Bij Feyenoord ging alles vanzelf. Ik leefde in een droom. Nu zit ik in een dip

    "Bij Feyenoord ging alles vanzelf. Ik leefde in een droom. Nu zit ik in een dip"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 09:13vr 12-01-2018 om 09:13

    Na een aantal mislukte buitenlandse avonturen speelt Luc Castaignos ook bij Vitesse geen belangrijke rol. De spits klimt in de pen om zijn gevoelens te verwerken.

    "Ik schrijf frustraties en emoties van me af", zegt Castaignos in de Gelderlander. "Er ligt thuis dus geen stapel met notities. Ik schrijf ook niet in volzinnen. Het krijgt gewoon allemaal even een plek en ik lees niets terug." Castaignos is cynisch over zijn rol de afgelopen jaren. "Ik schijn het beste in mijn collega-spitsen boven te halen. Bij Sporting is dat Bas Dost, bij Vitesse Tim Matavz. Ik kan de clubs of de trainers geen enkel verwijt maken. Ik heb met de volle 100 procent voor Vitesse gekozen. Het zit alleen even niet mee", aldus de spits, voor wie het extra zuur is dat hij ook bij Vitesse niet uit de verf komt.

    Hij leverde namelijk salaris in om in Arnhem te kunnen voetballen. "Geld is niet alles. Uiteindelijk ben ik een liefhebber. Spelen is belangrijker dan geld. Ja, dat heeft ook te maken met het punt, waarop ik in mijn carrière ben beland", aldus Castaignos. "Bij Feyenoord ging alles vanzelf. Ik leefde in een droom. Nu zit ik in een dip. Dan is het knokken. Nou, er kan veel over mij gezegd worden, maar ik ben niet vies van hard werken."

    Plaats een reactie

    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
    Wat is dit hier vitesse headliner of zo.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9465
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:25
    Ik heb het niet zo op Vitesse jij? En daarbij is geel met zwart echt pijnlijk kwa kleurstelling!
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:40
    Nee maar hoeveelste artikel over kastanjers is dit van af gister al word er moe van.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9465
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:41
    Ze proberen hem te slijten....sowieso heeft hij een paar zinnen gezegd en deze worden een voor een geplaatst op vp.......
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:51
    Ja klopt maar als ze dat bij een ajax psv feyenoord doen oké begrijp ik maar dit pffffff
    Vind ik leuk
    The Genius +3511
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:43
    dus de top drie moet een voorkeursbehandeling krijgen?

    Wat een onzin, je loopt te zeuren omdat het vitesse betreft, niks meer niks minder. zorg gewoon dat jullie terug komen in de ere dan krijgen jullie ook weer nieuws
    Vind ik leuk
    Vitez +2
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:22
    Dan ga slapen als je moe bent
    Vind ik leuk
    Grumpy +266
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:43
    Jij bent moe van je medicijnen, forza nek, bulldog, bulldog 2.0, nek nijmegen 024, en tig andere account's
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:45
    Hij zal 1 groter interview ergens gegeven hebben. Die wordt altijd in 80 stukjes opgeknipt en eindeloos in andere woorden herhaald.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:57
    Ja idd voor vitesse leuk maar voor ons neutrale vp
    Reaguurder minder.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:57
    Zit er bij jou niet een klein beetje Vitesse nijd bij? Eerlijk zijn!

    Geloof me, als Feyenoorder op deze neuzen site is het ook geen pretje.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:50
    Tuurlijk wel maar niet zo als sommige dat ik iemand kapot. wil slaan om dat hij of zij voor vitesse is.
    dat vindt ik te ver gaan
    Maar eentje hier van vitesse is ook bezig en dat zijn deze acounts en vind dat hij ook wel ver gaat.
    Bam bam crumpy
    Rotterdamse ajaxcied en nog meer en Rotterdamse ajaxcied is gewoon voor vitesse maar dat is die eene met meedere accounts.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:25
    Ik reageer alleen op je opmerking dat er te veel Castaignos artikelen zijn hè ;)
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:27
    Ja ;-)
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:49
    Nee omdat je over heel iemand anders begon. Er zitten een paar idioten hier. Jammer want daardoor blijft de discussie vaak beperkt tot "nee, jij bent een kneus". Al dan niet verkeerd gespeld.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
    Oké wrm ben ik een kneus Wat is je onderbouwing?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:31
    Je bent voor NEC. Hallo...
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:36
    Oké dan bij een kneus van een kakkerlak.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6583
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
    Fijn dat we lekker mee kunnen doen hè
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:40
    Haha idd NIVEAU VP. EN DE MENSEN VAN TEGENWOORDIG. ;-)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:38
    Kun je beter in het rood lopen:)
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
    Het is rood en het vliegt door de kerk.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
    Ooeh ik hoop dat het een leuk grapje is....:)

    Nou nou.... vertel.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:30
    Jesus met een nec shirt aan.. LoL ;-)
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:38
    Hehe nou er kon een klein lachje af hoor :)

    Off: wat wordt het vanavond?
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:42
    Hoop winnen hé maar wordt lastig tegen de Eagels.hebben
    toch veel spelers aan getrokken.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:48
    Ik help het je hopen.

    Aanwezig of voor tv?
    Ik ga er vanavond wel heen met het Ronald McDonald huis Nijmegen.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:53
    Oké leuk wat voor vak zit je ik niet heb geen seizoen kaart meer. Ga wel tegen fortuna vriend van mee heeft tickets geregeld in de business clas.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:55
    Ergens op de bobo tribune. Voor mij de eerste keer in de Goffert dat ik niet in het uitvak zit haha.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
    Oké ja daar is weinig te beleven kun je wel lekker eten en zuipen. Ik zat vroeger altijd vakje h hazenkamp.
    Wat doe je zamel je geld in voor de zieke kindjes of zo?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Ja dat hadden ze me al verteld:)

    Haha nee, ik maak zelf gebruik van het Ronald McDonald huis.

    NEC stelt elke thuiswedstrijd een aantal kaarten beschikbaar voor de gasten van rmcdh.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Oké moge God je bijstaan kerel
    Veel sterkte namens mij
    Zou ze wel leuk vinden mag ze zeker ook het veld op hoop op een leuke avond voor jullie.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
    Dankje!
    Nee ze kan niet het veld op.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Sorry kerel dat wist ik niet
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:19
    Geeft niks;)
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:21
    Wel ik vind het erg ik duim voor Jullie
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:20
    Als je behoefte hebt op te praten kerel dan hoor ik het wel hoop dat alles goed mag komen voor haar en voor jullie.
    Vind ik leuk
    Grumpy +266
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:45
    Zorg nou maar dat NEK, in de Eredivisie komt forza nek, bulldog, bulldog 2.0, nek nijmegen 024, en tig andere account's.
    Dan hoef je niet meer te janken.Dan komt er ook pandanieuws.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:51
    Beste knul uit Nijmegen(forza nec.)

    Ik kom pas sinds vorige week op VP.
    Ik ben Vitesse supporter, maar ik doe normaal tegen Nec supporters.
    Waarom? ben jij in alle topic's die over Vitesse gaan.De boel aan het verzieken?.Als je wil mee praten, doe gewoon en dan krijg je ook normaal antwoord.Je hoeft echt niet stoer te doen, het is maar internet.Doe normaal, dan doe je al gek genoeg.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:59
    Nou jij bent netjes ik snap je reactie ik doe niet stoer ik zeg alleen wat ik er van vind.
    Als ik 5keer een artikel lees over kastanjers dan zeg ik er wat van.
    Maar je zegt het all een stuk anders dan de meesten hier. Dus dan doe ik ook normaal terug.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:10
    Ja, maar in veel topic's ben je aan het schelden en tieren.
    Je komt met verschillende account's.
    Paar dagen geleden was je hele Vitesse topic's aan het vol spammen.Met haatdragende account's.
    Schiet je niks mee op.Ik kan ook gaan schelden, en wat heb ik er aan?.Ik krijg er geen kick van.Veel mensen zeggen haatdragende teksten over Vitesse.Zal mij een biet zijn.Jij vind het toch ook niet leuk, als er een Nec topic komt.Dat allemaal Arnhemmers jullie topic vol spammen?.Daarom willen de meeste Vitesse supporters niet met jouw communiceren.Omdat je alleen haat laat zien.
    Vind ik leuk
    psYchovic +855
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:26
    Niet zo uit je NEK lullen
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:13
    Kijk dat is humor kei leuk ;-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9465
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:23
    Ok is dit een voorzet voor onze Dickie?
    Vind ik leuk
    HanV +4626
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:36
    Die heeft Friday al.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:51
    Luc moet gewoon JP gaan spelen dan speel die tenminste en hoef ik dat gestump niet aan te zien want als die weer een open kans mist zap ik maar weer gauw over
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34019
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:06
    Te vroeg weg gegaan. Baggere speler.
    Vind ik leuk
    Leedz +7061
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:07
    Castaignos is het bewijs dat je jarenlang in een vorm dip kan zitten, wat is die ongelofelijk slecht aan het ballen zeg...

    Hij zou het nog een tree lager moeten proberen misschien komt de vorm ooit een keer. Sparta?
    Vind ik leuk
    Bhj +1895
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:14
    Nu zit hij in een dip.
    Nee hoor Luc, je bent gewoon niet beter. Dat was je toen ook niet.

    Je heb heel goed je kans gepakt en het geld in je zak gestoken. Je was gierig en dat is ten koste gegaan van je ontwikkeling.

    Geeft verder niet, je heb vrij volle zakken toch. Ken jou het nou schelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:24
    Je kunt veel over Castaignos zeggen, maar een goede mentaliteit heeft hij wel! Daar zou menigeen een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Wel jammer dat hij niet zo goed kan voetballen...
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:31
    toch ook wel vreemd scoorde erop los in de feyenoord jeugd, eerste seizoen feyenoord toch ook 15 doelpunten en daarna is het eigenlijk alleen maar minder gegaan.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1366
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:02
    Hij kan zo hard werken als hij wil, als je een middelmatige speler bent dan moet je echt verschrikkelijk hard werken. Duidelijk dat deze knaap nog niet de helft van de wilskracht van een speler als Kuijt of Huntelaar heeft.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3417
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:07
    Je bent gewoon veel te vroeg vertrokken en voor het geld gegaan.
    Misschien moet je naar jezelf kijken ipv zeggen dat je het beste uit een ander haalt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5666
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:09
    Bij Feyenoord zat je al in een dip, die is tot op heden nog niet gestopt.
    Vind ik leuk
    Rafael +820
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:51
    Je zit niet in een dip je heb gewoon de kwaliteiten niet en die had je ook niet toen je bij Feyenoord zat. Ik denk dat dat eerder de droom is geweest dat hij zelf dacht van wel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws