'Verrassende Vloet-transfer lonkt: twee clubs uit de Serie A concreet'

    'Verrassende Vloet-transfer lonkt: twee clubs uit de Serie A concreet'

    vrijdag 12 januari 2018 om 10:03

    Rai Vloet kan een halfjaar na zijn definitieve vertrek bij PSV weer een nieuwe transfer maken. Voor de middenvelder van NAC Breda is interesse uit de Serie A.

    Sky Sport Italia meldt dat Genoa en Hellas Verona Vloet in januari al willen hebben. De interesse voor de 22-jarige middenvelder is concreet. Vloet is bezig aan zijn eerste seizoen bij NAC, dat hem voor ongeveer 100.000 euro overnam van PSV afgelopen zomer. Daarvoor speelde hij op huurbasis voor FC Eindhoven en Cambuur.

    Bij een transfer naar Genoa of Hellas Verona zal Vloet aan de onderkant van de Serie A terechtkomen. Genoa staat op de veertiende plek, zes punten boven de degradatiezone. Hellas Verona staat op de negentiende plek met slechts dertien punten uit twintig wedstrijden.

    Plaats een reactie

    ihvmmdk +6544
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:07
    Vloetje!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:38
    Geen wonder dat deze 2 clubs zo laag staan met zo'n scoutingsapparaat! Mocht t waar zijn....
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:08
    Daar is hij toch helemaal niet goed genoeg voor
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:09
    Direct gaan en zo veel mogelijk (geld) uit je carrière halen. Zeer modale speler.
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:10
    Zou ik doen als ik hem was, snel verdiend en een uitzonderlijke kans. Bij NAC gaat je niet heel snel heel veel verder komen.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1111
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
    Ja idd. en sws als t niet lukt kun je altijd wel terug naar een NAC ofzo lijkt me zo.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1263
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
    NAC gaat met Vloet ook niet heel veel verder komen.

    Hij heeft een paar leuke dingen laten zien maar speelt ook vaak belabberd!
    Vind ik leuk
    Bhj +1498
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:22
    Het is geen belediging naar NAC hoor. Ik hoop dat NAC overleeft en zich terug weet te vechten naar de middenmoot. Ik vind NAC een hele mooie club die thuis hoort in de ED.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1263
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:17
    Ik vatte het ook niet op als een belediging hoor. Zie mijn opmerking meer als een mededeling haha.
    Als ik Vloet was zou ik ook naar Italië gaan als ik hem was.

    Zou voor club en speler beide goed uitkomen denk ik. Hopelijk pakt NAC nog wel een transfersom mee, van al die gehuurde spelers komt er ook niet veel geld in het laatje!
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:15
    Altijd als ik hem zie of zen naam lees moet ik aan die verschrikkelijke vader van hem denken ken hij niks aan doen maar wel vervelend voor mij haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
    Idd een verschrikkelijke vent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:19
    Denk dat ie daar prima uit de voeten kan, zo hoog ligt het niveau niet buiten de top 10 daar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:38
    Daarom spelen bij een club als Genoa ook spelers als Perin, Veloso, Izzo en Giuseppe Rossi. En dan is dit ook nog het zwakste Genoa in jaren. Nee als deze jongen bij NAC al niet meekan, gaat hij bij Genoa waarschijnlijk in het vierde elftal spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:43
    Ik breng hem graag zelf wel. De slechtste speler in onze basiself op dit moment. Als hij wat geld op kan leveren zou dat ideaal zijn, dan kunnen we dat aan echte versterkingen gaan besteden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:15
    Gewoon over een paar jaar richting een goede subtopper in Engeland Spanje Duitsland of Italië onderschat zwaar onderschat
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:50
    Genoa kiezen.
    Hij speelt in nederland ook onderin dus ja.
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:05
    Ik dacht ooit die jongen heeft fysiek alles mee, beweegt goed, techniek is prima, dus toen hij naar cambuur kwam dacht ik mooi.
    Maar het komt er niet uit. Jammer, maar ik wens hem het goede.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +508
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:15
    Laat hem gelijk zijn vader meenemen zijn we daar ook van verlost
    Vind ik leuk
    Obl93 +2255
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:29
    Dit soort teams zijn tegenwoordig ook niet veel beter meer dan bijvoorbeeld Nac, behalve Juventus scheelt het niet zoveel meer met de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:21
    Teams als Genoa hebben vaak een gemiddelde transferwaarde van rond de 90/100 miljoen. NAC dit jaar 8,7 miljoen. Zie de verschillen. Genoa heeft Heerenveen afgelopen zomerstop Heerenveen al met 4-0 compleet van de kaart geveegd. Niet dat een oefenpotje alles zegt, maar het verschil in fysiek die wedstrijd werd wel erg pijnlijk duidelijk. Clubs als Torino en Atalanta zijn in staat om te winnen van Lyon, Bilbao en Everton. Het zegt toch al genoeg dat Lazio met een C team speelt tegen Vitesse en nog met twee vingers in de neus eerste worden. De Eredivisie wordt al echt jarenlang niet meer serieus genomen. Zulte-Waregem, Osijek, Rosenborg, Petrolul, zo kan ik nog wel even doorgaan. De Eredivisie; lachwekkend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:30
    1 miljoen vragen, dikke winst in een half jaartje tijd
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1692
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:19
    Rai Vloet, zoon van de babbelzieke Wiljan Vloet!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:28
    Jeetje. Geen wonder dat ze in de Serie A voor lege tribunes voetballen.

    Als je Rai Vloet scout voor de Serie A, kan je net zo goed gelijk stoppen met profvoetbal in Italië.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:38
    Is Rai bezig om een heel mooi jongensboek te schrijven? Als het hem daar lukt zich in de basis te spelen, eet ik mijn sokken op.
    Vind ik leuk
    NACnz +140
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:43
    success. gelijk meenemen. like speler met oog op degratatie. wel ff dokken aub ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Verrassende Vloet-transfer lonkt: twee clubs uit de Serie A concreet'