'Ik denk dat Sneijder niet eens heeft nagedacht over een terugkeer naar Ajax'

'Ik denk dat Sneijder niet eens heeft nagedacht over een terugkeer naar Ajax'

donderdag 11 januari 2018 om 15:35

Door zijn overstap naar Al-Gharafa SC is de carrière van Wesley Sneijder voorbij. Dat stelt Ronald de Boer, die niet denkt dat de recordinternational van het Nederlands elftal een terugkeer naar Ajax heeft overwogen.

"Ik denk niet dat Sneijder terug had willen keren. Sterker nog, ik denk dat hij er niet eens over heeft nagedacht", zegt De Boer tegen Exprofs. "Als hij terug zou keren, kwam er weer allemaal druk bij kijken en ik denk dat noch Sneijder noch Ajax daarop zat te wachten. Bovendien weet hij nu zeker dat hij vaak zal spelen en dat is iets wat hij natuurlijk ook graag wil."

Bij Al-Gharafa gaat Sneijder op een aanmerkelijk lager niveau voetballen. "Je kan het niveau vergelijken met een goede hoofdklasser in Nederland. Het betekent wel het definitieve einde van de carrière van Wesley op het hoogste niveau", zegt De Boer, die zelf van 2004 en 2006 in de oliestaat voetbalde. Ook het Nederlands elftal is volgens de analyticus einde verhaal. "Als er veel geblesseerden op z'n positie zijn, zou hij misschien nog een optie zijn voor Oranje."

Poll

Was Sneijder een versterking geweest voor Ajax?

(1201 stemmen)

Plaats een reactie

Rodajc +6967
donderdag 11 januari 2018 om 15:37
Laat die jongen gewoon nog eens extra cashen, groot gelijk. Heeft genoeg betekend voor het Nederlandse voetbal!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:49
Vind ik ook.
Als je de kans krijgt om net voor het einde van je carrière nog even een hoop geld te verdienen in een korte tijd, dan heb je groot gelijk dat je die kans niet laat liggen.
Het gaat ook niet om een paar ruggen, want dan hoeft Sneijder het niet voor te doen. Maar een paar miljoen is uiteraard een hoop geld, ook voor Sneijder.
Vind ik leuk
Cappie +6443
donderdag 11 januari 2018 om 15:38
Ik denk dat Sneijder daar wel over na heeft gedacht.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:39
Waar? Over het geld wel!
Vind ik leuk
Cappie +6443
donderdag 11 januari 2018 om 15:44
Over terugkeren naar Ajax.
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 15:54
Ik denk het eerlijk gezegd niet, althans, ligt er even aan hoe je het bekijkt.

In het verleden is hem daar wel eens naar gevraagd en toen liet hij al duidelijk blijken geen enkele zin te hebben om naar Nederland terug te keren.

Dat had allemaal met poen te maken, want als hij net als in Turkije in Nederland miljoenen had kunnen harken op een lager niveau dan had hij dat prima gevonden. Wellicht dat het weer nog een beetje een rol speelt, altijd lekkerder om in het zonnetje te leven als miljoenair dan in de zeik regen.

Dus hij heeft er in het verleden wel over nagedacht, maar dan vooral om te beslissen nooit meer terug te keren en dus heeft hij deze keer zeker niet aan een terugkeer naar Ajax gedacht.

Doodzonde, want zulke vedette zouden hun land en hun oude clubs wat terug moeten geven door hun ervaring met de volgende generatie te delen, maar helaas zien ze dat zelf niet zo, ze zijn zelf eerder blij dat ze uit Nederland weg zijn.
Vind ik leuk
Cappie +6443
donderdag 11 januari 2018 om 16:18
Nee, oké, als je het zo stelt niet. Ik denk echter wel dat hij over wat jij zegt nog eens na heeft gedacht.
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 16:42
Kan zijn dat hij in de tussentijd een iets wat andere gedachte heeft ontwikkeld, maar ik denk dat het dan vooral om Utrecht ging en niet perse om Ajax. Als Utrechtenaar best begrijpelijk.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:38
Hij heeft aan Yolanthe gedacht.... geld geld en nog eens geld...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:39
Tja enige waar die aandacht was geld en niet aan clubliefde heeft hij totaal niet.
Vind ik leuk
El Pibe +553
donderdag 11 januari 2018 om 15:47
Als jouw stelling klopt dan gaat hij na zijn voetbalcarriere vast zijn kontje verkopen achter het station... $$$$
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:52
Haha daar zie ik Sneijder wel voor aan. Dan zeker uitgewoond worden door de Lukaku types....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:11
Moet er wel een keukentrapje zijn voor Wes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:26
Uiteraard!
Vind ik leuk
Ajax! +1603
donderdag 11 januari 2018 om 16:15
Natuurlijk weer een dag met domme onzin berichten van trollie bien.....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:28
Die lelijkerd zeikt alles af wat eens of nu wat te maken heeft met Ajax, te sneu voor woorden over alles en iedereen wat uit te kramen. Maar wel onder een dekbedje liggen van werelds grootste narcist Ronaldo! Ze mocht willen dat PSV ooit een talent ontwikkeld welke een kwart van de klasse van Sneijder in zijn benen had.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:30
Ik lelijk? Ik ben gewoon erg knap, dat is gewoon zo vraag de vrouwtjes maar na.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:41
Ja in Grote Beek was het toch? heb je al verlof of zit de deur nog dicht?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:58
Ja zit je daar vast?
Vind ik leuk
chicken +8155
donderdag 11 januari 2018 om 17:35
Zijn er pratende blaadjes..?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:20
Moet er iemand wat zeggen of dat mislukte wijf Ronaldo zeg dan zijn de rapen gaar bij Bien
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:59
Ronaldo heet geen Dolberg die ziet er wel uit als een vrouw....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:17
Goh jij kent hem? of schat jij hem net zo in als travo Ronaldo, of dacht je dat die sliep in een Real Pyjama?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:41
Hij is in de afgelopen 1,5 jaar behoorlijk minder geworden. Opzich geen verrassing. Met zijn nieuwe club in Qatar is Sneijder gewoon gestopt. Qua niveau mag het eigenlijk geen naam hebben denk ik.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:41]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:44
Ja voor de pionnen op de training neer te zetten
Vind ik leuk
Gizmo +3753
donderdag 11 januari 2018 om 17:54
Hij hoeft in ieder geval niet ver te bukken ... mooie job voor hem
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:46
Ik denk dat Ajax niet eens heeft nagedacht over een terugkeer van Sneijder.
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 15:47
Wes is al aan het afbouwen sinds hij naar Turkije vertrok. Hij heeft de CL gewonnen en bijna Wereld Kampioen geworden in 2010 en toen heeft hij voor zichzelf besloten de rest van zijn carriere niet al te veel te hoeven doen en lekker poen te pakken. Zo kon hij zich nog wel een paar keer opladen voor een toernooi, want hij kon nooit moe en versleten zijn na een seizoen in Turkije op 80% van zij kunnen gespeeld te hebben.

Doodzonde, want die jongen heeft de ervaring en heeft de mentaliteit er bij Oranje ingebracht om puur voor het resultaat te vechten als groep, dat wat de kern van het succes van 2010 was en waar ze nog eenmaal op terug konden vallen in 2014.

Die ervaring komt echt grotendeels van Wes, die heeft dat onder Mourinho opgepikt en nam echt het voortouw in de groep tijdens die toernooien, meer dan Robben en van Persie die beiden wisselvallig waren op die toernooien.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:08
Wat een bullshit. Zijn slappe mentaliteit is juist het probleem. Je had meer aan Kuyt.
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 16:09
Waanzin wat je hier uitkraamt.
Vind ik leuk
Sanders +2655
donderdag 11 januari 2018 om 16:35
Ik ben het een keer met je eens!
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 16:38
Moet je vaker proberen, dan gaat er een wereld voor je open! ;-)
Vind ik leuk
Sanders +2655
donderdag 11 januari 2018 om 16:49
Hahah dan moet je natuurlijk wel met goede punten komen :^)
Vind ik leuk
Foebele +43908
donderdag 11 januari 2018 om 17:17
Ik kom louter met goede punten, dat weet toch iedereen? ;-)
Vind ik leuk
Sanders +2655
donderdag 11 januari 2018 om 20:04
Kijk nu zijn we het al weer oneens, kan toch snel gaan :(
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:49
Na z,n voetbal carriere gaat die Sneijder zich zo vervelen dat zelfs Yolanthe z,n bankrekening vervelend gaat vinden.
Vind ik leuk
Alain2708 +7753
donderdag 11 januari 2018 om 15:52
Even ter informatie, Yolanthe heeft zelf geld zat... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:56
Ja dan nog hoe meer geld hoe fijner ze het vind. Dacht als Sneijder een stratenmaker was dat ze omgekeken had naar kleine lelijke Sneijder, dacht het toch niet.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:11
Net zoals Ronaldo jouw niet ziet staan idd
Vind ik leuk
Alain2708 +7753
donderdag 11 januari 2018 om 16:45
Jij vindt meer geld toch ook fijner? Dus niet zo hypocriet doen..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:11
Niet zat hoor, ze heeft redelijk geld maar is niet bepaald Linda de Mol ofzo hierbij een update ik lees net dat ze 20 miljoen van haar papa heeft gekregen na zijn dood dus wel zat
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:14]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:14
Volgens mij heeft ze een behoorlijke erfenis van haar vader toe gekregen. Dat was een rijk man.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:21
Had het al gezien en het erachter te zetten, een man erkend ook zijn fouten
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:24
We weten niet alles natuurlijk. Kan je ook geen fout noemen.
Vind ik leuk
zwollie +5867
donderdag 11 januari 2018 om 16:34
En ze had de handdoeken van Jan Smit ook al meegenomen.
Vind ik leuk
Alain2708 +7753
donderdag 11 januari 2018 om 16:45
Ja joh, die heeft geld genoeg hahaha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:56
Sneijder is allang niet meer geweldig en Ajax heeft genoeg middenvelders
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:59
Hoezo als er veel geblesseerden zijn kan ie nog in NL elftal. Dan zijn er wel andere spelers uit de hoofdklasse te bedenken.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:10
Denk Ajax ook niet naar hem, ze moeten ook willen voordat ze versleten zijn! met eer en trots net als Kuyt en vroeger oud spelers van Ajax
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
donderdag 11 januari 2018 om 16:12
Houdoe wesley.
Vind ik leuk
Ajax! +1603
donderdag 11 januari 2018 om 16:19
Ajax heeft niet aan hem gedacht, dus dan neemt Sneijder ook niet het initiatief.
Ajax heeft nu genoeg goede keus op het middenveld..

En Sneijder heeft een pracht carriere gehad! Deze extra miljoenen zijn hem zeker gegund! Meer respect voor sporters die daar nog ff geld ophalen, dan voor uitkeringtrekkers die afgunstig doen als iemand wat geld ophaalt in Qatar (erbij gezegd bedoel niet de uitkering gevallen die er niks aan kunnem doen, maar je hebt ook een grote luie groep die heel de dag liever op vp hun frustratie uiten, dan dat ze wat nuttigs in de maatschappij)

Succes Sneijder!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:23
Ach jaloezie is een grote drijfveer voor haat en afgunst
Vind ik leuk
Gerro +4590
donderdag 11 januari 2018 om 16:35
Mooie carrière gehad Cl gewonnen en Finale en Halve Finale WK gespeeld.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:43
Makkelijk om hem nu een trap na te geven Ronald. Als hij wel naar ajax was gekomen. Dan was het natuurlijk een goede aanwinst
Vind ik leuk
Laufen +44
donderdag 11 januari 2018 om 16:56
Shirt Ajax zo vaak gekust dat hij er allergisch voor is geworden maar een prachtige loopbaan gehad en wie weet komt hij nog eens uit voor Lucky Ajax
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:58
Haha geestig reactie.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:21
Ik denk dat ie nog prijzen wil winnen dus ja wat moet je dan in amsterdam doen?.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:23
Ajax ook niet, past gewoon niet meer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 17:24]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:20
Je denkt toch niet dat hij gek is en terug zou keren de Boer?
Vind ik leuk
myrthewit +1299
donderdag 11 januari 2018 om 20:56
Ik denk dat Ajax hem nu niet meer zal willen en dat hij zichzelf dat heeft willen besparen. Over enkele jaren zal hij er wel weer als trainer opduiken....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik denk dat Sneijder niet eens heeft nagedacht over een terugkeer naar Ajax'