zon koekebakker in de spits hebt
Vind ik leuk
Spartan +3373
donderdag 11 januari 2018 om 14:41
Nu lijkt het wel alsof Roda dus aangeeft dat een spits van Schalke niet goed genoeg zou zijn voor Roda.

Dat Schalke daar uberhaupt mee akkoord gaat vind ik ook wel apart.


Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:51
Ja moet je Roda nog serieus nemen met zo'n aanvoerder en een legioen van buitenlanders die nog nooit een bal geraakt hebben haha
Vind ik leuk
Spartan +3373
donderdag 11 januari 2018 om 14:52
Als Spartaan heb ik helaas geen recht van spreken ;-)

Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 15:01
Hoeveel buitenlanders hebben we dan? Tel Duitsers en Belgen niet mee want die staan dichter bij de Roda cultuur dan Hollanders
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
auassar, werker, rosheuvel, el makrini , van velzen, van peppen, kum jurjus en dan nog wat belgen en duitsers. vertel eens hoeveel " echte " buitenlanders heeft jou club???? Vast meer denk je niet . Waus
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:38
Kunt mij nu wel waus noemen kunt ook even vragen wat ik er perse mee bedoelde. Had het namelijk over zn algemeen weet niet of jij jou clubje in de gaten hebt gehouden? Kun je nog wel bijhouden welke spelers er laatste 2-3 jaar in en uit zijn gegaan? Dat je die rotzooi nog verdedigd
Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 16:56
Caanen is weg dus dat gebeurt niet meer
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:06
Kum is een mof nu jij weer
Vind ik leuk
PWRJC +95
donderdag 11 januari 2018 om 16:43
Kum heeft 2 paspoorten. NL & DL
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:29
Als nog blijft hij een Duitser eens een Duitser altijd een Duitser
Vind ik leuk
Pruus +10
donderdag 11 januari 2018 om 16:50
Teveel naar je opa geluisterd?
Vind ik leuk
luccerd +2471
donderdag 11 januari 2018 om 18:30
Psssst, moet je toch helaas zeggen dat Kum echt een Duitser is...
Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 18:52
Hij praat toch gewoon duidelijk Nederlands, wat een gezeik om niks
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:32
Legioen aan buitenlanders?
Vind ik leuk
Pruus +10
donderdag 11 januari 2018 om 16:49
Ook al zon napraatertje, probeer s zelf te denken man
Vind ik leuk
Rodapaus +2719
donderdag 11 januari 2018 om 14:20
Thanks Huub! Hij klinkt wel als een ''vuile klootzak'' in het verkeer maar als hij Roda erin kan houden dan is dat helemaal top.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:23
Deze jongen heeft totaal geen instelling. Moet Roda nooit aan beginnen. Enfant terrible
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
Klopt jij kent hem en spreekt hem dagelijks
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:26
maakt me allemaal niet uit wie ze halen, als ze maar degraderen !
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:22
ik zou maar alvast zandzakken inslaan, ze hebben de plug uit het afvoerputje getrokken in het dorp van jou.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:32
Dat kan weinig kwaad daar. Een dwaze automobilist meer of minder maakt ook niet uit, het stikt daar van de drugsrunners die als imbecielen rijden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:36
beter als de piemelspits alleen richt deze jongen meer schade aan
Vind ik leuk
Rodapaus +2719
donderdag 11 januari 2018 om 15:07
Wat een positiviteit weer hier
Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 15:09
Extra kwalitatieve concurrentie voorin kunnen we wel gebruiken. Van Velzen is te slecht, Engels wel oke en Rosheuvel en Paulissen (als hij weer terug is) zijn slechts bij momenten gevaarlijk en goed. Bovendien kan hij ook een alternatief voor Gustafson zijn
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:19
Success ermee ... aankomend seizoen ook voetbalavondje op vrijdag
Vind ik leuk
mcmodd +13306
donderdag 11 januari 2018 om 15:34
Lijkt me dat hij al snel een van de beteren genoemd zou worden bij RODA JC.
Of hij er zelf ook beter van wordt mag je je afvragen. Omdat het een huurdeal betreft denk ik van wel, hij krijgt weer irtme en balgevoel zonder dat Schalke ‘04 er onder hoeft te lijden. Ik denk dan: doe maar.
Vind ik leuk
Broes +838
donderdag 11 januari 2018 om 18:17
Schalke wil deze speler verhuren aan een club op het hoogste niveau en niet aan een club uit de 2e bundesliga. Wat doet deze jongen dan bij Roda? Hij is uiteraard meer dan welkom, want deze speler kan wel wat (zie YouTube), maar het gemiddelde niveau eredivisie ontstijgt de 2e BL niet, zeker niet het huidige niveau van Roda.
Vind ik leuk
Rodajc +2958
donderdag 11 januari 2018 om 18:53
Sjjjhhtt zeg ze dit niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veelbesproken aanvaller van Schalke 04 traint mee met Roda JC