Heracles onderhandelt over transfer: Ze moeten er eerst maar zien uit te komen

    Heracles onderhandelt over transfer: "Ze moeten er eerst maar zien uit te komen"

    vrijdag 12 januari 2018 om 12:10

    Joel Pelupessy is in afwachting van de uitkomst van de onderhandelingen tussen Heracles Almelo en New York City FC. De middenvelder probeert kalm te blijven.

    "Die belangstelling is zeer concreet. De clubs zijn daarover in onderhandeling", zegt Pelupessy in De Telegraaf. "Ze moeten er eerst maar zien uit te komen. Ik heb al eens meegemaakt dat ik zelf dacht de stap te gaan maken en de clubs er niet uitkwamen. Dus ik wacht het maar af."

    Heracles wil Pelupessy eigenlijk pas in de zomer laten gaan. "We zijn duidelijk geweest over het feit dat we de selectie bij elkaar willen houden. En zeker ook onze aanvoerder willen we niet kwijt", aldus algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Wij vinden het belangrijker dat we nu de groep bij elkaar houden. Dat kleine beetje geld dat je eventueel zou krijgen, moet je ook weer gaan investeren, dus dat schiet ook allemaal niet op."

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 januari 2018 om 12:16
    Afblijven.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16114
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:26
    Lekker naar New York gaan.
    Is geen jongen voor de top dus mooi een goed contract tekenen daar.
    Vind ik leuk
    justinhafc +2780
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:29
    Eens, maar ik zou lekker m'n contract uitdienen en een smak tekengeld pakken als ik hem was. Wij zijn er meer aan gelegen om hem nog een half jaar te houden, dan om hem voor een paar kwartjes en een Snickers in de winter te verpatsen. Daarvoor is hij te belangrijk voor het team.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16114
    vrijdag 12 januari 2018 om 12:35
    Kan ook:) dat zou voor jullie beter zijn idd.
    Vind ik leuk
    Cookee +8806
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:20
    Spelers uit de Juup slaan de eredivisie al over en gaan meteen naar de Championship en nu ook ED spelers naar New York. Ik ken de jongen niet eens, nog niet opgevallen, maar wel in New York.
    Vind ik leuk
    DeSjaak +62
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:26
    Belangrijke speler voor Heracles die gelukkig niet opvalt. Dan was hij al lang weggekocht. Zeer nuttige speler. Denk dat het ook een aanvulling voor veel subtoppers zou zijn.

    Maar als ik hem was dan was ik lekker naar New York gegaan!
    Vind ik leuk
    Cookee +8806
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:35
    Ja en dan zit je carriere erop en dan vraagt men... jij was toch voetballer? Ja in America... oh oke.
    Als Amerika een nuttige voetballer al niet kan opleiden dan wordt 't daar nooit wat. Toch?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19841
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:20
    Ik had hem liever naar FC Utrecht zien komen, maar op ons middenveld is inmiddels geen plekkie meer over en om nu 5-5-0 te gaan spelen vind ik ook vreemd.
    Vind ik leuk
    Rodajc +10892
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:39
    Schiet ook niet op denk ik inderdaad
    Vind ik leuk
    Cookee +8806
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:37
    Vanwaar die fascinatie van kenners voor controleurs.
    Ik zie liever Ayoub die ook verdedigend goed werk doet?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heracles onderhandelt over transfer: "Ze moeten er eerst maar zien uit te komen"