PSV'er verliest basisplaats: 'Ik had ook verwacht dat ik verder zou zijn'

PSV'er verliest basisplaats: 'Ik had ook verwacht dat ik verder zou zijn'

donderdag 11 januari 2018 om 19:15

Gastón Pereiro leek dit seizoen eindelijk zijn belofte te gaan inlossen als nummer tien van PSV, maar de aanvallende middenvelder wist zijn hoge niveau weer niet vast te houden. Hij verloor zijn basisplaats dan ook aan Bart Ramselaar.

"Ik ben zelf ook niet helemaal tevreden over de eerste helft van het seizoen", zegt Pereiro tegen Voetbal International. 'Ik wil altijd meer en beter. Natuurlijk wil ik alles spelen en het ligt aan mezelf of dat ook gebeurt. Ik moet ervoor zorgen dat ik meer aan de bal kom en er dan goede dingen mee doe. Dat is mijn kracht. Maar ik moet op veel terreinen nog completer worden."

"Beter meeverdedigen, mijn kopkracht meer benutten. Het zijn allemaal zaken waar ik in de tweede helft van het seizoen de aandacht op leg", aldus Pereiro. "Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat ik verder zou zijn, omdat ik wel goed aan het seizoen begon. Na de winterstop is er een nieuwe kans, daar richt ik me op."

De 22-jarige Uruguayaan hield wel een goed gevoel over aan de oefenwedstrijd tegen Corinthians (1-1). "Het moet een mooie tweede helft van het seizoen worden, met een betere Pereiro dan voor de winterstop en dan uiteindelijk de titel."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Moet Pereiro in de basis staan bij PSV?

(924 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 19:18
Matige aankoop die denk ik via de achterdeur weg gaat
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:18
Pff het probleem is dat Pereiro meer talent heeft dan Ramselaar maar laatstgenoemde veel meer werkt op het veld en meer een team speler is. Gezien we het scorend vermogen van Van Ginkel niet kunnen missen ben ik voorstander dat Ramselaar blijft staan
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:24
Goede reactie
Soms zeg je best zinnige dingen!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:37
Ik probeer zoveel mogelijk door een realistische bril te bekijken. Echter blijkt soms toch dat dit iets minder vaak lukt dan ik zou willen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:41
Haha :p.
Ik weet wat je bedoelt pik
Soms is jennen ook wel leuk
Vind ik leuk
Filip_FCU +7973
donderdag 11 januari 2018 om 19:30
Echte vechtersmentaliteit, heeft ie in de domstand geleerd :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:32
Ja alleen heeft cocu dat weer gedeeltelijk afgeleerd. Vind je hem beter geworden bij psv?
Vind ik leuk
Filip_FCU +7973
donderdag 11 januari 2018 om 19:37
Nee, maar er zijn niet heel veel spelers beter geworden onder Cocu. Hij begon wel heel sterk maar is niet heel veel verder vooruit gekomen. Kan nog wel komen, is een toppertje.
Vind ik leuk
Kubo86 +22
donderdag 11 januari 2018 om 22:19
ik ben het deels met je eens dimitri. maar als pereiro nu in amerika goed aan zichzelf werkt en veel energie erin stopt dat hij weer back on track is dan zie ik het liefst ramselaar weer gaan. pereiro is namelijk verder in ontwikkeling en behendiger met de bal en gedreven maar ramselaar bewaart meer de rust en vind ik niet zo agressief spelen. maar ieder zijn mening gozer
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:19
De nieuwe Toivonen. Wordt ook een mooie club als Stade Rennes voor deze jongen. Gewoon niet stabiel genoeg. Blinkt ook niet echt uit in iets. Net te middelmatig om iedere week te excelleren.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:24
Wanneer kruip je weer in je schulp? :p
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 19:37
Volgens mij ben jij al eerder op VP geweest. Wat is jouw oude schermnaam?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:43
Daar doet hij geheimzinnig over.....Stratum is wel weg
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:47
En waar is volgens jou stratum dan? Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 19:50
Ga wat leuks doen Bien!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:27
Gaat jouw niets aan!
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 20:33
Ben blij dat jij bevestigt dat jij Bien bent.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:37
Daar doet bien ook niet geheimzinnig over hoor..
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 20:54
Jij wel over jouw eerdere account.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:59
Zo erg is het allemaal niet joh.
Ik heb me laten gaan toen ik geprovoceerd was.
Sommige boys weten wel wie ik ben
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 21:06
Ik dus niet
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:08
Hoef toch niet? Wat is daar de meerwaarde van?
Wij hebben nooit problemen gehad naar mijn mening
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:10
035? Waar staat dat voor.
Wie was jij misschien kan ik je een hint geven
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 21:13
Ik was 035, door ongerede ben ik 036 geworden en nu weer 035. Helemaal niets geheimzinnigs aan Virgil. Bij jou mis ik die openheid. Meer niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:13]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:16
Heeft niks met geheimzinnig te maken kerel..
Ik word er afgepleurd anders..
Ben wel een goede bekende hier ;)
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 21:17
Wat is het probleem om aan te geven wat jouw vorige naam was?? Snap dat niet.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:20
Dat zeg ik net dan word ik er afgepleurd? Wat snap je daar niet aan
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:25
Vind het wel best zo, lekker lullen.. Ben hier nu weer een lowlife, dat trekt minder haters
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 22:46
Niet sterk als jij jouw eerdere naam niet wilt aangeven
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:37
Cava bien?
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 21:06
Ga wat leuks doen Bien!!
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 19:50
Denk het niet. Stratum is een hele grote IK dus die gaat niet weg onder een andere naam.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:38
God heeft niet voor niets de meeste likes.
Vind ik leuk
035 +222
donderdag 11 januari 2018 om 20:55
Ik vind dat jij God hier buiten moet houden!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:36
Ja dat heb ik gisteren al gezegt.. Gaat niemand wat Aan, geen zin meer in al die haterss.. Ben hier om lol te maken en goede discussies te voeren en dat lukte niet meer met de oude
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:59
Was wachten op die reactie natuurlijk :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:43
Het is niet beledigend bedoeld hoor
Hou gewoon van een grapje op zijn tijd
Soms heb je hier van zanekende opa's, waar je spontaan droevig van word
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:58
Ajax! ?

Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:04
Ben jij united fc?
Ja 100 % ajax
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:06
Jaa 100% united fan maat
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:08
Mijn oude beste maat hier op VP ook.. Nergens meer te bekennen
Wij nieuwe maten ?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:10
Uhm jaa dit is pas me eerste account haha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:26
weet ik toch ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:19
22 jaar pas. Ik dacht veel ouder. Erg wisselvallige speler. Een beetje een rommelaar.
Vind ik leuk
Morris +15373
donderdag 11 januari 2018 om 19:23
Hij denkt dat hij in een speeltuin rond loopt ;-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:29
Suarez kan als geen andere rommelen, maar heeft er wel succes mee.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:55
Het hoeft ook niet slecht te zijn. Maar het is een constatering. Van Nistelrooy was ook een rommelaar. Maar ja ...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:28
Ja het is de ene keer alles en de andere keer niks. Het is een zeer wisselvallig speler in keer kan hij alles en de andere keer denk je van die ken er niets van.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:43
Jij bent gelukkig constant niks
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:44
Erg inhoudelijk reactie van je.
Vind ik leuk
Morris +15373
donderdag 11 januari 2018 om 23:17
Slecht een correcte constatering
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:56
Ik ben 23 ook een rommelaar maar geen groot verdiener helaas althans verdien het wel maar krijg het niet :P
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:20
Cocu moet Pereiro eens als valse spits inzetten met Lozano en Locadia er omheen . Ramselaar met van Ginkel en Henderiks o het middenveld .
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:23
Hij komt eraan ,alleen het duurt wat lang. Ik had het sneller verwacht maar hij heeft de x-factor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 19:24]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:23
Ik zeg geef Mauro permanente basisplaats ..Toen die inviel werd pas de verdediging van de Brazilianen zoek gespeeld.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:38
Ik zou sowieso liever zien dat Mauro de kansen krijgt die bergwijn nu krijgt. Mauro kan zoveel meer voor mn gevoel.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:44
Ja ik ook. Vind bergwijn maar niks laat het nog steeds niet zien kansen genoeg gehad nou. Mauro als hij speelt gebeurt er iets en komt er zoveel dreiging vanaf zo frivool en gevaarlijk voor doel.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:22
Bergwijn brengt inderdaad niet veel. Beetje narsingh maar dan klein. Mauro heeft mij ook nog niet kunnen overtuigen. Gudmundsson heeft in die paar minuten de laatste tijd meer laten zien. Die is er wel aan toe
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:32
Niet veel slechter dan de rest.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:39
Ha ha ha ha. We hebben altijd nog 2 spelers die in het team van de eerste seizoenshelft staan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:41
Afgelopen nacht was ook weer niet best.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:41
Hij is technisch goed in de kleine ruimte, goed schot bovendien. Zou een ideale nummer 9 zijn met maher op 10 die hem dan wegsteekt. Wel opvallend als het slecht weer is dat hij ook gemiddeld slechter is
Vind ik leuk
Ajax! +1636
donderdag 11 januari 2018 om 19:41
Tot nu toe allebij hun transfersom niet waard. Zet echt vraagtekens bij beide spelers.
Vind ik leuk
Ale +1493
donderdag 11 januari 2018 om 19:46
Die cocu maakt ook echt alle spelers beter he.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:47
volgend jaar naar ajax halen als de vervanger voor ziyech. deze jongen heeft veel talent maar wordt bij psv verkeerd gebruikt. aanvallende middenvelder bij ajax zou hij prima moeten kunnen
Vind ik leuk
rinirat +1036
donderdag 11 januari 2018 om 19:52
Die hoort nergens in de basis in de eredivisie
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:06
Pereiro is een ruwe diamant maar wie gaat hem slijpen? Luisterd die niet naar Van Nistelrooy?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:25
Dat idee heb ik ook. Bij vlagen briljant...dus ergens zit het wel. Mentaliteit lijkt me ook wel oke bij die jongen. Echt werkelijk geen idee waar het inzit...hoop echt dat hij opstaat in het tweede deel. Wordt wel eens tijd
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:35
Nou ik hoop dat niet als Ajacied maar is zie het er nog wel uitkomen ook maar liever bij een andere club :p
Vind ik leuk
myrthewit +1042
donderdag 11 januari 2018 om 20:52
Gewoon niet goed genoeg. Hij wordt ook niet beter. Het is altijd al een momentenvoetballer geweest. Hadden ze bij PSV ook kunnen weten, want een echt goede voetballer was door Suarez naar Ajax gestuurd.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:22
Ramselaar is te vroeg weggegaan bij Utrecht. Cocu heeft een voorkeur voor Pereiro. Ze doen weinig voor elkaar onder.
Vind ik leuk
Mari +2627
donderdag 11 januari 2018 om 21:30
Verkopen die hap. Waardeloos. Hij riep nog: ik ben nu ongeveer het dubbele waard, oftewel € 15 mln.
Misschien € 1,5 mln
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:30
De beste techniek van iedereen maar het oog af en tie wat gemakzuchtig. Bartje blijft gaan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 21:31
Ramselaar is nu al de nieuwe Maher, net niet goed genoeg voor de top in Nederland en weer miljoenen in de sloot gegooid.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:25
Gewoon een slechte aankoop. Ga je miljoenen op verliezen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV'er verliest basisplaats: 'Ik had ook verwacht dat ik verder zou zijn'