'Younes in de clinch met Ajax: Duitser zegt in de zomer transfervrij te zijn'

'Younes in de clinch met Ajax: Duitser zegt in de zomer transfervrij te zijn'

vrijdag 12 januari 2018 om 07:29

Amin Younes hoopt het komende half jaar een plekje in de WK-selectie van Duitsland te bemachtigen, maar is bij Ajax voorbijgestreefd door Justin Kluivert. De 24-jarige linksbuiten worstelt met zijn vorm en zijn gemoed.

Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De ochtendkrant haalt een voorval aan tijdens het trainingskamp in Lagos. 'Tijdens één van de vele felle partijtjes in Portugal wordt Amin Younes neergehaald. Liggend op de grond pakt de Duitse dribbelaar de bal in zijn handen. Maar assistent-trainer Alfred Schreuder wil niets weten van een overtreding en schiet een andere bal het veld in: hup, spelen, doorgaan. Younes gooit zijn eigen bal vol frustratie het veld uit.'

Het zit Younes niet lekker dat hij afgelopen zomer absoluut niet mocht vertrekken. Bovendien ligt hij al enige tijd in de clinch met de clubleiding over de voorwaarden van zijn contract. De Duitser zegt aankomende zomer transfervrij te zijn, terwijl Ajax claimt een optie te hebben om de verbintenis te verlengen.

"We hebben bij zijn komst duidelijke afspraken gemaakt dat we onder bepaalde voorwaarden een optie kunnen lichten. Dus daar zie ik voor ons geen enkel probleem", reageert directeur spelersbeleid Marc Overmars.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 07:34
"Warmte"
Vind ik leuk
Simon1989 +2493
vrijdag 12 januari 2018 om 07:35
“Afspraken”
Vind ik leuk
Het Brein +2483
vrijdag 12 januari 2018 om 07:41
"Vormcrisis"
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 07:42]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:50
"Geld"
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:24
“Weg met die overschatte kabouter”

“En nee ik heb het niet over Overmars”
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 08:25]
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:01
Eigenlijk hebben jullie wel een heel leuk kwartet kabouters: Overmars, Younes, Lamprou en Schöne. Overmars is de minst leuke kabouter omdat hij geen gezellig baardje heeft.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:05]
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 09:05
En de minikabouter van de week met Kluivert..
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:11
Dopey krijgt met Neres ook een andere betekenis :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
En Hendrix de kwaadaardige kabouter zie ik er ook wel bij huppelen.
Grumpie!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:24]
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 09:28
Nee dat is Ziyech al. Die loopt altijd sjagrijnig over het veld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:28]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:52
Oké vooruit kind, dan kies ik deze: Dommel (Sleepy): blijft meer op de achtergrond, hij valt overal in slaap en wordt gekenmerkt door de vlieg die steeds om zijn neus zoemt. Deze past wel beter ja! Vooral tijdens de topper vlogen de Ajacieden langs m heen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:54]
Vind ik leuk
Hoogeveen +4239
vrijdag 12 januari 2018 om 10:09
Vergelijk jij de Ajax spelers met vliegen? ;)
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 10:15
Bergkamp, de vlieg die niet durfde vliegen.
Vind ik leuk
Hoogeveen +4239
vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
Ze zijn niet bepaald vleugellam
Vind ik leuk
Zippy +2971
vrijdag 12 januari 2018 om 11:08
Wat is een vlieg die niet durft te vliegen ?
Een stront-vlieg.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:39
Wat is een Belg die gevat probeert te doen met een mop?

Een typische Belg.
Vind ik leuk
Zippy +2971
vrijdag 12 januari 2018 om 13:37
Wat is een Nederlander die probeert een mop te vertellen?
Een levensgrote uitzondering.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 14:44
Ach vat t op zoals je dat wilt gozer, boeit mij wat
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:37
Ik ben het hier niet mee eens;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:54
Die bakkes van Hendix spreekt anders ook boekdelen.
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 10:59
Wie is Hendix? Broertje van Asterix?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 10:59]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:03
Jorrit de bal tovenaar uit Eindhoven en omstreken. Je weet wel die altijd met zijn scheve bakkes raar opkijkt als ie weer eens te kijk word gezet.
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 11:40
Ohhh die, ja hij is niet moeders mooiste maja, soort matige bjorn van der Doelen, hendig stofzuigertje opzich...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:48
Bjorn is wel een held, nog carnaval mee gevierd vorig jaar. Hij was in onze stad Den Bosch.
Vind ik leuk
Zippy +2971
vrijdag 12 januari 2018 om 11:17
............ in de clinch met Ajax.
Dat kan echt een dag gegeven worden.
Alleen de naam invulling verandert dan 7x per week.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:27
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 11:30]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:32
Wel geinig dat die kaboutertjes even jouw cluppie met 3-0 van de mat vegen.
Vind ik leuk
Morris +15373
vrijdag 12 januari 2018 om 12:01
Bij ons is er wel een speeltuin ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:43
"Younes"
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 07:36
Valt wel mee hoor, met de warmte in Portugal.
Vind ik leuk
wilheimus +1193
vrijdag 12 januari 2018 om 07:50
Dus het valt toch wel mee? Zat al bijna in het vliegtuig na de vorige discussie hier over
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 08:04
Dat ging over regen en zon toch? Kan me geen discussie herinneren over temperatuur. :P
Vind ik leuk
wilheimus +1193
vrijdag 12 januari 2018 om 08:20
Welja, kan ook. Alles beter dan hier waarschijnlijk..
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 08:24
Ik zou zo met ze ruilen.
Vind ik leuk
Adje80 +3649
vrijdag 12 januari 2018 om 07:41
Zielige reactie..hij had al een jaar eerder uit de basis moeten zijn en heeft niks te zoeken bij het Duitse elftal. Ajax kan hem goed gebruiken als stand inn en zijn helemaal niet verplicht om hem te verkopen. Hij bakte er gewoon helemaal niks van..5 goals in 40 wedstrijden ofzo vorige seizoen, heeft alleen in de oefenwedstrijd tegen leipzig en 2 redelijke wedstrijden in de Europa league gespeeld dus het blijkt dat Löw de eredivisie niet kijkt anders had hij er sowieso niet bij gezeten
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:53
Als hij zo zielig en slecht is zoals jij hem laat voorkomen, laat je 'm toch gaan en licht je de optie om het contract te verlengen toch niet?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:58
Hahaha wat een slap verhaal.. Ajax licht de optie en hij moet lekker zelf weten hoe hij zich opstelt. Of je werkt mee aan een vertrek waar we beide beter van worden of je gaat ander halfjaar de slagboom bedienen. Contract is heilig in de grote mensen wereld dat had die dwerg kunnen weten.
Vind ik leuk
dhrwobo +11406
vrijdag 12 januari 2018 om 09:06
Beetje zielig dat je hem op z'n lengte afzeikt. Ben je veel gepest vroeger?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:02
Niks te melden on topic?


Ah een PSVer snap het al
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:22
Zo, sinds wanneer is een contract heilig?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:03
Sinds dat het in ons wetboek is opgenomen 150 jaar geleden
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 18:22
Goh , blijkbaar gelde dat dan niet voor Keizer!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 19:18
Vreemd volgens mij is er gewoon betaald voor het contract...

Ben je echt zo onwetend of gewoon Ajax haat?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 19:18]
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 19:25
Dus met geld is een contract niet meer heilig?

Heeft niets mee Ajax haat te maken maar meer met je opmerking dat een contract heilig is.

En dat is het niet noch voor spelers, trainers of clubs.

En in het bedrijfsleven geldt dat ook. Oké je krijgt wat geld mee maar je bent wel beschadigd of laat de club/ bedrijf met een probleem achter.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:17
Een contract is een tukje papier waar je het dienst verband voorwaarde in afspreekt.. en de voorwaarde van afbreking.

Als je dit niet snapt dan houd het echt op. En niks is heilig Godden en heiligen zijn fabels voor de domme
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 23:41
Volgens mij deed jij de uitspraak dat een contract heilig is.
Ik begrijp nu dat het wel voorde werknemers van Ajax heilig is maar voor de club Ajax niet;-)

Dat is een beetje zoals de werkgever bedin vorige eeuw met hun werknemers om gingen!
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:12
Je bent een triest geval meer ook niet. Totaal onwetend en wat lul je nu? Werkgevers hebben ook altijd netjes betaald. Als je denkt dat er iets zeker is in deze wereld dan ben je duidelijk iemand die in een begeleidend woon groep leeft.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zondag 14 januari 2018 om 12:42
Vandaar al die doorstarts van kleine en middel grote bedrijven!
Omdat de werkgevers zo graag de transitievergoeding betalen.
En zoals ik al ze contract is heilig zijn jou niet mijn woorden!
Maar zoals je bovenstaande post al begint en eindigt geeft je niveau en intelligentie goed weer.
Vind ik leuk
Edward +205
vrijdag 12 januari 2018 om 08:59
Een echte zaken man jij zo te horen
Vind ik leuk
Adje80 +3649
vrijdag 12 januari 2018 om 09:33
Als ajax denkt hem nodig te hebben voor de breedte moeten ze hem niet laten gaan...
Vind ik leuk
mcmodd +13243
vrijdag 12 januari 2018 om 13:33
Als dit incident niet schromelijk is overdreven zie ik het volgende op me afkomen: Ajax en Younes komen overeen dat hij de komende zomer mag vertrekken (is Napoli nog in de markt?) en verlengen het contract met een jaar om er toch nog wat geld uit te slepen. Jammer, want als standby is Younes natuurlijk best goed genoeg.
Vind ik leuk
Dee79 +2138
vrijdag 12 januari 2018 om 08:14
“Popie jopie”
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:42
Jap bij jou club zijn waarschijnlijk nooit strubbelingen geweest met contracten en spelers.

Gebeurt altijd en overal een keer. Maar goed verder weer echt een sterke reactie van je.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:00
.......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:01]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:01
“Profclub”

Voor warmte moet je maar lekker naar de amateurs toe. Potje ballen in de 3e klasse en daarna bier zuipen in de kantine.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:23
En zelfs daar is het in de selectie niet altijd even prettig;-)
Vind ik leuk
JanTa48 +1746
vrijdag 12 januari 2018 om 11:32
Nee hoor, gewoon contractuele verplichtingen waar ieder1 zich aan moet houden.Misschien moet Yuones maar een met zijn zaakwaarnemer een hartig gesprekje gaan voeren.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:35
Gewoon voor 2m laten gaan . Hij heeft ook niet veel gekost . Gedraag je als volwassen zou ik zeggen .
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 07:38
Overmars zou hem ook gratis laten gaan indien nodig, maar je niet als een klein kind gedragen als de club zich houdt aan het contract mag je ook verwachten van een prof.
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:14
Ach, bij Gudelj deden ze niet moeilijk.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 09:22
Die bracht dan ook aardig wat miljoenen op. Als iemand nu met dat bedrag komt voor Younes hebben ze serieus kans. Al laat Overmars hem waarschijnlijk liever gratis gaan in de zomer, ondanks de optie in het contract, omdat de spoeling dun wordt op de buitenposities.
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:26
Maar Younes heeft toch ook veel minder gekost dan Gudelj?
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 09:42
Waar wil je naartoe? Nogmaals, Overmars wil hem zelfs gratis laten vertrekken om dat de prioriteit voor Ajax niet ligt bij de transfersom maar bij de compleetheid van de selectie.
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:45
Oh, het is niet mijn bedoeling om vervelend te doen of zo. Dat je een speler niet wilt laten gaan omdat je hem niet zo makkelijk kunt vervangen, is begrijpelijk. In dit geval begrijp ik het van beide partijen eigenlijk wel.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 09:49
Juist omdat je het begrijpt leek je ergens anders naartoe te willen dan zo’n begripvolle slotsom. ;)

Ik begrijp Younes ook wel, en het feit dat Overmars bereid is hem eventueel gratis te laten gaan laat zien dat hij het ook begrijpt, maar Ajax moet kampioen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:25
Maar hij wil naar het wk dat is het hele probleem, als hij niet speelt bij ajax @komend half jaar kan hij dat vergeten.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 19:49
Daarom mijn eerdere vraag, zou hij spelen bij Napoli?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:34
Hij denkt van wel i guess ghehe
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:25
Lichten ze daarom de optie?
Dit jaar zie ik het niet meer gebeuren,namelijk;-)
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:31
Of het gebeurt weet niemand, maar je moet er wel voor gaan.

Serieus. Of de optie gelicht wordt, los van een kampioenschap, weet Overmars nog niet. Deze wordt nu vooral genoemd omdat hij toch afgekocht moet worden en dus Younes nu niet weggaat voor een fooi.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:34
Ik ben het met je eens dat je er voor moet gaan. Het was maar een geintje.

Die optie is het enige wat ik weet. Alleen zijn er nog randvoorwaarden aan verbonden? Dan is het maar de vraag of je hem kunt.mag of wilt lichten.
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:37
Er zitten wel voorwaarden aan als je Overmars over die optie hoort praten.

Of Ajax zin heeft daaraan te voldoen moet nog blijken. Ze kunnen er op dit moment wél aan voldoen, wat dus meegenomen wordt in het prijskaartje.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:40
Maar Younes en zijn management hebben er andere ideeen over. We zien wel wat het wordt;-)
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:42
Uiteraard, maar Overmars zal toch wel enig idee hebben wat hij in de contracten laat opnemen? ;P

Geld maakt voor de club niets uit en dan heb ik persoonlijk zoiets van speler die liever weggaan kunnen dat beter doen. Maar daarbij zijn we als Ajax natuurlijk geen Sinterklaas.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:49
Maar ik denk dat,dat voor allebei de partijen geldt;-)
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:54
Al is de uitgangspositie voor de partijen wat verschillend en dat kleurt uiteraard de manier van uitleggen.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:24
Maar er moest wel geld bij had ik het idee.
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:28
Als hij nu vertrekt? Lijkt me logisch want Ajax moet dan toch een vervanger halen?

Overmars heeft aangeven dat de dunne bezetting voorin niet zomaar nog dunner mag worden.

Komende zomer is het een ander verhaal (met de komst van Bandé) en daarbij zegt hij een eventueel gratis vertrek voor lief te nemen omdat de prioriteit niet bij het geld ligt.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:32
Ik had het over Gudelj gekocht voor wat ik dacht 6 verkocht voor 5 miljoen.

Als Younes nu vertrekt is het normaal dat er betaald wordt.
Vind ik leuk
2cents +38087
zaterdag 13 januari 2018 om 08:35
Excuus, dat is totaal niet te volgen gezien de volgorde van de reacties.

Verkocht voor 5,5 miljoen en ooit gekocht voor 6. Lijkt me prima voor deze misbare werkweigeraar.
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:38
Volgens mij heeft iedereen daar last van;-)

En inderdaad prima om zo'n lastpak kwijt te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:39
Waarom een dief zijn van je eigen portemonnee? Als Napoli of een andere club zich meldt, gewoon laten betalen. Hij moet toch makkelijk 7,5 mio opbrengen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:24
7.5 miljoen voor 1 goal per seizoen?
Gewoon naar napoli laten gaan met de afspraak om een oefenwedstrijd te spelen tegen hun.. meer niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
Transfervrij is transfervrij.
Of moet het contract verlengt worden?
Dan kost hij juist nog meer want dan krijg je een tweede Boillessen.
En wie oh wie zal dan de gebeten hond zijn?
Juist......................
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:59
Hij is niet transfervrij Ajax heeft gewoon een eenzijdige optie tot een jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:19
Ja en dan moet Ajax hem ook een jaar doorbetalen net zoals toen bij Boillessen toen Ajax hun optie lichte.
Wat kreeg je toen? Boillessen was de gemene geldwolf maar het is andersom.
ajax licht zijn contract alleen op om meer geld te vangen.
Dus wie is de geldwolf..................juist. Ajax.
Laat 'm lekker gaan, hij heeft genoeg voor Ajax gedaan en als hij niet rendeerd, zoals 99% hier steld, wat moet Ajax er dan nog mee?
Oh ja.......geld kwestie vergeten.
Vind ik leuk
Sazzz +9314
vrijdag 12 januari 2018 om 09:43
Wat heeft hij dan gedaan behalve gewoon werken voor een zeer riant salaris? Lijkt me gewoon normaal hoor. En Boilesen weigerde te tekenen, eiste veel geld en wimpelde allerlei goede optie tot transfers af. Wie was ook weer de geldwolf?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:26
Ajax, want Ajax had hem toch dat contract gegeven? Ajax wilde toch nog wat aan hem verdienen? Dus............
Als een speler zich aan een contract moet houden, of uitkopen, moet een dat club (werkgever) net zo doen!
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:24
Contract is contract en consequenties moet je vooraf maar bedenken.
Younes tekende het niet zonder reden. Hij verzekerde zich van een prima salaris met dito kansen om zich te ontwikkelen. Ajax was gewoon zakelijk met die optie. Younes wist ervan en accepteerde de gevolgen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 13:54
Dat is mijn discussie ook niet.
Ajax wilt van hem af
Laat hem dan gaan.
Of verleng zijn contract (eenzijdig) en betaal 'm voor zijn bankzitten of nog erger, tribune.
Maar ga niet zijn contract verlengen om er nog een slaatje uit proberen te slaan.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 14:18
Tja, het is jouw discussie.

Dat had ik even over het hoofd gezien.

Mijn punt is dat er gewoon op diverse manieren zakelijk gehandeld kan worden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:51
En? We zijn geen arme PSV we baden in het geld. En als we hem nodig hebben stellen hem we hem op. Verkloot hij het hup rechtzaakje schade vergoeding... younes heeft niks te zeggen en boilssen totaal ander verhaal
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 19:37
We baden niet in het geld om het weg te geven toch?

Younes pretendeert transfervrij te wezen om zo een mooi tekengeldje op te strijken. Ajax wilt hem wel nu wel verkopen, maar niet voor een appel en een ei, logisch lijkt me..
Vind ik leuk
masterpsv +7594
vrijdag 12 januari 2018 om 08:07
Nee joh 25 miljoen ;)
Vind ik leuk
Edward +205
vrijdag 12 januari 2018 om 09:00
Younes moet Ajax dankbaar zijn voor alles wat Ajax hem gebracht heeft. Dan is 2 miljoen wel wat karig
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:23
ha ha ha ha.............Ajax dacht een vetpot binnengehaald te hebben maar als dat niet zo blijkt moet hij Ajax dan dankbaar zijn=
Oke, nu andersom. Ajax moet al die spelers op de blote knieèn danken die hun veel geld hebben opgeleverd oa Suarez, Vertongen, Eriksen, Milik, Sanchez en al die honderden die ik vergeten ben.
Of zullen we beiden maar zeggen............nee gewoon respect voor elkaar en niemand of iemand te bedanken.
Vind ik leuk
Edward +205
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Zeker voor Feyenoord ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:23
Nee hoor, niet voor Ajax, niet voor PSV en niet voor Feyenoord.
Zeg maar de neutrale toeschouwer betreft de top drie.
Vind ik leuk
Edward +205
vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
Ben je al beginnen met drinken dan ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 13:55
Vanaf vanmorgen zes uur.
Koffie!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:38
Lekker onzin stukje stemmingsmakerij van het Autistisch Dagblad.

Vind ik leuk
Bullet +1513
vrijdag 12 januari 2018 om 07:45
gebruik het woord autistisch niet
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:16
Want?
Vind ik leuk
035 +222
vrijdag 12 januari 2018 om 09:38
Beetje dom woordgebruik......
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:53
Mensen moeten niet zo zeuren.
Vind ik leuk
Bullet +1513
zaterdag 13 januari 2018 om 12:54
Precies wat 035 zegt
Vind ik leuk
Bullet +1513
vrijdag 12 januari 2018 om 07:46
gebruik het woord autistisch niet
Vind ik leuk
Kopsterk +2458
vrijdag 12 januari 2018 om 09:49
Autistisch.......en nu?
Vind ik leuk
Bullet +1513
zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
Alleen gebruiken in een context die past. Anders is het een beetje dom taalgebruik.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:00
Klopt de Rotterdamse Autistisch Dagblad heeft alleen maar leugens verspreid sinds Cruijff.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:06
Goed onderbouwd verhaal.....roeptoeter!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:53
Wat valt er te onderbouwen? Ik heb geen dingen geschreven die niet waar bleken dat was het AD’tje en vraag dat maar aan de arme haring boer
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:58
Dus omdat er sommige dingen in een haring test niet kloppen, klopt dit bericht dus ook niet? Heel dat autistisch slaat nergens op, alsmede de "alleen maar leugens". Nuance wint op de lange termijn vrind!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:05
Sommige haha oliebollen alles klopte niet en dat overmars ontslagen wordt... iedereen is weg behalve overmars! Geestman zou de leiding hebben geestman is weg.. overmars verkloot richelson transfer.. Theo weigerde te tekenen haha


Bagger krant niet vreemd dat ze tig keer op omvallen staan.
Vind ik leuk
soplul +997
vrijdag 12 januari 2018 om 09:16
beetje moeite met 'de' en 'het' heb jij he kleuter?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:54
Je zit op de verkeerde site hier moet je zijn

Dutchgrammar.com
Vind ik leuk
soplul +997
vrijdag 12 januari 2018 om 10:50
"de verkeerde site"...kijk je kunt het wel.

Als de inhoud van je posts nu ook nog eens volwassen werden....
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:06
Weer verkeerde site CDA.nl of SGP of ChristenUnie

Je weet wel die partijen die nooit wat in mijn stad winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
soplul +997
vrijdag 12 januari 2018 om 11:15
Inhoudsloos als al je kinderachtige reacties op deze site.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:00
Je komt hier voor voetbal gelul.. ga lekker bij Balkenende op de koffie. Verander wel je naam ben niet kinderachtig...
Vind ik leuk
soplul +997
vrijdag 12 januari 2018 om 14:04
zegt iemand die zichzelf duimpjes geeft....
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:00
Haha ook nog eens paranoïde haha


VP kunnen de duimpjes uit bij mij en ze mogen van mij ook in de min. Misschien dat het ophoud met al die paranoïde gekkies die denken dat je met duimpjes wat kan kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:04
Wat is er onzin en stemmingmakerij aan dit stuk dan? Of ben je zo'n iemand die alleen maar goed nieuws kan verdragen? Zou wel je VP naam verklaren:)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:39
Misschien samen een rondje lopen in favo bos van overmars, dan komen ze vast wel tot een mondelinge overeenkomt
Vind ik leuk
Koeroe +3410
vrijdag 12 januari 2018 om 07:48
Frikandellenbos
Vind ik leuk
chicken +7235
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
Kwekkeboombos
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:28
Aokigahara bos
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 08:06
Hoe kwam jij er achter dat hij een favo bos heeft?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:11
Heeft Gorden dat niet een keer op tv gezegd ?
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 08:16
Smoesjes.... ;-)

En ach, Gordon... had vast weer eens gebrek aan aandacht.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:38
Nee dat is het bos waar jij hebt laten nemen door de hond van Overmars .
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:45
Hoe Weet jij dat hij een hond heeft en Deze mee neemt naar zijn Favo bos
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:29
Gordon toch?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:09
Fons Spooren bedoel je?

Spooren kwam landelijk in het nieuws toen bekend werd dat hij op 13 mei 2003 in het Eindhovense Anne Frankplantsoen werd opgepakt vanwege het plegen van onzedelijke handelingen met minderjarige marokkaanse schandknapen. De strafbare feiten hadden zich voornamelijk in dit Anne Frankplantsoen afgespeeld. Na zijn arrestatie werd hij ontslagen door PSV.

Kort na de arrestatie vroeg burgemeester Rein Welschen van Eindhoven alle (met name Marokkaanse) jongens die seks met Spooren gehad zouden hebben, zich te melden bij de GGD omdat Spooren seropositief was. Volgens de burgemeester was Spoorens privacy ondergeschikt aan het gevaar voor de volksgezondheid.

Spooren ontkende alle aantijgingen. Volgens advocaat Bert de Rooij was het gehele onderzoek gebaseerd op "aantoonbaar onjuiste informatie".[1] Hij werd in juni 2005 door het gerechtshof van 's-Hertogenbosch veroordeeld tot vijftien maanden cel waarvan vijf voorwaardelijk opgelegd voor het plegen van ontucht met minderjarige jongens tussen de 12 en 16 jaar. Het Openbaar Ministerie had hem ook aangeklaagd van een poging tot zware mishandeling, omdat Spooren deze handelingen pleegde terwijl hij sinds maart 2001 wist dat hij besmet was met het hiv. Voor deze aanklacht werd hij echter niet veroordeeld.[2]

In 2007 bevestigde de Hoge Raad de veroordeling van Spooren.[3]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fons_Spooren
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:35
https://www.volkskrant.nl/archief/patrick-kluivert-vervolgd-wegens-dodelijk-ongeluk~a404003/
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:30
Wat is je punt precies?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:35
Oh ik dacht dat het...oudekoeienuitdesloothaaldag was
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 12:37
Nou, ik wordt er niet vrolijk van eerlijk gezegd.

Het zijn allemaal feiten waar geen enkele fan trots op zal zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:46
Seropositief? heeft hij in ieder geval zijn Spooren achter gelaten;)

Ma goed zonder gekheid, in en in triest allemaal helaas is het zoveel gebeurt bij zoveel verschillende clubs in het verleden. Lopen zieke mensen rond op deze planeet;)
Vind ik leuk
masterpsv +7594
vrijdag 12 januari 2018 om 08:09
Lol
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:42
Zal toch wel in het contract staan neem ik aan, zo niet dan zijn we weer terug in het stenentijdperk!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
als hij eerst eens leert de achterlijn te halen zonder te vallen dan kijken we verder
Vind ik leuk
MojoRisin +2555
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
Waarom denkt hij dat hij transfervrij is komende zomer, Ajax heeft een optie op een extra jaar.. Maar goed, wmb vertrekt hij liever vandaag dan morgen..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:55
Voorbijgestreefd door Kluivert. In ol aats van de strijd aangaan, wil hij weg. Jammer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:58
Dus omdat Younes een bal tijdens de training uit het veld gooit lig hij in de clinch mat Ajax ??????
Knappe verslaggeving van het AD, dit begint de kwaliteit van de oliebollen/haring test te benaderen..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:10
Hè hè eindelijk een objectieve(of genuanceerde) reactie. Verslaggever ziet iets, bedenkt er een verhaal bij en hopla: voor nagenoeg iedereen wordt er over een feit gesproken
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:20
Hahaha, ook mijn gedachte Pim. Kon op de training ook weleens door het lint gaan als het niet helemaal ging zoals ik wilde. betekende niet dat ik in de clinch lag met iemand, een minuut later is zoiets vaak alweer vergeten, zeker als je het veld afloopt na de training.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:40
Als je het hele stuk in het AD leest snap je het al beter hoor hij speelt niet omdat Kluivertje het beter doet dus zal blijven staan hij dacht dat die zomer weg kon wandelen gratis van de zomer dat die zich in de kijker kon spelen voornationale ploeg maar marcje heb keurig een optie in zen contract gedaan en nu moet die jaar blijven daar zit de frustratie in
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:39
Koud in Portugal
Vind ik leuk
mablo46 +630
vrijdag 12 januari 2018 om 08:49
Heerlijk, wegwezen!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:57
De ondankbare hond heeft de kans gehad om op het hoogste podium te acteren ter wereld namelijk de eredivisie.

OT,

Gewoon optie lichten salaris betalen en ballen laten rapen tijdens de training van Ajax 2.
Niet meer laten spelen en dag carriere Younes, kijken hoe snel die bijdraait arrogante duitse piemelvlieg.
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:24
Wow, Ajacieden kunnen goed ophemelen, maar ook neersabelen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:31
Dus kijk jij maar uit, voordat je het weet.........
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Pardon? Ik ben geen speler van Ajax. Daar gaat het over.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:34]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:36
Pardon?
Nog niet goed bij de les?
Je schrijft zelf dat we goed in neersabelen zijn, dus........
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:40
Mijn comment ging, ten overvloede, over het ophemelen en neersabelen van spelers. Jij lijkt mij digitaal te willen intimideren haha. Have a nice day: doet maar ff lekker door het prijzenkastje wandelen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:50
Ha,ha, zou me veel te veel tijd kosten.....
Kijk jij maar even naar het enige recordje, de J.C.Schaal, ben je zo klaar.......
Vind ik leuk
13 +3404
vrijdag 12 januari 2018 om 09:55
Mijn club(s) hebben geen J.C.-record.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:37
Het scheelt ik heb Younes nooit opgehemeld.
Ik snapte er ook al geen snars van dat hij uitgenodogd werd voor die mannschaft
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:03
Het kan verkeren. Kan mij nog een uitspraak herinneren dat hij de nieuwe Sjaak Swart wilde worden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
wat mij opvalt is dat voetballers die van dat soort landen afkomen nooit op een normale manier kunnen vertrekken? kijk el hamlap, labyad, affelay, en kan nog wel even doorgaan! heeft dat met hun ego te maken of wat is dat toch
Vind ik leuk
Laufen +44
vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
Ik dacht dat hij alleen met de bal in de clinch lag
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:36
Wie anders dan de Feyenoord krant AD ofwel achterlijk dagblad.
Vind ik leuk
HJR +4906
vrijdag 12 januari 2018 om 09:36
´Younes gooit zijn eigen bal vol frustratie het veld uit.'

Dit gebeurt bij elke training op elk niveau. Een speler vindt dat er een overtreding op hem wordt gemaakt, de trainer vindt van niet.

Iedereen speelt door en de speler is boos hierover.

Bij mij eigen team gebeurt dit zelfs 5x per training ongeveer, maar ja speel dan ook in een Portugees team :).
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:39
Wegdoen die rotte appel
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:05
lijkt mij duidelijk: je licht een optie in als een basisspeler niet wilt verlengen..
Dus niet optie lichten bij een voorbijgestreefde speler..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:05
lijkt mij duidelijk: je licht een optie in als een basisspeler niet wilt verlengen..
Dus niet optie lichten bij een voorbijgestreefde speler..
Vind ik leuk
Polleke +783
vrijdag 12 januari 2018 om 11:27
Zakelijk gezien is het volkomen logisch dat de optie gelicht gaat worden natuurlijk. We kunnen allemaal wel net doen alsof er van alles gegund moet worden in de voetballerij, maar we weten wel beter toch?
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
vrijdag 12 januari 2018 om 10:05
"Lamzak & miskoop".
Vind ik leuk
Bhj +144
vrijdag 12 januari 2018 om 10:08
Hij moet niet janken maar presteren. Cijfers zeggen in zijn geval alles, dan moet hij toch ook begrijpen dat hij niks waard is op het moment (en vorig jaar ook al bar weinig)

Dag Youness, veel plezier ergens anders.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
Als je een contract met optie hebt, dsn heb je pech.

Daarom moeten spelers nooit tekenen met een eenzijdige optie. Interessant voor de club. Niet voor de speler
Vind ik leuk
Polleke +783
vrijdag 12 januari 2018 om 11:28
Ik neem aan dat er ten tijde van het onderhandelen ook wel iets voor Younes tegenover heeft gestaan, anders zou ik als ik hem was snel een andere zaakwaarnemer zoeken...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:37
Wellicht een percentage bij verkoop voor zaakwaarnemer en speler.

Ik vind opties niet interessant, omdat het optiejaar meestal hoge bedragen bevat. Clubs willen die bijna nooit lichten. Dus niet lichten en een verlaagde aanbieding doen. Of wanneer de speler het heel goed doet en clubs zich willen melden, dan lichten ze de optie.

Dus ik zeg altijd: 2 of 3 jaar, maar geen 2+1. Dan verliezen zaakwaarnemer en speler hun flexibiliteit
Vind ik leuk
Polleke +783
vrijdag 12 januari 2018 om 11:50
Klopt, maar uiteindelijk hebben ze er samen een handtekening onder gezet, dus dan nu niet piepen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:57
Dat is wat ik eerder aangaf. Pech
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:18
Hij trekt ook zoon zielig mondje op de foto haha
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:45
Die voorwaarden moeten dan wel in het contract staan. Anders mag je dat beschouwen als oriënterende gesprekken tijdens de onderhandelingen om te komen tot een contract. Zou toch voor alle partijen helder moeten zijn.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:47
Als Younes verstandig is accepteert hij gewoon dat hij ver beneden de maat heeft gepresteerd dit seizoen, ondanks het schier oneindig aantal kansen dat hij telkens weer kreeg om zich te tonen en om zich te verbeteren.

Als Ajax voor een tussentijdse transfer is gaan liggen, dan is wel een beetje verklaard waarom hij zolang in de basis is gebleven, al blijkt daar wel een beetje uit hoe slap Keizer was. Uiteindelijk gooi je als trainer falende spelers veel sneller uit de basis.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 11:48]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:42
Dat is Ajax ten voeten uit...
Neem eens een voorbeeld aan PSV die zeggen je bent welkom als je wilt spelen en je bent welkom als je wilt gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 14:26
Ik hoop dat hij zijn vorm terug vind en Ajax als nog an hem kan verdienen . Hij was er wel alle wedstrijden OoK als het niet liep in het hele elftal.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 14:52
De ene na de andere word bij ajax chagrijnig.Der zit echt geen warmte bij deze club.Een koelkast is nog warmer dan deze club.
Spelers die naar ajax willen gaan er alleen heen voor het geld.
Ze kennen er geen trainer houden en de spelers lopen ook stuk voor stuk weg als hun contract afloopt.Of ajax moet ze zoveel bieden dat ze niet kennen weigeren.En dit noemen ze een goeie club LOL
Vind ik leuk
mchollie +2706
vrijdag 12 januari 2018 om 15:03
Spelers gaan daar alleen naar toe om zo spel mogelijk een stapje hoger op te maken, dus een transfer naar het buitenland.

Maar het lukt niet altijd hè!
Vind ik leuk
mchollie +2706
vrijdag 12 januari 2018 om 15:02
Ik vond Younes in de EL wel de gevaarlijkste man op het veld. Wat is er gebeurd?
Vind ik leuk
Foebele +38721
vrijdag 12 januari 2018 om 15:03
Er is echt een hele hoop mis gegaan afgelopen zomer.
Vind ik leuk
Siemjo +79
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Voor een goede prijs verkopen anders éénzijdig verlengen. Hij heeft met zijn volle verstand destijds getekend dus weet ook hoe zijn contract in elkaar zit. Hoeft dus niet voor niets de deur uit. Heeft dit seizoen ook nog niet veel bijgedragen dus een seizoen op de bank met af en toe een invalbeurt maakt ook niet meer uit. Ajax bepaald en niet een omhoog gevallen Duitse kabouter
Vind ik leuk
Stranger +2258
zaterdag 13 januari 2018 om 08:30
Blijkbaar weten heel veel mensen hier wat er in het contract staat!
Een eenzijdige optie.
Maar zijn er ook nog aanvullende voorwaarden die het lichten van die optie kunnen verhinderen ?

Blijkbaar zitten er toch meer haken en ogen aan dan wij denken.
Younes zal niet zonder reden denken dat hij transfervrij is;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Younes in de clinch met Ajax: Duitser zegt in de zomer transfervrij te zijn'