'Roma bepaalt winterse vraagprijs voor Strootman: drie clubs schrikken niet'

    'Roma bepaalt winterse vraagprijs voor Strootman: drie clubs schrikken niet'

    vrijdag 12 januari 2018 om 11:55

    AS Roma vraagt 35 miljoen euro voor Kevin Strootman, maar dat schrikt geïnteresseerde clubs niet af. Juventus, Liverpool en Olympique Marseille blijven geïnteresseerd.

    De Romeinse krant Leggo stelt dat Roma 35 miljoen euro wil vangen voor Strootman, maar dat er ook te praten valt over een bedrag richting de 30 miljoen, zelfs in de winterse transferperiode. Juventus is ook geïnteresseerd in Radja Nainggolan, maar mocht zijn komst onhaalbaar blijken, dan komt Strootman in beeld.

    Liverpool zou een deel van de transfersom van Philippe Coutinho willen herinvesteren in Strootman en bij Marseille loopt Rudi Garcia rond, de oude coach van de middenvelder bij AS Roma. "Strootman is een van de beste op zijn positie, maar ik heb niet met Marseille over hem gesproken", zwakt Garcia op de Franse radio de interesse echter af.

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3704
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:03
    Naingollan zou zeker een versterking zijn, maar we hebben nu gewoon een goede 2de spits nodig
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16318
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:07
    Zeker een goede speler, wel een beetje koekoek maar dat maakt die gast ook wel weer apart..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:33
    Met Mandzukic, Dybala en Higuain heb je toch een prima voorhoede?Daar komt nog bij dat ook Costa en Cuardrado erg aanvallend zijn ingesteld.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3704
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:02
    Dybala speelt als aanvallende middenvelder, Mandzukic en Costa spelen op links en Cuadrado en Bernadeschi op rechts, Higuain is al behoorlijk oud en Dybala wordt niet meer gebruikt als spits
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:52
    Higuain kan nog zeker wel een aantal jaartjes mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:10
    Wat idioot laag bedrag
    Vind ik leuk
    Spartan +6694
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:22
    Hopelijk verlaat ie Italie, want dan krijgt Sparta 4%.
    Overigens heeft ie een vertrekclausule van 45 miljoen in zijn contract staan. Jammer dat Roma dan met 30 al akkoord zou gaan.
    Vind ik leuk
    Neutraal +637
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:31
    Nooit meer zijn oude vorm gekregen sinds zijn knieblessure en ik snap dat Roma er nu nog wat voor wil vangen.
    Vind ik leuk
    Spartan +6694
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:43
    Ja, de laatste wedstrijdenin Oranje waren dramatisch. Hoe hij bij Roma speelt weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind het behoorlijke bedragen voor Strootman.

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:12
    Hoop geen Juve!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:22
    Belachelijk veel geld voor zo een beperkte speler

    Maar ja dat zijn de prijzen van deze tijd...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:25
    Hoeveel procent van de transfersom gaat naar psv? Wat zijn daar de afspraken omtrent?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:37
    PSV heeft een doorverkooppercentage van 15% afgedwongen bij zijn overgang naar AS Roma. Dus wanneer dit feestje doorgaat, heeft PSV met deze opbrengsten het gat in haar begroting gedicht. Dat moet een geruststelling zijn voor zeer veel mensen hier.......
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44786
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:42
    5mio ongeveer inderdaad. Dat is lekker cashen.
    Strootman moven!

    Ps "gerustellend"..en het snoert sommige meteen de mond.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:37
    35 miljoen voor een speler die nog steeds maar op 80% van zijn oude niveau zit? de voetbalwereld is helemaal gek.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25064
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:38
    Dit is wel echt HET moment voor Strootman om te vertrekken. AS Roma draait geen lekker seizoen, Liverpool zou fantastisch zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:44
    En Wijnaldum dan? Twee oranje-klanten op het midveld?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:43
    Ik vind hem heel eerlijk gezegt nog geen 3,5m. Waard traag geen goede tackel vaak telaat geen mooie strakke pass en maakt werkelijk nooit een goal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:45
    Niet meer nee, eerder scoorde hij wel veel maar spelers op midveld die mogen niet zoveel meer. Jammer.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:47
    Jaa oke en als CVM is het ook niet echt zen taak maar sommigen pakken nog hun goaltjes mee uit een coner of vrije trap maar ik vind hem echt te traag en hij is mischien een goeie aanstuurder maar op Roma niveau of Liverpool niveau speel je gewoon met 10 man haha
    Vind ik leuk
    Cookee +10582
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:11
    Nou ik snap je mening, want hij zakt in niveau, maar ik houd nog een slag om de arm of hij weer op niveau komt. Maar ben met je eens, twee van dat type spelers zoals Stroot en Wijnaldum... dat snap ik niet. Waarom wil Liverpool dat?
    Wenger stelt altijd echte voetballers op het midveld, dat heeft mijn voorkeur.
    Vind ik leuk
    Ale +4503
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:43
    Lijkt me sterk. Heeft het niveau van een degradatiekandidaat van de hoofdklasse. Man wat inspiratieloze voetballer.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:32
    Zijn ze gek geworden ofzo? Strootman en Praet dadelijk op het Juve middenveld...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:11
    ik zie niks meer in Strootman.
    Eens een goede speler nu een prutser
    Vind ik leuk
    Demi +262
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:19
    NEE LFC haal die gozer AUB NIET.. niet te geloven dat hij überhaupt in verband gebracht wordt met LFC!!! We hebben een creatieve middenvelder nodig om Coutinho te vervangen.. GO LFC YNWA.
    Vind ik leuk
    Rafael +796
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:54
    Strootman is 1 van de beste op zijn positie zolang hij maar niet in een shirt loopt met de kleur oranje er in of een logo van een leeuw op staat
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Roma bepaalt winterse vraagprijs voor Strootman: drie clubs schrikken niet'