'Ik denk serieus dat Van Dijk zó'n groot verschil gaat maken bij Liverpool'

    'Ik denk serieus dat Van Dijk zó'n groot verschil gaat maken bij Liverpool'

    donderdag 11 januari 2018 om 22:47

    Met Virgil van Dijk in de ploeg heeft Liverpool zich verzekerd van een plek in de top-vier van Engeland. Dat zegt voormalig Liverpool-captain Jamie Redknapp. Hij denkt dat Liverpool nog nooit een verdediger als Van Dijk gehad heeft.

    "Iedereen heeft het over de tweede plek, maar ik denk dat ze minstens bij de eerste vier gaan eindigen, zegt Redknapp tegen Sky Sports. "Ik denk serieus dat hij zó'n groot verschil gaat maken. Door het vertrek van Coutinho zijn er twijfels of Liverpool in de top-vier gaat eindigen. Defensief gezien hebben ze lang problemen gehad en Van Dijk zorgt er voor dat je minstens bij de eerste vier gaat eindigen."

    "Ik heb het vanaf dag een gezegd: hij is de speler die ze nodig hebben. Hij geeft Liverpool een defensieve basis die ze nooit hadden. Ze hebben een leider nodig, dat heb ik al een tijdje geroepen. Als je kijkt naar Klavan, Matip en Lovren zit er niemand bij die de boel achterin opbouwt of een prater is."

    Poll

    Eens met Redknapp?

    (381 stemmen)

    Plaats een reactie

    Filip_FCU +10115
    donderdag 11 januari 2018 om 22:48
    Gaan we eerst is ff 10 wedstrijdjes bekijken?
    Vind ik leuk
    Peast22. +57
    vrijdag 12 januari 2018 om 07:06
    Je hebt gelijk, hoor! Maar dan moet je dat ook zeggen als hij eens een mindere wedstrijd speelt.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1516
    donderdag 11 januari 2018 om 22:49
    Zou best kunnen. De verdediging van Liverpool was niet best. Is nog steeds niet heel veel, maar Van Dijk brengt wel kwaliteit.
    Vind ik leuk
    forza nec +1114
    donderdag 11 januari 2018 om 22:54
    Ja. en zonder van dijk ook wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:56
    Een verdediger die het verschil maakt, Liverpool kan nog wel eentje gebruiken achterin.....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    donderdag 11 januari 2018 om 23:13
    Zoiezo centimeter of 5 verschil met lovren
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4447
    donderdag 11 januari 2018 om 23:38
    5 centimeter.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7597
    vrijdag 12 januari 2018 om 06:44
    heb je met beide heren onder de douche gestaan:)
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:42
    Haha was het maar zo een feest kon ik ook zeggen dat ik een verwent miljonairtje was maarja ben wel gelukkig hoor daar niet van
    Vind ik leuk
    broedkip +1287
    donderdag 11 januari 2018 om 23:39
    In Engeland houden ze van houthakkers in de defensie. Een voetballer redt het daar niet.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4447
    donderdag 11 januari 2018 om 23:42
    De beste wedstrijden van Coutinho waren vanaf linksbuiten. Daar hebben we Mané. Dus het vertrek van Coutinho zou geen excuus moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +10952
    vrijdag 12 januari 2018 om 00:41
    Ach Firmino, Salah en Mané zijn toppers. Als 4de speler daar voorin kan de concurrentiestrijd losbarsten. Lallana, Solanke, Oxlade (lijkt me de beste optie) Sturridge en zelfs Ings en Woodburn kunnen hun kans nu gaan grijpen
    Vind ik leuk
    Vato75 +1832