Arsenal wil Sánchez op één voorwaarde verkopen: zelfde situatie als in zomer

    Arsenal wil Sánchez op één voorwaarde verkopen: zelfde situatie als in zomer

    vrijdag 12 januari 2018 om 10:53

    Arsenal gaat Alexis Sánchez alleen verkopen als het een vervanger heeft aangetrokken. Dat zei manager Arsene Wenger vrijdag op een persconferentie.

    Daarmee neemt Arsenal dezelfde positie in als afgelopen zomer, toen Manchester City dacht Sánchez over te nemen, maar de Londenaren de stekker uit de deal trokken omdat er niet op tijd een vervanger gevonden kon worden. Nu geeft Arsenal wederom pas groen licht als er een nieuwe ster zijn weg naar Londen heeft gevonden.

    De laatste dagen zijn de onderhandelingen rond Sánchez in een stroomversnelling geraakt, met Manchester United dat een bod van 28 miljoen euro bij Arsenal zou hebben neergelegd. Ook Manchester City heeft weer geboden, maar dat bedrag ligt een stuk lager: op 22 miljoen euro. Wenger ontkent overigens dat het al concreet is. "Er is op dit moment niets concreet. Het is niet dat ik jullie niet wil informeren of de verkeerde informatie wil doorspelen, hoor", benadrukt de onder vuur liggende Fransman.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 januari 2018 om 10:56
    Iemand enig idee of Arsenal al bezig is met het binnenhalen van een vervanger?
    Vind ik leuk
    dejeroenos +544
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:58
    Ik hoop niet dat het gebeurd. Maar zou dolberg niet een speler zijn die goed bij de stijl van Arsenal past ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:00
    Zou denk ik wel in de filosofie en speelstijl passen, maar komt momenteel echt nog kwaliteit tekort voor Arsenal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:11
    Dolberg heeft momenteel al moeite in de Eredivisie. Heeft niks in de PL te zoeken.
    Op dit moment althans.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:12
    Precies, laat hem eerst maar een lange periode presteren zoals zijn niveau van vorig seizoen
    Vind ik leuk
    El Unicum +3418
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:18
    Ga me helemaal kapot lachen als Dolberg de nieuwe Fischer/Andersen wordt.
    Vind ik leuk
    reyes +1250
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:43
    Hoop niet vore hem dat hij van de ene in de andere blessure gaat vallen als Fischer. Bovendien is dit niet echt iets om over te lachen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8315
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:55
    Zielig voor hem, komisch voor ons.
    Vind ik leuk
    Hugoboss92 +159
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
    Toch jammer dat hier veel kinderachtige reacties zijn. Kom op zeg, wordt eens volwassen.

    Je gunt spelers van andere clubs toch geen blessure?! Het is juist de bedoeling dat er meer topspelers komen naar de Eredivisie en of die nou bij Ajax, Feyenoord of PSV aan de slag gaan is helemaal geen punt. Het niveau moet juist omhoog van de Eredivisie. En Dolberg is een potentiële topspits, die momenteel in een dip zit.
    Vind ik leuk
    dejeroenos +544
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:52
    Klopt helemaal. Maar iedereen ziet wel dat hij veel potentie heeft natuurlijk. En nu is hij nog relatief goedkoop op te halen. Zal dan meer een investering in de toekomst zijn. Want als hij het echt goed gaat doen gaat hij waarschijnlijk niet naar Arsenal. Op de 1 of andere manier pakt Arsenal altijd net naast de echt goeie spelers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:35
    Als hij al zo veel potentie heeft dat mag hij dat inmiddels wel eens laten zien in de Eredivisie. Ik zie hem op dit moment het niveau van Arsenal nooit halen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +9529
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:00
    Om de pionnetjes op te ruimen ja aan het eind van de training
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:02
    Daar kunnen ze vast een goedkoper alternatief voor vinden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:09
    Neres? :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:13
    Misschien een broer(tje) van David, ja!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80633
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:13
    ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:09
    Lozano staat op de radar.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5502
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:52
    Geruchten ja, Lozano speelt geen Europees voetbal, en heeft zelfs in onze Eredivisie geen topwedstrijd goed gespeeld.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8315
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:25
    Het beste moet nog komen.
    Straks een goed WK en dan is het katjing tjing.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:52
    Na een WK is in principe een ideaal verkoop moment (mits hij degelijk tot goed speelt) vanwege de publiciteit. Toch hoop ik Lozano nog een jaar blijft om voor PSV Europees voetbal te spelen. Hij heeft een lang contract dus de prijs zal niet zomaar veranderen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8315
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:54
    Een megabod is niet te weigeren.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4630
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:01
    Dat is natuurlijk waar.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3418
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:18
    Poging wagen, vast wel. Met succes, vast niet.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1722
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:39
    Heb gelezen dat ze met Draxler bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:57
    Hoop echt dat United het lukt...
    Vind ik leuk
    Koeroe +9529
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:58
    Wie moeten ze dan in hemelsnaam halen die ook maar in de buurt van Sanchez komt
    Vind ik leuk
    Rodajc +10953
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:00
    Welke ster wil er nog naar Arsenal
    Vind ik leuk
    Koeroe +9529
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:06
    Een vallende misschien..
    Vind ik leuk
    kevinleo +2501
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:52
    Mijn ster wil de bank wel warm houden bij Arsenal;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:00
    Wat hebben ze een half jaar lang zitten doen dan daar? Slapen? Lekkere kapitaalsvernietiging zo
    Vind ik leuk