Romero maakt direct indruk bij PSV: En met links en rechts, hè?

Romero maakt direct indruk bij PSV: "En met links en rechts, hè?"

vrijdag 12 januari 2018 om 06:53

Coach Phillip Cocu heeft een goede eerste indruk gekregen van Maximiliano Romero. PSV moet nog wel even geduld hebben, want door een bovenbeenblessure komt de spits niet in actie op de Florida Cup.

Net als in het oefenduel met Corinthians (1-1) zal Romero ook komende nacht ontbreken tegen Fluminense. "Misschien had hij die wedstrijd eventueel een stukje gespeeld, maar dat gaan we nu ook niet doen", aldus Cocu vrijdag in De Telegraaf. Hij is geduldig is met de net negentienjarige Argentijn. "Hij zal natuurlijk moeten wennen aan onze manier van werken en spelen."

"De trainingsintensiteit is heel anders dan die jongens gewend zijn. Meer interval, kortere partijtjes, kortere acties. Daar zal hij de tijd voor krijgen", aldus Cocu, die desondanks onder de indruk is. "Het is echt een speler die bewust afwerkt tussen de palen. Niet blind rammen. Dan weer laag in de hoek, dan weer hoog. Of even een balletje verlengen. En met links en rechts, hè?"

Ook Sam Lammers is lovend. "Hij heeft natuurlijk pas een paar keer meegetraind, maar hij maakt een goede indruk", vindt de aanvaller, die open staat voor een verhuurperiode. "Voor zijn leeftijd is het een sterke jongen. Hij doet het goed, volgens mij."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Verwacht jij dat Romero een succes wordt?

(3784 stemmen)

Plaats een reactie

Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 06:59
“Hij is geduldig is met de net negentienjarige Argentijn."

Cocu is ‘geduldig’ met alle jonge spelers. Oftewel: hij stelt ze niet op.
Vind ik leuk
SB +177
vrijdag 12 januari 2018 om 07:34
Deze reactie is een beetje overbodig, wij weten bij psv ook wel dat jeugd (helaas) niet top prioriteit 1 is. Maar als je iemand voor 10,5 mil haalt, gaat hij echt wel vele minuten maken, of niet soms?
Vind ik leuk
Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 08:43
Dat is niet zomaar gezegd. Voor Ramselaar en Luckassen is bijvoorbeeld 5 a 6 miljoen neergelegd en die zitten ook meer op de bank dan dat ze spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:30
Ramselaar mag nu spelen i.p.v. Pereiro. In het begin was Pereiro namelijk beter, en vorig jaar waren Propper en Guardado beter.
En Luckassen is zelfs tegenover Isimat Matig en dat zegt heel wat...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:41
19 jaar ? ik dacht dat hij 17 was
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:06
Hahaha hij werkt af binnen de palen nou nou phillip goed gezien man je zou een spits halen die alleen maar afwerkt over de achter en zij lijn eerst met link en dan met recht wat een uitspraak van niks
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:09
Lopen er veel van rond hè.
Vind ik leuk
Banaan +560
vrijdag 12 januari 2018 om 07:31
Zijn zat spelers die altijd wreef uithalen wanneer het kan waar je soms moet kiezen voor de binnenkant. Henry is hier een van de beste voorbeelden van. Altijd binnenkant voet in de 16 en hoekje goed kiezen (oftewel “bewust afwerken tussen de palen”).
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:33
Of jij snapt het niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:37
Dat wordt vaak je naam veranderen .
Vind ik leuk
frankn27 +4431
vrijdag 12 januari 2018 om 08:13
verbaasd me niets dat jij zijn uitspraak niet begrijpt, ik zal wel wat hij bedoeld... sterker nog hij verteld het er zelfs bij: hij ramt niet blind op de goal
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:26
Betekent dat dat de rest van de spitsen van psv dat wel doen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:07
Is ook zo Frank ik snap ik wat hij bedoelt, ik bedoel dat er altijd maar wat dom gelult wordt
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:36
Als hij dat wel wil ken ik nog een goede buitenspeler voor hem!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:06
Younes?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 13:54
haha je kent hem
Vind ik leuk
Vato75 +977
vrijdag 12 januari 2018 om 07:09
Die staat heel snel basis in psv 1
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:17
Topper in worden met een aanval met Lozano, Romero en Malen kan je jaren lang mee vooruit !
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:30
Nee hoor. Als ze het goed doen, dan zijn ze ook zo weer weg.
Dat is het nadeel van gekochte spelers. Ze zijn ook zo weer vertrokken. Zie Sanchez. Daarom komen ze naar NL.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:37
Ja man, helaas volgend jaar weer de markt op als ze goed zijn
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:20
Als ze jaren bij jullie blijven, dan moeten er toch wel 'Pereiro-lampjes' gaan branden lijkt me...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:02
Arias is één van de spelers die het Langste al in psv selectie zie. Een arias lampje zou heel mooi zijn
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:04
Misschien dat de internationale voetbalwereld niet zo onder de indruk is van Arias?

Geloof me, als genoemde voorhoede nog jaren bij PSV intact blijft, dan gaat er iets niet goed met de heren...
Ik zag het liever anders allemaal, maar het schijnt zo te werken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:05]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 14:32
Ik hoop dat ze niet onder de indruk zijn. Ik wel al zo lang als hij bij psv speelt. Van mij mag ie tot het einde van zijn carrière bij PSV blijven. Beste verdediger van de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:31
Ja geen twijfel over mogelijk. Verre afstand op De Ligt, Schwaab, Haps, enz...
Vind ik leuk
Cookee +5379
vrijdag 12 januari 2018 om 12:20
Hoop wel dat die Pereiro lamp een spaarlamp is.
Hoef geen ijsbeer in de tuin.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:25
Als het zo'n ouderwetse spaarlamp is, dan is er nog hoop voor PSV.

Het duurt nogal een poos voordat het licht echt brandt....
Vind ik leuk
Cookee +5379
vrijdag 12 januari 2018 om 12:49
haha... ja die lamp gaat eerst overdenken... wil ik dit wel?
Is er niemand anders die wil branden?

Maar om on topic te komen, ik denk dat het beter voor Pereiro is als hij naar een andere club gaat, er zit veel meer in dan in het systeem van PSV past.
Voorin bij PSV is het zo druk als 'Black Friday'.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:29
Een linker en rechter oorbel ook. Niet dat het mij wat uitmaakt. Maar ik constateer het gewoon.
Vind ik leuk
SB +177
vrijdag 12 januari 2018 om 07:35
Ja het is er wel een type jongen voor, maar zo kunnen we bij vele spelers nog wel wat opnoemen denk ik.
Vind ik leuk
Leedz +3833
vrijdag 12 januari 2018 om 10:17
Dat viel mij ook op...

Hij mag uiteraard zelf doen wat hij wilt met zijn oren maar als je aan het trainen bent of een wedstrijd hebt doe die dingen uit aub
Vind ik leuk
Kuip +3710
vrijdag 12 januari 2018 om 07:41
"De trainingsintensiteit is heel anders dan die jongens gewend zijn. Meer interval, kortere partijtjes, kortere acties. Daar zal hij de tijd voor krijgen", aldus Cocu.
Ja, in Argentinië is die jongen natuurlijk niks gewend......voordat je op het wereldtopniveau van PSV mee kunt draaien hen je wel even tijd voor nodig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:38
Nou ja van aanvallen naar counteren is een hele omslag hoor!
Vind ik leuk
R2 +3513
vrijdag 12 januari 2018 om 11:17
Het duurde voor Neres een half jaar voordat hij de buitenaardse Ajax tactieken had aangeleerd en eindelijk kon meedoen.
Vind ik leuk
Cookee +5379
vrijdag 12 januari 2018 om 12:22
Heeft Cocu teveel met Frank de B. gesproken of is dit zijn manier om te zeggen mijn PSV werkt op hoog niveau?
Kom op, alles uit 't buitenland is in dit land meteen een ster.
Vind ik leuk
Paul1982 +7223
vrijdag 12 januari 2018 om 08:05
Zo he, een prof die met rechts en links kan schieten!!

Ligt het aan mij, of is het heer normaal dat als je miljoenen verdient, je ook wat aandacht aan je 'zwakkere' voet/been mag besteden?
Vind ik leuk
Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 08:50
Lekker bijdehante opleiding, maar in de praktijk zijn er maar relatief weinig spelers die met beide benen/voeten even goed schieten. Dat weet jij toch ook wel?
Vind ik leuk
Paul1982 +7223
vrijdag 12 januari 2018 om 08:54
Ja, dat weet ik, maar het is toch heel erg gek? Ik voetbal zelf in de laagste klasse van het amateur voetbal, maar wij hebben spelers die redelijk met 2 benen kunnen schieten. En wij betalen elke maand contributie ipv dat we miljoenen overgemaakt krijgen. Ik bedoel dit bericht ook niet speciaal richting PSV/Romero, maar naar alle voetballers.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 08:14
Wat ik zeker weet over hem is dat mijn vrouw zijn oorbelletjes schattig vindt en dat ik het behoorlijk nichterig vind.
Vind ik leuk
NederBelg +1257
vrijdag 12 januari 2018 om 08:41
Al had ie er een baardgroei bij zoals Alexi Lalas en een Carlos Valderama Pruik over zijn oorbelletjes waardoor een Depay hoed niet meer blijft zitten! Als hij ze er maar inschiet zal het me een rotzorg wezen.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:24
Klopt. Daar zei ik verder dan ook niks over.
Vind ik leuk
NederBelg +1257
zaterdag 13 januari 2018 om 09:30
Blij dat je dat met me eens bent. Hoewel je wel degelijk iets zei over die oorbelletjes natuurlijk.
Maar goed.
Ik was natuurlijk ook vergeten te melden dat hij ook een jorge campos shirt aan had kunnen hebben samen met voorgenoemde andere kenmerken. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:43
Ik denk dat jij helemaal geen vrouw hebt en dat jij met " mijn vrouw" ..jezelf bedoeld
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:39
Of zijn kleine vriend?
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:25
Jij mag denken wat je wilt.

Zolang ik maar weet wat ik zeg.
Vind ik leuk
mablo46 +630
vrijdag 12 januari 2018 om 08:53
straks kom hij nog met een handtasje op de training
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:08
Of erger nog, gaat hij met Marc Overmars of Kevin Blom op stap....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:09]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:40
Overmars is wat dwars en gaat voor overdwarse gaatjes.....het schijnt dat jij als chinees niet veilig bent
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:42
Dat is ook precies de reden waarom je mij zelden of nooit in de omgeving van de Arena ziet verschijnen.
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 10:04
Jij date natuurlijk op de plek waar Fons Spooren zijn dates zocht? De Chinese schandknaap :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:14
Nee Nielsje, ik date niet. Maar jij weet toch ook vast en zeker wel in welke Nederlandse stad het grootste kindermisbruikschandaal van Nederland heeft plaatsgevonden?
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
Erg genoeg wel, wat dat ermee te maken heeft? Ik hoor je namelijk nooit over het kindermisbruik ( onschuldige jeugdspelers ) wat plaats heeft gevonden bij PSV, maar je hebt het wel al een aantal keren over Amsterdam gehad!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:23
Alle (kinder)misbruikzaken zijn te triest voor woorden en ze moeten deze zieke geestelijke gestoorden kei hard aanpakken. Dus ook Fons Spooren of andere personen die bij deze zaak bij PSV betrokken zijn geweest. En net zoals er hier een aantal mensen regelmatig over Fons Spooren beginnen of over de kindermisbruikkwestie binnen PSV, heb ik het hier ook weleens over de grootste kindermisbruikzaak van NL. En erg genoeg gebeuren deze ziekelijke praktijken in geheel NL / gehele wereld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 10:26]
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 10:28
Inderdaad, zelf bij die '' warme PSV familie '' waar jullie zo trots op zijn, verder zwijg ik maar voordat het uit de hand loopt :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:32
In alle families gebeurt er weleens iets. Dus ook in de "Ajax-familie" gebeuren er zaken die niet door de beugel kunnen of gekund hebben. Voorbeelden genoeg, maar laat ik daar ook maar niet over uit gaan uit weiden, want daar schieten we (hier) allemaal niets mee op ;)
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 10:40
Daarom zeg ik al dat ik er maar beter over op kan houden :) Verder ook geen zin om verder tijd te besteden aan vuilnis.

De mazzel :)
Vind ik leuk
Mass +1912
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Laat maar joh...hij snapt er niks van. Eerst Fons erbij halen..en dan zeggen hoe erg het allemaal wel niet is. Jij begon erover nielske...)
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 17:13
Er is al een paar dagen wat Brabants vuilnis steeds bezig om over over Ajax/Amsterdam te lopen trollen over gay en misbruik, trek je dan ook je bek open? Hypocriete hufter. Je ziet toch zelf wat die mafkees van een belchinees bedoelde, of niet soms?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:07
Held, durf je niet meer op mijn reactie te reageren? Jij bent het prototype die wel loopt te zieken op artikels over PSV maar doen bepaalde PSV’ers dit op artikels over Ajax hier, dan reageer jij als een kleutertje! En scheldwoorden gebruiken naar jouw critici hier getuigt van onvolwassenheid en onmacht. Je moet een eigen forumpje beginnen wanneer je geen tegenspraak kunt dulden! Lekker alleen voor jezelf! Wat jij niet wil wat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:14]
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 19:24
Vuilnis bij de naam noemen met vuilnis is toch geen schelden?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:31
En "hypocriete hufter", "mafkees van een Belchinees", "walgelijke chinees" zeker ook niet? Heeft met niveau te maken Nielsje. En nogmaals wanneer je her en der een sneer uitdeelt richting PSV (o.a. vandaag over kapsel van Cocu, Fons Spooren en kindermisbruikzaak PSV) moet je er niet gek van op kijken dat anderen ook weleens een sneer richting jouw favoriete clubje uitdelen. De zogenaamde Amsterdamse directheid werkt bij jouw maar één kant op, en dat is alleen met het uitdelen naar anderen. Het kunnen incasseren, komt niet voor in jouw woordenboek. Dan verval je termen als "vuilnis" en andere dom stigmatiserend taalgebruik (alle Brabanders) of domme scheldwoorden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:17
https://www.volkskrant.nl/sport/ajax-lid-uit-functies-gezet-om-misbruikbeschuldiging~a3580881/

Ik zou maar niet zo'n praatjes over PSV hebben Nielsje...heb je het gelezen over jouw Ajax...dus voortaan je mondje maar dichthouden over dit soort onderwerpen

En het ergste van alles is dat hij er nog steeds werkt...Ajax vindt het niet eens erg
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:37]
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 14:56
Leven de figuren uit Brabant soms in een verkleinde wereld met verklein woorden?

Overigens staat er toch te lezen dat de man niet meer in functie is bij Ajax. Verder ging het erom dat die walgelijke chinees wel vaker over Amsterdam begint , maar net als de meeste Brabanders de ogen sluit voor de wanpraktijken die er in Brabant en PSV hebben gespeeld.

Of lul jij dat wel goed?

Verder stop ik ook met jouw de discussie, ik besteed mijn tijd liever niet aan vuilnis :)

De mazzel!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:47
Dat is wel erg schijnheilig Nielsje wat je nu doet hier. Jij begint zelf over Fons Spooren en de kindermisbruikzaak bij PSV. Wanneer je weerwoord krijgt, piep je er tussenuit met "mazzel". Komt Futjebal met eenzelfde voorval bij Ajax waar jij PSV ook terecht van beticht, pareer jij dit met een stigmatiserende reactie over "figuren uit Brabant". Niveau Kleuterschool en erg hypocriet. Jij bent blijkbaar ook zo'n gastje met een grote waffel, die wel kan uitdelen, maar niet kan incasseren! En ook nog het woord "walgelijke Chinees" gebruiken als een kleutertje die geen tegenspraak duldt. Ga naar het Ajax-forum wanneer je niet tegen kritiek van jouw favoriete clubje kunt. En nu snaveltje toe en tot houdoe!!!
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 19:23
Voetbalprimeur is toch een Ajax site, dat zeggen jullie toch altijd, of niet soms objectief?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:20
Zal je familie niet leuk vinden..of verspilde je al geen tijd aan hun??
En verkleinwoordjes worden in Brabant bij kleuters gebruikt..vandaar
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:21]
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 19:26
Ik besteed veel tijd aan familie, en vuilnis nee dat is mijn familie niet, ze komen namelijk niet uit de omgeving waar jij vandaan komt :)

Wij gaan eten, thuisbezorgd is onderweg, de groetjes :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Fijn jongen, smakelijk eten en netjes met mes en vork eten en niet me je handjes ;). Groeten uit de slimste regio van Nederland!!
Vind ik leuk
Niels92 +6043
vrijdag 12 januari 2018 om 21:00
Broodje shoarma en durum doner, nee daar gebruik ik geen mes en vork voor :)

Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:13
Ik hoop dat het lekker was ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:09
Tja, Cristiano Ronaldo ziet er wellicht ook wat nichterig uit, maar schijnt best aardig te kunnen voetballen.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:13
Zijn oorbelletjes waren op die leeftijd nog iets extravaganter meen ik. Maar goed, als hij er beter van gaat voetballen zul je mij niet horen hoor.

Ben wel benieuwd wat stratum hier nou van vindt. Hij geeft altijd aan voorkeur te hebben voor wat oudere, mannelijke types met ietsje meer dan een pubersnorretje...
Vind ik leuk
JCJWZ +10486
vrijdag 12 januari 2018 om 11:09
"Hij zal natuurlijk moeten wennen aan onze manier van werken en spelen."

Jatten Psv dit ook alweer van Ajax? Romero zal wel te aanvallend ingesteld zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:22
Wat een nonsens; jatten en Romero is te aanvallend ingesteld. Waarom heeft Ajax dan nu een trainer en hulptrainer met beide een PSV-verleden aangesteld? Is dat dan ook jatten in jouw visie?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:05
Plus de intern trainer reiziger heeft een psv verleden. Als je zelf al 5 jaar geen kampioen bent geworden dan moet je spieken bij de beste club van nl over de afgelopen 5 jaar
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 17:34
Pfff... ik zou persoonlijk een statistiek maken over de laatste 7 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:34
Altijd dat gezeur over onze manier van spelen, tis heel simpel voor een aanvaller, kansen moeten er gewoon in. Cocu is natuurlijk ook niet de meest dappere of aanvallend ingestelde trainer, stel je voor dat je ineens aanvallend moet gaan spelen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Romero maakt direct indruk bij PSV: "En met links en rechts, hè?"