'Ontevreden Real Madrid en Dortmund nemen besluit over deals met VVV'

    'Ontevreden Real Madrid en Dortmund nemen besluit over deals met VVV'

    donderdag 11 januari 2018 om 15:23

    De kans bestaat dat VVV-Venlo in januari afscheid neemt van een paar gehuurde spelers. Een langer verblijf van Etienne Amenyido en Mink Peeters staat op losse schroeven.

    Dat meldt Voetbal International. Peeters kwam afgelopen zomer met veel bombarie over van Real Madrid, maar heeft de verwachtingen niet kunnen waarmaken. In de Eredivisie speelde hij geen enkele minuut. Peeters is niet gelukkig met zijn rol op het tweede plan, terwijl VVV én Real Madrid ook ontevreden zijn.

    VVV twijfelt volgens VI of het zinvol is om Peeters tot het einde van het seizoen te huren. De komende dagen gaat de nummer tien van de Eredivisie in overleg met Peeters en Real. Dan zal bekeken worden of de negentienjarige aanvaller nog toekomst heeft in Venlo.

    Mogelijk is Peeters niet de enige huurling die VVV in de winterstop gaat verlaten. Amenyido wordt dit seizoen gehuurd van Borussia Dortmund, maar mocht slechts twee keer invallen van trainer Maurice Steijn. VI schrijft dat de Dortmund hem zeer waarschijnlijk terughaalt.

    Plaats een reactie

    Dieke +17
    donderdag 11 januari 2018 om 15:27
    Het lijkt me dat deze spelers vooral bij zichzelf te rade moeten gaan. Ze zullen toch niet voor niets (bijna) niet spelen bij deze (met alle respect) mindere clubs?
    Vind ik leuk
    Adje80 +4666
    donderdag 11 januari 2018 om 20:57
    Van Madrid op de flank, naar Venlo op de bank
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:27
    Hopelijk niet dag carrière voor deze jongen. Weer een mooi voorbeeld van te vroeg vertrekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:30
    Ik denk dat het grootste probleem is dat het bij deze jongen in zijn kop is gaan zitten. Hij staat immers bij Real onder contract en zal van zichzelf wel vinden dat hij heel goed is.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1478
    donderdag 11 januari 2018 om 15:27
    Kan het niet aan in Nederland. Verschil is veel te groot. Blijft toch een Mickey Mouse competitie in Spanje.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    donderdag 11 januari 2018 om 15:28
    Gewoon stoppen en bij het tweede van Almere City gaan spelen
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2551
    donderdag 11 januari 2018 om 15:32
    Behoorlijke klap in het gezicht als je er achter komt dat je als de grote vedette van Dortmund/Madrid niet eens goed genoeg blijkt voor, met alle respect, VVV.
    Vind ik leuk
    BoomP +325
    donderdag 11 januari 2018 om 17:45
    Maar dat ligt toch niet aan hemzelf joh! ..;-)
    Vind ik leuk
    Olfie +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 21:54
    Een klap in het gezicht? Misschien lacht ie zich bij VVV een slag in de rondte. Veel beter salaris dan dat ie voor zijn kwaliteiten zou moeten hebben...
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2551
    donderdag 11 januari 2018 om 22:07
    En als hij zo doorgaat zit zijn voetbalcarrière er snel op en kan hij een baan zoeken bij de post.

    Die 2 jaar salaris is zo op hoor en bij Real Madrid zijn ze ook niet gek.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7329
    donderdag 11 januari 2018 om 15:42
    Speler van Real Madrid zijn en niet bij de beste 11 horen van VVV. Dan heb je het niet best gedaan.
    Vind ik leuk
    Olfie +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 21:55
    Of juist wel, haha.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    donderdag 11 januari 2018 om 15:49
    Dit is gewoon zo logisch. Deze spelers komen gewoon echt tekort bij vvv . Waarom? Het zijn technisch goede spelers , maar leren niet bij deze topploegen om mee te verdedigen. Dit is wel een vereiste bij VVV. Nwakali gehuurd van arsenal haalt het ook niet. Hetzelfde verhaal. We hebben castelen en een Deense spits ervoor terug dus we zijn er alleen sterker op geworden
    Vind ik leuk
    Foebele +46865
    donderdag 11 januari 2018 om 15:49
    Weer zo'n geweldig talent wat door domme keuzes zijn carriere aan het vergooien is... Minkje toch, die zelfoverschatting is toch wel pijnlijk, nu moet Raiola je proberen onder te brengen in competities waar je verdrietig van wordt, want als je het al bij VVV niet kunt klaar spelen dan zul je nimmer doorbreken bij Real Madrid.
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    donderdag 11 januari 2018 om 16:35
    weet je wat het lastige is als je als een groot talent wordt gezien

    je hebt ook geen garanties dat je in ajax 1 kom

    en dan ben je 16 jaar en dan komt Real Madrid met een leuk contract
    (Madrid toch beter leefklimaat nu wat minder) ouders krijgen vaak ook een baan aangeboden en alles wordt geregeld.

    toch 1 van de grootste clubs van de wereld waar je uiteindelijk hebt gespeeld mischien niet in de het eerste

    het is en het blijft altijd een gok
    Vind ik leuk
    Foebele +46865
    donderdag 11 januari 2018 om 16:41
    Alles wat je zegt is kortzichtig en zo kortzichtig hebben Mink en zijn familie ook gedacht. Lekker weer en iets meer geld (ze betalen daar echt niet de hoofdprijs aan jeugd) zijn geen goede redenen om zo'n stap te maken, als je een groot talent bent moet je goed met dat talent om gaan en keuzes maken op basis van wat het beste is voor je ontwikkeling.

    Na zoveel voorbeelden voor hem is inmiddels wel duidelijk dat de kans groter is dat je niet slaagt dan dat je wel slaagt. Nederland en Ajax zijn de beste plekken voor dit soort jongens om zich te ontwikkelen, precies om die reden laat hij zich ook verhuren aan VVV, maar dan speelt hij dus op een aanzienlijk lager niveau dan had gekund en daar speelt hij zelfs niet eens.

    Knap dat je van groot talent bij Ajax niet eens in aanmerking komt voor een plekje bij het matige VVV!
    Vind ik leuk
    Kramertje +803
    donderdag 11 januari 2018 om 17:01
    Ik begrijp jouw verhaal ook wel en de clubs willen graag de grootste talenten bij de club houden maar het geeft nooit garanties ook het buitenland geeft geen garantie.

    Maar wat is soms het beste voor je ontwikkeling

    stel je bent 16 (waarschijnlijk B speler) en een Real Madrid komt langs of een Barcelona.

    dan heb je een kans om daar in de jeugd te gaan spelen alles wordt daar beter geregeld dan bij een Ajax, Feyenoord of PSV

    maar je zegt nee en blijft bij Ajax, Feyenoord of PSV en uiteindelijk in de A1 wordt er aangegeven dat je geen contract verlenging krijgt want dat gebeurd meestal met 12 van de 16 spelers waar er maar 3 of 4 de kans krijgen om door te breken.

    Het blijft altijd een lastig verhaal en waar doe je uiteindelijk goed aan.

    Er zijn er ook genoeg die in een goed lopend elftal heel goed kunnen voetballen maar wanneer er degradatie voetbal aan te pas komt dan vallen ze door de mand.

    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2697
    donderdag 11 januari 2018 om 17:18
    Deze opmerking slaat natuurlijk nergens op. Er zijn meer talenten die voor hun kans zijn gegaan bij Ajax en nu ook nergens spelen. Sterker nog er is amper een talent van Ajax de afgelopen jaren doorgebroken op nu 2 of 3. Totaal misplaatst dus. Rekik, Ake , Bruma zijn vroeg weggegaan en spelen wekelijks bij redelijke clubs. Het grootste talent wat speelt van Ajax is el Ghazi . Dat verschilt dus verdomd weinig
    Vind ik leuk
    Foebele +46865
    donderdag 11 januari 2018 om 17:26
    Je kijkt niet goed, Rekik doet alleen maar stappen terug, Ake is bijna 23 en heeft nog nooit een vol seizoen als prof gevoetbald, komt niet verder dan 88 gespeelde wedstrijden in al die jaren en is dus minder ver in zijn ontwikkeling dan hij had kunnen zijn en Bruma is voorbij gespurt door generatie genoot de Vrij die wel bleef en nu interesse van grote clubs heeft, terwijl Bruma nog eerst maar eens moet aantonen dat hij bij Wolfsburg ook echt iets gaat bereiken.
    Vind ik leuk
    Kuip +5436
    donderdag 11 januari 2018 om 20:00
    Denk je nu werkelijk dat Rekik, Ake en Bruma verder waren geweest en nu bij grote clubs hadden gespeeld als ze indertijd niet op jonge leeftijd waren vertrokken. Kom nou.
    Kijk naar Klaassen. Heeft het dus volgens jou wel via de juiste weg gedaan. Waar is hij nu? Misschien is Wolfsburg een uitkomst voor hem. Memphis, zelfde verhaal.
    Natuurlijk kan ik ook goede voorbeelden noemen zoals Wijnaldum en van Dijk. Maar het is onzin om te zeggen dat dat de enige weg naar de top is. Als je echt goed bent kom je er wel. We hebben het in dit geval slechts over matige voetballers.
    Vind ik leuk
    Foebele +46865
    donderdag 11 januari 2018 om 20:53
    Het is niet de enige weg, maar wel de allerbeste weg. Ik kan alleen Krul noemen die succesvol de stap gemaakt heeft en ja, ik wil zeker weten beweren dat die jongens gestagneert zijn in hun ontwikkeling, want ze hebben jaren niet gespeeld, zeker Ake niet en dan sta je stil, dan is spelen bij een Nederlandse club altijd beter, kun je ook nog eens Europese ervaring opdoen.
    Vind ik leuk
    Olfie +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 21:58
    Van Persie?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:45
    ja en die zit bij losc waar ze nu 18e zijn.
    In onze ligue 1 is (van de Nederlanders) Memphis het meest besproken speler.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +158
    donderdag 11 januari 2018 om 15:51
    Butner is ook te huur voor de tweede helft.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:02
    Die was op zoek naar rode kaarten de laatste wedstrijden bij Vitesse..
    Die jongen maakt zelf alles naar de kloten..
    waar die naar 1 mooi seizoen in arnhem een mooie transfer maakte een paar seizoenen geleden.
    Is hij nu weer terug bij af ..
    En misschien nog wel verder als dan dat die zelf in de gaten heeft..
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21540
    donderdag 11 januari 2018 om 16:11
    Baggere spelers dus.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    donderdag 11 januari 2018 om 16:24
    Die clubs moeten boos zijn op de des betreffende speler! Als je met alle respect bij VVV niet aan de bak komt, en je hebt wel de kwaliteiten (anders zit je niet zo snel bij Dortmund en Real) dan ligt het wellicht aan je mentaliteit!
    Vind ik leuk
    Enden +2864
    donderdag 11 januari 2018 om 16:26
    Jammer van het talent van deze jongen. Was een van de grote talenten bij AJAX.
    Tja dan kies je voor het geld en het avontuur. Vervolgens ben je te slecht voor VVV. Die wel wat meer van hem verwacht hadden
    Vind ik leuk
    RtdDub +8530
    donderdag 11 januari 2018 om 16:54
    Zou toch wel eens willen weten hoeveel van die verhuurverhalen nou echt succesvol zijn.
    En dan zeker van de wat jongere huurspelers.
    Iedereen hoopt op een Guidetti-succes maar het gaat toch heel erg veel vaker mis dan dat het goed gaat.
    Vind ik leuk
    yuuup +8417
    donderdag 11 januari 2018 om 18:17
    Goeie keuze heeft die Peeters gemaakt zeg. Laat de mensen maar praten hoor. Het was trouwens een puur sportieve keuze om naar Real te gaan, en ik moet zeggen dat het helemaal volgens plan verloopt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ontevreden Real Madrid en Dortmund nemen besluit over deals met VVV'