'Overmars pakt door en wil 24-jarige verdediger in zomer naar Ajax halen'

    'Overmars pakt door en wil 24-jarige verdediger in zomer naar Ajax halen'

    donderdag 11 januari 2018 om 20:42

    Ajax blijft hopen op de komst van Lisandro Magallán. De Argentijnse verdediger is al een tijdje in beeld in Amsterdam en moet als het aan de club ligt komende zomer de transfer naar Ajax maken.

    Dat meldt Voetbal International. De 24-jarige centrale verdediger staat al langer op het lijstje van Ajax. Afgelopen zomer werd hij ook al gelinkt aan de Amsterdammers. De voormalig jeugdinternational van Argentinië is een vaste waarde bij Boca Juniors en moet de Argentijnse enclave in Amsterdam groter gaan maken. Vorige week kondigde Ajax al de komst aan van Nicolas Tagliafico, de Argentijnse linksback die over is gekomen van Independiente.

    De scouting in Zuid-Amerika begint serieus zijn vruchten af te werpen voor Ajax. De club trok onder anderen Davinson Sánchez, Mateo Cassierra, Luis Orejuela en David Neres uit het continent aan. Hoofdscout Henk Veldmate is daar vooral actief.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +16155
    donderdag 11 januari 2018 om 20:43
    Overmars draait overuren
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:52
    10 jaar de hand op de knip. Maar smijt nu met geld ja
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16155
    donderdag 11 januari 2018 om 21:58
    En moet je zien hoe ver ie het smijt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:06
    Maarja zolang je spelers als Sanchez voor 40 mil kan slijten draai je nog altijd winst
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2795
    donderdag 11 januari 2018 om 22:22
    Ja nu beginnen ze te kopen. En maar klagen over andere clubs.
    Vind ik leuk
    Erwinius +504
    donderdag 11 januari 2018 om 23:52
    Daarom beginnen ze nu te kopen...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 23:56
    Ja Ajax heeft de gemeente niet nodig om te overleven :D
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:07
    Wel om een nieuw stadion neer te zetten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:10
    Slimme opmerking Harry ,elke club heeft de hulp nodig van een gemeente voor een stadion :)
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    vrijdag 12 januari 2018 om 08:44
    Maar niet elke club hoeft het stadion door de gemeente te laten bouwen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:24
    De Arena is niet alleen met overheidsgeld betaald, Ajax moest immers de Meer verlaten....je weet wel hoe ze dat doen uitkopen. Philips heeft destijds het PSV stadion en spelers gekocht door lampen te verkopen aan heel Nederland, wij zijn dus mede-eigenaar van dat provincieclubje.
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    zondag 14 januari 2018 om 12:38
    Net zoals ik eigenaar ben van Ajax omdat ik een Ziggo-abonnement heb zeker.

    Je kunt proberen krom te praten wat recht is ("niet *alleen* met overheidsgeld betaald) maar dat schiet natuurlijk niet op. Feit is dat de Arena met overheidsgeld betaald is, en dat het stadion waar Ajax speelt er dus met hulp van de gemeente is gekomen.

    Wat heet: de miljoenen die Ajax inbracht in de bouw kwamen rechtstreeks van de gemeente Amsterdam (afkopen erfpacht, dus ook een soort van grond-deal) omdat Ajax zelf helemaal geen geld had op dat moment.

    Daarnaast betaalde de rijksoverheid mee en een hoop bedrijven, waaronder die gloeilampenfabriek die je noemde.

    En dan hebben we het alleen over de bouwkosten van het stadion. De kosten van infrastructuur (ca 50 miljoen) zijn sowieso door de overheid betaald.

    En maar lopen piepen over de gemeente Eindhoven die een stuk grond ter waarde van 48 miljoen koopt voor 48 miljoen...
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:41
    Leer je geschiedenis. Bijna elke Nederlandse club heeft een steuntje gekregen van de gemeente waar ze in spelen. Maakt niet uit want op andere vlakken brengen zulke evenementen geld in de kas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:35
    Had het over overleven misschien moet jij wat beter leren lezen :D
    Vind ik leuk
    yuuup +8633
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:35
    Zit hij al 10 jaar bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3343
    donderdag 11 januari 2018 om 22:27
    Hij is wel bij de pinken inderdaad! Het woord 'netto' schrappen we..
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    donderdag 11 januari 2018 om 22:54
    Henk hoor
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 20:44
    Goed zo Overmars.... kopen en laat de miljoenen rollen.... bouwen aan een sterk Ajax.... dan maar koopclub.... gelukkig geld genoeg in Amsterdam om zonder te puzzelen spelers te kunnen kopen....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:45
    ‘.....’
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    donderdag 11 januari 2018 om 22:11
    Perfect samengevat, Vitesse Arnhem!
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +594
    donderdag 11 januari 2018 om 20:58
    Koopclub ;-)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 21:01
    Mooi toch... ervaren spelers erbij kopen... met een deel eigen jeugd... ik zal niet klagen... hoe sterker Ajax wordt.... des te beter....xD
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10710
    donderdag 11 januari 2018 om 21:14
    Echt hoor, twee 'slagers'achterin.. Overmars is on fire!
    Wel lekker zo'n dikke bankrekening hahaha
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +594
    donderdag 11 januari 2018 om 21:21
    Niks mis mee. Spelers kopen. Zal me rotzorg zijn waar ze vandaan komen. Eigen jeugd, van Ajax, Argentinië, Mexico, Jupiter, Pluto. Lekker belangrijk. Als ze maar voor PSV scoren vind ik het prima.
    Vind ik leuk
    13 +9055
    donderdag 11 januari 2018 om 23:36
    Ik ben blij met elke speler die het goed doet bij Feyenoord, maar vind het toch altijd erg leuk als eigen jeugd doorbreekt. Ook vind ik het leuk als je mogelijk nieuw Oranje-materiaal ziet aankomen bij je club.
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +594
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:00
    Ja daar heb jij ook wel weer gelijk in.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:37
    Ajax koopt met beleid Beter dan bij psv, maar psv koopt met rare koop constructies dat is wel iets anders.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6211
    donderdag 11 januari 2018 om 21:54
    Gaaaap
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:12
    Die geilen zich nu al op over de miljoenen die Lozaadlozing op gaat leveren (alleen krijgen ze er maar een deel van).
    Vind ik leuk
    Hopaaaaa +594
    donderdag 11 januari 2018 om 22:26
    So? Zal het nog een keer herhalen met een toevoeging. Niks mis mee. Spelers kopen. Zal me rotzorg zijn waar ze vandaan komen. Eigen jeugd, van Ajax, Argentinië, Mexico, Jupiter, Pluto. Hoe dat financieel tot stand komt zal me ook een zorg wezen. Als het financieel niet klopt zal de KNVB UEFA FIFA er wel een stokje voor steken. Lekker belangrijk. Als ze maar voor PSV scoren vind ik het prima.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    donderdag 11 januari 2018 om 21:35
    Zie mijn reactie onderaan... 31 mijoen uitgaven aan verdediging en straks voor ruim 100 miljoen verkopen.... kan slechter toch? of hebben we liever Haps en Amrabat?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 21:56
    Ajax moet geen geld meer uitgeven in Nederland... ja aan talenten zoals Schuurs wel... maar verder niet te veel de andere clubs rijker maken met Ajax geld... pomp maar geld naar de Argentijnen toe... xD
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:52
    Precies als andere clubs 300 miljoen te besteden hadden roepen ze ook niet koopclub alleen is het jammer dat ze Arana en Mina hebben laten lopen.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 21:57
    Die was volgens mij erg duur....?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:58
    Arana was 5.5 miljoen en Mina 9 alleen Pavon is erg duur geworden was 12 toen 25 en nu 31/35 miljoen door verlengen contract.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:59]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 21:59
    Ik zie net staan.... Arana naar Sevilla voor 11 miljoen....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:02
    Hij wil niet naar Sevilla dat gaat over.
    Weet niet hoe goed je Spaans is maar hij zegt op tv dat hij niet naar Sevilla gaat omdat hij zich wil ontwikkelen bij een opleidingsclub.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 22:08
    Arana speelde vanaf 2005 in de jeugdopleiding van Corinthians. Begin 2015 werd hij overgeheveld naar het eerste elftal, maar zijn debuut beleefde hij bij Atlético Paranaense, dat hem in 2015 kortstondig huurde. Na zijn terugkeer kreeg Arana geleidelijk meer speeltijd, maar vooral in 2017 had hij een vaste basisplaats bij Corinthians. Aan het einde van het jaar werd hij aangetrokken door Sevilla. De vleugelverdediger zette zijn handtekening onder een verbintenis voor de duur van vierenhalf jaar.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4666
    donderdag 11 januari 2018 om 22:25
    Edit: Deze reactie is door mezelf verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19078
    donderdag 11 januari 2018 om 22:11
    je ziet hem ook gewoon foto's van Arana in een Sevilla shirt en vest.... die is gewoon naar Sevilla gegaan....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:58
    Weet je wat veel leuker is, dat goedkoop inkopen en duur verkopen waardoor Overmars steeds meer verdient en Ajax steeds betere spelers kan halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 03:39
    Hij verdiend genoeg bij Ajax. Misschien krijgt hij ook nog eens een stukje doorverkooppercentage.
    Vind ik leuk
    DeNelis +123
    donderdag 11 januari 2018 om 20:44
    Veltman en Viergever zullen gaan en ik wens hen ook een mooie club toe. Maar ik hoop toch echt wel dat de Ligt nog een aantal jaartjes blijft. Met onze Oostenrijkse vriend en Schuurs 3 prima verdedigers achterin. Benieuwd of hij dan voor de breedte wordt gehaald.
    Vind ik leuk
    Olfie +3612
    donderdag 11 januari 2018 om 21:36
    3 tieners. Beetje meer leeftijd als Viergever vertrekt is niet weg denk ik. Als ie maar Engels gaat leren, anders heb je er nog weinig aan wellicht. Alhoewel, de verdediging kan ook wel eens uit 3 Zuid Amerikanen gaan bestaan, wellicht de NLers portugees leren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 20:46
    Lisandro Magallandewarmingupbeginnen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7276
    donderdag 11 januari 2018 om 20:47
    Dit had een paar jaar geleden moeten gebeuren: DOORPAKKEN.
    Beter laat dan nooit en een goed begin in 2018 !
    Overmars mag van mij het stokje overnemen van v.d. Sar.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 20:48
    Een draai om zn oren moet van der Sar hebben
    Vind ik leuk
    Nuance +6940
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    Dat is bij hem niet zo moeilijk.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:04
    Wel met 2 man doen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7276
    donderdag 11 januari 2018 om 22:07
    De RVC waakt.
    Er zal altijd een TD zijn en een AD die onder toezicht van de RVC hun werk doen volgen een vooraf bepaald beleid.
    Een simpele, korte lijnen, organisatie dus.
    Een door de wol geverfde ondernemer met bewezen succes in binnen en buitenland zou ook niet misstaan bij Ajax, voor de balans. Teveel ex profs is nergens goed voor, met Overmars als TD en de Mol jr ( al eerder in de RVC gezeten ) als AD zou Ajax een fantastische Directie hebben.
    ( gaat de Mol jr niet doen trouwens )
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    donderdag 11 januari 2018 om 20:57
    Geef hem niet teveel macht das ook niet goed voor marcje
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7276
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    Dat is helemaal waar, maar dat geldt voor elk mens.
    Daar is echter in voorzien in de organisatie structuur.
    De RVC en de Directie komen vooraf een beleid overeen, waar een ieder zich aan dient te houden.
    De RVC waakt over dat beleid en ziet toe en kunnen dus een Directeur daarover aanspreken, ze hebben ook de macht een Directeur bijvoorbeeld te ontslaan mocht daar voldoende reden(en) voor zijn.
    Dus dat zit wel goed, ik ben optimistisch en dat is weleens anders geweest.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    donderdag 11 januari 2018 om 22:04
    Jaa ben ik het mee eens allerbeste beslissing was toch wel Keizer en Bergkamp eruit vanaf nu word de sfeer alleen maar beter en geen kampen wel ironisch Bergkamp:p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7276
    donderdag 11 januari 2018 om 22:12
    Ja, maar ten Hag is ook een gok hoor......3 jaartjes pas als Hoofdtrainer in die zwakke ere divisie bij mindere clubs en totaal geen Internationale ervaring als Hoofdtrainer.....
    Als hij tegen Feyenoord en Utrecht geen geluk heeft krijgt ie het meteen erg moeilijk, ik had liever Tuchel gehad.
    Aan de andere kant, als Marc een goed elftal neerzet moet je gewoon met 2 vingers in je neus kampioen kunnen worden in de ED met welke Trainer dan ook........
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    donderdag 11 januari 2018 om 22:15
    Jaa ik denk ook dat een trainer 30 % of 40 % inbreng heb rest hangt van 11 mannen/jongetjes af maar ik doelde voornamelijk op rust binnen een club kijk naar Ado&Feyenoord nu is er rust in de tent nu gaat het tenminste over of Younes kut speelt ipv wie de slang is en wie bepaald en dat de trainer geen regie heb onrust hevelt altijd over naar selectie
    Vind ik leuk
    myrthewit +1473
    donderdag 11 januari 2018 om 20:48
    Ik ben niet tegen het aantrekken van dit soort spelers, maar ik vraag me wel af of er nu niet te veel gekocht gaat worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:56
    Onze verdediging is het meest karige van de hele selectie. Plus Dijks vertrekt deze winter. Viergever aflopend contract. Veltman wilt weg. En wie weet wat gaat gebeuren met de Ligt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22180
    donderdag 11 januari 2018 om 20:49
    Weer een verdediger? Ten Hag gaat vast 5-3-2 spelen ;-) Dan heb je er een boel nodig!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17234
    donderdag 11 januari 2018 om 20:54
    Hehe ik houd m’n hart vast ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:09
    Geef ons er maar twee
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10186
    donderdag 11 januari 2018 om 20:50
    Hij kan ook RB spelen, dus zal wel als vervanger van Veltman worden aangetrokken dan..
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 20:51
    Is Veltman een rechtsbuiten dan ?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10186
    donderdag 11 januari 2018 om 20:54
    RechtsBack..
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:05
    Hahaha hap hap
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10186
    donderdag 11 januari 2018 om 21:22
    Dacht ik leg het even uit.. ;)
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1424
    donderdag 11 januari 2018 om 20:50
    lijkt me iets teveel van het goede met alle andere verdedigende aankopen.
    Vind ik leuk
    rovers +93
    donderdag 11 januari 2018 om 20:53
    En maar KOPEN !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:34
    Als je geld hebt koop je spelers en hoef je geen verboden constructies te bedenken
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1424
    donderdag 11 januari 2018 om 23:04
    Volgens mij ben je het niet met me eens, maar welke club in Nederland heeft er gebruik gemaakt van een verboden constructie? Bedoel je soms Twente?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10186
    donderdag 11 januari 2018 om 20:56
    Viergever vertrekt en Veltman waarschijnlijk ook..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:34
    Welke dan?
    Vind ik leuk
    Foebele +48347
    donderdag 11 januari 2018 om 20:51
    Volgens mij kunnen we die nu al gebruiken. We hebben nu alleen de Ligt, Wober en Viergever wat al 1 te weinig is en Viergever is nog geblesseerd.

    Veltman kan centraal, maar is de rechtsback die je niet zomaar centraal kunt zetten, omdat Zeefuik en Orejuela nou niet bepaald klaar staan om het over te nemen.

    Sowieso kan het geen kwaad hem een half jaar eerder te halen, zodat hij al gesetteld is als hij volgend jaar een beoogde basisplek moet zien af te dwingen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    donderdag 11 januari 2018 om 20:52
    Overmars gaat laatste tijd lekker op dat Amsterdamse spul
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17234
    donderdag 11 januari 2018 om 20:52
    Damn, Marc blijft maar gaan! Goed hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:36
    Wat moet je anders met dat geld, laten rollen en binnen harken.
    Viergever vertrekt, Veltman en Younes leveren nog iets op dus heb je e gewoon nodig bovendien houdt Marc graag de posities dubbel bezet.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:52
    Kan Dijks naar Sparta komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 20:57
    Heel mooi laat maar komen. :-)
    Vind ik leuk
    Laufen +40
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    Invloed van Maxima bij Ajax steeds meer aan de oppervlakte
    Vind ik leuk
    Laliga +1779
    donderdag 11 januari 2018 om 21:00
    Ze moeten wel want veltman zal wel nieuwe uitdaging buitenland gaan , viergever is transfervrij , dijks gaat nu waarschijnlijk . Wie weet word de ligt nog verkocht oook ( denk het niet nu barca die jongen heeft gekocht ) .
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6173
    donderdag 11 januari 2018 om 21:03
    Goed bezig

    Als je internationaal ook weer wat wilt gaan presteren dan moet de selectie breder zijn
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:08
    Trek dan Verhoeven weer aan
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6173
    donderdag 11 januari 2018 om 21:27
    Wordt een extra dug-out plaatsen dan gast :P
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:40
    Elftalfoto zet maar op panorama-stand die camera
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6173
    donderdag 11 januari 2018 om 21:47
    Vanuit een helikopter :P
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    donderdag 11 januari 2018 om 23:20
    Haha! Hier kan ik wel om lachen
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:08
    Marcje pakt wel vaker door...
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1445
    donderdag 11 januari 2018 om 21:11
    Mooi spelertje, zou lekker zijn als hij de boel even komt opschudden in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:16
    Kopen kopen en kopen? De geweldige jeugd waar is die, weer een aankoop die dat tegen houdt
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2696
    donderdag 11 januari 2018 om 21:17
    Prima, aangezien Veltman en Viergever wel naar t buitenland zullen vertrekken na dit seizoen. En wie weet de Ligt ook. Daarnaast vind ik Ardenner boterhamworst persoonlijk lekkerder om te eten tijdens het voetbal kijken dan bijvoorbeeld opgedroogde hondenkots. Wat jullie?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:20
    Wie had dat gedacht? Van Ajax Amsterdam, naar Ajax Argentinië!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:27
    24 en 25 jarige Argentijnen die nog steeds in Argentinie spelen zullen waarschijnlijk geen toppers zijn anders waren ze al minstens 3 jaar eerder weggeweest. Voor een Nederlandse club kunnen het natuurlijk wel aanwinsten zijn want beter valt er niet te halen door de concurrentie van de toplanden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7907
    donderdag 11 januari 2018 om 21:29
    En Cruyff draait zich weer om in z'n graf.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:46
    Hoe moet hij dat doen ? Denk je dat ze hem levend de grond ingespaaid hebben ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +7907
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:36
    Tjonge, moet ik ook nog voor n stukje algemene ontwikkeling zorgen...

    http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=Zich%20in%20zijn%20graf%20omkeren
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:30
    Dat zal moeilijk gaan, Nederlands beste voetballer aller tijden is gecremeerd en niet begraven!
    Vind ik leuk
    Blindsy +7907
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:28
    Dan maak ik er speciaal voor jou 'Cruyff zou zich in zijn urn omdraaien' van.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:41
    De crematie houdt dit tegen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7907
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:39
    Kun je nagaan hoe groot Cruyffs afkeer moet zijn voor het huidige koopbeleid.
    Plan Cruyff officieus mee-gecremeerd...
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    donderdag 11 januari 2018 om 21:30
    nog even en er is geen plaats meer voor eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    donderdag 11 januari 2018 om 21:32
    Als dit doorgaat dan heeft Overmars aan verdedigers uitgegeven: Sanchez (5), Tagliaficio (5), Schuurs (4?), Magallan (8?), Wober (8), Onana (150.000) en Van Leer (500.000) daarnaast Veltman, De Ligt en Viergever voor niets. Ik laat Sinkgraven even buiten de beschouwing omdat hij eigenlijk als middenvelder gehaald is.
    Maar samen kosten deze achterhoede zo n 31 miljoen.
    Sanchez al verkocht voor ruim 40 miljoen. Komende zomer verwacht ik een vertrek van Onana, Veltman, De Ligt (Onana en De Ligt kan je waarschijnlijk niet behouden) die samen toch ook wel minimaal tussen 50 en 60 miljoen gaan opleveren. Samen met Sanchez is dat ruim 100 miljoen tegen 31 miljoen uitgaven en dan nog steeds staat er straks een prima achterhoede.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 21:48
    Leuk om trots op iemand anders zijn bankrekening te zijn.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    donderdag 11 januari 2018 om 21:56
    Ach, altijd beter dan trots te zijn op vage koopcontructies en huurcontructies om je elftal rond te krijgen... bespeur ik hier wat afgunst? haha.. tja... wordt een stukje lastiger sinds fam. Philips zijn handen heeft afgetrokken van je cluppie he?
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    donderdag 11 januari 2018 om 22:03
    Nee
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:45
    Geld moet rollen en het rolt allemaal richting Amsterdam.

    PSV moet ene inhaalslag maken omdat ze anders met AZ, Vitesse en Utrecht uit mogen maken wie derde in de competitie wordt. De rare constructies van PSV heeft ze al een keer op de rand van de afgrond gebracht en dat zal weet gebeuren als ze zo doorgaan. Ze kopen Romero met geld wat ze denken te verdienen met de verkoop van Lozano komende zomer na het WK, dergelijk beleid is vragen om problemen Feyenoord is niet voor niets een andere weg ingeslagen heeft inmiddels zo'n 75 miljoen aan eigen vermogen
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:06
    Volgens de cijfers van Feyenoord zelf 24 miljoen.

    Ken je trouwens het verschil tussen eigen vermogen en liquide middelen al?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:37
    Ajax had eerder door moeten pakken met Arana en Mina dan had je nu een dijk van verdediging gehad met de Ligt en Wöber erbij. Dat Ajax meer fysiek haalt is te prijzen overigens alleen vindt ik het raar dat ze pas zijn gaan doen nadat Veltmate van Groningen werd overgenomen.
    Vind ik leuk
    Zilt +34
    donderdag 11 januari 2018 om 21:49
    Is goed maar daarna wel stoppen. Tis even kláar dan Marc! Wat hebben we aan teleurgestelde spelers?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 21:53
    De opleiding van Ajax.......
    Vind ik leuk
    Renelas +150
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    Wat is er opeens mis met dat je geld uitgeeft aan spelers als je het geld op de bankrekening hebt staan. Erop gaan zitten? Dan krijg je daar weer een storm van kritiek daar op. Zolang ze maar slim investeren en wellicht komt het nog tot iets moois ook.
    Vind ik leuk
    James655 +649
    donderdag 11 januari 2018 om 22:10
    Wat "pakt Overmars door" dan? Heeft hij een bod uit gebracht aan club en/of aan speler?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:17
    Overmars is los
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:18
    Overmars is los
    Vind ik leuk
    52N6E +964
    donderdag 11 januari 2018 om 22:19
    ....VP citaat ‘’De scouting in Zuid-Amerika begint serieus zijn vruchten af te werpen voor Ajax”....???
    Eerst resultaten en dan pas dit soort uitspraken...behalve NEres heb ik nog niet veel zien spelen...

    En ik heet geen Bergkamp...
    Vind ik leuk
    Ajax! +1586
    donderdag 11 januari 2018 om 22:23
    40+ miljoen Sanchez, geen goed resultaat????
    Vind ik leuk
    52N6E +964
    donderdag 11 januari 2018 om 22:57
    Resultaat bedoel ik prijzen mee. Ik zit hier toch op voetbalprimeur?

    Ik heb nooit kunnen begrijpen dat wij als supporters zo blij worden als een speler van je eigen club voor veel geld wordt verkocht. Ik check als supporter die elk twee weken de thuiswedstrijden trouw bezoekt toch ff mijn saldo na zo’n transfer maar vraag mij daarna altijd af waarom...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Ajax! +1586
    donderdag 11 januari 2018 om 23:00
    Europese finale gehaald met Sanchez! Ja ja 2de is geen prijs, maar als NL club die finale halen dat gebeurd misschien wel nooit meer.

    En we worden elke keer leeggekocht, dus 40+ miljoen is goed voor onze toekomst, de ontwikkelingen met Neres is goed! En ja, de prijzen komen ook weer vanzelf dat is altijd een golfslag. We zijn pas bezig actief in Zuid Amerika, dus heb een beetje geduld met o.a de prijzen....
    Vind ik leuk
    52N6E +964
    donderdag 11 januari 2018 om 23:04
    Ok ok ...verwachting wordt wel hoog nu ...dat snap je.
    Elke wedstrijd winnen is al een must voor Ajax. Maar nu mag je niet meer verzaken en is het in 1 streep door naar plek 1 en dit jaar overwinteren in de CL!
    Vind ik leuk
    Ajax! +1586
    donderdag 11 januari 2018 om 23:05
    We gaan ervoor! Het moet!
    Vind ik leuk
    Ajax! +1586
    donderdag 11 januari 2018 om 22:22
    Als dit lukt! Zou geweldig zijn!
    Ook door de overmatige interesse in De Ligt door tal van top clubs.
    Dan kunnen we deze goede verdediger alvast binnen hebben!

    Overmars goed bezig! Heeft nu meer vrijheid nu Bergkamp weg is;) hij is los!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:25
    Waar is de jeugd dan
    Vind ik leuk
    Ajax! +1586
    donderdag 11 januari 2018 om 22:43
    DeLigt, vdBeek, Kluivert niet gezien???
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10710
    donderdag 11 januari 2018 om 22:39
    Heerlijk al dat anti Ajax gelul, kan ik oprecht van genieten! :-D
    Ik ga weer slapen met een glimlach, bedankt en slaap lekker..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:40
    Je hebt even niet opgelet. 5 miljoen gekocht 45 verkocht? Heet dat in Brabant verdampen?
    Vind ik leuk
    FACT +1958
    donderdag 11 januari 2018 om 23:00
    A ja joh! Aankoop nummer 15 dit seizoen!
    Vind ik leuk
    yuuup +8633
    donderdag 11 januari 2018 om 23:13
    Valt me op dat iedere aankoop, target en verlengende speler sprekend op Overmars lijkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 23:20
    en eigen jeugd? ga vooral door met buitenlanders aantrekken ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 23:40
    Hoop dat Overmars Dijks aan Sparta verhuurd.
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:01
    Kopenkopenkopen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:17
    Jaloersjaloersjaloers?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:16
    Of het lukt of niet, Overmars laat wel zien dat hij niet kon functioneren door die ziekelijke BergRAMP. Wat een weelde zeg, een leven zonder Dennis BergRamp.
    Vind ik leuk
    Hansi H +108
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:43
    Het voorbeeld Bayern Munchen koopt ook alles.
    Overmars lijkt bevrijd van het dogma "alles uit eigen jeugd".
    Vind ik leuk
    Martin.P +89
    vrijdag 12 januari 2018 om 01:09
    Maar goed dat Johan dit niet hoeft mee te maken.
    Weg revolutie
    Vind ik leuk
    Itsese +3181
    vrijdag 12 januari 2018 om 04:37
    Maar PSV heeft daar een toernooi toch? Tegen al het talent dat er rondloopt?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 04:37]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866
    vrijdag 12 januari 2018 om 05:23
    Schoon schip, nieuwe trainer, nieuwe spelers, goeie scouting in zuid Amerika. Klinkt als muziek in de oren!
    Vind ik leuk
    edje2307 +297
    vrijdag 12 januari 2018 om 05:44
    Johan draait zich 3x om....wat een beleid hahaha
    Vind ik leuk
    Peejee +1
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:37
    Opleidingsclub??????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Overmars pakt door en wil 24-jarige verdediger in zomer naar Ajax halen'