Engelse doelman houdt nul tegen Leicester City en krijgt jaar lang gratis pizza's

    Engelse doelman houdt nul tegen Leicester City en krijgt jaar lang gratis pizza's

    donderdag 11 januari 2018 om 17:54

    De populariteit van doelman Chris Neal bij Fleetwood Town kent sinds zaterdag geen grenzen. Neal hield de nul in de FA Cup-wedstrijd tegen Leicester City (0-0) en heeft daardoor een jaar lang gratis pizza's afgedwongen.

    Het Amerikaanse pizza-bedrijf Papa John's nam op de wedstrijddag contact op met Neal om te zeggen dat de selectie van Fleetwood Town een jaar lang gratis pizza's zou krijgen als hij de aanvallers van Leicester van scoren wist af te houden. Dat lukte, waardoor hele ploeg gebakken zit voor 2018. Papa John's is hoofdsponsor van Fleetwood, dat uitkomt in de League One.

    "Het is geweldig. Als we een clean sheet houden, krijgen we gratis pizza's. Een week lang, elke week", zei Neal voor het doelpuntloze gelijkspel tegen Leicester City al. Volgende week dinsdag is Leicester in een replay opnieuw de tegenstander van Fleetwood Town. Het is niet bekend wat er gebeurt als Neal opnieuw de nul houdt tegen de Premier League-club.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 januari 2018 om 17:57
    Alleen maar goede reclame voor dat bedrijf slim gedaan
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:01
    Op dat niveau mogen ze toch geen pizza hebben. Heeft papa John'$ geen last van
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 17:57
    ''Lekker man''...
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2352
    donderdag 11 januari 2018 om 17:58
    Een week lang elke week is wel lang
    Vind ik leuk
    yuuup +8377
    donderdag 11 januari 2018 om 18:04
    Verhoeven zal het met lede ogen aanzien.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9913
    donderdag 11 januari 2018 om 18:05
    Mischien moet Jeroen Verhoeven zijn handschoenen toch maar weer aantrekken en bij Fleetwood nog een jaartje als derde keeper fungeren.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5815
    donderdag 11 januari 2018 om 18:19
    Laat Zoet het niet horen, of Verhoeven :D haha
    Vind ik leuk
    SimonSays +3466
    donderdag 11 januari 2018 om 20:35
    Zoet krijgt een jaar lang gratis snoep.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21024
    donderdag 11 januari 2018 om 18:19
    Elke dag alleen maar pizza jeetje.

    Jeroen Verhoeven zou de perfecte keeper zijn voor hun.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:54
    Ik heb nog nooit een bal doorgelaten tegen Leicester...
    Vind ik leuk
    forza nec +1133